Материалдар / Коучинг "Бағалау"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Коучинг "Бағалау"

Материал туралы қысқаша түсінік
Коучинг презентациясы деңгейлік бағдарлама аясында жасалынған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қазан 2018
528
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«С.Бекбосынов атындағы орта мектебі» КММ Архат ауылы, Абай ауданы, ШҚО

«Шамшырақ» кәсіби қоғамдастығының мүшесі

Жанпеисова А.Н. «Бағалау: критериалды бағалау» тақырыбындағы

коучинг жоспары.


Қазан ІІ апта

2016-2017 оқу жылы

Коучинг тақырыбы:

«Бағалау: критериалды бағалау»

Жалпы мақсат:

Қазақстан Республикасындағы орта білім мазмұнын жаңарту аясында критериалды бағалауды сатылап енгізу барысында мұғалімдердің кәсіби білімін арттыру;

Сілтеме:

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық

Әдістемелік нұсқау

Оқу нәтижесі:

Мектеп деңгейінде мүмкіндіктер қарастырылады.

Негізгі идеялар:

Тәжірибелеріне қатысты тың идеялардың тууына әсер ете отырып, оқу сапасының тиімділігін арттыру.

Сабақта қолданылатын материалдар:

 РОМБ -9, маркерлер мен «Баланс дөңгелегі», мотивациялық мультфильмдер «Позитивчик», «Рецепты удачного дня»

Оқыту әдістері:

Жаңа әдістер

Түсіндіру, салыстыру әдісі

Кері байланыс «Баланс дөңгелегі» әдісі

Дерек көздері:

Әдістемелік нұсқау

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық

Тапсырмалар:

Топтық  талдау, өздік жұмыс, қорғау

Коучинг бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті

Коучинг бөлімдері

Коучтың іс-әрекеті

Мұғалімдердің  іс-әрекеті

І. Ұйымдастыру кезеңі (2 мин)

Көтеріңкі көңіл орнату үшін «ЖАҢА ОҚУ ЖЫЛЫНА СӘТТІЛІК тілейміз!» сөйлемін бөліп айту сұралады

Мұғалімдер шарт бойынша тапсырма орындайды, топқа бөлінеді: І топ: ЖАҢА; ІІ топ: ОҚУ ЖЫЛЫНА; ІІІ топ: СӘТТІЛІК

ІІ.Психологиялық ахуал тудыру

(2 мин)

«Позитивчик» мотивациялық мультфильмі көрсетіледі

Мұғалімдер көреді, ой түйеді

ІІІ.Алғыс сөз

«Қазақстан Республикасындағы орта білім мазмұнын жаңарту» бойынша қысқаша түсінік беріледі

Мұғалімдер тиісті материалмен танысады, керекті мәліметтерді жазып алады.

ІУ. Эпиграф және «Баланс дөңгелегі» әдісі

Коучинг эпиграфы:«ХХІ ғасырда сауатсыз адам деп оқып, жаза алмайтындарды емес, оқығысы келмейтін, оқуды аяқтамайтын әрі қайта оқымайтын адамдарды айтатын боламыз» Элвин Тоффлер (американдық философ) Мұғалімдерге аталған коучинг оқылып, таныстырылады және «Баланс дөңгелегі» таратылып, толтыруды сұралады

Мұғалімдер коучинг эпиграфы бойынша ой түйеді және «Баланс дөңгелегін» толтырады.

У.Топтарға берілетін тапсырмалар

(5 мин)

Бағалау мақсаты не? Сауалына жауап жазу «9 ромб» әдісі бойынша

  • Оқушыларды қандай себептен бағалаймыз?

  • Топпен ойланыңыз – бөлісіңіз

Мұғалімдер топ бойынша тақырыптарды ашуға жұмыс жасайды.

УІ. Таныстырылым (5 мин)

  • Критериалды бағалау мақсаты

  • Критериалды бағалау міндеттері

  • Критериалды бағалау моделі

  • Бағалау сызбасы

  • Бағалау түрі

Тақырыптары бойынша толыққанды мәліметтер ұсынылады

Мұғалімдер тақырыптармен танысады, тиісті жазбаларды қойын дәптерлеріне жасайды.

УІІ.Өздік жұмыс

(1 мин) + (1 мин)

1.Тапсырма: Өз қиялыңыздағы мектепті салыңыз

2.Бағалаңыз

3.Критерий беріледі, оның дескрипторлары анықталады

1.Мұғалімдер тапсырма орындайды.

2.Бағалайды

3.Критерийлер бойынша бағалайды және алғашқы бағасы бойынша алшақтықтықты көреді

УІІІ. Әдістемелік қоржынға қосып алыңыз

Жаңа терминдер беріледі, таныстырылады, талданады, мысал келтіріледі

Мұғалімдер қойын дәптерлеріне жазып алады, жаңа терминдермен танысады.

ІХ.«Баланс дөңгелегі» әдісі бойынша кері байланыс (5 мин)

«Баланс дөңгелегі» әдісі бойынша кері байланыс жасау ұсынылады.

«Баланс дөңгелегі» әдісі бойынша кері байланыс жасалынады, тақта алдында жүзеге асады.

Х. Коучинг соңы (2 мин)

«Рецепты удачного дня» мультфильмі ұсынылады

Мұғалімдер көреді, ой түйеді









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!