№
|
Уақыт
|
Кезеңдері
|
Орындалатын іс-әрекет
|
Қатысушылардың
әрекеттері
|
Ресурстар
|
Нәтиже
|
1
|
1
мин
|
Ұйымдастыру кезеңі
|
Ұйымдастыру
|
Қатысушылар жайғасады,мақсатымен
танысады
|
Фотоаппарат,камера
|
Бүгінгі коучингте нендей қызық материал
таныстырылады деген қызығушылық қалыптасады
|
2
|
2
мин
|
|
«Мозайка» тәсілі арқылы топқа
біріктіру
|
Қораптағы сурет қиындыларын таңдап алып,
құрастырғанда ұлттық ою-өрнектер келіп шығады, сол арқылы 3 топқа
«Шаттық», «Табыс», «Бақыт» тобы болып бөлінеді, таңдаған суретіне
қарай қысқаша ұлттық ою-өрнектің түрлері жайлы айтып өтеді.
Қатысушыларға «Ұлттық құндылықтарымызды сақтай отырып, әрдайым
шаттықта, табысқа кенеліп, отбасында бақытты болып жүріңіздер»
деген жылы лебіз айтылады.
|
Қазақтың ұлттық ою-өрнектері
|
Топқа бірігу үлгісімен танысады
|
3
|
10
мин
|
І кезең Миға шабуыл
|
Ой шақыру/ миға шабуыл. «Білім депозиті» Топтық
жұмыс
|
«Білім
депозиті» тәсілі арқылы жаңартылған
бағдарламаның теориясы қайталанады.
Сұрақтары:
-
А.
Жұмаділовтің суреті Бұл кім?
-
Жаңартылған білім мазмұнындағы
бағалау
-
Жаңартылған білім мазмұнындағы
әдіс-тәсілдер
-
Рефлексия
-
Функционалдық сауаттылық дегеніміз
не?
-
№ 87
мектеп қай жылы, қанша оқушымен ашылды?
-
«Оқушы үні» дегеніміз не?
Интерактивті тақтада ұяшықтар тұрады,топтар
сұрақтарды таңдап жауап береді. Дұрыс жауап берген топ 10000
теңгеге ие болады, егер жауап толық болмаған жағдайда 5000 теңге
беріледі.
Әр топ жинаған теңгелерін өз топтарының
банкоматтарына жинай береді
Сабақ барысында әр топты қалған топтар
«Бағдаршам», «Басбармақ», «Смайлик»тер , жазбаша, ауызша тәсілдер
арқылы бағалап отырады.
|
«Шаттық», «Табыс», «Бақыт» сөздері жазылған
банкоматтар, 10000 ,5000 теңгелік купюралар, 100 долларлық купюра,
«Бағдаршам», «Басбармақ», «Смайлик»тердің үлкен
суреттері
|
«Білім
депозиті» тәсілін үйренеді, жаңартылған
бағдарламаның теориясын қайталайды.
Әр қатысушы өз ойын айтады,
сыни ойлайды. Топта талқылап ортақ пікірді
қабылдайды.
|
4
|
18
мин
|
ІІ
кезең Мағынаны ажырату
|
Дифференциацлау тапсырмалары:
«Шахмат» тәсілі,
«Эйлер
шеңбері » тәсілі,
«Эмоция
мишені» тәсілі
|
«Шаттық» тобы: «Рухани жаңғыру» дың
алты басымдығын «Шахмат» тәсілі арқылы
орындайды
«Табыс» тобы: «Цифрлы Қазақстан»
туралы «Эйлер
шеңбері »ндегі не, қалай , қайда,
нәтиже ? сұрақтарына жауап жазады.
«Бақыт» тобы:
«Эмоция
мишені» тәсілі
арқылы «Рухани жаңғыру» туралы
1ден 5 ке дейін сөз және сөз тіркесін және сөйлем құрастырып ,
мишенге сәйкестендіріп жабыстырады.
Әрбір дұрыс жауап үшін топқа 5000 теңге
беріледі.
|
«Шахмат» тәсілі,
«Эйлер
шеңбері » тәсілінің суреттері бар
флипчарт, «Эмоция
мишені» баннері
|
«Рухани жаңғыру» бағдарламасын
талқылайды және «Шахмат» тәсілі,
«Эйлер
шеңбері » тәсілі,
«Эмоция
мишені» тәсілдерін сабақта қалай
қолдануды үйренеді,
идеялармен алмасады.
|
5
|
5
мин
|
|
Сергіту сәті
Слайнмен жұмыс
|
Қатысушылар топта слайнмен әртүрлі фигуралар
құрастырады, таныстырады, сергиді.
|
12
түсті слайн
|
Қатысушылар жаңа серпінмен сергіп, келесі жұмыс
түрлеріне көшеді.
|
6
|
10
мин
|
ІІІ кезең.
Түйінді ой
|
«Бас табақ, қос табақ, орта
табақ» тәсілі
Деңгейлік тапсырма орындату
|
Әр топқа деңгейлеріне қарай
«Квадрат теңдеудің анықтамасы, квадрат теңдеуді шешу формулалары,
квадрат теңдеудің түрлері» сұрақтары қиынынан жеңіліне
қарай «Бас табақ, қос табақ, орта
табақ»тарға сұрақтар салынып
топтарға таратылды. Әрбір дұрыс жауап үшін топқа
5000 теңге беріледі
|
Бас табақ, қос табақ, орта
табақтың суреттері,
стикер, желім
|
Тұжырымдар жасалып, ортақ
шешімдер қабылданады, «Бас табақ, қос табақ, орта
табақ» тәсілін үйренеді. Деңгейлік
тапсырмаларда қолданады
|
7
|
5
мин
|
ІУ
кезең
|
Шығармашылық жұмыс
|
Жас
мамандар өз пәндерін математика, информатика, физика пәндерін
сипаттайтындай киімдерден сән үлгісін киіп шығады. Киімдерде
қызықты сұрақтар ілінген, сол сұрақтарға жауап берген көрермендерге
сыйлықтар беріледі.
|
3
түрлі киім үлгісі
|
Мұғалімдер оқушыларды шығармашылық жұмыс жасауға
баулиды, қызығушылығын оятады.
|
8
|
3
мин
|
У
кезең. Қорытынды.
|
«Бәрі ойдағыдай» әдісі арқылы
қорытындылау
|
Барлық қатысушылар ортаға шығып бір қатарға
тұрады да кезекпен шляпаны келесі қатысушыға кигізеді.Әуен тоқтап
қалғанда шляпа кімде болса сол ойыншылар төмендегі сұрақтарға жауап
береді:
1.Жаңартылған бағдарламаны іске асыруда
ата-аналар тарапынан қандай кедергілер бар?
2. Жаңартылған бағдарламаны іске асыруда оқушылар
тарапынан қандай кедергілер бар?
3. Жаңартылған бағдарламаны іске асыруда
мұғалімдер тарапынан қандай кедергілер бар?
Қорытындылау: «Осы кедергілерді жеңе отырып,
жаңартылған бағдарламаны іске асыруда әрбір мұғалім күш-жігерімізді
аямайық, талмай еңбек етейік»
|
Шляпа, «Бәрі жақсы болады»
әуені
|
Қатысушылар «Бәрі ойдағыдай» әдісімен танысады,
сабақтарында қолданады.Кедергілерді жою жолдарын
қарастырады.
|
9
|
3
мин
|
Бағалау
|
|
Әр
топтың банкоматтағы ақшалары есептеліп, жеңген топ
анықталады.
|
|
|
10
|
1
мин
|
|
Кері байланыс
«Поезд»әдісі арқылы
|
Өтілген коучинг туралы пікірлерін ,ойларын
жазады,
«Поезд» баннеріндегі «Түсіндім, толық түсінбедім,
түсінбедім» вагондарына жапсырады. Тыңдайды, коучинг туралы өз
ой-пікірлерін айтады
|
Стикерлер,
Поезд» баннері
|
Қатысушылардың өзгеруге, жаңаша әдіс-тәсілдер
қолданып, білім берудің жаңа үлгісіне көшуге қаншалықты дайын
екендігі анықталады.
|