Коваленттік байланыс, коваленттік байланыс түзілуінің донорлы-акцепторлы механизмі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Коваленттік байланыс, коваленттік байланыс түзілуінің донорлы-акцепторлы механизмі

Материал туралы қысқаша түсінік
«Кім шапшаң» әдісі бойынша .Шарты:Екі оқушы бір-біріне сұрақ қояды және жауап береді ? Бүгінгі сабағымыз « Коваленттік байланыс, коваленттік байланыс түзілуінің донорлы-акцепторлы механизмі»
Материалдың қысқаша нұсқасы


Сабақтың тақырыбы Коваленттік байланыс, коваленттік байланыс түзілуінің донорлы-акцепторлы механизмі

Күні:

Мұғалімнің есімі:

Сынып: 10

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Оқуға негізделген сабақ мақсаты

Коваленттік байланысты білу

Барлық оқушылардан күтілетін нәтижелер

Барлығы:Коваленттік байланысты біледі

Оқушылардың басым бөлігі: : Коваленттік байланыстың түрлерін ажыратады

Кейбір оқушылар: коваленттік байланыс түзілуінің донорлы-акцепторлы механизмін

Тілдік мақсат

Оқушылар: : коваленттік байланыс түзілуінің донорлы-акцепторлы механизмін біледі

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: байланыс-связ-

Талқылауға арналған тармақтар: Орталық атомның коваленттік байланысының бағытталуымен молекуланың кеңістік құрылымы қалай байланысқан?

Сіз неліктен .... екенін айта аласыз ба? Геометриялық пішініне әкеледі

Жазылым бойынша ұсыныстар:Химиядан өзіндік жұмыс дәптерімен,сөздік дәптермен жұмыс жүргізу.


Алдыңғы оқу

Коваленттік байланыс туралы бұрын алған білімін өмірмен байланыстыру

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар


Басталуы (Кіріспе)


(3мин)

1Ұйымдастыру кезеңі

а)Сәлемдесу;

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Коваленттік ,иондық, сутектік, металдық топқа бөлінеді.


Үй тапсыр масы (2мин)

«Кім шапшаң» әдісі бойынша .Шарты:Екі оқушы бір-біріне сұрақ қояды және жауап береді ?

Бүгінгі сабағымыз « Коваленттік байланыс, коваленттік байланыс түзілуінің донорлы-акцепторлы механизмі»


Негізгі бөлім (23 мин)






«Үш қадамды сұхбат» әді сі. Әр топ өздеріне берілген тапсырмаға ойланады,бір-біріне сұрақтар беріп ой тастап бірігеді,нәтижесінде келесі топпен бөліседі. 1 Химиялық байланыстың типтері? Сұрақтар беріп, жауап береді

Ковалентті байланыстың полюсті және полюссіз екі түрінің бір-бірінен қандай айырмашылық бар?Мысал келтір.

Мына молекулалардағы :О2,СО2, -байланыстардың санын және еселігін табыңдар

Флипчарт, түрлі – түсті қаламдар,



Химия есептер жинағы

Интербелсенді тақта, кесте

Қорытынды (15мин)

Тақырып соңындағы сұрақтарға жауап беру. 1-5 жаттығулар /ауызша/ Оқушылар білімін Сәйкестендіру кестесі арқылы қорытынды жасалады.

Оқушылар білімін кері байланыс арқылы қорытынды жасалды.

1.Сіз бүгін нені ұқтыңыз?

2.Сіз үшін не құнды болды?

3. Қандай тапсырманы орындау қиынға соқты?

Оқушылар өз пікірлерін айтып,сабақ қорытындыланды.

Өз ойларын білім ағашына стикер арқылы білдіру.

Үйге тапсырма Коваленттік байланыс, коваленттік байланыс түзілуінің донорлы-акцепторлы механизмі


Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?


Бағалау. Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және қорғау ережелері

АКТ мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс










Рефлексия (4мин)

Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?









Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз?











Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.


2.



Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.


2.



Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
23.12.2018
1463
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі