Материалдар / Координаталық жазықтық. Координаталары бойынша нүктелерді салу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Координаталық жазықтық. Координаталары бойынша нүктелерді салу

Материал туралы қысқаша түсінік
6 сыныпта математика пәнінен "Координаталық жазықтық. Координаталары бойынша нүктелерді салу " тақырыбындағы өткізген ашық сабағымның үлгісі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
661
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Координаталық жазықтық. Координаталары бойынша нүктелерді салу

тақырыбына қысқа мерзімді жоспар


Сабақтың атауы

Координаталық жазықтық. Координаталары бойынша нүктелерді салу

Сілтеме

Математика 6 сынып, Т.Алдамұратова, слайдтар, сабақ жоспары

Жалпы мақсаты


  • Координаталық жазықтық. Координаталар бойынша нүктені сала білуге, берілген нүктелердің координаталарын табу біліктіліктерін пысықтау.

  • Әрбір жеке тұлғаның логикалық ой - өрісін, есте сақтау, сызбамен жұмыс істеу қабілеттерін және шығармашылық даму мүмкіндігіне жағдай жасау.

  • Оқушылардың өз ойын ашық айтуға, өз бетімен жұмыс жасауға, ұйымшылдыққа, нәтиже алуға баулу

Міндеттер


  • Тік бұрышты координаталар жүйесі және координаталық жазықтық туралы түсінікті білуі тиіс;

  • Координаталық жазықтықтықтағы нүктенің абсцисса осі мен ордината осін ажырата алуы тиіс;

  • Координаталақы жазықтықтағы берілген нүктенің координаталарын табуды және оны жазуды үйренуге тиіс

Мұғалім үшін оқу нәтижелері

  • тік бұрышты координаталар жүйесі және координаталық жазықтық туралы біледі;

  • координаталық жазықтықтықтағы нүктенің абсцисса осі мен ордината осін ажырата алады;

  • координаталақы жазықтықтағы берілген нүктенің координаталарын таба алады;

  • берілген нүкте бойынша оның координаталарын жаза алады.

  • алған білімін сабақ барысында пайдалануды, есеп шығаруды белгілі тәртіппен орындауды игереді;

  • тапсырманың мазмұнын толық түсініп, оны орындауда өз пікірін айтады, ұқыптылыққа, өз жұмысына дұрыс талап қоюға және баға беруге үйренеді.

Сабақтың түрі, әдіс тәсілдері

топпен жұмыс, «ортадағы қалапсап статегиясы», Блум таксмономиясы, сұрақ-жауап, көшбасшылық, сыни тұрғыдан ойлау технологиясының «БББ» кестесі

Сабақтың көрнекілігі

слайдтар, топтарға арналған тапсырма парақтары, үлестірме тапсырмалар

Күтілетін нәтиже

Оқушылар координаталары бойынша нүктелерді координаталық жазықтыққа салуды орындай алады. Ережелерін біледі, түсінеді. Жұппен жұмыс жасай отырып, бірлесіп білім алады.

Ұйымдастыру

кезеңі

Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыратын ойсергек «координаталық жазықтық»

Оқушыларды құрастырма қағаздарды құрау арқылы, 3 топқа бөлемін. «Координата», «Абсцисса», «Ордината»

Бағалау критерийлері

Өз бетімен білім алуы

Дербес жұмыс жасауы

Жұпта жұмыс жасауы

Математикалық білімі

Математикалық тілі

Бағалауы

рс

Оқушының тегі-аты

Білу


Түсіну


Талдау


Қолдану

Жинақтау

Бағалау

Қорытынды баға

1









2









3









4









5









6









2 мин

Сабақтың барысы

2. Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті 36 мин

Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыратын ойсергек «координаталық жазықтық».


Оқушылар музыка әуенімен координаталық жазықтық құрастырады.

Білу- 5 мин

  1. Қандай түзу координаталық түзу деп аталады?

  2. Мына нүктелердің координаталарын атаңдар:ABCDO

  3. Қандай түзу перпендикуляр түзу деп аталады?

  4. Қандай құралмен перпендикуляр түзулерді салуға болады?


    1. Координаталық түзу дегеніміз санақ басы болатын О нүктесі және бірлік кесіндісі таңдап алынған, оң бағытты көрсетілген түзу.

    2. Мына нүктелердің координаталарын атаңдар:A(-1), B(2),C(-4),D(5),O(0)

    3. Бір-бірімен тік бұрыш жасап қиылысатын түзу перпендикуляр түзу деп аталады

    4. Үшбұрышты сызғыштың немесе транпортирдің көмегімен перпендикуляр түзулерді салуға болады

ТҮСІНУ-3мин Диалогтық оқыту

Әр оқушыға үлестірме парақтар беріліп, оқушылар осыған сәйкес тапсырмаларды орындайды және әркім өз жауаптарымен алмасып бір-бірін тексереді.


Әр оқушы өзіне берілген тақырыпты игеруге арналған тапсырмаға ұқсас тапсырмаларын орындайды. Жұпта талдайды, дұрыс не бұрыс екендігін айтады.

ТАЛДАУ- 7мин Сыни ойлауын дамыту.

Слайд арқылы координаталары (х;0) және (0;у) болатын бірнеше нүктелердің координаталық жазықтықтағы орны көрсетіледі. Содан кейін оқушылар топта талдап, мына сөйлемдерді аяқтайды.

Егер...

Жауап интербелсенді тақта арқылы тексеріледі.

  1. Егер нүкте ордината (у) осінде орналасса, онда оның координатасының абсциссасы ( ) 0-ге тең болады.

2. Егер нүкте абсцисса ( ) осінде орналасса, онда оның координатасының ординатасы (у) 0-ге тең болады.

Кезекті тапсырма «математикалық терминдер» құрастыру. Орны ауысқан әріптерден сөз құрастыру

Балалар тақтаға қарап назар аударып отырады.

Әр топ қорғайды


Бұл мәтінді тақтадан балалар кезектесіп оқып береді.


Оқушылар топтаа мәтінді толықтыру жұмысын жүргізеді. Сосын әр топ алмасып бір-бірін тексеріп, бағалайды.

ҚОЛДАНУ-15мин «Ортадағы қаламсап» стратегиясы

Кітаппен жұмыс.


Оқушылар тақтадағы есептерді тақтаға, дәптерге орындайды.

ЖИНАҚТАУ-6мин

Оқушыларға сұрақ қою және олардың жауаптарына қарай әрекет ету

Топтарға ортақ тапсырма.



1 топ оқушылары кезектесіп сұрақтарға, жауап береді.

2 топ оқушылары кезектесіп сұрақтарға жауап береді.

3 топ оқушылары кезектесіп сұрақтарға жауап береді.

Бекіту 5 мин

3.Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

«БББ» кестесін таратып беремін

БІЛЕМІН

БІЛДІМ

БІЛГІМ КЕЛЕДІ





Оқушылар кестені толтырады.



Бағалау 3мин

4.Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Топтардың бағаларын талдау, қорытынды бағаны шығару.

Топтағы оқушылар бірін-бірі бағалау критерийлері бойынша бағалайды

Келесі тапсырма 30 секунд

5.Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

  • Міндетті: § 7.4, № 14176, 1177.

Қалауы бойынша: координаталық жазықтыққа сурет салып, оны координаталарымен жазу


Берілген тапсырманы күнделікке жазып алу

Рефлексия 30 секунд

Оқушыларға смайликтер таратамын.

Оқушылар өздеріне сай смайликтерді таңдап дайын плакатқа жапсырады.

р/с

Оқушының тегі-аты

Білу

(тақырып бойынша өздеріндегі білім базасы)

Түсіну

(тақырыпты түсінуі)

Талдау

(тақырып бойынша ойларын айту )

Қолдану

(алған білімдерін есеп шығаруда қолдану)

Жинақтау (тақырыптан білгендерін жинақтау)

Бағалау (алған білімдеріне бір-біріне баға беру)

Қорытынды баға

1









2









3









4









5











р/с

Оқушының тегі-аты

Білу

(тақырып бойынша өздеріндегі білім базасы)

Түсіну

(тақырыпты түсінуі)

Талдау

(тақырып бойынша ойларын айту )

Қолдану

(алған білімдерін есеп шығаруда қолдану)

Жинақтау (тақырыптан білгендерін жинақтау)

Бағалау (алған білімдеріне бір-біріне баға беру)

Қорытынды баға

1









2









3









4









5











р/с

Оқушының тегі-аты

Білу

(тақырып бойынша өздеріндегі білім базасы)

Түсіну

(тақырыпты түсінуі)

Талдау

(тақырып бойынша ойларын айту )

Қолдану

(алған білімдерін есеп шығаруда қолдану)

Жинақтау (тақырыптан білгендерін жинақтау)

Бағалау (алған білімдеріне бір-біріне баға беру)

Қорытынды баға

1









2









3









4









5










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!