Сабақтың
тақырыбы: Көбейткішті түбір таңбасының
ішіне енгізу
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Көбейткішті түбір
таңбасының ішіне енгізу, оқушылардың білімдерін
байқау;
Дамытушылық: Ой-өрісін дамыту,
іскерліктерін дамыту, теориялық білімін практикада қолдана білу
дағдысын қалыптастыру;
Тәрбиелілік: Оқушылардың пәнге
деген қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру, ойын тиянақты,
дәл айта білугеүйрету, шапшаңдыққа
тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі:
кеспе қағаздар, компьютер,
слайдтар
Сабақтың түрі: пысықтау
сабағы
Сабақтың әдісі: Ұжымдық оқыту, өзара оқыту, оқыта
үйрету
Сабақтың жоспары:
І.
Ұйымдастыру.
ІІ.
Үй жұмысын тексеру
ІІІ. Қайталау:
1.
Жазбаша өздік жұмыс
2.
“Кім шапшаң?”.
ІV.
Ақпарат хабар
V.
Білімді бекіту
1.
“Математикалық диктант”;
2.
“Математикалық жәрменке” (деңгейлік есептер
шығару);
3.
Сөзжұмбақ “Тест тапсырмалары”
VІ.
Сабақты қорытындылау “Рефлексия”, оқушыларды
бағалау;
VII. Үйге тапсырма беру.
І.
Ұйымдастыру.
Оқушылармен
амандасу,түгендеу.
ІІ. Үй жұмысын
тексеру.
ІІІ. Қайталау
1.
Жазбаша өздік жұмыс
Карточка 1
1. Салыстыр: ;
2. Есепте:
3. Өрнекті ықшамда:
Карточка 2
1. Салыстыр: ;
2. Есепте:
3. Өрнекті ықшамда:
2.
“Кім шапшаң?”.
ІV.
Ақпарат хабарын жүргізу. Математика тарихынан
Мұғалім:
Рене Декарт(1596-1650) француз математигі,әрі
философы.1637жылы арифметикалық квадрат түбір ұғымын ғылымға
енгізген.
Сергіту сәті
Дұрыс жауапқа қолдарын жоғары көтереді, қате
болса алға созады.
Бірдей көбейткіштерден тұратын көбейтінді дәреже
д.а. (+)
Негіздері бірдей дәрежелерді көбейткенде,
дәрежелерін қосамыз (+)
Тік бұрыштың өлшемі
1800-қа
тең (-)
функциясының графигі парабола.
(+)
функциясының графигі гипербола
(-)
23=8
(+)
4*4=-16 (-)
(-5)2=-25 (-)
Жазыңқы бұрыш 1800
(+)
Кез келген шексіз периодты емес ондық бөлшек
иррационал сан (+)
Рационал сандар мен иррационал сандар нақты
сандар жиынын құрайды (+)
Кез келген санның
арифметикалық квадрат түбірі теріс сан (-)
V.
Білімді бекіту
1. “Математикалық
диктант”
2. “Математикалық жәрменке” (деңгейлік есептер
шығару
1-деңгей. Өрнектің мәнін тап:
2-деңгей. Есепте:
3-деңгей. Өрнекті ықшамда:
3.
Сөзжұмбақ “Тест тапсырмалары”
1.
16 санының түбірі
2.
25 санының түбірі
3.
64 санының түбірі
4 .900 санының түбірі
-
-
-
-
«Тест».
1. өрнегінің мәнін
есепте.
а) 0,72; в)0,1 с)0,2 d)-0,2
2.
өрнегінің мәнін тап.
а) 27; в)11 с)-11 d)12
3. Амалдарды орында:
а) -7,7; в)-11,9 с)4,1 d)47
4. бөлшегін иррационалдықтан
босат:
а) ; в) с) d)
5. бөлшегін иррационалдықтан
босат:
а) ;
в) с) d)
Жауаптары: 1.С 2. А 3. А 4. С 5.
А
VІ. Сабақты қорытындылау. “Рефлексия”, оқушыларды бағалау
VII. Үйге тапсырма беру.
Тақырыптық тест 37-40 беттер.№95 есеп (С
деңгейі)