Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Көпбұрыштар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: Көпбұрыш. С нұсқа есептерін шығару.
Бөлім: |
Бұрыштар. Көпбұрыштар. |
Педагогтің аты-жөні: |
Турсынбаева Д |
Күні: |
26.04.2024 |
Сыныбы: 5 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Көпбұрыш |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар көпбұрыштар туралы есептерді меңгереді. Көпшілік оқушылар үшін: Білім алушылар көпбұрыштардың градусын табуға берілген есептермен танысады. Кейбір оқушылар үшін: Білім алушылар градустық өлшемдерін табуға берілген есептерді сипаттап бере алады. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 1.Мұғалім оқушыларды түгендейді. 2.Амандасады және тілектерін білдіреді. |
1.Оқушылар мұғалім- мен амандасады. 2. Сабаққа дайындалады. Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
Оқушылардың белсенділігі үшін «Жарайсың!», «Керемет!» деген сақтау сөздерімен бағалайды. |
Оқулық, жұмыс дәптері Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы ДК экраны |
||
Топтық жұмыс 15 мин |
(Ұ) «Контекс есеп» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау үшін фигура құрастырады 1 топ
2 топ
|
1. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
Дескриптор: 1. Әр оқушы өз ойымен бөліседі. 2. Өзгенің пікірін толықтырады. 1-2 сұраққа дұрыс жауап береді 1балл 3-4 сұраққа дұрыс жауап береді 2балл 5 сұраққа дұрыс жауап береді 3 балл Жалпы- 2 балл. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
||
Жұптық жұмыс 10 мин. |
«Көпбұрыштар сөйлейді» Көпбұрыштың түрін анықтайды. Бұрыштарын транспортир көмегімен өлшеп бұрыштың түрін анықтайды Көпбұрыштың қанша диагоналі бар екенін анықтаңыз |
Көпбұрыштың түрін анықтайды. Бұрыштарын транспортир көмегімен өлшеп бұрыштың түрін анықтайды Көпбұрыштың қанша диагоналі бар екенін анықтайды |
Дескриптор: Көпбұрыштың түрін анықтайды. Бұрыштарын транспортир көмегімен өлшеп бұрыштың түрін анықтайды Көпбұрыштың қанша диагоналі бар екенін анықтайды Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
ДК экраны |
||
Жеке жұмыс |
1.Тіктөртбұрыш 3 тең шаршыға бөлінген. Шаршының қабырғасының ұзындығы 4 см. Тіктөртбұрыштың периметрі мен ауданын табыңдар. (48 см2, 32 см) 2.Тіктөртбұрыш 4 тең шаршыға бөлінген. Шаршының қабырғасының ұзындығы 5 см. Тіктөртбұрыштың периметрі мен ауданын табыңдар. 100 см2, 50 см 3.Жұлдыз шаршы пішінді
дастарханның шетін тоқыма жіппен 30 минутта көмкереді. Ол ауданы
осы дастарханның ауданынан 9 есе артық пішінді дастарханды қанша
сағатта көмкереді?
(90) 4.Қабырғасы 2 см болатын 6 шаршыдан құрастырылған бір қабырғасы еіншісінен 3 есе үлкен болатын төртбұрыш қабырғаларының ұзындығы қандай? (2,12) 5.Шаршының қабырғасының ұзындығы периметрі 40 см, ал ұзындығы 13 см болатын тіктөртбұрыштың еніне тең. Шаршының ауданын табыңыз. (49) |
|
Дескриптор: Дескрипторы: Үшбұрыш (Жеңіл сұрақтар) 1балл Төртбұрыш (есептер) 2 балл Бесбұрыш (күрделі есептер) 3 балл |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
||
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Бессаусақ» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. Үйге тапсырма:
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
||
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу». Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. |
«Мадақтау сөзі» әдісі |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын
250 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |