Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
|
10.1.2.1 әдеби шығарманың
жанрлық табиғатын тану;
10.2.4.1 көркем шығармадада
көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс
(әңгіме, өлең, әдеби және
еркін тақырыптарға
шығарма) жазу;
|
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар: көркем шығармадада көтерілген
мәселелерге талдау жасау, әңгіме мазмұнын, жанрлық ерекшелігін
түсіну;
Көпшілігі: көркем шығармадада көтерілген
мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс
орындау;
Кейбір
оқушылар: әдеби шығарманың жанрлық
табиғатын тану, көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық
жұмыстарда қолдану.
|
|
Сабақтың
басы
|
І. Ұйымдастыру
кезеңдері. Сәлемдесу. Оқушылардың назарын
сабаққа аудару.
Қызығушылықты
ояту. Берілген мақалдардың мағынасын
ашыңдар.

«Миға шабуыл» әдісімен оқушылар шығарма
мазмұны бойынша сұрақтарға жауап
береді.

Сабақ тақырыбы, оқу мақсаты
таныстырылады.
|
Сәлемдесу. Оқушылардың назарын сабаққа
аудару.
Берілген мақалдардың мағынасын
ашыңдар.
Оқушылар сұрақтарға жауап беру
арқылы өткен тақырыпты пысықтайды, жаңа тақырыппен
байланыстырады.
Сабақ тақырыбы, оқу мақсаты
таныстырылады.
|
ҚБ
Тамаша
жауап!

Жақсы
жауап!

Ұсыныс!

|
10-сынып
«Қазақ
әдебиеті»
оқулығы
|
|
Сабақтың
ортасы
|
Мағынаны
тану.

1.Қазақ әдебиеті мен әлем
әдебиетіндегі фантастика жанрындағы
ортақ
құндылықтар бар
ма?
2. Ғылыми-фантастикалық жанрда
шығарма жазу үшін
автордың
міндетті түрде жаратылыстану
ғылымдарынан белгілі бір
деңгейде
теориялық білімі болу керек
пе?
1-тапсырма. «Қазіргі қазақ
прозасындағы фантастика жанры» тақырыбында зерттеу
жасаңыз.

Дескриптор:
-
«Қазіргі қазақ прозасындағы
фантастика жанры» тақырыбында зерттеу
жасайды;
-
Фантастика жанрының даму
деңгейін анықтайды;
-
Тақырыптарын
анықтайды;
-
Фантастика жанрындағы
жазушыларды
анықтайды.
ҚБ
2-тапсырма. Т.
Сұлтанбековың жазушылық жолға түсуіне қандай жағдайлар әсер етуі
мүмкін? Өз көзқарасыңыз тұрғысынан
талдаңыз.
Дескриптор:
ҚБ
3-тапсырма. Сатылай кешенді
талдау.
-
Авторы:
-
Тақырыбы:
-
Әдеби
жанр:
-
Эпикалық жанр
түрі:
-
Негізгі
идеясы:
Дескриптор:
-
Шығарманың авторын
анықтайды;
-
Шығарманың тақырыбын
анықтайды;
-
Әдеби жанрына
талдайды;
-
Эпикалық жанр түріне
талдайды;
-
Шығарманың негізгі идеясын
анықтайды.
ҚБ
Бекіту.
Тоғызқұмалақ ойыны да
шахмат, дойбы ойындары сияқты
тапқырлықты,
мол фантазияны талап етеді.
Алайда бұл ойынның есебі ерекше, өзіне ұқсас ойындарға қарағанда
анағұрлым күрделі
рек.
Оның басты себебі –
тоғызқұмалақ ойынын немесе оның кейбір жеке позицияларын тақтаға
қарамай, абстракты түрде ойлау аса
қиын.
Талап
Сұлтанбеков
Шығармадан алған әсеріңді
түйінде.
|
Оқушылар әдебиет теориясы
бойынша білімді еске
түсіреді.
«Қазіргі қазақ прозасындағы
фантастика жанры» тақырыбында зерттеу
жасайды;
Фантастика жанрының даму
деңгейін анықтайды;
Тақырыптарын
анықтайды;
Фантастика жанрындағы
жазушыларды
анықтайды.
Автордың жазушылық жолға түсуі
туралы іздену жұмысын
жүргізеді.
Шығармаға сатылай кешенді
талдау жүргізеді.
Тақырып бойынша сабақты
қорытындылайды.
|
ҚБ
Тамаша
жауап!

Жақсы
жауап!

Ұсыныс!

ҚБ
Тамаша
жауап!

Жақсы
жауап!

Ұсыныс!

ҚБ
Тамаша
жауап!

Жақсы
жауап!

Ұсыныс!

|
|
|