Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / коучинг Мұғалімдерге "Қалыптастырушы және жиынтық бағалау үдерістері"
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
коучинг Мұғалімдерге "Қалыптастырушы және жиынтық бағалау үдерістері"
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Алматы облысы, Қаратал ауданы Бикен Римова атындағы мектепке дейінгі шағын орталығы бар орта мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі Шарипбаева Сауле Минашевна
Қалыптастырушы және жиынтық бағалау үдерістері.
26. 09. 2017 жыл Өткізген: бастауыш сынып мұғалімі Шарипбаева С:М.
Коучингтің тақырыбы Қалыптастырушы және жиынтық бағалау үдерістері.
Коучингтің мақсаты Оқыту мен оқу сапасын арттыру мақсатында мұғалімдерді бағалаудың критериалды, формативті және жиынтық түрлерін іс-тәжірибесінде тиімді пайдалануға бағыттау.
Күтілетін нәтиже
Мұғалімдер бағалау туралы ақпарат алады, күнделікті өздері қолданып жүрген бағалау түрлерімен салыстырады, топтық бағалау арқылы критерий және дескриптор жасауды үйренеді, бағалау парақшасын жасайды, сабақтарында қолдануға бейімделеді.
Оқыту әдістері Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ, СТО. Сұрақтарға жауап беру, постер салу.
Дерек көздері, ресурстар Мұғалімдерге арналған нұсқаулық Ғаламтор материалдары
Тапсырмалар 1. Жеке жұмыс 2. Жұптық жұмыс 3. Топтық жұмыс 4. Тапсырмаға критерий, дескриптор құру
Уақыт Коучтың іс – әрекеті Мұғалімдердің іс – әрекеті
Ұйымдастыру 1 мин
4 мин Амандасу Сергіту сәті. (жақсы психологиялық ахуал орнату) Мен басқаның көзімен.
Топқа бөлі .
Мұғалімдер шеңбер бойымен тұрып, қасындағы мұғалімге оның бойындағы жағымды бір мінезін айтады.
Ашық және қанық түсті қаламсапты таңдау арқылы
Мағынаны тану 10 мин Мұғалімдерге күнің суретін постерге салу тапсырылады. Бағалау барысындағы қателіктер жайында айтып өтемін.
Критерийлер арқылы бағалау Коуч коучингтің тақырыбы мен мақсатын таныстырады.
Тапсырманы орындаған соң. Қатысушы топтардың бірінші топтың суретін өзім бағалап шығамын, екінші топқа жұмыстарын алмасу арқылы өздеріне бағалатып, сипаттама беруін сұраймын. Мұғалімдер арасында түсінбеушілік пайда болады, бірінші топ бағаларына риза болмауы да мүмкін.
5 мин Теориялық материал бейне жазба Қалыптастырушы бағалау Өз ойларын сұраққа жауап беру арқылы ортаға салады.
Бейнежазба бойынша сұрақтар: Неге мен сіздерге осы бейнежазбаны ұсындым? Бейнежазбадан не байқадыңыздар? Бағалаудың қандай тұрлерін кездестіруге болады?
Қорытындылау 5 мин Рефлексия o Бағалаудағы мұғалімнің ролі? o Өз тәжірибеңізде бағалауға ризасыз ба? o Бағалаудың қандай түрлерін ұсынасыз? o Критериалды бағалауды іс-тәжірибеңізде қолдану тиімді ме?
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз