Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақтақырыбы

    Компьютерлік желілер және олардың жіктелуі

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    7.1.3.1- компьютерлік желілерді топтастыру

    Сабақ мақсаты

    Барлық оқушылар:

    Компьютерлік желілер түрлерін біледі

    Оқушылардың басым бөлігі:

    Компьютердегі желілерді түріне қарай топтастыра біледі

    Кейбіроқушылар:

    Күнделікті өмірде компьютерлік желілердің қызметінің маңыздылығына дәлелді мысалдар келтіре алады

    Ойлау дағдыларының деңгейлері

    Білу, түсіну, қолдану

    Бағалау критерийлері


    • Компьютерлік желілерді қолданылу маңыздылығына қарай ажырата отырып топтастыру

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар:

    Желілердің түрлері мен топтамаларын біледі және сызбасын жасай алады.

    Лексика және терминология:

    Желі, жергілікті желі, жаһандық желі, интернет желісі, сымсыз желі,желілер топологиясы, шиналық желі, шеңберлік желі, жұлдызша желі, арналар, кабель, корпоративтік желі, желілік хаттама.

    Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

    • Компьютерлік желі деген не?

    • Компьютерлік желінің негізгі түрлерін атаңдар?

    • Компьютерлік желілердің маңыздылығы неде?

    • Компьютерлік желіні қалай сипаттайсыңдар?

    • Компьютерде желі құру үшін қандай құрылғылар қажет?

    Құндылықтарды

    дарыту

    Мәнгілік ел азаматтарын информатика пәні арқылы отан сүйгіштікке, еңбеккорлыққа, елін, жерін, өз отанын қадіреуге өз бойларына дағдыландыру.

    Пәнаралық байланыстар

    Сымсыз желілерде жұмыс жасайтын құрылғылар атау барысында ағылшын тілінің сөздерін қолданады. (ағылшын тілі пәні), компьютерлік желілерді біріктіру кезіңдегі ара қашықтықты өлшеуі (математика пәні).

    Алдыңғы меңгерілген білім

    Файлдардың көлемі.Әртүрлі форматтағы файлдардың архивтерін құру және архивтен шығару.



    Сабақ барысы





    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 мин

    Топтастыру 2 мин





    «Жұмыс үстелі» әдісі

    5 мин

















    «Миға шабуыл»

    2мин




    Сабақтың ортасы

    Білу, Түсіну

    Оқулықпен топтық жұмыс. «Ойлан, жұптас, бөліс»әдісі

    10мин




    «Пайыз» әдісі

    Қалыптастырушы бағалау














    Жұптық жұмыс

    Қолдану

    8мин.




    Жеке жұмыс

    «Детальдарын қосу» әдісі. 

    10мин.

















    Ұйымдастыру кезеңі:

    Оқушыларды жылы жүзбен қарсы алу, амандасу.

    «Өзіңе тілегенді - басқаларға тіле!»тренингін ұйымдастыру. (Әр оқушы 10-15 секунд уақыт аралығында ішінен өзіне бір немесе бірнеше ізгі тілек тілеу тапсырылады. Содан кейін қатысушылар жұпқа бөлініп, бір-бірінің қолынан алып, жаңағы өзіне тілегенді жұптасына айту керек).


    «Жұптасқан жұбың». Ұйымдастыру кезеңіндегі жұптасқан жұптарымен екі топқа бөлемін.

    1-ші топтың аты: Жергілікті желі .

    2-ші топтың аты: Жаһандық желі

    Оқушылардың назарын сабаққа аудару.


    Оқушылардың өткен тақырып бойынша алған білімдерін «Жұмыс үстелі» әдісі арқылы пысықтау.

    (Топта отырған оқушылар өтілген тақырып бойынша сұрақтар құрастырып, басқа топтардың жұмыс столына жапсырады. Топ мүшелері қойылған сұрақтардың жауабын бірлесе жауап береді. Барлық топ қойылған сұрақтарға жауаптарын түсіндіреді. Егер тақырыптан қалып қойған маңызды жерлері болса, мұғалім өзі сұрақ дайындауына болады.)

