Координаталық жазықтық. Координаталары бойынша нүктелерді салу
тақырыбына қысқа мерзімді жоспар
|
Сабақтың атауы |
Координаталық жазықтық. Координаталары бойынша нүктелерді салу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сілтеме |
Математика 6 сынып, Т.Алдамұратова, слайдтар, сабақ жоспары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы мақсаты |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Міндеттер |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мұғалім үшін оқу нәтижелері |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың түрі, әдіс тәсілдері |
топпен жұмыс, «ортадағы қалапсап статегиясы», Блум таксмономиясы, сұрақ-жауап, көшбасшылық, сыни тұрғыдан ойлау технологиясының «БББ» кестесі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың көрнекілігі |
слайдтар, топтарға арналған тапсырма парақтары, үлестірме тапсырмалар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже |
Оқушылар координаталары бойынша нүктелерді координаталық жазықтыққа салуды орындай алады. Ережелерін біледі, түсінеді. Жұппен жұмыс жасай отырып, бірлесіп білім алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыратын ойсергек «координаталық жазықтық» Оқушыларды құрастырма қағаздарды құрау арқылы, 3 топқа бөлемін. «Координата», «Абсцисса», «Ордината» Бағалау критерийлері Өз бетімен білім алуы Дербес жұмыс жасауы Жұпта жұмыс жасауы Математикалық білімі Математикалық тілі Бағалауы
2 мин |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2. Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті 36 мин |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыратын ойсергек «координаталық жазықтық».
|
Оқушылар музыка әуенімен координаталық жазықтық құрастырады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Білу- 5 мин
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ТҮСІНУ-3мин Диалогтық оқыту Әр оқушыға үлестірме парақтар беріліп, оқушылар осыған сәйкес тапсырмаларды орындайды және әркім өз жауаптарымен алмасып бір-бірін тексереді. |
Әр оқушы өзіне берілген тақырыпты игеруге арналған тапсырмаға ұқсас тапсырмаларын орындайды. Жұпта талдайды, дұрыс не бұрыс екендігін айтады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ТАЛДАУ- 7мин Сыни ойлауын дамыту. Слайд арқылы координаталары (х;0) және (0;у) болатын бірнеше нүктелердің координаталық жазықтықтағы орны көрсетіледі. Содан кейін оқушылар топта талдап, мына сөйлемдерді аяқтайды. Егер... Жауап интербелсенді тақта арқылы тексеріледі.
2. Егер нүкте абсцисса
( Кезекті тапсырма «математикалық терминдер» құрастыру. Орны ауысқан әріптерден сөз құрастыру |
Балалар тақтаға қарап назар аударып отырады. Әр топ қорғайды
Бұл мәтінді тақтадан балалар кезектесіп оқып береді.
Оқушылар топтаа мәтінді толықтыру жұмысын жүргізеді. Сосын әр топ алмасып бір-бірін тексеріп, бағалайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ҚОЛДАНУ-15мин «Ортадағы қаламсап» стратегиясы Кітаппен жұмыс. |
Оқушылар тақтадағы есептерді тақтаға, дәптерге орындайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ЖИНАҚТАУ-6мин Оқушыларға сұрақ қою және олардың жауаптарына қарай әрекет ету Топтарға ортақ тапсырма. |
1 топ оқушылары кезектесіп сұрақтарға, жауап береді. 2 топ оқушылары кезектесіп сұрақтарға жауап береді. 3 топ оқушылары кезектесіп сұрақтарға жауап береді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бекіту 5 мин |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3.Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
«БББ» кестесін таратып беремін
|
Оқушылар кестені толтырады.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау 3мин |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4.Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Топтардың бағаларын талдау, қорытынды бағаны шығару. |
Топтағы оқушылар бірін-бірі бағалау критерийлері бойынша бағалайды |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Келесі тапсырма 30 секунд |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5.Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қалауы бойынша: координаталық жазықтыққа сурет салып, оны координаталарымен жазу |
Берілген тапсырманы күнделікке жазып алу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия 30 секунд |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушыларға смайликтер таратамын. |
Оқушылар өздеріне сай смайликтерді таңдап дайын плакатқа жапсырады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
р/с |
Оқушының тегі-аты |
Білу (тақырып бойынша өздеріндегі білім базасы) |
Түсіну (тақырыпты түсінуі) |
Талдау (тақырып бойынша ойларын айту ) |
Қолдану (алған білімдерін есеп шығаруда қолдану) |
Жинақтау (тақырыптан білгендерін жинақтау) |
Бағалау (алған білімдеріне бір-біріне баға беру) |
Қорытынды баға |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
р/с |
Оқушының тегі-аты |
Білу (тақырып бойынша өздеріндегі білім базасы) |
Түсіну (тақырыпты түсінуі) |
Талдау (тақырып бойынша ойларын айту ) |
Қолдану (алған білімдерін есеп шығаруда қолдану) |
Жинақтау (тақырыптан білгендерін жинақтау) |
Бағалау (алған білімдеріне бір-біріне баға беру) |
Қорытынды баға |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
р/с |
Оқушының тегі-аты |
Білу (тақырып бойынша өздеріндегі білім базасы) |
Түсіну (тақырыпты түсінуі) |
Талдау (тақырып бойынша ойларын айту ) |
Қолдану (алған білімдерін есеп шығаруда қолдану) |
Жинақтау (тақырыптан білгендерін жинақтау) |
Бағалау (алған білімдеріне бір-біріне баға беру) |
Қорытынды баға |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Координаталық жазықтық. Координаталары бойынша нүктелерді салу
Координаталық жазықтық. Координаталары бойынша нүктелерді салу
Координаталық жазықтық. Координаталары бойынша нүктелерді салу
тақырыбына қысқа мерзімді жоспар
|
Сабақтың атауы |
Координаталық жазықтық. Координаталары бойынша нүктелерді салу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сілтеме |
Математика 6 сынып, Т.Алдамұратова, слайдтар, сабақ жоспары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы мақсаты |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Міндеттер |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мұғалім үшін оқу нәтижелері |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың түрі, әдіс тәсілдері |
топпен жұмыс, «ортадағы қалапсап статегиясы», Блум таксмономиясы, сұрақ-жауап, көшбасшылық, сыни тұрғыдан ойлау технологиясының «БББ» кестесі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың көрнекілігі |
слайдтар, топтарға арналған тапсырма парақтары, үлестірме тапсырмалар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже |
Оқушылар координаталары бойынша нүктелерді координаталық жазықтыққа салуды орындай алады. Ережелерін біледі, түсінеді. Жұппен жұмыс жасай отырып, бірлесіп білім алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыратын ойсергек «координаталық жазықтық» Оқушыларды құрастырма қағаздарды құрау арқылы, 3 топқа бөлемін. «Координата», «Абсцисса», «Ордината» Бағалау критерийлері Өз бетімен білім алуы Дербес жұмыс жасауы Жұпта жұмыс жасауы Математикалық білімі Математикалық тілі Бағалауы
2 мин |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2. Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті 36 мин |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыратын ойсергек «координаталық жазықтық».
|
Оқушылар музыка әуенімен координаталық жазықтық құрастырады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Білу- 5 мин
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ТҮСІНУ-3мин Диалогтық оқыту Әр оқушыға үлестірме парақтар беріліп, оқушылар осыған сәйкес тапсырмаларды орындайды және әркім өз жауаптарымен алмасып бір-бірін тексереді. |
Әр оқушы өзіне берілген тақырыпты игеруге арналған тапсырмаға ұқсас тапсырмаларын орындайды. Жұпта талдайды, дұрыс не бұрыс екендігін айтады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ТАЛДАУ- 7мин Сыни ойлауын дамыту. Слайд арқылы координаталары (х;0) және (0;у) болатын бірнеше нүктелердің координаталық жазықтықтағы орны көрсетіледі. Содан кейін оқушылар топта талдап, мына сөйлемдерді аяқтайды. Егер... Жауап интербелсенді тақта арқылы тексеріледі.
2. Егер нүкте абсцисса
( Кезекті тапсырма «математикалық терминдер» құрастыру. Орны ауысқан әріптерден сөз құрастыру |
Балалар тақтаға қарап назар аударып отырады. Әр топ қорғайды
Бұл мәтінді тақтадан балалар кезектесіп оқып береді.
Оқушылар топтаа мәтінді толықтыру жұмысын жүргізеді. Сосын әр топ алмасып бір-бірін тексеріп, бағалайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ҚОЛДАНУ-15мин «Ортадағы қаламсап» стратегиясы Кітаппен жұмыс. |
Оқушылар тақтадағы есептерді тақтаға, дәптерге орындайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ЖИНАҚТАУ-6мин Оқушыларға сұрақ қою және олардың жауаптарына қарай әрекет ету Топтарға ортақ тапсырма. |
1 топ оқушылары кезектесіп сұрақтарға, жауап береді. 2 топ оқушылары кезектесіп сұрақтарға жауап береді. 3 топ оқушылары кезектесіп сұрақтарға жауап береді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бекіту 5 мин |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3.Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
«БББ» кестесін таратып беремін
|
Оқушылар кестені толтырады.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау 3мин |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4.Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Топтардың бағаларын талдау, қорытынды бағаны шығару. |
Топтағы оқушылар бірін-бірі бағалау критерийлері бойынша бағалайды |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Келесі тапсырма 30 секунд |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5.Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қалауы бойынша: координаталық жазықтыққа сурет салып, оны координаталарымен жазу |
Берілген тапсырманы күнделікке жазып алу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия 30 секунд |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушыларға смайликтер таратамын. |
Оқушылар өздеріне сай смайликтерді таңдап дайын плакатқа жапсырады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
р/с |
Оқушының тегі-аты |
Білу (тақырып бойынша өздеріндегі білім базасы) |
Түсіну (тақырыпты түсінуі) |
Талдау (тақырып бойынша ойларын айту ) |
Қолдану (алған білімдерін есеп шығаруда қолдану) |
Жинақтау (тақырыптан білгендерін жинақтау) |
Бағалау (алған білімдеріне бір-біріне баға беру) |
Қорытынды баға |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
р/с |
Оқушының тегі-аты |
Білу (тақырып бойынша өздеріндегі білім базасы) |
Түсіну (тақырыпты түсінуі) |
Талдау (тақырып бойынша ойларын айту ) |
Қолдану (алған білімдерін есеп шығаруда қолдану) |
Жинақтау (тақырыптан білгендерін жинақтау) |
Бағалау (алған білімдеріне бір-біріне баға беру) |
Қорытынды баға |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
р/с |
Оқушының тегі-аты |
Білу (тақырып бойынша өздеріндегі білім базасы) |
Түсіну (тақырыпты түсінуі) |
Талдау (тақырып бойынша ойларын айту ) |
Қолдану (алған білімдерін есеп шығаруда қолдану) |
Жинақтау (тақырыптан білгендерін жинақтау) |
Бағалау (алған білімдеріне бір-біріне баға беру) |
Қорытынды баға |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













