Материалдар / Көбейткішті түбір таңбасының ішіне енгізу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Көбейткішті түбір таңбасының ішіне енгізу

Материал туралы қысқаша түсінік
Көбейткішті түбір таңбасының ішіне енгізу, оқушылардың білімдерін байқау; Ой-өрісін дамыту, іскерліктерін дамыту, теориялық білімін практикада қолдана білу дағдысын қалыптастыру; Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру, ойын тиянақты, дәл айта білугеүйрету, шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1126
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сабақтың тақырыбы: Көбейткішті түбір таңбасының ішіне енгізу

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Көбейткішті түбір таңбасының ішіне енгізу, оқушылардың білімдерін байқау;

Дамытушылық: Ой-өрісін дамыту, іскерліктерін дамыту, теориялық білімін практикада қолдана білу дағдысын қалыптастыру;

Тәрбиелілік: Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру, ойын тиянақты, дәл айта білугеүйрету, шапшаңдыққа тәрбиелеу.

Сабақтың көрнекілігі: кеспе қағаздар, компьютер, слайдтар

Сабақтың түрі: пысықтау сабағы

Сабақтың әдісі: Ұжымдық оқыту, өзара оқыту, оқыта үйрету

Сабақтың жоспары:

І. Ұйымдастыру.

ІІ. Үй жұмысын тексеру

ІІІ. Қайталау:

1. Жазбаша өздік жұмыс

2. “Кім шапшаң?”.

ІV. Ақпарат хабар

V. Білімді бекіту

1. “Математикалық диктант”;

2. “Математикалық жәрменке” (деңгейлік есептер шығару);

3. Сөзжұмбақ “Тест тапсырмалары”

VІ. Сабақты қорытындылау “Рефлексия”, оқушыларды бағалау;

VII. Үйге тапсырма беру.

І. Ұйымдастыру.

Оқушылармен амандасу,түгендеу.

ІІ. Үй жұмысын тексеру.

ІІІ. Қайталау


1. Жазбаша өздік жұмыс

Карточка 1

1. Салыстыр: ;


2. Есепте:

3. Өрнекті ықшамда:

Карточка 2

1. Салыстыр: ;

2. Есепте:

3. Өрнекті ықшамда:


2. “Кім шапшаң?”.

ІV. Ақпарат хабарын жүргізу. Математика тарихынан

Мұғалім: Рене Декарт(1596-1650) француз математигі,әрі философы.1637жылы арифметикалық квадрат түбір ұғымын ғылымға енгізген.

Сергіту сәті

Дұрыс жауапқа қолдарын жоғары көтереді, қате болса алға созады.

Бірдей көбейткіштерден тұратын көбейтінді дәреже д.а. (+)

Негіздері бірдей дәрежелерді көбейткенде, дәрежелерін қосамыз (+)

Тік бұрыштың өлшемі 1800-қа тең (-)

функциясының графигі парабола. (+)

функциясының графигі гипербола (-)

23=8 (+)

4*4=-16 (-)

(-5)2=-25 (-)

Жазыңқы бұрыш 1800 (+)

Кез келген шексіз периодты емес ондық бөлшек иррационал сан (+)

Рационал сандар мен иррационал сандар нақты сандар жиынын құрайды (+)

Кез келген санның арифметикалық квадрат түбірі теріс сан (-)


V. Білімді бекіту


1. “Математикалық диктант”

2. “Математикалық жәрменке” (деңгейлік есептер шығару

1-деңгей. Өрнектің мәнін тап:

2-деңгей. Есепте:

3-деңгей. Өрнекті ықшамда:

3. Сөзжұмбақ “Тест тапсырмалары”

1. 16 санының түбірі

2. 25 санының түбірі

3. 64 санының түбірі

4 .900 санының түбірі























«Тест».

1. өрнегінің мәнін есепте.

а) 0,72; в)0,1 с)0,2 d)-0,2

2. өрнегінің мәнін тап.

а) 27; в)11 с)-11 d)12

3. Амалдарды орында:

а) -7,7; в)-11,9 с)4,1 d)47

4. бөлшегін иррационалдықтан босат:

а) ; в) с) d)

5. бөлшегін иррационалдықтан босат:

а) ; в) с) d)

Жауаптары: 1.С 2. А 3. А 4. С 5. А


VІ. Сабақты қорытындылау. “Рефлексия”, оқушыларды бағалау


VII. Үйге тапсырма беру. Тақырыптық тест 37-40 беттер.№95 есеп (С деңгейі)


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!