Сабақтың атауы
|
Координаталық жазықтық. Координаталары
бойынша нүктелерді салу
|
Сілтеме
|
Математика 6 сынып, Т.Алдамұратова,
слайдтар, сабақ жоспары
|
Жалпы мақсаты
|
-
Координаталық жазықтық. Координаталар бойынша
нүктені сала білуге, берілген нүктелердің координаталарын табу
біліктіліктерін пысықтау.
-
Әрбір жеке тұлғаның логикалық ой - өрісін, есте
сақтау, сызбамен жұмыс істеу қабілеттерін және шығармашылық даму
мүмкіндігіне жағдай жасау.
-
Оқушылардың өз ойын ашық айтуға, өз бетімен жұмыс
жасауға, ұйымшылдыққа, нәтиже алуға баулу
|
Міндеттер
|
-
Тік
бұрышты координаталар жүйесі және координаталық жазықтық туралы
түсінікті білуі тиіс;
-
Координаталық жазықтықтықтағы нүктенің абсцисса
осі мен ордината осін ажырата алуы тиіс;
-
Координаталақы жазықтықтағы берілген нүктенің
координаталарын табуды және оны жазуды үйренуге
тиіс
|
Мұғалім үшін оқу
нәтижелері
|
-
тік
бұрышты координаталар жүйесі және координаталық жазықтық туралы
біледі;
-
координаталық жазықтықтықтағы нүктенің абсцисса
осі мен ордината осін ажырата алады;
-
координаталақы жазықтықтағы берілген нүктенің
координаталарын таба алады;
-
берілген нүкте бойынша оның координаталарын жаза
алады.
-
алған білімін сабақ барысында пайдалануды, есеп
шығаруды белгілі тәртіппен орындауды игереді;
-
тапсырманың мазмұнын толық түсініп, оны орындауда
өз пікірін айтады, ұқыптылыққа, өз жұмысына дұрыс талап қоюға және
баға беруге үйренеді.
|
Сабақтың түрі, әдіс
тәсілдері
|
топпен жұмыс, «ортадағы
қалапсап статегиясы», Блум таксмономиясы, сұрақ-жауап, көшбасшылық,
сыни тұрғыдан ойлау технологиясының «БББ»
кестесі
|
Сабақтың көрнекілігі
|
слайдтар, топтарға
арналған тапсырма парақтары, үлестірме
тапсырмалар
|
Күтілетін нәтиже
|
Оқушылар координаталары бойынша
нүктелерді координаталық жазықтыққа салуды
орындай алады. Ережелерін
біледі, түсінеді. Жұппен жұмыс жасай отырып, бірлесіп білім
алады.
|
Ұйымдастыру
кезеңі
|
Жағымды психологиялық ахуал
қалыптастыратын ойсергек «координаталық
жазықтық»
Оқушыларды құрастырма
қағаздарды құрау арқылы, 3 топқа бөлемін. «Координата», «Абсцисса»,
«Ордината»
Бағалау критерийлері
Өз бетімен білім алуы
Дербес жұмыс жасауы
Жұпта жұмыс жасауы
Математикалық білімі
Математикалық тілі
Бағалауы
рс
|
Оқушының
тегі-аты
|
Білу
|
Түсіну
|
Талдау
|
Қолдану
|
Жинақтау
|
Бағалау
|
Қорытынды
баға
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 мин
|
Сабақтың барысы
|
2. Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
36 мин
|
Жағымды психологиялық ахуал
қалыптастыратын ойсергек «координаталық
жазықтық».
|
Оқушылар
музыка әуенімен
координаталық жазықтық құрастырады.
|
Білу- 5 мин
-
Қандай түзу координаталық түзу деп
аталады?
-
Мына нүктелердің координаталарын
атаңдар:ABCDO
-
Қандай түзу перпендикуляр түзу деп
аталады?
-
Қандай құралмен перпендикуляр түзулерді салуға
болады?
|
-
Координаталық түзу дегеніміз
санақ басы болатын О нүктесі және бірлік кесіндісі таңдап алынған,
оң бағытты көрсетілген түзу.
-
Мына нүктелердің координаталарын
атаңдар:A(-1),
B(2),C(-4),D(5),O(0)
-
Бір-бірімен тік бұрыш жасап
қиылысатын түзу перпендикуляр түзу деп аталады
-
Үшбұрышты сызғыштың немесе
транпортирдің көмегімен перпендикуляр түзулерді салуға
болады
|
ТҮСІНУ-3мин Диалогтық
оқыту
Әр оқушыға үлестірме парақтар беріліп, оқушылар
осыған сәйкес тапсырмаларды орындайды және әркім өз жауаптарымен
алмасып бір-бірін тексереді.
|
Әр оқушы өзіне берілген тақырыпты игеруге
арналған тапсырмаға ұқсас тапсырмаларын орындайды. Жұпта талдайды,
дұрыс не бұрыс екендігін айтады.
|
ТАЛДАУ-
7мин Сыни ойлауын
дамыту.
Слайд арқылы координаталары
(х;0) және (0;у) болатын бірнеше нүктелердің координаталық
жазықтықтағы орны көрсетіледі. Содан кейін оқушылар топта талдап,
мына сөйлемдерді аяқтайды.
Егер...
Жауап интербелсенді тақта
арқылы тексеріледі.
-
Егер нүкте ордината
(у) осінде орналасса, онда оның
координатасының абсциссасы ( )
0-ге тең болады.
2. Егер нүкте абсцисса
( ) осінде орналасса, онда оның
координатасының ординатасы (у)
0-ге тең болады.
Кезекті тапсырма «математикалық терминдер»
құрастыру. Орны ауысқан әріптерден сөз құрастыру
|
Балалар тақтаға қарап назар аударып
отырады.
Әр топ қорғайды
Бұл мәтінді тақтадан балалар кезектесіп оқып
береді.
Оқушылар топтаа мәтінді
толықтыру жұмысын жүргізеді. Сосын әр топ алмасып бір-бірін
тексеріп, бағалайды.
|
ҚОЛДАНУ-15мин «Ортадағы
қаламсап» стратегиясы
Кітаппен
жұмыс.
|
Оқушылар тақтадағы есептерді
тақтаға, дәптерге орындайды.
|
ЖИНАҚТАУ-6мин
Оқушыларға сұрақ қою және олардың жауаптарына
қарай әрекет ету
Топтарға ортақ
тапсырма.
|
1 топ оқушылары кезектесіп сұрақтарға, жауап
береді.
2 топ оқушылары кезектесіп сұрақтарға жауап
береді.
3 топ оқушылары кезектесіп
сұрақтарға жауап береді.
|
Бекіту 5 мин
|
3.Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
«БББ»
кестесін таратып беремін
БІЛЕМІН
|
БІЛДІМ
|
БІЛГІМ
КЕЛЕДІ
|
|
|
|
|
Оқушылар кестені толтырады.
|
Бағалау 3мин
|
4.Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Топтардың бағаларын талдау, қорытынды бағаны
шығару.
|
Топтағы оқушылар бірін-бірі
бағалау критерийлері бойынша бағалайды
|
Келесі тапсырма 30
секунд
|
5.Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Қалауы бойынша: координаталық жазықтыққа сурет салып, оны
координаталарымен жазу
|
Берілген тапсырманы күнделікке жазып
алу
|
Рефлексия 30 секунд
|
Оқушыларға смайликтер
таратамын.
|
Оқушылар өздеріне сай
смайликтерді таңдап дайын плакатқа
жапсырады.
|