Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақтың тақырыбы: Көпбұрыш. С нұсқа есептерін шығару.

    Бөлім:

    Бұрыштар. Көпбұрыштар.

    Педагогтің аты-жөні:

    Турсынбаева Д

    Күні:

    26.04.2024

    Сыныбы: 5

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Көпбұрыш

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

          1. көпбұрыш ұғымын меңгеру.

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар үшін:

    Білім алушылар көпбұрыштар туралы есептерді меңгереді.

    Көпшілік оқушылар үшін:

    Білім алушылар көпбұрыштардың градусын табуға берілген есептермен танысады.

    Кейбір оқушылар үшін:

    Білім алушылар градустық өлшемдерін табуға берілген есептерді сипаттап бере алады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту.

    7 мин.

    (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

    1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру


    1.Мұғалім оқушыларды түгендейді.

    2.Амандасады және тілектерін білдіреді.

    1.Оқушылар мұғалім- мен амандасады.

    2. Сабаққа дайындалады.


    Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

    Оқушылардың белсенділігі үшін «Жарайсың!», «Керемет!» деген сақтау сөздерімен бағалайды.



    Оқулық, жұмыс дәптері

    Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы

    ДК экраны

    Топтық жұмыс

    15 мин

    (Ұ) «Контекс есеп» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау үшін фигура құрастырады

    1 топ

    1. Берілген пирамида да неше үшбұрыш бар

    2. Сызғышпен пирамиданың қабырғаларын өлшеп периметірін табыңыз

    3. Кіші үшбұрыш үлкен үшбұрыштың қанша бөлігін құрайды

    4. Кіші үшбұрыштың қабырғасы үлкен үшбұрыштың қабырғасының қандай бөлігін құрайды

    5. Пирамиданың бұрыштары

    2 топ

    1. Берілген терезеде қанша төртбұрыш бар

    2. Сызғышпен терезенің қабырғаларын өлшеп периметірін есептеңіз

    3. Терезенің ауданы

    4. Ең кіші төртбұрыш терезенің неше бөлігін құрайды

    5. Тік төртбұрыштың көршілес қабырғаларын ата

    1. топ

    1. Бөстекте неше шаршы бар

    2. Сызғышпен бөстектің қабырғаларын өлшеп периметірін есептеңіз

    3. Бөстектің ауданы

    4. Ең кіші шаршы пішіндес құрақ бөстектің неше бөлігін құрайды

    5. Бөстекте неше тіктөртбұрыш бар (шаршыларды санамағанда)



    1. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

    Дескриптор:

    1. Әр оқушы өз ойымен бөліседі.

    2. Өзгенің пікірін толықтырады.

    1-2 сұраққа дұрыс жауап береді 1балл

    3-4 сұраққа дұрыс жауап береді 2балл

    5 сұраққа дұрыс жауап береді 3 балл

    Жалпы- 2 балл.


    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

    Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Жұптық жұмыс

    10 мин.

    «Көпбұрыштар сөйлейді»

    Көпбұрыштың түрін анықтайды.

    Бұрыштарын транспортир көмегімен өлшеп бұрыштың түрін анықтайды

    Көпбұрыштың қанша диагоналі бар екенін анықтаңыз

    Көпбұрыштың түрін анықтайды.

    Бұрыштарын транспортир көмегімен өлшеп бұрыштың түрін анықтайды

    Көпбұрыштың қанша диагоналі бар екенін анықтайды

    Дескриптор:

    Көпбұрыштың түрін анықтайды.

    Бұрыштарын транспортир көмегімен өлшеп бұрыштың түрін анықтайды

    Көпбұрыштың қанша диагоналі бар екенін анықтайды

    Бағалау:

    Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады

    ДК экраны

    Жеке жұмыс

    10 мин

    1. 3 қабырғасы, 4 қабырғасы, 6 қабырғасы бар көпбұрыш қалай аталады?.(үшбұрыш, төртбұрыш,алтыбұры

    2. Тіктөртбұрыш және шаршының қарама-қарсы қабырғаларының қандай қасиеті бар? (қарама-қарсы қабырғалары тең

    3. Тіктөртбұрыш және шаршының көршілес қабырғаларының қандай қасиеттері бар? (шаршының көршілес қабырғалары тең ал төртбұрыштың көршілес қабырғалары әртүрлі)

    4. «Шаршы дегеніміз көршілес қабырғалары тең болатын тіктөртбұрыш» деген тұжырым дұрыс па? (дұрыс)

    5. Қандай көпбұрыштың диагоналы болмайды? (үшбұрыш)

    6. Бір диагоналы бар көпбұрыш бар ма? (жоқ)

    7. Шаршының, тіктөртбұрыштың, бесбұрыштың қанша диагоналі бар? (Жауабы:шаршы 2, тіктөртбұрышта 2, бесбұрышта 5)



    1. Ұзындығы 10 см, ал ені ұзындығынан екі есе кем болатын тіктөртбұрыштың периметрін табыңдар. (Жауабы:30 см)

    2. Периметрі 12-ге тең тіктөртбұрыштың периметрінен 8 см артық болатын шаршының қабырғасының ұзындығын табыңдар. (Жауабы:(12+8)/4=5см)

    3. Периметрі 20 см-ге тең шаршының ауданын табыңдар. . (Жауабы:25 см2)

    4. Ауданы 45 см2-қа тең шаршының ауданынан 20 см2 – қа кем шаршының қабырғасын тап. . (Жауабы:5см)

    5. Қабырғасы 5 см болатын шаршының қабырғасының ұзындығынан 2 есе артық, ал ені 2 есе кем болатын тіктөртбұрыштың периметрі қандай? . (Жауабы:25 см)

    6. Шаршы салыңдар және оны 4 тең бөлікке бөліңдер. Егер бір бөліктің ауданы 0,25 см2 болатын болса, онда берілген шаршының ауданын табыңдар. . (Жауабы:4 см)

    7. Шаршы салыңдар және оны 4 тең бөлікке бөліңдер. Егер бір бөліктің ауданы 0,25 см2 болатын болса, онда берілген шаршының периметрін табыңдар. (4 см)


    1.Тіктөртбұрыш 3 тең шаршыға бөлінген. Шаршының қабырғасының ұзындығы 4 см. Тіктөртбұрыштың периметрі мен ауданын табыңдар.

    (48 см2, 32 см)


    2.Тіктөртбұрыш 4 тең шаршыға бөлінген. Шаршының қабырғасының ұзындығы 5 см. Тіктөртбұрыштың периметрі мен ауданын табыңдар. 100 см2, 50 см


    3.Жұлдыз шаршы пішінді дастарханның шетін тоқыма жіппен 30 минутта көмкереді. Ол ауданы осы дастарханның ауданынан 9 есе артық пішінді дастарханды қанша сағатта көмкереді? (90)

    4.Қабырғасы 2 см болатын 6 шаршыдан құрастырылған бір қабырғасы еіншісінен 3 есе үлкен болатын төртбұрыш қабырғаларының ұзындығы қандай? (2,12)


    5.Шаршының қабырғасының ұзындығы периметрі 40 см, ал ұзындығы 13 см болатын тіктөртбұрыштың еніне тең. Шаршының ауданын табыңыз. (49)

    Дескриптор:

    Дескрипторы:

    Үшбұрыш (Жеңіл сұрақтар) 1балл

    Төртбұрыш (есептер) 2 балл

    Бесбұрыш (күрделі есептер) 3 балл


    ДК экраны

    5-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.

    Слайд.

    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Рефлексия

    7 мин.

    «Бессаусақ» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


    Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

    Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

    Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

    Үйге тапсырма:

    Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


    Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.



    Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

    Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


    «Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».


    Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

    «Мадақтау сөзі» әдісі

    Денсаулық сақтау технологиялары.

    Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

    Осы сабақта қолданылатын

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Турсынбаева Дана Аликкызы
    02 Мамыр 2024
    243
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Көпбұрыштар

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Көпбұрыштар

    Материал туралы қысқаша түсінік
    көпбұрыш ұғымын меңгеруге арналған ашық сабақ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақтың тақырыбы: Көпбұрыш. С нұсқа есептерін шығару.

    Бөлім:

    Бұрыштар. Көпбұрыштар.

    Педагогтің аты-жөні:

    Турсынбаева Д

    Күні:

    26.04.2024

    Сыныбы: 5

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Көпбұрыш

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

          1. көпбұрыш ұғымын меңгеру.

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар үшін:

    Білім алушылар көпбұрыштар туралы есептерді меңгереді.

    Көпшілік оқушылар үшін:

    Білім алушылар көпбұрыштардың градусын табуға берілген есептермен танысады.

    Кейбір оқушылар үшін:

    Білім алушылар градустық өлшемдерін табуға берілген есептерді сипаттап бере алады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту.

    7 мин.

    (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

    1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру


    1.Мұғалім оқушыларды түгендейді.

    2.Амандасады және тілектерін білдіреді.

    1.Оқушылар мұғалім- мен амандасады.

    2. Сабаққа дайындалады.


    Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

    Оқушылардың белсенділігі үшін «Жарайсың!», «Керемет!» деген сақтау сөздерімен бағалайды.



    Оқулық, жұмыс дәптері

    Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы

    ДК экраны

    Топтық жұмыс

    15 мин

    (Ұ) «Контекс есеп» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау үшін фигура құрастырады

    1 топ

    1. Берілген пирамида да неше үшбұрыш бар

    2. Сызғышпен пирамиданың қабырғаларын өлшеп периметірін табыңыз

    3. Кіші үшбұрыш үлкен үшбұрыштың қанша бөлігін құрайды

    4. Кіші үшбұрыштың қабырғасы үлкен үшбұрыштың қабырғасының қандай бөлігін құрайды

    5. Пирамиданың бұрыштары

    2 топ

    1. Берілген терезеде қанша төртбұрыш бар

    2. Сызғышпен терезенің қабырғаларын өлшеп периметірін есептеңіз

    3. Терезенің ауданы

    4. Ең кіші төртбұрыш терезенің неше бөлігін құрайды

    5. Тік төртбұрыштың көршілес қабырғаларын ата

    1. топ

    1. Бөстекте неше шаршы бар

    2. Сызғышпен бөстектің қабырғаларын өлшеп периметірін есептеңіз

    3. Бөстектің ауданы

    4. Ең кіші шаршы пішіндес құрақ бөстектің неше бөлігін құрайды

    5. Бөстекте неше тіктөртбұрыш бар (шаршыларды санамағанда)



    1. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

    Дескриптор:

    1. Әр оқушы өз ойымен бөліседі.

    2. Өзгенің пікірін толықтырады.

    1-2 сұраққа дұрыс жауап береді 1балл

    3-4 сұраққа дұрыс жауап береді 2балл

    5 сұраққа дұрыс жауап береді 3 балл

    Жалпы- 2 балл.


    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

    Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Жұптық жұмыс

    10 мин.

    «Көпбұрыштар сөйлейді»

    Көпбұрыштың түрін анықтайды.

    Бұрыштарын транспортир көмегімен өлшеп бұрыштың түрін анықтайды

    Көпбұрыштың қанша диагоналі бар екенін анықтаңыз

    Көпбұрыштың түрін анықтайды.

    Бұрыштарын транспортир көмегімен өлшеп бұрыштың түрін анықтайды

    Көпбұрыштың қанша диагоналі бар екенін анықтайды

    Дескриптор:

    Көпбұрыштың түрін анықтайды.

    Бұрыштарын транспортир көмегімен өлшеп бұрыштың түрін анықтайды

    Көпбұрыштың қанша диагоналі бар екенін анықтайды

    Бағалау:

    Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады

    ДК экраны

    Жеке жұмыс

    10 мин

    1. 3 қабырғасы, 4 қабырғасы, 6 қабырғасы бар көпбұрыш қалай аталады?.(үшбұрыш, төртбұрыш,алтыбұры

    2. Тіктөртбұрыш және шаршының қарама-қарсы қабырғаларының қандай қасиеті бар? (қарама-қарсы қабырғалары тең

    3. Тіктөртбұрыш және шаршының көршілес қабырғаларының қандай қасиеттері бар? (шаршының көршілес қабырғалары тең ал төртбұрыштың көршілес қабырғалары әртүрлі)

    4. «Шаршы дегеніміз көршілес қабырғалары тең болатын тіктөртбұрыш» деген тұжырым дұрыс па? (дұрыс)

    5. Қандай көпбұрыштың диагоналы болмайды? (үшбұрыш)

    6. Бір диагоналы бар көпбұрыш бар ма? (жоқ)

    7. Шаршының, тіктөртбұрыштың, бесбұрыштың қанша диагоналі бар? (Жауабы:шаршы 2, тіктөртбұрышта 2, бесбұрышта 5)



    1. Ұзындығы 10 см, ал ені ұзындығынан екі есе кем болатын тіктөртбұрыштың периметрін табыңдар. (Жауабы:30 см)

    2. Периметрі 12-ге тең тіктөртбұрыштың периметрінен 8 см артық болатын шаршының қабырғасының ұзындығын табыңдар. (Жауабы:(12+8)/4=5см)

    3. Периметрі 20 см-ге тең шаршының ауданын табыңдар. . (Жауабы:25 см2)

    4. Ауданы 45 см2-қа тең шаршының ауданынан 20 см2 – қа кем шаршының қабырғасын тап. . (Жауабы:5см)

    5. Қабырғасы 5 см болатын шаршының қабырғасының ұзындығынан 2 есе артық, ал ені 2 есе кем болатын тіктөртбұрыштың периметрі қандай? . (Жауабы:25 см)

    6. Шаршы салыңдар және оны 4 тең бөлікке бөліңдер. Егер бір бөліктің ауданы 0,25 см2 болатын болса, онда берілген шаршының ауданын табыңдар. . (Жауабы:4 см)

    7. Шаршы салыңдар және оны 4 тең бөлікке бөліңдер. Егер бір бөліктің ауданы 0,25 см2 болатын болса, онда берілген шаршының периметрін табыңдар. (4 см)


    1.Тіктөртбұрыш 3 тең шаршыға бөлінген. Шаршының қабырғасының ұзындығы 4 см. Тіктөртбұрыштың периметрі мен ауданын табыңдар.

    (48 см2, 32 см)


    2.Тіктөртбұрыш 4 тең шаршыға бөлінген. Шаршының қабырғасының ұзындығы 5 см. Тіктөртбұрыштың периметрі мен ауданын табыңдар. 100 см2, 50 см


    3.Жұлдыз шаршы пішінді дастарханның шетін тоқыма жіппен 30 минутта көмкереді. Ол ауданы осы дастарханның ауданынан 9 есе артық пішінді дастарханды қанша сағатта көмкереді? (90)

    4.Қабырғасы 2 см болатын 6 шаршыдан құрастырылған бір қабырғасы еіншісінен 3 есе үлкен болатын төртбұрыш қабырғаларының ұзындығы қандай? (2,12)


    5.Шаршының қабырғасының ұзындығы периметрі 40 см, ал ұзындығы 13 см болатын тіктөртбұрыштың еніне тең. Шаршының ауданын табыңыз. (49)

    Дескриптор:

    Дескрипторы:

    Үшбұрыш (Жеңіл сұрақтар) 1балл

    Төртбұрыш (есептер) 2 балл

    Бесбұрыш (күрделі есептер) 3 балл


    ДК экраны

    5-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.

    Слайд.

    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Рефлексия

    7 мин.

    «Бессаусақ» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


    Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

    Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

    Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

    Үйге тапсырма:

    Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


    Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.



    Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

    Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


    «Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».


    Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

    «Мадақтау сөзі» әдісі

    Денсаулық сақтау технологиялары.

    Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

    Осы сабақта қолданылатын

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Ашық сабақ 5 сынып
    02.05.2024
    243
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Турсынбаева Дана Аликкызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации