Коучинг бөлімдері | Коучтың іс-әрекеті | Мұғалімдердің іс-әрекеті |
І. Ұйымдастыру кезеңі (2 мин) | Көтеріңкі көңіл орнату үшін «ЖАҢА ОҚУ ЖЫЛЫНА СӘТТІЛІК тілейміз!» сөйлемін бөліп айту сұралады | Мұғалімдер шарт бойынша тапсырма орындайды, топқа бөлінеді: І топ: ЖАҢА; ІІ топ: ОҚУ ЖЫЛЫНА; ІІІ топ: СӘТТІЛІК |
ІІ.Психологиялық ахуал тудыру (2 мин) | «Позитивчик» мотивациялық мультфильмі көрсетіледі | Мұғалімдер көреді, ой түйеді |
ІІІ.Алғыс сөз | «Қазақстан Республикасындағы орта білім мазмұнын жаңарту» бойынша қысқаша түсінік беріледі | Мұғалімдер тиісті материалмен танысады, керекті мәліметтерді жазып алады. |
ІУ. Эпиграф және «Баланс дөңгелегі» әдісі | Коучинг эпиграфы:«ХХІ ғасырда сауатсыз адам деп оқып, жаза алмайтындарды емес, оқығысы келмейтін, оқуды аяқтамайтын әрі қайта оқымайтын адамдарды айтатын боламыз» Элвин Тоффлер (американдық философ) Мұғалімдерге аталған коучинг оқылып, таныстырылады және «Баланс дөңгелегі» таратылып, толтыруды сұралады | Мұғалімдер коучинг эпиграфы бойынша ой түйеді және «Баланс дөңгелегін» толтырады. |
У.Топтарға берілетін тапсырмалар (5 мин) | Бағалау мақсаты не? Сауалына жауап жазу «9 ромб» әдісі бойынша Оқушыларды қандай себептен бағалаймыз? Топпен ойланыңыз – бөлісіңіз | Мұғалімдер топ бойынша тақырыптарды ашуға жұмыс жасайды. |
УІ. Таныстырылым (5 мин) | Критериалды бағалау мақсатыКритериалды бағалау міндеттеріКритериалды бағалау моделіБағалау сызбасыБағалау түріТақырыптары бойынша толыққанды мәліметтер ұсынылады | Мұғалімдер тақырыптармен танысады, тиісті жазбаларды қойын дәптерлеріне жасайды. |
УІІ.Өздік жұмыс (1 мин) + (1 мин) | 1.Тапсырма: Өз қиялыңыздағы мектепті салыңыз2.Бағалаңыз3.Критерий беріледі, оның дескрипторлары анықталады | 1.Мұғалімдер тапсырма орындайды.2.Бағалайды3.Критерийлер бойынша бағалайды және алғашқы бағасы бойынша алшақтықтықты көреді |
УІІІ. Әдістемелік қоржынға қосып алыңыз | Жаңа терминдер беріледі, таныстырылады, талданады, мысал келтіріледі | Мұғалімдер қойын дәптерлеріне жазып алады, жаңа терминдермен танысады. |
ІХ.«Баланс дөңгелегі» әдісі бойынша кері байланыс (5 мин) | «Баланс дөңгелегі» әдісі бойынша кері байланыс жасау ұсынылады. | «Баланс дөңгелегі» әдісі бойынша кері байланыс жасалынады, тақта алдында жүзеге асады. |
Х. Коучинг соңы (2 мин) | «Рецепты удачного дня» мультфильмі ұсынылады | Мұғалімдер көреді, ой түйеді |