Материалдар / Коучинг жоспары:Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын дамыту.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Коучинг жоспары:Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын дамыту.

Материал туралы қысқаша түсінік
Коучинг арқылы мұғалімдердің кәсіби дамуына ықпал жасау. Мұғалімдерге оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын қалыптастыру тәсілдері жөнінде мағлұмат беріп, бағыт сілтеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Маусым 2018
668
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Қостанай облысы қарасу ауданы «Ключевой орта мектебі» ММ қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі, екінші негізгі деңгей, мектеп тренері, жоғары санатты мұғалімі Карбузова Мейрамкуль Туяковна

Коучинг жоспары


Тақырыбы: Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын дамыту.

Мақсаты: Кез келген сабақтарда сыни тұрғыдан ойлау стратегияларын қолданудың пайдасына тоқталу.

Оқу нәтижелері: мұғалімдерге оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын қалыптастыру тәсілдері жөнінде мағлұмат беріп, бағыт сілтеу.

Түйінді идеялар: сабақтарда сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын дамытатын тапсырмалар беру.

Жаттығулар: семинар-трениг түрінде

Әдіс-тәсілдер: әңгімелесу, ауызша әңгімелесу, кеңес беру, ойға шабуыл.

Терениг барысы: топқа бөлу, бейне көрністер, постер құру.

А) Ұйымдастыру кезеңі;

( берілген акуланың суреттері бойынша топтарға бөлу)

Кіріспе: «Зерделеу»

(топтарға суретті тарату)

  • Суретте көрген нәрсені қағазға жазыңыз (1-1,5 мин)

  • Жазған қағаздарыңызды сағат тілі бойынша алмастырыңыздар.

  • Қанша сөз жазса, сонша жұлдызша тарату.

  • Сіздер жазған жануарлардың ішінде қайсысы суда өмір сүреді?

  • Теңіз, мұхит суларында өмір сүретін тағы қандай жануарларды білесіңдер?

Ой қозғау:

  • Ғаламтор желісінен акуланың суретін табу (тапсырма беру)

  • Әр топ өз акуласына ассоциация жинайды.(соны оқып шығу)

  • Бүгінгі өтетін тақырыбымыз Лев Толстойдың «Акула» әңгімесі.

Мәтінмен жұмыс:

(мәтіннің 1/3 соңғы бөлігі қиып тастау)

  • Әр топ әңгімені өз қиялымен аяқтап оқып береді.

  • Соңынан коуч түпнұсқаны оқиды.

Сергіту сәті:

(топ мүшелері бір-біріне қарап, дельфин-акула-кит қимыл қозғалысын келтіру)

Шарты: дельфин-қайырымды, бірін-бірі құшақтайды, акула-бір-біріне теріс қарайды, кит-шалқаю.

Таным:

(әр топ ғаламтор желісі арқылы акула туралы мәлімет тауып, презентация-3 бет, жасап қорғау )

Сұрақтар қою:

  • Акуланың неше түрі бар? (1)

  • Акула немен қоректенеді? (1)

  • Лев Толстойдың «Акула» әңгімесіндегі оқиға қай жерде болған? (1)

  • Шомылып жүрген екі ұл неге ашық теңізге шығып кетті? (2)

  • Өңі боп-боз болып кетті дегенді қалай түсінесіңдер? (3)

  • Қарт артиреллисттің өңі неге боп-боз болып кетті? (2)

  • Зеңбіректен оқ атқан соң артиреллист неге бетін қолымен бүркеп отыра кетті? (3)

  • Әңгіме сендерге несімен ұнады? (3)

Бес жолды өлең: (1,3 бал)

Зат есім: акула

Сын есім (2)

Етістік (3)

Сөз тіркесі

Синоним:

Рефлексия. «Үш М және Ә» әдісі. Әр мұғалім коучинг бойынша ең мағызды үш мәселені, бір әрекетті айтып, кері байланыс жүргізеді.








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!