Материалдар / «Көңілді , тапқырлар, білгірлер!»

«Көңілді , тапқырлар, білгірлер!»

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар математика ғылымының маңызын түсіндіру, математикаға қызығушылығын арттыру,белсенділікке,шапшаңдыққа, ойлай білуге,бірлесіп жұмыс жасай білуге тәрбиелеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
968
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ақтөбе облысы Ойыл ауданы Ш.Бекмухамбетова атындағы мектеп- гимназияҚР Білім беру ісінің үздігі, математика пәнінің мұғалімі Ихсанова Асия Тапашевна
Сыныптан тыс шара:«Көңілді , тапқырлар, білгірлер!»
Мақсаты: Оқушылар математика ғылымының маңызын түсіндіру, математикаға қызығушылығын арттыру,белсенділікке,шапшаңдыққа, ойлай білуге,бірлесіп жұмыс жасай білуге тәрбиелеу
Ұйымдастыру кезеңіОқушыларды кештің жоспарымен таныстыру Кештің жоспары: I. Кіріспе. II. Негізгі бөлім. 1.«Білімді мыңды жығар» 2.«100-ге жүйрік жетеді» 3.«Кім көп біледі?» 4.«Топбасшылар сайысы» 5.« Ойлан, тап» 6.«Тіл- өнер» III. Қорытынды.
Қызығушылығын оятуI.Кіріспе. Математика бүкіл ғылымдардың ішінде айрықша қадір–құрметке бөленген; мұның бірден - бір себебі оның қағидаларының абсолют ақиқаттығы мен даусыздығында жатыр. А. ЭйнштейнМатематика адамға дұрыс ойлаудың, ой өрістетудің және орынды шешім қабылдаудың жолдарын үйретеді . Сонымен қатар ойлау – математиканың негізі. Математиканың әдістерінің арқасында басқа пәндер өзара бір-бірімен және ең бастысы әлеммен ұштасып тіл табысады. Математикасыз физика болуы мүмкін бе? Химия ше? Мүмкін емес. Физика мен химияны математикасыз елестету қаншалықты мүмкін емес болса, биологияны, көркемөнерді, музыканы, шаруашылықты, өнеркәсіпті, экономиканы, құқықты, астрономияны, компьютерді де математикадан тыс қарастыру мүмкін емес. Ендеше біз бүгінгі сайысымызды математика қызықтарына арнаймыз, сайыста өз білімімізді ортаға салмақпыз.
Мағынаны тану1.«Білімді мыңды жығар»8л,5л, 3л ыдыстар берілсін.8 л ыдыс суға толы.Осы суды екі ыдысқа 4 литрден қалай бөлуге болады? (8-5=3 5-3=2 3+3=6 6-2=4)2 . «100-ге жүйрік жетеді» Ортаға екі топтан 2 оқушы шығады.1-9 дейінгі санды біреуі айтады, екіншісі тағы 1-9 дейінгі бір санды айтады, келесісі осы екі санның қосындысын айтады және бір сан айтады келесісі қосындыны айтады және бір сан айтады...... Ең бірінші кім 100-ге есепке жүйріктікпен жетеді?3.«Кім көп біледі?»
  • ының арифметикалық түбірі неге тең?
  • 2. Қарама-қарсы қабырғалары параллеь болатын төртбұрыш.3.«Сандар» туралы ғылым4.Пифагор қай елдің математигі?5.«Математика – ғылымдар патшасы» жолдарының авторы кім? 6.Тік төртбұрыштың неше симметрия өсі бар? 27.«жер өлшеу» туралы ғылым?8.Шеңбердің екі радиусының қосындысы неге тең?9. 14 санының кадраты неге тең?10.Тригонометриялық неше функция бар?11. Екі нүктенің арасындағы түзу? 12.Кез келген төртбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы 13.“Ақыл–ойды тәртіпке келтіретін - математика” кімнің сөзі? 14. 50-ді ½-ге бөліп, 3-ті қоссаңдар нешеге тең?(103)15.Шаршының периметрі 104 см, қабырғасы нешеге тең? (26 см)4.«Топбасшылар сайысы»1. Сандықтың ішінде 5 жәшік бар, әрбір жәшікте 3 қорап, ал әрбір қорапта 10 алтын тиын бар. Сандық, барлық жәшік, және қораптар құлыппен жабылған. 50 алтын тиын алу үшін неше құлыпты ашу керек? 8 2. Картадағы кесінді ұзындығының оған сәйкес жер бетіндегі қашықтыққа қатынасы не деп аталады? Масштаб3. Сандар белгілі бір заңдылықпен орналасқан. Сұрақ белгісінің орнындағы санды табыңыз: 289;169; 109; 79; 64; ?5.« Ойлан,тап!»1 сұрақ . Тірек сөздер: Италия, оқымысты, мектеп Суретте бейнеленген оқымысты кім? 2 сұрақ. Тірек сөздер: еңбегі ,математика пәнінің бір бөлігі Суретте бейнеленген кім? 3сұрақ. Тірек сөздер: вертолет, математика, физика Ең алғаш вертолет жобасын жасаған, математика, физика, астрономия, геология, адам және жануар физиологиясымен, химиямен айналысқан, бірақ дүние жүзіне аты басқа жетістігімен танымал болған адамның атын атаңыз (Леонардо де Винчи) 6.«Тіл-өнер» Жұмбақ, мақал немесе есеп оқылады.Шешімін тауып осы сөзді орысша, ағылшынша айту керек.1. 144 санының арифметикалық түбірі2. Бойы екі қарыс. Сиып тұр оған 25 арыс. 3. 4 пен 5 –тің арасына қандай таңба қойғанда 4-тен үлкен, 5 тен кіші сан шығады? 4. Допты лақтырғанда ол ізімен кейін қайтып келу үшін оны қалай лақтыру керек?5. Термометр 20° салқындықты көрсетіп тұр. Осындай екі термометр неше градус көрсетеді? 6. Футбол ойынына 9 команда қатысып, бір-бірімен бір ойыннан өткізді.Барлығы неше ойын болғанын анықтаңыз
    ҚорытындыСайысты қорытындылау. Оқушыларды марапаттау
    Рефлексия«Пікір ағашы»Оқушылар бүгінгі сыныптантыс шараның өтуі туралы пікірлерін стикерге жазып «Пікір ағашына» жапсырады.






    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