Ұйымдастыру
кезеңі:
«Сандарды бейнеле»
ойыны
арқылы психологиялық
ахуалды жақсарту
Үй тапсырмасын «Миға шабуыл»
әдісі Бағалау: «Басбармақ» арқылы өзара
бағалайды.
1.
Оқылым
алды: (Сыныппен
жұмыс)
1-тапсырма:
Белсенді оқу
әдісі: «Ой
қозғау» әдісі
“Ой қозғау” әдісі арқылы
суреттерге қарап, сабақ тақырыбы мен мақсатын
анықтайды.
«Ой қозғау»
сұрақтары
1.Көңіл күйді білдіретін
жырларына қандай жырлар жатады?
2. Сәби дүниеге келгенде
қандай өлең-жырлар айтады?
3.Қазақ халқының халық
ауыз әдебиеті арқылы Қазақстанның экономикасына қалай үлес қосуға
болады деп ойлайсыңдар?
4. Тұрмыс салт жырлары
дегеніміз не ?
5. Тұрмыс салт жырларына
қандай жырлар жатады?
Сабақтың тақырыбымен, оқу
мақсаттарымен, бағалау критерийлерімен
таныстыру
1-тапсырма «Жигсо» әдісі
бойынша
Өткен тақырыпты меңгеру және
жаңа тақырыптьы ашу мақсатында барлық топқа
тапсырма
Берілген мәтінді оқып, топпен
бірлесе отырып, талқылайды
ЖИГСО әдісі арқылы жүзеге
асады. Жұппен жұмыс.Топпен
талдау
2-тапсырма
Өзіндік
жұмыстар
Жұптық
жұмыс
Интервью
әдісі
арқылы тақырыпты талдау үшін
тапсырма беру
Берілген сөздерге шағын эссе
жазады
Топқа арналып жаңа тақырып
төңірегінде тапсырмалар береді
Жұптың пікірлерін
тыңдау,барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына
сәйкестендіру
ІІІ. Сабақты
бекіту.
Автор орындығы әдісі бойынша
тапсырмаларын орындыққа отырып
оқиды
Пікірталас
ұйымдастыру.
ІV . Үй тапсырмасын
беру.
V. Оқушылардың жауаптарын
бағалау.
VІ. Сабақтың
аяқталуы
үйрендім, не қиын болды,
сұрақ
Бағалау: «Смайликтер» арқылы
өзара бағалайды
Дискриптор арқылы кері
байланыс беремін.
|