Сабақ/ ортақ
тақырыптар:
Көне күндерден жеткен
жәдігер.
«Орхон - Енисей»
ескерткіштері, «Күлтегін » жыры
|
Мектеп: Бұлақты
негізгі мектебі
|
Күні:
16.03.2018ж
|
Мұғалімнің аты-
жөні: Сакенова Улболсын Сериковна
|
Сынып:
7
|
Қатысқандар:
12
|
Қатыспағандар:
0
|
Осы сабақ арқылы
жүзеге асатын оқу мақсаттары
|
Т/Ж 4
7.1.4.1 Көркем
шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа
айту.
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық оқушы
орындай алады: көркем шығармадағы кейіпкер
бейнесін ашып, үзіндіні жатқа айтады
|
Оқушылардың
көпшілігі орындай алады: кейіпкер бейнесін құндылықтар
тұрғысынан ашып, дәлелдей алады
|
Кейбір оқушылар
орындай алады: кейіпкер болмысын шынайы
өмірмен байланныстырады, сыни пікір
білдіреді
|
Бағалау
критерийі
|
-
Көркем шығармадағы кейіпкер
бейнесін ашу;
-
Кейіпкер бейнесін құндылықтар
тұрғысынан дәлеледеу;
-
Кейіпкерге сыни пікір
білдіру:
|
Тілдік
мақсат
|
Оқушылар орындай
алады:
|
көркем шығармадағы
кейіпкер бейнесін ашады
|
Пәнге қатысты
сөздік қор мен терминдер:
|
Түркі мемлекеті,
Құтлық, Тоныкөк, Күлтегін, күрес,
тәуелсіздік
|
Диалог құруға/
шығарма жазуға арналған пайдалы
тіркестер:
|
менің ойымша,
өмірмен байланыстыратын болсам.
|
Талқылауға
арналған сұрақтар:
|
«Орхон - Енисей»
ескерткіштері, «Күлтегін » жырының бүгінгі ұрпақ үшін құндылығы
неде?
|
Құндылықтарға
баулу:
|
Елдің тарихы мен
әдебиетін құреттеу, ынтымақтастық, татулық
|
Пәнаралық
байланыс:
|
Қазақстан тарихы,
қазақ тілі
|
Алдыңғы
білім:
5
минут
|
«Ыстық
орындық» стратегиясы арқылы өткен
сабақты пысықтау
|
ЖОСПАР
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған
жаттығу түрлері
|
Ресурстар
|
Басы
7мин
|
Суреттер ойынша 3 топқа
бөлу.
«Ой
шақыру»
стратегиясы
Әбір топ берілген сурет
бойынша білетін ақпараттарын айтады. Тақырыпты
ашады.
Жетелеуші
сұрақтар:
- Суреттерде кімдер
көрсетілген?
|
Суреттер
|
Ортасы
|
ЖЖ. «Тұжырым
картасы» стратегиясы.
Жырдағы кейіпкерге мінездеме
беріп, жырдан дәлел келтір.
Кейіпкер
|
Мінездеме
|
Жырдан
дәлел
|
Тоныкөк
|
|
|
Білге
қаған
|
|
|
Күлтегін
|
|
|
Дескрипторлар: Кейіпкерлерге талдау жасай
алады
Өзіндік тұжырымын
білдіреді
ҚБ. Саусақ қимылдары
арқылы
ТЖ. «Венн»
диаграммасы арқылы « Күлтегін », «Алпамыс
батыр » жырларындағы басты кейіпкерді құндылық тұрғысынан
салыстырып, жырдан мысал келтіріп дәлелде.
Алпамыс
Күлтегін
Дескриптор: Кейіпкерлерді құндылықтар
тұрғысынан салыстырады.
Жырдан мысал келтіріп,
дәлелдейді.
ҚБ. Смайликтер
арқылы.
Ж.
Жырдағы кейіпкерлерді бүгінгі
өмірдегі тұлғалармен байланыстырып сыни пікірде эссе
жаз.
Дескриптор: Жырдағы кейіпкерлерді өмірдегі
тұлғалармен байланыстырады.
Сыни пікірін
білдіреді.
Эссе нормасын
сақтайды.
ҚБ. Мадақтау сөздері
арқылы.
|
Оқулық
Оқулық
|
Соңы
13мин
|
Кері
байланыс. «Орхон - Енисей»
ескерткіштері, «Күлтегін » жырының бүгінгі ұрпақ үшін құндылығы
неде? деген сауалға 5-6 сөзбен пікір
білдір.
Рефлексия «Үміт»
ағашы
|
|
Қосымша
ақпарат
|
Орхон ескерткіштері,
«Күлтегін» жыры туралы қосымша ақпарат іздеп
келу.
|
|