Сабақтың басы 2
мин.
2
мин
«Тарсиа» әдісін
қолдану
4
мин
«Айырма-шылығы неде?»
әдісі
4
мин
Сабақтың
ортасы
« Сағат»
әдісі
5
мин
|
1.Ұйымдастыру
кезеңі.
Сыныпта жағымды ахуал
қалыптастыру. Шаттық шеңберін құрып, «Ақ тілек» әдісі арқылы
бір-бірімізге тілек айтамыз. Оқушыларды геометриялық
фигуралар арқылы төмендегідей үш топқа
бөлу:
1
топ-Үшбұрыш,
2-топ
–Тіктөртбұрыш,
3
топ-Шаршы,
Оқушыларды бағалау критериймен
таныстырып, баға-лау парақшаларын
беремін.
1. Әр топқа қайталау сұрақтары
бойынша сұрақ-жауап жазылған фигуралар таратылады, Сұрақты жауаппен
сәйкестендіру арқылы фигра құрастыру қажет. Бұл әдістің мақсаты топ
арасындағы ұйымшылдыққа, шапшаңдыққа
баулиды.
-
Бұрыш дегеніміз не? Бұрыш
қалай белгіленеді?
-
Бұрыштың қабырғалары деп,
төбесі деп нені
айтады?
-
Бұрыштың өлшем бірлігі қалай
аталады?
-
Биссектриса дегеніміз
не?
-
Қандай бұрыш жазыңқы бұрыш деп
аталады?
-
Транспортир не үшін
қажет?
-
Транспортирдің шкаласы неше бөлікке
бөлінген?
-
Транспортирді пайдаланып,
бұрыштың градустық өлшемі қалай
табылады?
-
Транспортирді пайдаланып,
градустық өлшемі берілген бұрышты қалай салуға
болады?
-
Қандай бұрыш тік бұрыш деп
аталады? Оның градустық өлшемі неге
тең?
-
Қандай бұрыш доғал бұрыш деп
аталады?
-
Қандай бұрыш сүйір бұрыш деп
аталады?
-
Қандай бұрыштар тең бұрыштар
деп аталады?
Бағалау
критерийі:1.
Бұрыш, бұрыштардың түрлерін
ажыратады (сүйір, тік, доғал, жазыңқы, толық), бұрыштардың
градустық өлшемін біледі 2.Өмірде кездесетін
көпбұрыштардың бейнелерін
білу.
Дескриптор: бұрыштың атауын, қабырғалар
санын, диогнальдар санын,бұрыштар атауын,төбелерді атау.Өмірдегі
кейбір бұрыш тәрізді бейнелерді
біледі.
2. «Айырмашылығы неде?» әдісі
бойынша қызығушылығын арттыру. Әр топқа бір көпбұрыштың сызбасын
және жауап кестесін беремін.Мұндағы мақсатым әрбір топтар: 1
топ-Үшбұрыш, 2-топ –Тіктөртбұрыш,3 топ-Шаршы, өз топтарының атын
қорғайды,яғни топтық жұмыс жүргіземін.Өз тобының жауабын келесі
топпен алмастырып, айырмашылықтарын
айтады.
Топ
№
|
|
Сұрақтар
|
Жауаптар
|
Көпбұрыш
атауы
|
|
Төбелер
саны
|
|
Төбелер атауын
жазыңыз
|
|
Бұрыштар
саны
|
|
Бұрыштар
атауын және түрлерін
жазыңыз
|
|
Қабырғалар
саны
|
|
Қабырғалар атауын
жазыңыз
|
|
Диагональдар
саны
|
|
Диагональдар атауын
жазыңыз
|
|
Күнделікті өмірдегі және
техникадағы бейнелер
|
|
Бағалау
критерийі:1. көпбұрыштың
атын,диогнальдар санын,бұрыштар атауын,қабырғалар
атауын,санын,төбелер атауын жазуды
білу.
2.Өмірде кездесетін
көпбұрыштардың бейнелерін
білу.
Дескриптор: көпбұрыштың
атауын,қабырғалар санын,диогнальдар санын,бұрыштар атауын,төбелер
атауын жаза алады.Өмірдегі кейбір көпбұрыш тәрізді бейнелерді
біледі.
3. « Сағат» әдісін пайдаланамын.
Мұндағы мақсатым оқушылар жеке жұмыс жасау арқылы дәптерлерін сағат
тілімен ауысып бірін-бірі тексереді және бағалайды. №883,№884
есептерді АКТ-ны пайдалану арқылы слайдтан
тексереді.
№883
есеп
∠EKF=120°.
EKF бұрышының
iшiнен KL және KN сәулелерi
жүргiзiлген.KN сәулесi
– LKF бұрышының
биссектрисасы.Егер NKF бұрышы
37°
болса, EKL бұрышы неше
градус?
А.
48°; В.
46°; С.
42°; D.
53°.
Жауабы:
В.46°
№884
есеп
7.43-суреттегi ОЕ сәулесi –
АОВ бұрышының,
ал
ОK сәулесi –
АОС бұрышының
биссектри-
салары, ∠АОЕ=65°
∠KОЕ=90°.
ВОD және
K
ОD бұрыштарының градустық
өлшемiн
табыңдар.
Жауабы: ВОD=50°,
KОD=150°
|
Слайд№1
Геометр. фигур-р. (үшбұрыш,
төртбұрыш,шаршы
А4
парағы
Слайд№2
І
топ
ІІ
топ
ІІІ
топ
Кесте Плакат.
Маркер
Слайд
№3
Слайд
№4
|
«Қар үйіндісі»
әдісі
5
мин
«Бұрыштар Көпбұрыш- тар»
бөлімі бойынша жиынтық
бағалау
15
мин
|
4. Әр топқа«Қар үйіндісі»
әдісі арқылы деңгейлік тапсырмалар
беремін. .Бұл тапсырманың мақсаты
оқушылар теориялық білімдерін практикада қолданады және талдайды.
Жұптық жұмыс.
А-деңгей
№
1232. 7.50-суреттегі фигураларды
бұрыштар санына байланысты қалай атауға
болады?
1233. 7.51-суретте
кескінделген АС,
ВD кесінділері
– АВСD төртбұрышының диагональдары. АВСD төртбұрышын
салыңдар.
В
С
А Д
В-деңгей
№
1235. 7.52-суретте неше тік
төртбұрыш
кескінделген?
1238. 1) Тік төртбұрыштың
қабырғалары 13 см және 5 см. Периметрі осы тік төртбұрыштың
периметріне тең квадраттың ауданын
табыңдар.
2) Квадраттың периметрі оның
қабырғасынан 21 см ұзын.Квадраттың ауданын
табыңдар.
С-деңгей
№1244.
Тік төртбұрыштың ауданының
формуласын пайдаланып,7.56-суретте кескінделген көпбұрыштардың
ауданын табыңдар.
1) 5 см 2) 5 см 3) 6
см
Орындалған есептер тақтаға
жазылады. Өз ойларын еркін жеткізуіне мүмкіндік жасау.Бұл
тапсырманы оқушы орындай отырып,тақырыпты өз бетімен игергенін және
сызбалармен дұрыс жұмыс жүргізу керектігін көрсетеді .Түсінбеген
жерін сұрайды, ең бастысы сыни ойлау дағдысы
қалыптасады.
Бағалау
критерийі:Көпбұрыштың атын біледі,
периметрін және ауданын есептей
біледі.
Дескриптор:
Көпбұрыштың периметрін есептей
алады.
Үшбұрыштарды төртбұрыштарға
толықтырып, олардың аудандарын есептей алады. Сызбалармен жұмыс
жүргізе алады.
«Бұрыштар. Көпбұрыштар»
бөлімі бойынша жиынтық
бағалау
Тақырып Бұрыш
Көпбұрыш
Оқу
мақсаты 5.3.1.5 бұрыштардың түрлерін
ажырату (сүйір, тік,
доғал,
жазыңқы, толық
)
5.3.3.2 градустық өлшемі
берілген бұрышты
транспортир
көмегімен
салу
5.3.3.3 бұрыштың градустық
өлшемін табуға,
бұрыштарды салыстыруға
берілген есептерді
шығару
Бағалау
критерийі Білім
алушы
Сүрет бойынша бұрыштардың
түрлерін
анықтайды
Градустық шамасы берілген
бұрышты
транспортир көмегімен
салады
Белгісіз бұрыштың градустық
өлшемін табуға
берілген есептер
шығарады
Ойлау
дағдыларының
деңгейлері
Қолдану
Жоғары деңгей
дағдылары
Орындау уақыты
15 минут
Тапсырма
-
С
ызбаны қолданып, әр бұрыштың түріне бір мысал
келтіріңіз.
Бұрыштың түрі
Бұрыш
Сүйір бұрыш
___________________
Доғал бұрыш
___________________
Тік бұрыш
___________________
Жазыңқы бұрыш
___________________
Толық бұрыш
___________________
2. Транспортирдің көмегімен
берілген бұрыштарды
салыңыз.
a)
280
b)
1210
3 . X айнымалының мәнін
және белгісіз бұрышының градустық өлшемін
табыңыз.
AOB=150 x=__________
BOD=1350
DOE=_________
COD=280
Бағалау
критерийі
|
№
|
Дискриптор
|
Балл
|
Білім
алушы
|
Сурет бойынша бұрыштардың
түрлерін анықтайды
|
1
|
Сүйір бұрышты
анықтайды
|
1
|
Доғал бұрышты
анықтайды
|
1
|
Тік бұрышты
анықтайды
|
1
|
Жазыңқы бұрышты
анықтайды
|
1
|
Толық бұрышты
анықтайды
|
1
|
Градустық шамасы берілген
бұрышты транспортир көмегімен
салады
|
2
|
Сүйір бұрышты
салады
|
1
|
Доғал бұрышты
салады
|
1
|
Белгісіз бұрыштың градустық
өлшемені тауға берілген есептер
шығарады
|
3
|
Алгебралық өрнекті
құрастырады
|
1
|
Айнымалының мәнін
табады
|
1
|
Бұрыштың шамасын
табады
|
1
|
Жалпы
балл
|
|
|
10
|
|
Слайд
№5
Жұмыс
парақтары
|
Сабақтың
соңы
3
мин
|
Кері
байланыс«Пл юс-минус-
қызықты» кері
байланыс
+__________________________________________________
(сабақ барысында қандай
тапсырма ұнады, қызықты
болды)
-
__________________________________________________
(оқушыға не түсініксіз болды,
қызықсыз болып
көрінді)
_________________________________________________
(бұрын естімеген жаңа ақпарат,
қызықты фактілер туралы.2.Бағалау. Бағалаупарақшалары
арқылы. Қалыптастырушы бағалау
.
3.Үйге тапсырма: 5 сынып
оқулығы Әбілқасымова А баспасы.96-97 бет. Көпбұрыштар.№886,887
сонымен бірге айналадағы біз көріп жүрген көпбұрыштарды біліп,
көпбұрыш макеттерін жасап
келу.
|
А4
парақшалары
|