Алматы облысы, Қаратал ауданы
Бикен Римова атындағы мектепке дейінгі шағын орталығы бар
орта мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі
Шарипбаева Сауле Минашевна
Қалыптастырушы және жиынтық бағалау үдерістері.
|
26. 09. 2017 жыл |
Өткізген: бастауыш сынып мұғалімі Шарипбаева С:М. |
|||
|
Коучингтің тақырыбы |
Қалыптастырушы және жиынтық бағалау үдерістері. |
|||
|
Коучингтің мақсаты |
Оқыту мен оқу сапасын арттыру мақсатында мұғалімдерді бағалаудың критериалды, формативті және жиынтық түрлерін іс-тәжірибесінде тиімді пайдалануға бағыттау. |
|||
|
Күтілетін нәтиже
|
Мұғалімдер бағалау туралы ақпарат алады, күнделікті өздері қолданып жүрген бағалау түрлерімен салыстырады, топтық бағалау арқылы критерий және дескриптор жасауды үйренеді, бағалау парақшасын жасайды, сабақтарында қолдануға бейімделеді. |
|||
|
Оқыту әдістері |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ, СТО. |
Сұрақтарға жауап беру, постер
салу. |
||
|
Дерек көздері, ресурстар |
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық |
|||
|
Тапсырмалар |
1. Жеке жұмыс |
|||
|
Уақыт |
Коучтың іс – әрекеті |
Мұғалімдердің іс – әрекеті |
||
|
Ұйымдастыру |
1 мин
4 мин |
Амандасу
«Мен басқаның көзімен». Топқа бөлі . |
Мұғалімдер шеңбер бойымен тұрып, қасындағы мұғалімге оның бойындағы жағымды бір мінезін айтады. Ашық және қанық түсті қаламсапты таңдау арқылы |
|
|
Мағынаны тану |
10 мин |
Мұғалімдерге күнің суретін
постерге салу тапсырылады. Бағалау барысындағы қателіктер жайында
айтып өтемін. Критерийлер арқылы бағалау Коуч коучингтің тақырыбы мен мақсатын таныстырады. |
Тапсырманы орындаған соң. Қатысушы топтардың бірінші топтың суретін өзім бағалап шығамын, екінші топқа жұмыстарын алмасу арқылы өздеріне бағалатып, сипаттама беруін сұраймын. Мұғалімдер арасында түсінбеушілік пайда болады, бірінші топ бағаларына риза болмауы да мүмкін. |
|
|
5 мин |
Теориялық материал бейне жазба «Қалыптастырушы бағалау» Өз ойларын сұраққа жауап беру арқылы ортаға салады. |
Бейнежазба бойынша сұрақтар: Неге мен сіздерге осы бейнежазбаны ұсындым? Бейнежазбадан не байқадыңыздар? Бағалаудың қандай тұрлерін кездестіруге болады? |
||
|
Қорытындылау |
5 мин |
Рефлексия o Бағалаудағы мұғалімнің ролі? |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
коучинг Мұғалімдерге "Қалыптастырушы және жиынтық бағалау үдерістері"
коучинг Мұғалімдерге "Қалыптастырушы және жиынтық бағалау үдерістері"
Алматы облысы, Қаратал ауданы
Бикен Римова атындағы мектепке дейінгі шағын орталығы бар
орта мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі
Шарипбаева Сауле Минашевна
Қалыптастырушы және жиынтық бағалау үдерістері.
|
26. 09. 2017 жыл |
Өткізген: бастауыш сынып мұғалімі Шарипбаева С:М. |
|||
|
Коучингтің тақырыбы |
Қалыптастырушы және жиынтық бағалау үдерістері. |
|||
|
Коучингтің мақсаты |
Оқыту мен оқу сапасын арттыру мақсатында мұғалімдерді бағалаудың критериалды, формативті және жиынтық түрлерін іс-тәжірибесінде тиімді пайдалануға бағыттау. |
|||
|
Күтілетін нәтиже
|
Мұғалімдер бағалау туралы ақпарат алады, күнделікті өздері қолданып жүрген бағалау түрлерімен салыстырады, топтық бағалау арқылы критерий және дескриптор жасауды үйренеді, бағалау парақшасын жасайды, сабақтарында қолдануға бейімделеді. |
|||
|
Оқыту әдістері |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ, СТО. |
Сұрақтарға жауап беру, постер
салу. |
||
|
Дерек көздері, ресурстар |
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық |
|||
|
Тапсырмалар |
1. Жеке жұмыс |
|||
|
Уақыт |
Коучтың іс – әрекеті |
Мұғалімдердің іс – әрекеті |
||
|
Ұйымдастыру |
1 мин
4 мин |
Амандасу
«Мен басқаның көзімен». Топқа бөлі . |
Мұғалімдер шеңбер бойымен тұрып, қасындағы мұғалімге оның бойындағы жағымды бір мінезін айтады. Ашық және қанық түсті қаламсапты таңдау арқылы |
|
|
Мағынаны тану |
10 мин |
Мұғалімдерге күнің суретін
постерге салу тапсырылады. Бағалау барысындағы қателіктер жайында
айтып өтемін. Критерийлер арқылы бағалау Коуч коучингтің тақырыбы мен мақсатын таныстырады. |
Тапсырманы орындаған соң. Қатысушы топтардың бірінші топтың суретін өзім бағалап шығамын, екінші топқа жұмыстарын алмасу арқылы өздеріне бағалатып, сипаттама беруін сұраймын. Мұғалімдер арасында түсінбеушілік пайда болады, бірінші топ бағаларына риза болмауы да мүмкін. |
|
|
5 мин |
Теориялық материал бейне жазба «Қалыптастырушы бағалау» Өз ойларын сұраққа жауап беру арқылы ортаға салады. |
Бейнежазба бойынша сұрақтар: Неге мен сіздерге осы бейнежазбаны ұсындым? Бейнежазбадан не байқадыңыздар? Бағалаудың қандай тұрлерін кездестіруге болады? |
||
|
Қорытындылау |
5 мин |
Рефлексия o Бағалаудағы мұғалімнің ролі? |
|
|
шағым қалдыра аласыз













