Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушыларды жылы жүзбен қарсы
алу, амандасу.
«Өзіңе тілегенді -
басқаларға тіле!»тренингін ұйымдастыру. (Әр
оқушы 10-15 секунд уақыт аралығында ішінен өзіне бір немесе бірнеше
ізгі тілек тілеу тапсырылады. Содан кейін қатысушылар жұпқа
бөлініп, бір-бірінің қолынан алып, жаңағы өзіне тілегенді жұптасына
айту керек).
«Жұптасқан
жұбың». Ұйымдастыру кезеңіндегі
жұптасқан жұптарымен екі топқа
бөлемін.
1-ші топтың
аты: Жергілікті
желі .
2-ші топтың
аты: Жаһандық
желі
Оқушылардың назарын сабаққа
аудару.
Оқушылардың өткен тақырып
бойынша алған білімдерін «Жұмыс
үстелі» әдісі арқылы
пысықтау.
(Топта отырған оқушылар
өтілген тақырып бойынша сұрақтар құрастырып, басқа топтардың жұмыс
столына жапсырады. Топ мүшелері қойылған сұрақтардың жауабын
бірлесе жауап береді. Барлық топ қойылған сұрақтарға жауаптарын
түсіндіреді. Егер тақырыптан қалып қойған маңызды жерлері болса,
мұғалім өзі сұрақ дайындауына
болады.)
Сұрақтары:
1. Мұрағаттау дегеніміз не
және оны тұрмыста не үшін
қолданады?
2. Компьютерде мұрағаттаудың
қажеттілігі неде деп ойлайсың?
3. Қандай мұрағаттау
бағдарламаларын пайдаланғансыңдар?
4. Желі арқылы үлкен көлемдегі
ақпараттарды тасымалдауда уақыт пен қаражатты үнемдеу жолдары қалай
шешіледі?
5. WinRar бағдарламасының
мүмкіндіктерін сипаттап бер?
6. Көптомдық мұрағаттар
дегеніміз не?
7. Мұрағаттаушы бағдарлама
көмегімен файлды құпиялауды қалай жүзеге асыруға
болады?
«Миға
шабуыл».
-
Компьютерлік желілер дегенді
қалай түсінесіздер?
Оқушы білгендерін тыңдай
отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен
таныстыру.
Ендеше, бүгінгі жаңа
сабағымыз
«Компьютерлік желілер
және олардың жіктелуі»
Интербелсенді тақта
таныстырылым.
Жаңа
тақырыпты «Ойлан, жұптас,
бөліс» әдісі арқылы тақырыпты
бөліктерге бөліп, оқуға тапсырмалар
беріледі.
Оқулықпен
жұмыс.
Желілерді қасиеттеріне
байланысты төмендегідей түрлерге ажыратуға
болады.
1-топ:
1. Өңірлік тарауына қарай
бөлінуі.
2. Тиістілігіне қарай
бөлінуі.
2-топ:
3. Деректерді тасымалдау
жылдамдығына қарай бөлінуі.
4. Деректерді тарату ортасына
қарай кабельдік және
сымсыз болып
бөлінуі.
Оқушылар жеке оқиды, жұппен
талдайды, топпен талықылайды.
Өзгелерді тыңдай отырып,
өз білімін толықтырады.
Жаңа сабақты қаншалықты
меңгергенін байқау мақсатында
«Пайыз» әдісін
қолдану.
Тапсырма
№1
«Қолданып
көр» дәптермен
жұмыс
Компьютер кабинетінде
орналасқан компьютердегі жергілікті желінің түрін анықтаңдар. Оның
сызбасын дәптерге түсіріңдер.
Дескрипторлар
-
Компьютер кабинетінде
орналасқан компьютердегі жергілікті желінің түрлерін
анықтайды.
-
Компьютер кабинетінде
орналасқан компьютердегі жергілікті желінің сызбасын сыза
алады.
Жекеленген
тапсырмалар.«Детальдарын қосу»
әдісі.
№1
ӨҢІРЛІК ТАРАУЫНА ҚАРАЙ
БӨЛІНУІ
Сызбасы
|
Атауы
|
Маңыздылығы
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№2ТИСТІЛІГІНЕ ҚАРАЙ
БӨЛІНУІ
№3
Д еректерді
тасымалдау жылдамдығына қарай
бөлінуі.
1 . Төменгі
жылдамдықтағы (10 Мбит/с-қа дейін)
2. Орта жылдамдықтағы (100
Мбит/с-қа дейін)
3 . Жоғары
жылдамдықтағы (100 Мбит/с -тан
жоғары)
№4
Деректерді тарату ортасына
қарай бөлінісі
Кабельдік арналар
арқылы.
|
Сымсыз арналар
арқылы.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дескрипторлар
-
Желілердің қасиеттерін айқындай
алады.
-
Компьютерлік желінің маңыздылығын
біледі.
-
Компьютер желілерінің түрлерінің бір-бірінен ажырата
алады.
-
Компьютерлік
желілерді
топтастырады
|