Материалдар / Көңіл күйін білдіретін өлең жырлар. Бата және оның түрлері 9-сынып әдебиет

Көңіл күйін білдіретін өлең жырлар. Бата және оның түрлері 9-сынып әдебиет

Материал туралы қысқаша түсінік
9-сынып қазақ әдебиеті қмж
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Қазақ әдебиет

Мектеп

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып:

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Көңіл-күйін білдіретін өлең жырлар. Бата және оның түрлері

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

Оқушылар тұрмыс салт дәстүрлер туралы айта келіп,халқымыздың салт дәстүрлері жайлы біледі, түсінік қалыптасады, батылдыққа, халқын сүюге үйренеді


Сабақтың мақсаттары

Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру

Бағалау критерийлері

Тақырыпты түсініп оқуға, жатқа оқуға дағдыланады.. Тақырыптың идеясын түсіне білуге топпен жағдай жасайды

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады:

Мәтінді түсінеді, мәтін жаза алады.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:


Диалог құруға (шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:)


Сабақта қамтылатын құндылықтар

Қазақ халқының әдет-ғұрпы мен салт дәстүрді аялау, сақтау

Пәнаралық байланыс

Тарих



Осыған дейін меңгерілген білім

ауыз әдебиеті және оның түрлері туралы біледі

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дерек

көздер

Cабақтың басы:

2 минут





















Сабақтың ортасы


10минут








7 минут










5 минут




10 минут

Соңы



5 минут

Shape1 Shape2

Ұйымдастыру кезеңі:

«Сандарды бейнеле» ойыны

арқылы психологиялық ахуалды жақсарту


Үй тапсырмасын «Миға шабуыл» әдісі Бағалау: «Басбармақ» арқылы өзара бағалайды.

1. Оқылым алды: (Сыныппен жұмыс)

1-тапсырма:

Белсенді оқу әдісі: «Ой қозғау» әдісі

Ой қозғау” әдісі арқылы суреттерге қарап, сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтайды.


«Ой қозғау» сұрақтары

1.Көңіл күйді білдіретін жырларына қандай жырлар жатады?

2. Сәби дүниеге келгенде қандай өлең-жырлар айтады?


3.Қазақ халқының халық ауыз әдебиеті арқылы Қазақстанның экономикасына қалай үлес қосуға болады деп ойлайсыңдар?

4. Тұрмыс салт жырлары дегеніміз не ?

5. Тұрмыс салт жырларына қандай жырлар жатады?

Сабақтың тақырыбымен, оқу мақсаттарымен, бағалау критерийлерімен таныстыру


1-тапсырма «Жигсо» әдісі бойынша

Өткен тақырыпты меңгеру және жаңа тақырыптьы ашу мақсатында барлық топқа тапсырма

Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды

ЖИГСО әдісі арқылы жүзеге асады. Жұппен жұмыс.Топпен талдау



2-тапсырма

Өзіндік жұмыстар

Жұптық жұмыс

Интервью әдісі

арқылы тақырыпты талдау үшін тапсырма беру

Берілген сөздерге шағын эссе жазады

Топқа арналып жаңа тақырып төңірегінде тапсырмалар береді

Жұптың пікірлерін тыңдау,барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру


ІІІ. Сабақты бекіту.

Автор орындығы әдісі бойынша тапсырмаларын орындыққа отырып оқиды

Пікірталас ұйымдастыру.

ІV . Үй тапсырмасын беру.

V. Оқушылардың жауаптарын бағалау.

VІ. Сабақтың аяқталуы

үйрендім, не қиын болды, сұрақ


Бағалау: «Смайликтер» арқылы өзара бағалайды

Дискриптор арқылы кері байланыс беремін.




А4 форматты қағаз
























Мәтін





Интербел

сенді әдістер жинағы










Қосымша ақпарат

Саралау – сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Өздерінің ойларын айтуда, негізгі ойды анықтап,жинақы мәтін жазуда қолдау көрсету.

Сабақ барысында үлгерімі төмен оқушыға қолдау көрсету. Үлгерімі екі түрлі оқушыға жұптық тапсырма беру.


«Бағалау парақшасы» әдісі арқылы бағалаймын.


География,әдебиет Қауіпсіздік ережесі сақталады Әңгіме құрастыру арқылы қазақ жеріне құрметпен қарау.

Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2.

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:-

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?




ЖИ арқылы жасау
26 Қырқүйек 2018
827
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі