11 сабақ 1 сессия
|
Іс-әрекет
|
Тренердің
әрекеті
|
Тыңдаушының
әрекеті
|
Зейінді шоғырландыруға
арналған жатттығу және сергіту сәті. «Жұмбақ
бейне» әдісі
7
минут
|
Тренер кеспе қағазына бір
бейнені жазады да,оны ешкімге көрсетпей орындаушыға тапсырма
ретінде береді.Осылай бірнеше рет қайталайды.Уақыт үнемдеу үшін
іс-әрекетті жұптасып та орындайды. Мысалы: Сабақтан кешіккен оқушы
мен мұғалім.
|
Қағаздағы бейнені
тыңдаушы бейнелеп көрсетеді, қалғандары нені немесе кімді бейнелеп
жатқанын табады.
|
Топқа
бөлу
3минут
|
«Әріптер ойландырады» әдісі
арқылы топқа бөледі.
Мұғалімдерге сенімді, кәсіби
өсуіне көмек беретін дос?
Сіз оларға өмір бойына азық
бересіз?
Өз уақытын аямайтын,
өзге бақытын аялайтын тұлға?
|
Тапсырмаларды
орындау арқылы топқа
бөлінеді
|
Визуалды және көрсеткіштерді
талдау
«Ойлау адамның ең жоғарғы
құндылығы»
5
мин
|
АКТ-дағы көрсетілген даналық
сөздерді оқыта отырып, ой түрткі ретінде сұрақ
қояды.
Жалпы ойлау дегеніміз
не?
Ойлау не үшін
қажет?
Ойлаудың жоғары деңгейі
дегенді қалай түсінесіздер?
|
Сын тұрғысынан
ойлана жауап береді
|
«Джигсо оқуы» әдісі
арқылы сын тұрғысынан ойлау модулінен мәлімет
беру МАН 43-48
бет
|
Сын тұрғысынан ойлау
модулінен мәлімет беру мақсатында түрлі- түсті парақшалар таратып,
сол парақшалар арқылы топтастырып, қонаққа жіберіп, оқуды
ұйымдастырады.
|
Оқиды, бірін-бірі
оқытады.
|
КӨЗБЕН КӨРЕТІН АЙҒАҚТАР
НЕГІЗІНДЕ СЫН
ТҰРҒЫСЫНАН
ОЙЛАУ
ҮМ -179-183
–бет
20
минут
|
1 А жаттығуының 4 тапсырмасын
бірінен соң бірін
орындатады.
-
Тапсырма негізінде
тарихи жəне географиялық ұғымдар бойынша
сұрыптатады 5
мин
-
тапсырма бойынша
көзбен көретін айғақтар бойынша сауалнама
алады 5
мин
-
тапсырма бойынша
сұрақтарды бағалап жəне жауап іздетеді
5
мин
-
тапсырма бойынша көңіл күйге
ортақтастырады 5
мин
|
Тапсырмаларды
шартына сай орындайды, орындау барысында сын тұрғысынан
ойланады
|
Ақпаратты пысықтау
мақсатындағы жаттығу «Дастархан басындағы
әңгіме»
8
минут
|
Тренер бұл сергітуді арнайы
кеңістікте сессияағы негізгі идеяға бағыттау және топқа бөлу
мақсатында жүргізеді.
Қазаққа тән отбасы болу үшін
отбасы құрамы батагөй қариядан басталып , ақылгөй әжесі, отбасының
тірегі әкесі, мейірімді, кең пейілді анасы және олардың ұлы мен
қызы болу керек. Кәне рольге бөліну үшін бірінші аталарды
шақырайық. Аталарымыз әжейді шақырсын... Міне осылай топтастырып,
оларды өз отбасыарымен әңгіме дүкен құрып, шай ішуге шақырады. Шай
басындағы әңгіменің тақырыбы: Немерелерінің бүгін қандай тақырып
бойынша білім алғандығы, бұл білімнің болашағына тигізер пайдасы
туралы болмақ. Әңгімеге әрқайсысы өз рольдері аясында пікір айтуы
керек екенін тренер
ескертеді.
|
Тыңдаушылар топқа
бөлініп, берілген тақырып аясында әңгіме
өрбітеді.
|
«Сөйлеу не үшін қажет?» (ҮМ
188-189 бет) Кумулятивтік әңгіме. 10
минут.
|
Әңгіменің өрбуіне түрткі
сұрақты қойып, терең тыңдалым жасайды.сергіту барысындағы
элементерге назар аударуына болатындығын
ескертеді.
|
Үлестірмелі
материалдағы ресурстарға сүйене отырып топтық әңгіме
өрбітеді.
|
Қар кесегі (ҮМ. 11 күн.180
бет)
Тақырып «Сын тұрғысынан
ойлаудың мәні»
10
минут
|
Бөлмеде жаттығу шартына сай
кеңістік орнатып, шартын түсіндіріп, тыңдаушылар белсенділігін
арттырады, ортақ ой қалыптасуына түрткі
болады
|
Тапсырмаларды
шартына сай орындайды, орындау барысында тақырып тұжырымды ой
қалыптастырады.
|
Визуалды көрсеткіштерді
талдау. (11-күн папка)
7
минут
|
«Как можно сохранить
криятивность?» фильмін көрсете отырып, сұрақтар ой түрткі
жасайды.
Біз қалай
оқушылардың, одан қалса өзіміздің ой сындарлылығымызды сақтай
аламыз?
|
Тыңдаушыар фильмдегі ой мен өз
ойын ұштастыра отырып жауап
береді.
|
10
минут.
Эссе
жазады
|
«Сындарлы ойдың жемісі»
тақырыбындағы эссенің жазуды тапсырады. Өз тәжірибесінен болу
керектігін ескертеді.
|
Тыңдаушылар өз
тәжірибесіне шолу жасайды.
|
Тақырыбы: Оқытуда сын тұрғысынан ойлауды
пайдалану.
Мақсаты: Мұғалімдер ХХ1 ғасырда сын
тұрғысынан ойлаудың маңызы мен
өзектілігі
туралы тұжырым
жасайды.
Оқу
нәтижесі: Мұғалімдер өз сабақтарында сын
тұрғысынан ойлауды
дамытудың
тәсілдерін
әзірлейді
Түйінді
идеялар: Сын тұрғысынан ойлау бақылау,
тәжірибе, толғану және пайымдау нәтижесінде алынған ақпаратты
ұғыну, бағалау, талдау және
синтездеуде
қолданылатын әдіс болып
табылады, сонымен қатар ол әрекет жасауға
негіз,
түрткі болуы да
мүмкін
|
Визуалды көрсеткіштерді талдау
( 11күн папка)
10
минут
|
Бұл визуалды көрсеткіштерді
зейінді шоғырландыру мақсатында
қолданады.
|
Тыңдаушылар
ойланады, ой тұжырым
жасайды.
|
Д.Айрэль «Ойлау карталары»
Əмбебап ойлау үдерісін оқытуға арналған сегіз көрнекі құралдан
тұратын кешен:
1
МƏНМƏТІНДЕ
АЙҚЫНДАУ
2
СИПАТТАУ
3САЛЫСТЫРУ ЖƏНЕ ҚАРАМА-ҚАРСЫ
ҚОЮ
4
ЖІКТЕУ
5/ТҰТАС
6 САБАҚТАСТЫҚТЫ
АНЫҚТАУ
7 СЕБЕП ПЕН
САЛДАР
8ҰҚСАСТЫҚТАРДЫ ПАЙДАЛАНУ (
232-бет.№5) 10
минут
|
«Сөз шебері болу- сын
тұрғысынан ойлана алудың жемісі.» деген ой тұжырымдарын Д.Айрэль
«Ойлау крталары» арқылы интерпритация лауды
тапсырады..
|
Карталар сатысымен жұмыс
жасайды.
|
Сегіту сәті: Санды бейнеле 3
минут
|
Дене қимыл әрекеттеріне
бағытталған сергіту
жасатады.
|
|
Ақылдың алты қалпағы
(ҮМ 203-бет) және «Идеялар
жәрмеңкесі»
Жәрмеңке критерийлері :
1.идеяның тың болуы.
2.сын тұрғысынан ойландыруға
арналған болуы. 20
минут
|
Идеялар конкурсын өткізеді.
Анықталған критерийлер арқылы сараптау жұмыстарын жүргізуді сын
тұрғысынан ойлау технолгиясының стратегиясы ақылдың алты қалпағына
сүйенеді. Идея ұсынушылардың тәжірибесі мен шеберлігін , алты
қалпақтың өз міндеттерінің дұрыс атқарылуын
бақылайды.
|
Жәрмеңке критерийлерімен
таныстырып ,сапалы өтуін, критерийлерден ауытқымауын
қадағалайды.
Сын тұрғысынан ойландыру үшін
стратегияларды дұрыс таңдай
алады.
|
Үшінші сессияға байланысты
кері байланыс. «Тренер сын тұрғысынан ойландыра алды
ма?»
5
минут
|
Тренер тыңдаушылардың кері
байланыс барысында сын тұрғысынан ойландыру мақсатында
ұйымдастырылған іс-әрекеттерді байқағандарына бақылау жүргізеді
және өзі де ұсыныстарды
абылдайды.
|
Тренерге ауызша кері байланыс
ұсынады
|
Топқа
бөлу
2
минут
|
Пәндер бойынша
немесе өзара жақын пәндер бойынша
топтастырады.
|
Топқа
бөлінеді.
|
Тәжірибедегі
өзгеріс. 25
минут
Д айындық 10
минут.
Таныстырылым 15
минут
|
Өз пәндері бойынша
сын тұрғысынан белгілі бір тақырып аясында сын тұрғысынан ойландыру
модулін қалай пайдаланатындығын көрсетуді сұрайды және уақыт
береді.
|
.Өз пәндері бойынша
жұмыс жүргізеді.
|
Рефлексия «Менің
жетістіктерім»
15
минут.
|
Бүгінгі берілнен ақпарат пен
ақпаратты дағдыландыруға байланысты ұйымдастырылған іс-әрекеттер
көмегінде қалыптастырған дағдылар бойынша рефлексия жасауды
тапсырады.
|
Кестеге сай жұмыс
жүргізеді.
|
Қорытынды 3
минут
|
Тренер
интерпретациясы
|
Тыңдалым
|