Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Коррекционно - развивающее занятие:Мое поведение в трудной ситуации.
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Коррекционно - развивающее занятие:Мое поведение в трудной ситуации.
Материал туралы қысқаша түсінік
Коррекционно - развивающее занятие:Мое поведение в трудной ситуации.
Цель урока: адаптировать ученицу к разным жизненным ситуациям.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Дата: 24.10.2016 год Тема урока: Мое поведение в трудной ситуации.Ф.И.ребенка: Еричева ЕлизаветаКласс: 4 «Б»Цель урока: адаптировать ученицу к разным жизненным ситуациям.Ход занятия І. Психологический настрой.- Приветствие.- Психологическая подготовка - Оценка настроения ребенка.ІІ. Новый урок.Ознакомить ученицу с понятиями жизненная ситуация, трудности, проблемная ситуация, конфликт.ІІІ. 1. Сюжетно – ролевые игры «Мое поведение в конфликтной ситуации», «Как бы я разрешила конфликт» 2. Пути решения конфликта3. Дидактическая игра «Нравится - не нравится». Психолог катает по столу небольшой мяч и задает вопрос (например, любишь ли ты говорить комплименты?) если ученица любит делать, то она ловит мяч, а если не любит, отбивает мяч обратно. IV. Психогимнастика «Спички» 1. Оборудование: коробок спичек. Разложить на столе спички в виде своеобразного узора. Ребёнок должен внимательно посмотреть на узор. Затем он закрывает глаза, а узор на столе изменяется. В его задачу входит восстановление узора в первоначальном виде.2. Пальчиковая гимнастика VI.Словарная работа: рассматривание слов: проблема, конфликт, ситуация, поведение, компромис.VII.Итог занятия, используя метод «Вопрос - ответ»
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз