Материалдар / «Көктем келді! Табиғат оянды!».
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Көктем келді! Табиғат оянды!».

Материал туралы қысқаша түсінік
Көктем туралы білімдерін кеңейту. Ойлау қабілетін, тілін дамыту. Шығармашылыққа баулу,табиғатқа деген сүйіспеншілдікке тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Сәуір 2023
264
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Степногорск білім бөлімі жанындағы

«Балалар -жасөспірімдер шығармашылық орталығы» МКҚК




















Қазақ тілі сабағының

сабақ жоспары













Дайындаған:

Қосымша білім беру педагогы

Анелова Ш.Н.

















Степногорск қ. 2023 ж.

Оқу қызметінің ұйымдастырулы технологиялық картасы

Күні:

Тақырыбы:«Көктем келді! Табиғат оянды!».

Билингвалды компонент: көктем, келді, күн, жылы, қар ериді, құстар ұшып келеді, аспан көгілдір, табиғат.

Сөздік жұмысы: көктем, келді, күн, жылы

Мақсаттары

Педагогтің іс-әрекеті

(тәсілдері, әдістері)

Дидактика

лық материал

Балалар

дың іс-әрекеті

1 кезең

Уәжді-қозғаушылық

Оқу іс-әрекетіне бағыттау


Педагог топтағы балаларды амандасу үлгілерін еске түсіреді.

Армысың сұлу, күн!

Армысың, көк аспан!

Қайырлы күн баршаға!


Плакат

« Көктем мезгілі»

«Суреттер»

бейнеленген карточкалар

Сандар карточкалары

Үлестірмелі карточкалар

Балалар шеңберде сәлемдесу өлеңін жатқа айтады

Балалар шаттық шеңберін құрып тұрады

2 кезең Ұйымдас

тырушы-ізденушілік


Мақсаты:

Білімділік: Жаңа технологияға сүйеніп, балалардың өткен тақырыптар бойынша алған білімдерін тиянақтау. Дамытушылық:

Балалардың ойлау қабілетін, сөз байлығын дамыту

Тәрбиелік:

Балаларды қазақ тілін үйренуге тарту, жан-жақты қызықтыру. Сүйіспеншілдікке, адами қасиеттерге тәрбиелеу.


1.Сұрақтар қоямын

-Балалар, қазір қай мезгіл?

-Қандай ай?

-Көктем мезгілінің ерекшеліктерін атап беріңдерші.

Дұрыс айтасыңдар.

2.Өткенді қайталау:
сұрақтар қоямын.

3. Қызығушылығын ояту

Балалар, бүгінгі сабағымыз ерекше болмақ.

-Балалар,бүгінгі сабағымызды бастамас бұрын, мен сендерге бір жұмбақ жасырғым келіп тұр. Барлығын мұқият тындаңдар:

Солнце больше пригревает.
Лес проснулся ото сна,
В поле снег последний тает.
Это к нам пришла…(Көктем)

4.Суретпен жұмыс

- Көктемде табиғатта қандай өзгерістер болады?
Көктем мезгілінде күн жылынды.
Қар еріп, жылғалардан су ақты. Туған жерге құстар ұшып келді.
- Көктем мезгілінде қандай құстар ұшып келді?
Ағаштар бүршік жарып, жапырақ жаяды.
Жеміс ағаштары гүлдейді.
- Қар ерігеннен кейін жер бетіне бәйшешек гүлі шығады. Жауқазын гүлі, қызғалдақ гүлдері шығады.
- Көктем мезгілінде қандай алғашқы гүлдер шығады?

5. Д/ойын: Бұл қай кезде?

6.Сөздікпен жұмыс

көктем-весна

келді-пришла

күн-солнце

жылы-тепло

қар ериді-снег тает құстар ұшып келеді- прилетают птицы

7.Сергіту сәті.

Күн болып жанайық.
Су болып ағайық.
Терең – терең демалып,
Жүгіріп, жүгіріп алайық.

8. Тілге арналаған жаттығу:

Тем-тем-көктем

Тар-тар-құстар

Ү-ү-күн

9.Ойын: Жақсы мен жаман
Мақсаты: Жақсы қасиет болса қолдарын шапалақтайды, жаман қасиет болса тыныш отыру.
1) Көшет отырғызу.
2) Ағаштарды сындыру.
3) Құстарға жем шашу.
4) Құстың ұясын бұзу.
5) Ағаштарға су құю.
6) Гүлдерді жұлу.
7) Құстарға ұя жасау.

(Ойын ойнайды)
10. 1-10 дейін санау






























Балалар сұраққа жауап береді. Көктем мезгілі. Наурыз айы. Күн ұзақ болады,ал түн қысқа болады. Күн жылынады, қар ериді, құстар жылы жақтан ұшып келеді.

Балалар сұраққа жауап береді.

Педагогтің сөзі

Сурет бойынша әңгімелейді.


















Д/о ойнайды.

Балалар педагогпен бірге сөздерді бірнеше рет қайталайды.

Балалар сергіту сәтін жасайды.







Д/о ойнайды


3 кезең

Рефлексивті түзетушілік


Бүгінгі сабақта біз не туралы әңгімелестік?

-балалар бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?

Педагог балалардан бүгінгі оқу іс-әрекеті барысынан алған әсерлерін, көңіл күйлерін, немен айналысқандарын, не үйренгендерін сұрайды. Жаңа материалды еске түсіріп, хормен қайталайды.

рефлексия

Балалар белсенді сөздік қорды хормен қайталайды.

Күтілетін нәтиже:

Елестетеді:: Көктемнің құбылыстарын біледі.

Меңгереді: жаңа сөздерді игереді.

Қолданады:Қойылған сұрақтарға толық жауабын береді.





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!