|
Бөлім: Парасат пайымы |
Мектеп: |
|
|||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
|||||||
|
Сынып: 10 ЖМБ |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
||||||
|
Сабақ тақырыбы: «Көшпелі алтын» ғылыми-фантастикалық әңгімені талдау |
|
||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану; 10.2.4.1 көркем шығармадада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу; |
|
|||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: көркем шығармадада көтерілген мәселелерге талдау жасау, әңгіме мазмұнын, жанрлық ерекшелігін түсіну; Көпшілігі: көркем шығармадада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс орындау; Кейбір оқушылар: әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану, көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану. |
|
|||||||
|
Сабақ барысы |
|
||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
||||
|
Сабақтың басы |
І. Ұйымдастыру кезеңдері. Сәлемдесу. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Қызығушылықты ояту. Берілген мақалдардың мағынасын ашыңдар.
«Миға шабуыл» әдісімен оқушылар шығарма мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.
Сабақ тақырыбы, оқу мақсаты таныстырылады. |
Сәлемдесу. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Берілген мақалдардың мағынасын ашыңдар. Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы өткен тақырыпты пысықтайды, жаңа тақырыппен байланыстырады. Сабақ тақырыбы, оқу мақсаты таныстырылады. |
ҚБ Тамаша жауап!
Жақсы жауап!
Ұсыныс!
|
10-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы |
|
||||
|
Сабақтың ортасы |
Мағынаны тану.
1.Қазақ әдебиеті мен әлем әдебиетіндегі фантастика жанрындағы ортақ құндылықтар бар ма? 2. Ғылыми-фантастикалық жанрда шығарма жазу үшін автордың міндетті түрде жаратылыстану ғылымдарынан белгілі бір деңгейде теориялық білімі болу керек пе? 1-тапсырма. «Қазіргі қазақ прозасындағы фантастика жанры» тақырыбында зерттеу жасаңыз.
Дескриптор:
ҚБ 2-тапсырма. Т. Сұлтанбековың жазушылық жолға түсуіне қандай жағдайлар әсер етуі мүмкін? Өз көзқарасыңыз тұрғысынан талдаңыз. Дескриптор:
ҚБ 3-тапсырма. Сатылай кешенді талдау.
Дескриптор:
ҚБ Бекіту. Тоғызқұмалақ ойыны да шахмат, дойбы ойындары сияқты тапқырлықты, мол фантазияны талап етеді. Алайда бұл ойынның есебі ерекше, өзіне ұқсас ойындарға қарағанда анағұрлым күрделі рек. Оның басты себебі – тоғызқұмалақ ойынын немесе оның кейбір жеке позицияларын тақтаға қарамай, абстракты түрде ойлау аса қиын. Талап Сұлтанбеков Шығармадан алған әсеріңді түйінде. |
Оқушылар әдебиет теориясы бойынша білімді еске түсіреді. «Қазіргі қазақ прозасындағы фантастика жанры» тақырыбында зерттеу жасайды; Фантастика жанрының даму деңгейін анықтайды; Тақырыптарын анықтайды; Фантастика жанрындағы жазушыларды анықтайды. Автордың жазушылық жолға түсуі туралы іздену жұмысын жүргізеді. Шығармаға сатылай кешенді талдау жүргізеді. Тақырып бойынша сабақты қорытындылайды. |
ҚБ Тамаша жауап!
Жақсы жауап!
Ұсыныс!
ҚБ Тамаша жауап!
Жақсы жауап!
Ұсыныс!
ҚБ Тамаша жауап!
Жақсы жауап!
