Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Көпбұрыштар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ барысы
Сабақ тың жоспар ланған кезеңде рі |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 2 мин. 2 мин «Тарсиа» әдісін қолдану 4 мин «Айырма-шылығы неде?» әдісі 4 мин Сабақтың ортасы « Сағат» әдісі 5 мин |
1.Ұйымдастыру кезеңі. Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру. Шаттық шеңберін құрып, «Ақ тілек» әдісі арқылы бір-бірімізге тілек айтамыз. Оқушыларды геометриялық фигуралар арқылы төмендегідей үш топқа бөлу: 1 топ-Үшбұрыш, 2-топ –Тіктөртбұрыш, 3 топ-Шаршы, Оқушыларды бағалау критериймен таныстырып, баға-лау парақшаларын беремін. 1. Әр топқа қайталау сұрақтары бойынша сұрақ-жауап жазылған фигуралар таратылады, Сұрақты жауаппен сәйкестендіру арқылы фигра құрастыру қажет. Бұл әдістің мақсаты топ арасындағы ұйымшылдыққа, шапшаңдыққа баулиды.
Бағалау критерийі:1. Бұрыш, бұрыштардың түрлерін ажыратады (сүйір, тік, доғал, жазыңқы, толық), бұрыштардың градустық өлшемін біледі 2.Өмірде кездесетін көпбұрыштардың бейнелерін білу. Дескриптор: бұрыштың атауын, қабырғалар санын, диогнальдар санын,бұрыштар атауын,төбелерді атау.Өмірдегі кейбір бұрыш тәрізді бейнелерді біледі.
2. «Айырмашылығы неде?» әдісі бойынша қызығушылығын арттыру. Әр топқа бір көпбұрыштың сызбасын және жауап кестесін беремін.Мұндағы мақсатым әрбір топтар: 1 топ-Үшбұрыш, 2-топ –Тіктөртбұрыш,3 топ-Шаршы, өз топтарының атын қорғайды,яғни топтық жұмыс жүргіземін.Өз тобының жауабын келесі топпен алмастырып, айырмашылықтарын айтады.
Бағалау критерийі:1. көпбұрыштың атын,диогнальдар санын,бұрыштар атауын,қабырғалар атауын,санын,төбелер атауын жазуды білу. 2.Өмірде кездесетін көпбұрыштардың бейнелерін білу. Дескриптор: көпбұрыштың атауын,қабырғалар санын,диогнальдар санын,бұрыштар атауын,төбелер атауын жаза алады.Өмірдегі кейбір көпбұрыш тәрізді бейнелерді біледі. 3. « Сағат» әдісін пайдаланамын. Мұндағы мақсатым оқушылар жеке жұмыс жасау арқылы дәптерлерін сағат тілімен ауысып бірін-бірі тексереді және бағалайды. №883,№884 есептерді АКТ-ны пайдалану арқылы слайдтан тексереді. №883 есеп ∠EKF=120°. EKF бұрышының iшiнен KL және KN сәулелерi жүргiзiлген.KN сәулесi – LKF бұрышының биссектрисасы.Егер NKF бұрышы 37° болса, EKL бұрышы неше градус? А. 48°; В. 46°; С. 42°; D. 53°. Жауабы: В.46° №884 есеп 7.43-суреттегi ОЕ сәулесi – АОВ бұрышының, ал ОK сәулесi – АОС бұрышының биссектри- салары, ∠АОЕ=65° ∠KОЕ=90°. ВОD және K ОD бұрыштарының градустық өлшемiн табыңдар. Жауабы: ВОD=50°, KОD=150°
|
Слайд№1 Геометр. фигур-р. (үшбұрыш, төртбұрыш,шаршы А4 парағы
Слайд№2
І топ
ІІ топ
ІІІ топ
Кесте Плакат. Маркер
Слайд №3
Слайд №4
|
||||||||||||||||||||||||
«Қар үйіндісі» әдісі 5 мин
«Бұрыштар Көпбұрыш- тар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 15 мин |
4. Әр топқа«Қар үйіндісі» әдісі арқылы деңгейлік тапсырмалар беремін. .Бұл тапсырманың мақсаты оқушылар теориялық білімдерін практикада қолданады және талдайды. Жұптық жұмыс. А-деңгей № 1232. 7.50-суреттегі фигураларды бұрыштар санына байланысты қалай атауға болады? 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |