Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
7
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2.Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
1.Мұғалім оқушыларды
түгендейді.
2.Амандасады және
тілектерін білдіреді.
|
1.Оқушылар мұғалім- мен
амандасады.
2. Сабаққа
дайындалады.
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын
дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы
арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
|
Оқушылардың
белсенділігі үшін «Жарайсың!», «Керемет!»
деген сақтау сөздерімен
бағалайды.
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
Кітап, дәптер, қалам
суреттері бейнеленген қима қағаздар
топтамасы
ДК
экраны
|
Топтық
жұмыс
15
мин
|
(Ұ) «Контекс есеп» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру
мақсатында ой қозғау үшін фигура
құрастырады

1
топ
-
Берілген пирамида да
неше үшбұрыш бар
-
Сызғышпен пирамиданың
қабырғаларын өлшеп периметірін
табыңыз
-
Кіші үшбұрыш үлкен
үшбұрыштың қанша бөлігін
құрайды
-
Кіші үшбұрыштың
қабырғасы үлкен үшбұрыштың қабырғасының қандай бөлігін
құрайды
-
Пирамиданың
бұрыштары
2
топ
-
Берілген терезеде қанша
төртбұрыш бар
-
Сызғышпен терезенің
қабырғаларын өлшеп периметірін
есептеңіз
-
Терезенің
ауданы
-
Ең кіші төртбұрыш
терезенің неше бөлігін
құрайды
-
Тік төртбұрыштың
көршілес қабырғаларын ата
-
топ
-
Бөстекте неше шаршы
бар
-
Сызғышпен бөстектің
қабырғаларын өлшеп периметірін
есептеңіз
-
Бөстектің
ауданы
-
Ең кіші шаршы пішіндес
құрақ бөстектің неше бөлігін
құрайды
-
Бөстекте неше
тіктөртбұрыш бар (шаршыларды санамағанда)
|
1. Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды
дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға
сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен
мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
|
Дескриптор:
1. Әр оқушы өз ойымен
бөліседі.
2. Өзгенің пікірін
толықтырады.
1-2 сұраққа дұрыс
жауап береді 1балл
3-4 сұраққа дұрыс
жауап береді 2балл
5 сұраққа дұрыс
жауап береді 3 балл
Жалпы- 2
балл.
Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету»
тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
Өз ойын дұрыс
мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
|
Жұптық
жұмыс
10
мин.
|
«Көпбұрыштар
сөйлейді»
Көпбұрыштың түрін
анықтайды.
Бұрыштарын транспортир
көмегімен өлшеп бұрыштың түрін
анықтайды
Көпбұрыштың қанша
диагоналі бар екенін
анықтаңыз
|
Көпбұрыштың түрін
анықтайды.
Бұрыштарын транспортир
көмегімен өлшеп бұрыштың түрін
анықтайды
Көпбұрыштың қанша
диагоналі бар екенін
анықтайды
|
Дескриптор:
Көпбұрыштың түрін
анықтайды.
Бұрыштарын транспортир
көмегімен өлшеп бұрыштың түрін
анықтайды
Көпбұрыштың қанша
диагоналі бар екенін
анықтайды
Бағалау:
Әрбір дұрыс жауапка 1
балл қойылады
|
ДК
экраны
|
Жеке
жұмыс
10
мин
|
-
3 қабырғасы, 4
қабырғасы, 6 қабырғасы бар көпбұрыш қалай
аталады?.(үшбұрыш,
төртбұрыш,алтыбұры
-
Тіктөртбұрыш және
шаршының қарама-қарсы қабырғаларының қандай қасиеті бар?
(қарама-қарсы
қабырғалары тең
-
Тіктөртбұрыш және
шаршының көршілес қабырғаларының қандай қасиеттері бар?
(шаршының көршілес
қабырғалары тең ал төртбұрыштың көршілес қабырғалары
әртүрлі)
-
«Шаршы дегеніміз
көршілес қабырғалары тең болатын тіктөртбұрыш» деген тұжырым дұрыс
па? (дұрыс)
-
Қандай көпбұрыштың
диагоналы болмайды? (үшбұрыш)
-
Бір диагоналы бар
көпбұрыш бар ма? (жоқ)
-
Шаршының,
тіктөртбұрыштың, бесбұрыштың қанша диагоналі бар?
(Жауабы:шаршы 2,
тіктөртбұрышта 2, бесбұрышта
5)
-
Ұзындығы 10 см, ал ені
ұзындығынан екі есе кем болатын тіктөртбұрыштың периметрін
табыңдар. (Жауабы:30
см)
-
Периметрі 12-ге тең
тіктөртбұрыштың периметрінен 8 см артық болатын шаршының
қабырғасының ұзындығын табыңдар. (Жауабы:(12+8)/4=5см)
-
Периметрі 20 см-ге тең
шаршының ауданын табыңдар. . (Жауабы:25 см2)
-
Ауданы 45
см2-қа тең шаршының ауданынан 20
см2 –
қа кем шаршының қабырғасын тап. .
(Жауабы:5см)
-
Қабырғасы 5 см болатын
шаршының қабырғасының ұзындығынан 2 есе артық, ал ені 2 есе кем
болатын тіктөртбұрыштың периметрі қандай? .
(Жауабы:25
см)
-
Шаршы салыңдар және оны
4 тең бөлікке бөліңдер. Егер бір бөліктің ауданы 0,25
см2 болатын болса, онда берілген шаршының ауданын табыңдар. .
(Жауабы:4
см)
-
Шаршы салыңдар және оны
4 тең бөлікке бөліңдер. Егер бір бөліктің ауданы 0,25
см2 болатын болса, онда берілген шаршының периметрін табыңдар.
(4 см)
1.Тіктөртбұрыш 3 тең
шаршыға бөлінген. Шаршының қабырғасының ұзындығы 4 см.
Тіктөртбұрыштың периметрі мен ауданын
табыңдар.
(48
см2,
32 см)
2.Тіктөртбұрыш 4 тең
шаршыға бөлінген. Шаршының қабырғасының ұзындығы 5 см.
Тіктөртбұрыштың периметрі мен ауданын табыңдар. 100
см2,
50 см
3.Жұлдыз шаршы пішінді
дастарханның шетін тоқыма жіппен 30 минутта көмкереді. Ол ауданы
осы дастарханның ауданынан 9 есе артық пішінді дастарханды қанша
сағатта көмкереді?
(90)
4.Қабырғасы 2 см
болатын 6 шаршыдан құрастырылған бір қабырғасы еіншісінен 3 есе
үлкен болатын төртбұрыш қабырғаларының ұзындығы қандай?
(2,12)
5.Шаршының қабырғасының
ұзындығы периметрі 40 см, ал ұзындығы 13 см болатын тіктөртбұрыштың
еніне тең. Шаршының ауданын табыңыз.
(49)
|

|
Дескриптор:
Дескрипторы:
Үшбұрыш (Жеңіл
сұрақтар) 1балл
Төртбұрыш (есептер) 2
балл
Бесбұрыш (күрделі
есептер) 3 балл
|
ДК
экраны
5-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
Слайд.
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Бессаусақ»
әдісі. Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге
дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған
деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.
Үйге
тапсырма:

|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз
түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім
оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін»,
«Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен
қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу
белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|
Саралау. Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың
алдына қандай тапсырмалар
қоясыз?
|
Бағалау. Сіз
оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау
|
«Диалог және қолдау
көрсету», «Тапсырма»,
«Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды
іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке
қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке
қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді
қамтиды.
|
«Мадақтау сөзі»
әдісі
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту
жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін
қолданамын.
Осы сабақта
қолданылатын
|