Жаңа сабақ
«Компьютер жадының
құрылғылары» бейнебаянды көрсету.
Тапсырма:
«Өкіл» әдісі. Топтық
жұмыс.
Мәтінмен танысу. Оқулықтан
оқушылар мәтінмен танысып, постерге өз ойларын
түсіреді.
І топ: Компьютерлік жад, жедел
жад.
ІІ топ: Кэш
жады.
ІІІ топ: Тұрақты жады мен
бейне жады.
Дескриптор:
Білім алушы
-Мәтінге байланысты өз көзқарасын
білдіреді.
- Құрылғыларға түсінік
береді;
- Жадтың түрлерінің қызметін
көрсетеді.
Саралау
атауы: Дереккөздер. Баспадан шыққан жəне
электронды дереккөздер де пайдаланады.
Постерлерін алмастыру арқылы
әр топ келесі топтың жұмысымен «Өкіл» арқылы таныса отырып жаңа
ұғым қабылдайды.
ҚБ
«Басбармақ»
әдісі.
Бір - бірінің жұмыстарын қол
белгілері арқылы бағалайды.
Практикалық жұмыс. Жеке
жұмыс.
«Сәйкестендіру»
әдісі
Бұл жадтағы программада
барлық,
терезелер жабылғанша
жұмыс атқаратын
прогамма орналақан
Кэш жады


Компьютердің жүйелік
блогының
ішіндегі микросұлба.
Бұл жадқа жасаушызауытта
компьютерді қосуға
қажетті
ақпарат енгізілген.
Жедел жады

Шамадан тыс жұмыс
істейтін
компьютердегі жедел жадқа
қолжетімділікті
қамтамасыз
ететін шамадан тыс әсер
еткіш жад
Тұрақты жад
Дескриптор:
Білім алушы
- Жадтың атауына сай атқаратын
жұмысын біледі.
Саралау: тапсырма
беру
Қ.Б.«Мадақтау
әдісі» арқылы
Мұғалім оқушыларды
бағалайды.
«Жарайсың! Керемет! Тамаша!»
Жеке жұмыс.
«Дереккөздермен жұмыс»
әдісі
Жаңа сабақ барысындағы сөздерді орысшаға ,
ағылшыншаға аударып сөздікпен жұмыстанады.
Саралау:Дереккөздер арқылы сөздердің
дұрыстығын салыстыру.
Дескриптор: Сөздердің дұрыс
аудармасы.
ҚБ: Өзін - өзі бағалау,
барлығы бір уақытта
«От шашу» әдісімен бағалайды.
Жеке,жұптық
жұмыс. Қолдану
деңгейі
Жад түрлері мен оның қызметі арасындағы
сәйкестікті табыңдар.
Жад түрлері мен оның қызметі арасындағы
сәйкестік
№
|
Жадтың қызметі
|
№
|
Жад
түрлері
|
І
|
Компьютерлерді жүктеу мен оны іске қосар алдында
аұпаратты саұтайды.
|
A
|
Ішкі жедел жады
(ЖЕСҚ)
|
ІІ
|
Аралық есте сақтау құрылғысы мен процессор
арасындағы ақпараттарды алмастыруға арналады.
|
B
|
Сыртқы қатты диск:
Флэш диск
|
ІІІ
|
Кодталған бейнелерді сақтауға арналған
жад.
|
C
|
Ішкі тұрақты жад (ТЕСҚ)
|
IV
|
Компьютерді қосқанға дейін ақпараттарды
сақтайды
|
D
|
Сыртқы лазерлік диск. (оптикалық), флэш
диск
|
V
|
Компьютерді өшіргеннен кейін үлкен көлемді
ақпараттарды сақтайды
|
E
|
Ішкі кэш жад
|
VI
|
Көлемді ақпараттар сақталады және ол ақпараттарды
басқа компьютерлерге ауыстырады.
|
F
|
Бейнежад
|
Жауабы:
Компьютерде орындаңдар.
А)
«Құрылғылар диспечерін» ашыңдар
Ә)
Компьютерге жалғанып тұрған құрылғыларды
белгілеңдер.
Б)
Флешканы салыңдар.
В)
«Құрылғылар диспетчерін» қандай өзгеріс болды?
3.
Кестені қажетті ақпараттармен толтырыңдар.
Қызметі
|
Адам
|
Компьютер
|
Ақпаратты сақтау
|
|
|
Ақпаратты өңдеу
|
|
|
Ақпаратты қабылдау
|
|
Енгізу құрылғысы
|
Ақпаратты жіберу
|
Сөз
, қозғау жүйелері
|
|
Саралау: «Қарқын» әдісі бойынша осы
тапсырмаларды оқушылар уақытқа үлгеруіне қарай алып
орындайды.
Дескриптор:
Қажетті ақпарат толық ,
жартылай дұрыс,
дұрыс
емес.
ҚБ. "Смайлик" арқылы
бағалау.
Қосымша
тапсырма:
Талдау деңгейі
Компьютерлік жад деңгейіне қарай кластер
құрастырыңдар.
Кластер құру түсіндірмесі:
Кластер бұл ақпаратты негізгі мағыналарындағы
байланыстарды кескін арқылы ұйымдастыру формасы. Ол оқу материалын
жинақтап, жалпылауға мүмкіндік беретін бейне болып
табылады.
Саралау:
Жіктеу. Кейбір оқушылар
орындайды.
Дескриптор: Кластердің
мазмұнды ашуы.
ҚБ:
"Мадақтау" арқылы
бағалау.
Сұрақтар қою
арқылы «Сұрақтар
ұшқыны» стратегиясы арқылы сабақты
бекіту.
Жеке жұмыс. Білу және түсіну
деңгейі
1.
«Компьютерлік жад» ұғымын қалай түсінесіңдер?
2.
Ішкі және сыртқы жадтар не үшін керек?
3.
Ішкі және сыртқы жадтарды салыстырмалы талдау
жасаңдар.
4.
Кэш жад дегеніміз не?
5.
Кодталған бейнелер қайда сақталады?
6.
Тұрақты жад қандай қызмет атқарады?
Дескриптор: Анықтаманың
дәлдігі.
Бағалау: "Мадақтау". Мұғалімнің
мадақтауы.
|