Ұсыныс!
|
|
|
||||
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс. «3-2-1» әдісі. Оқушылар бүгінгі сабақтағы 3-маңызды ақпаратты айтады, 2-ұсыныс білдіреді, 1-сұрақ қояды. |
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Көшпелі алтын» ғылыми-фантастикалық әңгімені талдау
«Көшпелі алтын» ғылыми-фантастикалық әңгімені талдау
|
Бөлім: Парасат пайымы |
Мектеп: |
|
|||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
|||||||
|
Сынып: 10 ЖМБ |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
||||||
|
Сабақ тақырыбы: «Көшпелі алтын» ғылыми-фантастикалық әңгімені талдау |
|
||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану; 10.2.4.1 көркем шығармадада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу; |
|
|||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: көркем шығармадада көтерілген мәселелерге талдау жасау, әңгіме мазмұнын, жанрлық ерекшелігін түсіну; Көпшілігі: көркем шығармадада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс орындау; Кейбір оқушылар: әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану, көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану. |
|
|||||||
|
Сабақ барысы |
|
||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
||||
|
Сабақтың басы |
І. Ұйымдастыру кезеңдері. Сәлемдесу. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Қызығушылықты ояту. Берілген мақалдардың мағынасын ашыңдар.
«Миға шабуыл» әдісімен оқушылар шығарма мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.
Сабақ тақырыбы, оқу мақсаты таныстырылады. |
Сәлемдесу. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Берілген мақалдардың мағынасын ашыңдар. Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы өткен тақырыпты пысықтайды, жаңа тақырыппен байланыстырады. Сабақ тақырыбы, оқу мақсаты таныстырылады. |
ҚБ Тамаша жауап!
Жақсы жауап!
Ұсыныс!
|
10-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы |
|
||||
|
Сабақтың ортасы |
Мағынаны тану.
1.Қазақ әдебиеті мен әлем әдебиетіндегі фантастика жанрындағы ортақ құндылықтар бар ма? 2. Ғылыми-фантастикалық жанрда шығарма жазу үшін автордың міндетті түрде жаратылыстану ғылымдарынан белгілі бір деңгейде теориялық білімі болу керек пе? 1-тапсырма. «Қазіргі қазақ прозасындағы фантастика жанры» тақырыбында зерттеу жасаңыз.
Дескриптор:
ҚБ 2-тапсырма. Т. Сұлтанбековың жазушылық жолға түсуіне қандай жағдайлар әсер етуі мүмкін? Өз көзқарасыңыз тұрғысынан талдаңыз. Дескриптор:
ҚБ 3-тапсырма. Сатылай кешенді талдау.
Дескриптор:
ҚБ Бекіту. Тоғызқұмалақ ойыны да шахмат, дойбы ойындары сияқты тапқырлықты, мол фантазияны талап етеді. Алайда бұл ойынның есебі ерекше, өзіне ұқсас ойындарға қарағанда анағұрлым күрделі рек. Оның басты себебі – тоғызқұмалақ ойынын немесе оның кейбір жеке позицияларын тақтаға қарамай, абстракты түрде ойлау аса қиын. Талап Сұлтанбеков Шығармадан алған әсеріңді түйінде. |
Оқушылар әдебиет теориясы бойынша білімді еске түсіреді. «Қазіргі қазақ прозасындағы фантастика жанры» тақырыбында зерттеу жасайды; Фантастика жанрының даму деңгейін анықтайды; Тақырыптарын анықтайды; Фантастика жанрындағы жазушыларды анықтайды. Автордың жазушылық жолға түсуі туралы іздену жұмысын жүргізеді. Шығармаға сатылай кешенді талдау жүргізеді. Тақырып бойынша сабақты қорытындылайды. |
ҚБ Тамаша жауап!
Жақсы жауап!
Ұсыныс!
ҚБ Тамаша жауап!
Жақсы жауап!
Ұсыныс!
ҚБ Тамаша жауап!
Жақсы жауап!
Ұсыныс!
|
|
|
||||
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс. «3-2-1» әдісі. Оқушылар бүгінгі сабақтағы 3-маңызды ақпаратты айтады, 2-ұсыныс білдіреді, 1-сұрақ қояды. |
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
||||
шағым қалдыра аласыз


