    Сұрақтары:

    1. Мұрағаттау дегеніміз не және оны тұрмыста не үшін қолданады?

    2. Компьютерде мұрағаттаудың қажеттілігі неде деп ойлайсың?

    3. Қандай мұрағаттау бағдарламаларын пайдаланғансыңдар?

    4. Желі арқылы үлкен көлемдегі ақпараттарды тасымалдауда уақыт пен қаражатты үнемдеу жолдары қалай шешіледі?

    5. WinRar бағдарламасының мүмкіндіктерін сипаттап бер?

    6. Көптомдық мұрағаттар дегеніміз не?

    7. Мұрағаттаушы бағдарлама көмегімен файлды құпиялауды қалай жүзеге асыруға болады?


    «Миға шабуыл».

    1. Компьютерлік желілер дегенді қалай түсінесіздер?

    Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.

    Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз

    «Компьютерлік желілер және олардың жіктелуі»

    Интербелсенді тақта таныстырылым.

    Жаңа тақырыпты «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы тақырыпты бөліктерге бөліп, оқуға тапсырмалар беріледі.

    Оқулықпен жұмыс.

    Желілерді қасиеттеріне байланысты төмендегідей түрлерге ажыратуға болады.

    1-топ:

    1. Өңірлік тарауына қарай бөлінуі.

    2. Тиістілігіне қарай бөлінуі.

    2-топ:

    3. Деректерді тасымалдау жылдамдығына қарай бөлінуі.

    4. Деректерді тарату ортасына қарай кабельдік және

    сымсыз болып бөлінуі.

    Оқушылар жеке оқиды, жұппен талдайды, топпен талықылайды.

    Өзгелерді тыңдай отырып, өз білімін толықтырады.

    Жаңа сабақты қаншалықты меңгергенін байқау мақсатында «Пайыз» әдісін қолдану.

    Тапсырма №1

    «Қолданып көр» дәптермен жұмыс

    Компьютер кабинетінде орналасқан компьютердегі жергілікті желінің түрін анықтаңдар. Оның сызбасын дәптерге түсіріңдер.

    Дескрипторлар

    1. Компьютер кабинетінде орналасқан компьютердегі жергілікті желінің түрлерін анықтайды.

    2. Компьютер кабинетінде орналасқан компьютердегі жергілікті желінің сызбасын сыза алады.























    Жекеленген тапсырмалар.«Детальдарын қосу» әдісі. 


    №1

    ӨҢІРЛІК ТАРАУЫНА ҚАРАЙ БӨЛІНУІ

    Сызбасы

    Атауы

    Маңыздылығы








    №2ТИСТІЛІГІНЕ ҚАРАЙ БӨЛІНУІ

    Ведомстволық

    Мемлекеттік








    №3

    ДShape1 еректерді тасымалдау жылдамдығына қарай бөлінуі.

    1Shape2 . Төменгі жылдамдықтағы (10 Мбит/с-қа дейін)

    2. Орта жылдамдықтағы (100 Мбит/с-қа дейін)

    3Shape3 . Жоғары жылдамдықтағы (100 Мбит/с -тан жоғары)


    №4

    Деректерді тарату ортасына қарай бөлінісі

    Кабельдік арналар арқылы.


    Сымсыз арналар арқылы.









    Дескрипторлар

    • Желілердің қасиеттерін айқындай алады.

    • Компьютерлік желінің маңыздылығын біледі.

    • Компьютер желілерінің түрлерінің бір-бірінен ажырата алады.

    • Компьютерлік желілерді топтастырады

    АКТ
























    Қағаздар























    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Абдиева Асель Жанатовна
    01 Қараша 2021
    567
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Компьютерлік желі және оның жіктелуі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Компьютерлік желі және оның жіктелуі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ Компьютерлік желі және оның жіктелуі 7 сынып Барлық оқушылар: Компьютерлік желілер түрлерін біледі Оқушылардың басым бөлігі: Компьютердегі желілерді түріне қарай топтастыра біледі Кейбіроқушылар: Күнделікті өмірде компьютерлік желілердің қызметінің маңыздылығына дәлелді мысалдар келтіре алады
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақтақырыбы

    Компьютерлік желілер және олардың жіктелуі

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    7.1.3.1- компьютерлік желілерді топтастыру

    Сабақ мақсаты

    Барлық оқушылар:

    Компьютерлік желілер түрлерін біледі

    Оқушылардың басым бөлігі:

    Компьютердегі желілерді түріне қарай топтастыра біледі

    Кейбіроқушылар:

    Күнделікті өмірде компьютерлік желілердің қызметінің маңыздылығына дәлелді мысалдар келтіре алады

    Ойлау дағдыларының деңгейлері

    Білу, түсіну, қолдану

    Бағалау критерийлері


    • Компьютерлік желілерді қолданылу маңыздылығына қарай ажырата отырып топтастыру

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар:

    Желілердің түрлері мен топтамаларын біледі және сызбасын жасай алады.

    Лексика және терминология:

    Желі, жергілікті желі, жаһандық желі, интернет желісі, сымсыз желі,желілер топологиясы, шиналық желі, шеңберлік желі, жұлдызша желі, арналар, кабель, корпоративтік желі, желілік хаттама.

    Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

    • Компьютерлік желі деген не?

    • Компьютерлік желінің негізгі түрлерін атаңдар?

    • Компьютерлік желілердің маңыздылығы неде?

    • Компьютерлік желіні қалай сипаттайсыңдар?

    • Компьютерде желі құру үшін қандай құрылғылар қажет?

    Құндылықтарды

    дарыту

    Мәнгілік ел азаматтарын информатика пәні арқылы отан сүйгіштікке, еңбеккорлыққа, елін, жерін, өз отанын қадіреуге өз бойларына дағдыландыру.

    Пәнаралық байланыстар

    Сымсыз желілерде жұмыс жасайтын құрылғылар атау барысында ағылшын тілінің сөздерін қолданады. (ағылшын тілі пәні), компьютерлік желілерді біріктіру кезіңдегі ара қашықтықты өлшеуі (математика пәні).

    Алдыңғы меңгерілген білім

    Файлдардың көлемі.Әртүрлі форматтағы файлдардың архивтерін құру және архивтен шығару.



    Сабақ барысы





    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 мин

    Топтастыру 2 мин





    «Жұмыс үстелі» әдісі

    5 мин

















    «Миға шабуыл»

    2мин




    Сабақтың ортасы

    Білу, Түсіну

    Оқулықпен топтық жұмыс. «Ойлан, жұптас, бөліс»әдісі

    10мин




    «Пайыз» әдісі

    Қалыптастырушы бағалау














    Жұптық жұмыс

    Қолдану

    8мин.




    Жеке жұмыс

    «Детальдарын қосу» әдісі. 

    10мин.

















    Ұйымдастыру кезеңі:

    Оқушыларды жылы жүзбен қарсы алу, амандасу.

    «Өзіңе тілегенді - басқаларға тіле!»тренингін ұйымдастыру. (Әр оқушы 10-15 секунд уақыт аралығында ішінен өзіне бір немесе бірнеше ізгі тілек тілеу тапсырылады. Содан кейін қатысушылар жұпқа бөлініп, бір-бірінің қолынан алып, жаңағы өзіне тілегенді жұптасына айту керек).


    «Жұптасқан жұбың». Ұйымдастыру кезеңіндегі жұптасқан жұптарымен екі топқа бөлемін.

    1-ші топтың аты: Жергілікті желі .

    2-ші топтың аты: Жаһандық желі

    Оқушылардың назарын сабаққа аудару.


    Оқушылардың өткен тақырып бойынша алған білімдерін «Жұмыс үстелі» әдісі арқылы пысықтау.

    (Топта отырған оқушылар өтілген тақырып бойынша сұрақтар құрастырып, басқа топтардың жұмыс столына жапсырады. Топ мүшелері қойылған сұрақтардың жауабын бірлесе жауап береді. Барлық топ қойылған сұрақтарға жауаптарын түсіндіреді. Егер тақырыптан қалып қойған маңызды жерлері болса, мұғалім өзі сұрақ дайындауына болады.)

    Сұрақтары:

    1. Мұрағаттау дегеніміз не және оны тұрмыста не үшін қолданады?

    2. Компьютерде мұрағаттаудың қажеттілігі неде деп ойлайсың?

    3. Қандай мұрағаттау бағдарламаларын пайдаланғансыңдар?

    4. Желі арқылы үлкен көлемдегі ақпараттарды тасымалдауда уақыт пен қаражатты үнемдеу жолдары қалай шешіледі?

    5. WinRar бағдарламасының мүмкіндіктерін сипаттап бер?

    6. Көптомдық мұрағаттар дегеніміз не?

    7. Мұрағаттаушы бағдарлама көмегімен файлды құпиялауды қалай жүзеге асыруға болады?


    «Миға шабуыл».

    1. Компьютерлік желілер дегенді қалай түсінесіздер?

    Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.

    Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз

    «Компьютерлік желілер және олардың жіктелуі»

    Интербелсенді тақта таныстырылым.

    Жаңа тақырыпты «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы тақырыпты бөліктерге бөліп, оқуға тапсырмалар беріледі.

    Оқулықпен жұмыс.

    Желілерді қасиеттеріне байланысты төмендегідей түрлерге ажыратуға болады.

    1-топ:

    1. Өңірлік тарауына қарай бөлінуі.

    2. Тиістілігіне қарай бөлінуі.

    2-топ:

    3. Деректерді тасымалдау жылдамдығына қарай бөлінуі.

    4. Деректерді тарату ортасына қарай кабельдік және

    сымсыз болып бөлінуі.

    Оқушылар жеке оқиды, жұппен талдайды, топпен талықылайды.

    Өзгелерді тыңдай отырып, өз білімін толықтырады.

    Жаңа сабақты қаншалықты меңгергенін байқау мақсатында «Пайыз» әдісін қолдану.

    Тапсырма №1

    «Қолданып көр» дәптермен жұмыс

    Компьютер кабинетінде орналасқан компьютердегі жергілікті желінің түрін анықтаңдар. Оның сызбасын дәптерге түсіріңдер.

    Дескрипторлар

    1. Компьютер кабинетінде орналасқан компьютердегі жергілікті желінің түрлерін анықтайды.

    2. Компьютер кабинетінде орналасқан компьютердегі жергілікті желінің сызбасын сыза алады.























    Жекеленген тапсырмалар.«Детальдарын қосу» әдісі. 


    №1

    ӨҢІРЛІК ТАРАУЫНА ҚАРАЙ БӨЛІНУІ

    Сызбасы

    Атауы

    Маңыздылығы








    №2ТИСТІЛІГІНЕ ҚАРАЙ БӨЛІНУІ

    Ведомстволық

    Мемлекеттік








    №3

    ДShape1 еректерді тасымалдау жылдамдығына қарай бөлінуі.

    1Shape2 . Төменгі жылдамдықтағы (10 Мбит/с-қа дейін)

    2. Орта жылдамдықтағы (100 Мбит/с-қа дейін)

    3Shape3 . Жоғары жылдамдықтағы (100 Мбит/с -тан жоғары)


    №4

    Деректерді тарату ортасына қарай бөлінісі

    Кабельдік арналар арқылы.


    Сымсыз арналар арқылы.









    Дескрипторлар

    • Желілердің қасиеттерін айқындай алады.

    • Компьютерлік желінің маңыздылығын біледі.

    • Компьютер желілерінің түрлерінің бір-бірінен ажырата алады.

    • Компьютерлік желілерді топтастырады

    АКТ
























    Қағаздар























    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Информатика Сабақ жоспары 7 сынып
    01.11.2021
    567
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Абдиева Асель Жанатовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации