«С.Бекбосынов атындағы орта мектебі» КММ Архат ауылы, Абай ауданы, ШҚО
«Шамшырақ» кәсіби қоғамдастығының мүшесі
Жанпеисова А.Н. «Бағалау: критериалды бағалау» тақырыбындағы
коучинг жоспары.
|
|
Қазан ІІ апта |
2016-2017 оқу жылы |
|
Коучинг тақырыбы: |
«Бағалау: критериалды бағалау» |
|
|
Жалпы мақсат: |
Қазақстан Республикасындағы орта білім мазмұнын жаңарту аясында критериалды бағалауды сатылап енгізу барысында мұғалімдердің кәсіби білімін арттыру; |
|
|
Сілтеме: |
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық Әдістемелік нұсқау |
|
|
Оқу нәтижесі: |
Мектеп деңгейінде мүмкіндіктер қарастырылады. |
|
|
Негізгі идеялар: |
Тәжірибелеріне қатысты тың идеялардың тууына әсер ете отырып, оқу сапасының тиімділігін арттыру. |
|
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
РОМБ -9, маркерлер мен «Баланс дөңгелегі», мотивациялық мультфильмдер «Позитивчик», «Рецепты удачного дня» |
|
|
Оқыту әдістері: |
Жаңа әдістер Түсіндіру, салыстыру әдісі Кері байланыс «Баланс дөңгелегі» әдісі |
|
|
Дерек көздері: |
Әдістемелік нұсқау Мұғалімдерге арналған нұсқаулық |
|
|
Тапсырмалар: |
Топтық талдау, өздік жұмыс, қорғау |
|
Коучинг бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті
|
Коучинг бөлімдері |
Коучтың іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
|
І. Ұйымдастыру кезеңі (2 мин) |
Көтеріңкі көңіл орнату үшін «ЖАҢА ОҚУ ЖЫЛЫНА СӘТТІЛІК тілейміз!» сөйлемін бөліп айту сұралады |
Мұғалімдер шарт бойынша тапсырма орындайды, топқа бөлінеді: І топ: ЖАҢА; ІІ топ: ОҚУ ЖЫЛЫНА; ІІІ топ: СӘТТІЛІК |
|
ІІ.Психологиялық ахуал тудыру (2 мин) |
«Позитивчик» мотивациялық мультфильмі көрсетіледі |
Мұғалімдер көреді, ой түйеді |
|
ІІІ.Алғыс сөз |
«Қазақстан Республикасындағы орта білім мазмұнын жаңарту» бойынша қысқаша түсінік беріледі |
Мұғалімдер тиісті материалмен танысады, керекті мәліметтерді жазып алады. |
|
ІУ. Эпиграф және «Баланс дөңгелегі» әдісі |
Коучинг эпиграфы:«ХХІ ғасырда сауатсыз адам деп оқып, жаза алмайтындарды емес, оқығысы келмейтін, оқуды аяқтамайтын әрі қайта оқымайтын адамдарды айтатын боламыз» Элвин Тоффлер (американдық философ) Мұғалімдерге аталған коучинг оқылып, таныстырылады және «Баланс дөңгелегі» таратылып, толтыруды сұралады |
Мұғалімдер коучинг эпиграфы бойынша ой түйеді және «Баланс дөңгелегін» толтырады. |
|
У.Топтарға берілетін тапсырмалар (5 мин) |
Бағалау мақсаты не? Сауалына жауап жазу «9 ромб» әдісі бойынша
|
Мұғалімдер топ бойынша тақырыптарды ашуға жұмыс жасайды. |
|
УІ. Таныстырылым (5 мин) |
Тақырыптары бойынша толыққанды мәліметтер ұсынылады |
Мұғалімдер тақырыптармен танысады, тиісті жазбаларды қойын дәптерлеріне жасайды. |
|
УІІ.Өздік жұмыс (1 мин) + (1 мин) |
1.Тапсырма: Өз қиялыңыздағы мектепті салыңыз 2.Бағалаңыз 3.Критерий беріледі, оның дескрипторлары анықталады |
1.Мұғалімдер тапсырма орындайды. 2.Бағалайды 3.Критерийлер бойынша бағалайды және алғашқы бағасы бойынша алшақтықтықты көреді |
|
УІІІ. Әдістемелік қоржынға қосып алыңыз |
Жаңа терминдер беріледі, таныстырылады, талданады, мысал келтіріледі |
Мұғалімдер қойын дәптерлеріне жазып алады, жаңа терминдермен танысады. |
|
ІХ.«Баланс дөңгелегі» әдісі бойынша кері байланыс (5 мин) |
«Баланс дөңгелегі» әдісі бойынша кері байланыс жасау ұсынылады. |
«Баланс дөңгелегі» әдісі бойынша кері байланыс жасалынады, тақта алдында жүзеге асады. |
|
Х. Коучинг соңы (2 мин) |
«Рецепты удачного дня» мультфильмі ұсынылады |
Мұғалімдер көреді, ой түйеді |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Коучинг "Бағалау"
Коучинг "Бағалау"
«С.Бекбосынов атындағы орта мектебі» КММ Архат ауылы, Абай ауданы, ШҚО
«Шамшырақ» кәсіби қоғамдастығының мүшесі
Жанпеисова А.Н. «Бағалау: критериалды бағалау» тақырыбындағы
коучинг жоспары.
|
|
Қазан ІІ апта |
2016-2017 оқу жылы |
|
Коучинг тақырыбы: |
«Бағалау: критериалды бағалау» |
|
|
Жалпы мақсат: |
Қазақстан Республикасындағы орта білім мазмұнын жаңарту аясында критериалды бағалауды сатылап енгізу барысында мұғалімдердің кәсіби білімін арттыру; |
|
|
Сілтеме: |
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық Әдістемелік нұсқау |
|
|
Оқу нәтижесі: |
Мектеп деңгейінде мүмкіндіктер қарастырылады. |
|
|
Негізгі идеялар: |
Тәжірибелеріне қатысты тың идеялардың тууына әсер ете отырып, оқу сапасының тиімділігін арттыру. |
|
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
РОМБ -9, маркерлер мен «Баланс дөңгелегі», мотивациялық мультфильмдер «Позитивчик», «Рецепты удачного дня» |
|
|
Оқыту әдістері: |
Жаңа әдістер Түсіндіру, салыстыру әдісі Кері байланыс «Баланс дөңгелегі» әдісі |
|
|
Дерек көздері: |
Әдістемелік нұсқау Мұғалімдерге арналған нұсқаулық |
|
|
Тапсырмалар: |
Топтық талдау, өздік жұмыс, қорғау |
|
Коучинг бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті
|
Коучинг бөлімдері |
Коучтың іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
|
І. Ұйымдастыру кезеңі (2 мин) |
Көтеріңкі көңіл орнату үшін «ЖАҢА ОҚУ ЖЫЛЫНА СӘТТІЛІК тілейміз!» сөйлемін бөліп айту сұралады |
Мұғалімдер шарт бойынша тапсырма орындайды, топқа бөлінеді: І топ: ЖАҢА; ІІ топ: ОҚУ ЖЫЛЫНА; ІІІ топ: СӘТТІЛІК |
|
ІІ.Психологиялық ахуал тудыру (2 мин) |
«Позитивчик» мотивациялық мультфильмі көрсетіледі |
Мұғалімдер көреді, ой түйеді |
|
ІІІ.Алғыс сөз |
«Қазақстан Республикасындағы орта білім мазмұнын жаңарту» бойынша қысқаша түсінік беріледі |
Мұғалімдер тиісті материалмен танысады, керекті мәліметтерді жазып алады. |
|
ІУ. Эпиграф және «Баланс дөңгелегі» әдісі |
Коучинг эпиграфы:«ХХІ ғасырда сауатсыз адам деп оқып, жаза алмайтындарды емес, оқығысы келмейтін, оқуды аяқтамайтын әрі қайта оқымайтын адамдарды айтатын боламыз» Элвин Тоффлер (американдық философ) Мұғалімдерге аталған коучинг оқылып, таныстырылады және «Баланс дөңгелегі» таратылып, толтыруды сұралады |
Мұғалімдер коучинг эпиграфы бойынша ой түйеді және «Баланс дөңгелегін» толтырады. |
|
У.Топтарға берілетін тапсырмалар (5 мин) |
Бағалау мақсаты не? Сауалына жауап жазу «9 ромб» әдісі бойынша
|
Мұғалімдер топ бойынша тақырыптарды ашуға жұмыс жасайды. |
|
УІ. Таныстырылым (5 мин) |
Тақырыптары бойынша толыққанды мәліметтер ұсынылады |
Мұғалімдер тақырыптармен танысады, тиісті жазбаларды қойын дәптерлеріне жасайды. |
|
УІІ.Өздік жұмыс (1 мин) + (1 мин) |
1.Тапсырма: Өз қиялыңыздағы мектепті салыңыз 2.Бағалаңыз 3.Критерий беріледі, оның дескрипторлары анықталады |
1.Мұғалімдер тапсырма орындайды. 2.Бағалайды 3.Критерийлер бойынша бағалайды және алғашқы бағасы бойынша алшақтықтықты көреді |
|
УІІІ. Әдістемелік қоржынға қосып алыңыз |
Жаңа терминдер беріледі, таныстырылады, талданады, мысал келтіріледі |
Мұғалімдер қойын дәптерлеріне жазып алады, жаңа терминдермен танысады. |
|
ІХ.«Баланс дөңгелегі» әдісі бойынша кері байланыс (5 мин) |
«Баланс дөңгелегі» әдісі бойынша кері байланыс жасау ұсынылады. |
«Баланс дөңгелегі» әдісі бойынша кері байланыс жасалынады, тақта алдында жүзеге асады. |
|
Х. Коучинг соңы (2 мин) |
«Рецепты удачного дня» мультфильмі ұсынылады |
Мұғалімдер көреді, ой түйеді |
шағым қалдыра аласыз













