Материалдар / Көпбұрыштар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Көпбұрыштар

Материал туралы қысқаша түсінік
көпбұрыш ұғымын меңгеруге арналған ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Мамыр 2024
141
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Көпбұрыш. С нұсқа есептерін шығару.

Бөлім:

Бұрыштар. Көпбұрыштар.

Педагогтің аты-жөні:

Турсынбаева Д

Күні:

26.04.2024

Сыныбы: 5

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Көпбұрыш

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

        1. көпбұрыш ұғымын меңгеру.

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Білім алушылар көпбұрыштар туралы есептерді меңгереді.

Көпшілік оқушылар үшін:

Білім алушылар көпбұрыштардың градусын табуға берілген есептермен танысады.

Кейбір оқушылар үшін:

Білім алушылар градустық өлшемдерін табуға берілген есептерді сипаттап бере алады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру


1.Мұғалім оқушыларды түгендейді.

2.Амандасады және тілектерін білдіреді.

1.Оқушылар мұғалім- мен амандасады.

2. Сабаққа дайындалады.


Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Оқушылардың белсенділігі үшін «Жарайсың!», «Керемет!» деген сақтау сөздерімен бағалайды.



Оқулық, жұмыс дәптері

Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы

ДК экраны

Топтық жұмыс

15 мин

(Ұ) «Контекс есеп» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау үшін фигура құрастырады

1 топ

  1. Берілген пирамида да неше үшбұрыш бар

  2. Сызғышпен пирамиданың қабырғаларын өлшеп периметірін табыңыз

  3. Кіші үшбұрыш үлкен үшбұрыштың қанша бөлігін құрайды

  4. Кіші үшбұрыштың қабырғасы үлкен үшбұрыштың қабырғасының қандай бөлігін құрайды

  5. Пирамиданың бұрыштары

2 топ

  1. Берілген терезеде қанша төртбұрыш бар

  2. Сызғышпен терезенің қабырғаларын өлшеп периметірін есептеңіз

  3. Терезенің ауданы

  4. Ең кіші төртбұрыш терезенің неше бөлігін құрайды

  5. Тік төртбұрыштың көршілес қабырғаларын ата

  1. топ

  1. Бөстекте неше шаршы бар

  2. Сызғышпен бөстектің қабырғаларын өлшеп периметірін есептеңіз

  3. Бөстектің ауданы

  4. Ең кіші шаршы пішіндес құрақ бөстектің неше бөлігін құрайды

  5. Бөстекте неше тіктөртбұрыш бар (шаршыларды санамағанда)



1. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Дескриптор:

1. Әр оқушы өз ойымен бөліседі.

2. Өзгенің пікірін толықтырады.

1-2 сұраққа дұрыс жауап береді 1балл

3-4 сұраққа дұрыс жауап береді 2балл

5 сұраққа дұрыс жауап береді 3 балл

Жалпы- 2 балл.


Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Жұптық жұмыс

10 мин.

«Көпбұрыштар сөйлейді»

Көпбұрыштың түрін анықтайды.

Бұрыштарын транспортир көмегімен өлшеп бұрыштың түрін анықтайды

Көпбұрыштың қанша диагоналі бар екенін анықтаңыз

Көпбұрыштың түрін анықтайды.

Бұрыштарын транспортир көмегімен өлшеп бұрыштың түрін анықтайды

Көпбұрыштың қанша диагоналі бар екенін анықтайды

Дескриптор:

Көпбұрыштың түрін анықтайды.

Бұрыштарын транспортир көмегімен өлшеп бұрыштың түрін анықтайды

Көпбұрыштың қанша диагоналі бар екенін анықтайды

Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады

ДК экраны

Жеке жұмыс

10 мин

  1. 3 қабырғасы, 4 қабырғасы, 6 қабырғасы бар көпбұрыш қалай аталады?.(үшбұрыш, төртбұрыш,алтыбұры

  2. Тіктөртбұрыш және шаршының қарама-қарсы қабырғаларының қандай қасиеті бар? (қарама-қарсы қабырғалары тең

  3. Тіктөртбұрыш және шаршының көршілес қабырғаларының қандай қасиеттері бар? (шаршының көршілес қабырғалары тең ал төртбұрыштың көршілес қабырғалары әртүрлі)

  4. «Шаршы дегеніміз көршілес қабырғалары тең болатын тіктөртбұрыш» деген тұжырым дұрыс па? (дұрыс)

  5. Қандай көпбұрыштың диагоналы болмайды? (үшбұрыш)

  6. Бір диагоналы бар көпбұрыш бар ма? (жоқ)

  7. Шаршының, тіктөртбұрыштың, бесбұрыштың қанша диагоналі бар? (Жауабы:шаршы 2, тіктөртбұрышта 2, бесбұрышта 5)



  1. Ұзындығы 10 см, ал ені ұзындығынан екі есе кем болатын тіктөртбұрыштың периметрін табыңдар. (Жауабы:30 см)

  2. Периметрі 12-ге тең тіктөртбұрыштың периметрінен 8 см артық болатын шаршының қабырғасының ұзындығын табыңдар. (Жауабы:(12+8)/4=5см)

  3. Периметрі 20 см-ге тең шаршының ауданын табыңдар. . (Жауабы:25 см2)

  4. Ауданы 45 см2-қа тең шаршының ауданынан 20 см2 – қа кем шаршының қабырғасын тап. . (Жауабы:5см)

  5. Қабырғасы 5 см болатын шаршының қабырғасының ұзындығынан 2 есе артық, ал ені 2 есе кем болатын тіктөртбұрыштың периметрі қандай? . (Жауабы:25 см)

  6. Шаршы салыңдар және оны 4 тең бөлікке бөліңдер. Егер бір бөліктің ауданы 0,25 см2 болатын болса, онда берілген шаршының ауданын табыңдар. . (Жауабы:4 см)

  7. Шаршы салыңдар және оны 4 тең бөлікке бөліңдер. Егер бір бөліктің ауданы 0,25 см2 болатын болса, онда берілген шаршының периметрін табыңдар. (4 см)


1.Тіктөртбұрыш 3 тең шаршыға бөлінген. Шаршының қабырғасының ұзындығы 4 см. Тіктөртбұрыштың периметрі мен ауданын табыңдар.

(48 см2, 32 см)


2.Тіктөртбұрыш 4 тең шаршыға бөлінген. Шаршының қабырғасының ұзындығы 5 см. Тіктөртбұрыштың периметрі мен ауданын табыңдар. 100 см2, 50 см


3.Жұлдыз шаршы пішінді дастарханның шетін тоқыма жіппен 30 минутта көмкереді. Ол ауданы осы дастарханның ауданынан 9 есе артық пішінді дастарханды қанша сағатта көмкереді? (90)

4.Қабырғасы 2 см болатын 6 шаршыдан құрастырылған бір қабырғасы еіншісінен 3 есе үлкен болатын төртбұрыш қабырғаларының ұзындығы қандай? (2,12)


5.Шаршының қабырғасының ұзындығы периметрі 40 см, ал ұзындығы 13 см болатын тіктөртбұрыштың еніне тең. Шаршының ауданын табыңыз. (49)

Дескриптор:

Дескрипторы:

Үшбұрыш (Жеңіл сұрақтар) 1балл

Төртбұрыш (есептер) 2 балл

Бесбұрыш (күрделі есептер) 3 балл


ДК экраны

5-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

«Бессаусақ» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Үйге тапсырма:

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.



Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».


Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

«Мадақтау сөзі» әдісі

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын

250 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!