Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Компьютерлік жады
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: |
7.1.1. Ақпаратты өлшеу және компьютер жадысы |
Күні: |
Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласы Мектеп: №43 ЖОББМ информатика пәні мұғалімі Неткалиева Гульмира Бисеновна |
Сынып 7 |
Қатысқандар: Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы: |
Компьютерлік жады |
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.1.1.1 – компьютердің жады түрлерінің қызметін (жедел сақтау құрылғысы, тұрақты сақтау құрылғысы, сыртқы сақтау құрылғысы, кэш жады) сипаттау. |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: Есте сақтау құрылғыларының қызметін, есте сақтау құрылғыларын атай алады және компьютерлік жады ұғымын түсіндіре алады. Оқушылардың басым бөлігі: Есте сақтау құрылғысының қызметін түсіндіре алады, компьютерлік жадтың жұмыс жасау ерекшелігін біледі. Кейбір оқушылар: Есте сақтау құрылғыларының көлемі бойынша салыстырып бағалай алады. |
Бағалау критерийі |
|
Тілдік мақсаттар |
Тақырып бойынша күрделі және жеңіл сұрақтарды тұжырымдай алады Есте сақтау құрылғысын ажырата алады Орындалған жұмыстар бойынша бірін бірі ауызша бағалай алады. Түйінді сөздер және сөйлем, диалогтік: Компьютерлік есте сақтау құрылғысын екіге бөлуге болады... Ішкі жадқа жататын құрылғылар... Сыртқы жадқа енетін құрылғылар... Есте сақтау құрылғысының принциптері... Пәндік лексика терминология: Компьютерлік жад Компьютерная память Computer memory Жедел жад Оперативная память Random Access Memory (RAM) Тұрақты есте сақтау құрылғысы Постоянное запомнимающие устройство Read only Memory (ROM) Бейне жад Видео память VRAM |
Құндылықтарға баулу |
Зайырлы қоғам және жоғары руханият (өмір бойы білім алу, құрмет, ынтымақтастық, ашықтық) |
Пәнаралық байланыс |
Биологиядан адамның сезім мүшелерімен сәйкестігі. Ағылшын тілімен сөздіктердің аудармасымен жұмыстану. |
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
Оқушылар есте сақтау құрылығысын біледі, компьютердің негізгі құрылғыларымен байланысын түсіндіре алады. Компьютерде ақпаратты түрлендіре алады. Ақпараттың өлшем бірліктері. |
Сабақтың барысы:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру бөлім а) Оқушылармен амандасу; б) «Сәлемдесу» тренингі. Оқушылар бір – бірімен амандасады. в) Оқушылардың зейіндерін сабаққа аудару. Таратпа суреттер арқылы 3 топқа бөлу. Жедел жад Сыртқы жад Кэш жад Үй тапсырмасын тексеру «Кір жаятын жіп» әдісі 1топ Ақпараттың өлшем бірліктерін ата? Ақпарат сөзінде қанша байт және бит бар? 2 топ 1 Килобайтта қанша байт бар? Компьютер деген сөзде қанша байт және қанша бит бар? 3топ 1 Терабайтта қанша Гигабайт бар? Монитор сөзінде қанша байт, қанша бит бар? Саралау:Диалог, қолдау көрсету. Алдыңғы сабақтағы білімдерін сұрақтрға жауап беру арқылы қайталайды. Дескриптор: Дұрыс жауабын айтады. ҚБ:"Смайликтер" арқылы әр топ бір- бірін бағалайды. Қызығушылығын ояту, мақсат қою. «4 суретке 1 сөз» әдісі бойынша тақырыпты болжау. 1. Мына суреттен не көріп тұрсыңдар? 2. Суреттерді көргенде қандай ой келді? Көрсетілген төрт суретке байланысты оқушылар жаңа сабақтың тақырыбын айтады. |
Шаттық шеңберінде тұрып бір бірінің жағымды қасиетін айтып амандасу. Ғаламтордан алынған Осы үш суретті қиып араластырып қойып , оқушылар суырған суреттерінен жад түрлерін құрастырып топ құрап отырады.
Кір жаятын жіп суреті. Ғаламтор желісі.
АКТ. Ғаламтор желісінен суреттер, өмірден алынған жад суреттері. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
Жаңа сабақ «Компьютер жадының құрылғылары» бейнебаянды көрсету. Тапсырма: «Өкіл» әдісі. Топтық жұмыс. Мәтінмен танысу. Оқулықтан оқушылар мәтінмен танысып, постерге өз ойларын түсіреді. І топ: Компьютерлік жад, жедел жад. ІІ топ: Кэш жады. ІІІ топ: Тұрақты жады мен бейне жады. Дескриптор: Білім алушы -Мәтінге байланысты өз көзқарасын білдіреді. - Құрылғыларға түсінік береді; - Жадтың түрлерінің қызметін көрсетеді. Саралау атауы: Дереккөздер. Баспадан шыққан жəне электронды дереккөздер де пайдаланады. Постерлерін алмастыру арқылы әр топ келесі топтың жұмысымен «Өкіл» арқылы таныса отырып жаңа ұғым қабылдайды. ҚБ «Басбармақ» әдісі. Бір - бірінің жұмыстарын қол белгілері арқылы бағалайды. Практикалық жұмыс. Жеке жұмыс. «Сәйкестендіру» әдісі
Бұл жадтағы программада барлық, терезелер жабылғанша жұмыс атқаратын прогамма орналақан
Кэш жады
Компьютердің жүйелік блогының ішіндегі микросұлба. Бұл жадқа жасаушызауытта компьютерді қосуға қажетті ақпарат енгізілген.
Жедел жады
Шамадан тыс жұмыс істейтін компьютердегі жедел жадқа қолжетімділікті қамтамасыз ететін шамадан тыс әсер еткіш жад
Тұрақты жад Дескриптор: Білім алушы - Жадтың атауына сай атқаратын жұмысын біледі. Саралау: тапсырма беру Қ.Б.«Мадақтау әдісі» арқылы Мұғалім оқушыларды бағалайды. «Жарайсың! Керемет! Тамаша!» Жеке жұмыс. «Дереккөздермен жұмыс» әдісі Жаңа сабақ барысындағы сөздерді орысшаға , ағылшыншаға аударып сөздікпен жұмыстанады. Саралау:Дереккөздер арқылы сөздердің дұрыстығын салыстыру. Дескриптор: Сөздердің дұрыс аудармасы. ҚБ: Өзін - өзі бағалау, барлығы бір уақытта «От шашу» әдісімен бағалайды. Жеке,жұптық жұмыс. Қолдану деңгейі Жад түрлері мен оның қызметі арасындағы сәйкестікті табыңдар. Жад түрлері мен оның қызметі арасындағы сәйкестік
Жауабы:
Компьютерде орындаңдар. А) «Құрылғылар диспечерін» ашыңдар Ә) Компьютерге жалғанып тұрған құрылғыларды белгілеңдер. Б) Флешканы салыңдар. В) «Құрылғылар диспетчерін» қандай өзгеріс болды? 3. Кестені қажетті ақпараттармен толтырыңдар.
Саралау: «Қарқын» әдісі бойынша осы тапсырмаларды оқушылар уақытқа үлгеруіне қарай алып орындайды. Дескриптор: Қажетті ақпарат толық , жартылай дұрыс, дұрыс емес. ҚБ. "Смайлик" арқылы бағалау. Қосымша тапсырма: Талдау деңгейі Компьютерлік жад деңгейіне қарай кластер құрастырыңдар. Кластер құру түсіндірмесі: Кластер бұл ақпаратты негізгі мағыналарындағы байланыстарды кескін арқылы ұйымдастыру формасы. Ол оқу материалын жинақтап, жалпылауға мүмкіндік беретін бейне болып табылады. Саралау: Жіктеу. Кейбір оқушылар орындайды. Дескриптор: Кластердің мазмұнды ашуы. ҚБ: "Мадақтау" арқылы бағалау. Сұрақтар қою арқылы «Сұрақтар ұшқыны» стратегиясы арқылы сабақты бекіту. Жеке жұмыс. Білу және түсіну деңгейі 1. «Компьютерлік жад» ұғымын қалай түсінесіңдер? 2. Ішкі және сыртқы жадтар не үшін керек? 3. Ішкі және сыртқы жадтарды салыстырмалы талдау жасаңдар. 4. Кэш жад дегеніміз не? 5. Кодталған бейнелер қайда сақталады? 6. Тұрақты жад қандай қызмет атқарады? Дескриптор: Анықтаманың дәлдігі. Бағалау: "Мадақтау". Мұғалімнің мадақтауы. |
Bilimland.kz Http://bilimland.kz/kk/content/lesson/16383-kompyter-zhadynyng-qurulhylary Сайтынан «Компьютер жадының құрылғылары» бейнебаянды көрсету. Оқулық Арман ПВ 10,11,12, 13 беттер «Ойлан, жұптас , бөліс» әдісі арқылы оқушылар алдымен өз бетінше, сосын жұптасып, сосын топта орындайды. Ғаламтор желісі Смарт телефондар Топшамалар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы |
Сабақтың соңындағы оқушылардың рефлексиясы: «Фрейер моделі» әдісі
|
Кесте |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасы |
тақырыпты оқу, мазмұндау |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау -Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырма қоясыз? «Төрт суретке бір сөз», «Өкіл», «Сәйкестендіру», «Дереккөздермен жұмыс», «Кластер» әдісімен шығармашылық тапсырма қабілетті оқушыларға тапсырма берледі. |
Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Оқушылардың білімі топ ішінде Смайликтер арқылы бағалау, Мадақтау «Жарайсың! Керемет! Тамаша!», «От шашу» әдісі, «Бармақпен бағалау» әдістері арқылы бағаланады. |
Пәнаралық байланыс қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері.АКТ мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс. Биология және ағылшын тілі пәндерімен байланыс. АКТ-ны шектеулі қолдану; Белсенді жұмыс түрлерін қолдану. |