Материалдар / Коучинг "Сын тұрғысынан ойлаудың маңызы"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Коучинг "Сын тұрғысынан ойлаудың маңызы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Маусым 2018
268
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





11-сабақТақырыбы: Сын тұрғысынан ойлаудың мәні.Мақсаты: Мұғалімдер ХХІ ғасырда сын тұрғысынан ойлаудың маңызы мен өзектілігі туралы тұжырым жасайды.Оқу нәтижесі: Мұғалімдер өз сабақтарында сын тұрғысынан ойлауды дамытудың тәсілдерін әзірлейді Түйінді идеялар: Сын тұрғысынан ойлау бақылау, тәжірибе, толғану және пайымдау нәтижесінде алынған ақпаратты ұғыну, бағалау, талдау және синтездеуде қолданылатын әдіс болып табылады, сонымен қатар ол әрекет жасауға негіз, түрткі болуы да мүмкін.Сабақ барысы:
11 сабақ 1 сессия
Іс-әрекетТренердің әрекетіТыңдаушының әрекеті
Зейінді шоғырландыруға арналған жатттығу және сергіту сәті. «Жұмбақ бейне» әдісі7 минутТренер кеспе қағазына бір бейнені жазады да,оны ешкімге көрсетпей орындаушыға тапсырма ретінде береді.Осылай бірнеше рет қайталайды.Уақыт үнемдеу үшін іс-әрекетті жұптасып та орындайды. Мысалы: Сабақтан кешіккен оқушы мен мұғалім.Қағаздағы бейнені тыңдаушы бейнелеп көрсетеді, қалғандары нені немесе кімді бейнелеп жатқанын табады.
Топқа бөлу3минут«Әріптер ойландырады» әдісі арқылы топқа бөледі.Мұғалімдерге сенімді, кәсіби өсуіне көмек беретін дос? Сіз оларға өмір бойына азық бересіз?Өз уақытын аямайтын, өзге бақытын аялайтын тұлға?Тапсырмаларды орындау арқылы топқа бөлінеді
Визуалды және көрсеткіштерді талдау«Ойлау адамның ең жоғарғы құндылығы»5 минАКТ-дағы көрсетілген даналық сөздерді оқыта отырып, ой түрткі ретінде сұрақ қояды.Жалпы ойлау дегеніміз не?Ойлау не үшін қажет?Ойлаудың жоғары деңгейі дегенді қалай түсінесіздер?

Сын тұрғысынан ойлана жауап береді
«Джигсо оқуы» әдісі арқылы сын тұрғысынан ойлау модулінен мәлімет беру МАН 43-48 бетСын тұрғысынан ойлау модулінен мәлімет беру мақсатында түрлі- түсті парақшалар таратып, сол парақшалар арқылы топтастырып, қонаққа жіберіп, оқуды ұйымдастырады.Оқиды, бірін-бірі оқытады.
КӨЗБЕН КӨРЕТІН АЙҒАҚТАР НЕГІЗІНДЕ СЫНТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУҮМ -179-183 –бет20 минут



1 А жаттығуының 4 тапсырмасын бірінен соң бірін орындатады.
  • Тапсырма негізінде тарихи жəне географиялық ұғымдар бойынша сұрыптатады 5 мин
  • тапсырма бойынша көзбен көретін айғақтар бойынша сауалнама алады 5 мин
  • тапсырма бойынша сұрақтарды бағалап жəне жауап іздетеді 5 мин
  • тапсырма бойынша көңіл күйге ортақтастырады 5 мин
  • Тапсырмаларды шартына сай орындайды, орындау барысында сын тұрғысынан ойланады
    Ақпаратты пысықтау мақсатындағы жаттығу «Дастархан басындағы әңгіме» 8 минутТренер бұл сергітуді арнайы кеңістікте сессияағы негізгі идеяға бағыттау және топқа бөлу мақсатында жүргізеді. Қазаққа тән отбасы болу үшін отбасы құрамы батагөй қариядан басталып , ақылгөй әжесі, отбасының тірегі әкесі, мейірімді, кең пейілді анасы және олардың ұлы мен қызы болу керек. Кәне рольге бөліну үшін бірінші аталарды шақырайық. Аталарымыз әжейді шақырсын... Міне осылай топтастырып, оларды өз отбасыарымен әңгіме дүкен құрып, шай ішуге шақырады. Шай басындағы әңгіменің тақырыбы: Немерелерінің бүгін қандай тақырып бойынша білім алғандығы, бұл білімнің болашағына тигізер пайдасы туралы болмақ. Әңгімеге әрқайсысы өз рольдері аясында пікір айтуы керек екенін тренер ескертеді.Тыңдаушылар топқа бөлініп, берілген тақырып аясында әңгіме өрбітеді.
    «Сөйлеу не үшін қажет?» (ҮМ 188-189 бет) Кумулятивтік әңгіме. 10 минут.Әңгіменің өрбуіне түрткі сұрақты қойып, терең тыңдалым жасайды.сергіту барысындағы элементерге назар аударуына болатындығын ескертеді.Үлестірмелі материалдағы ресурстарға сүйене отырып топтық әңгіме өрбітеді.
    Қар кесегі (ҮМ. 11 күн.180 бет)Тақырып «Сын тұрғысынан ойлаудың мәні»10 минутБөлмеде жаттығу шартына сай кеңістік орнатып, шартын түсіндіріп, тыңдаушылар белсенділігін арттырады, ортақ ой қалыптасуына түрткі боладыТапсырмаларды шартына сай орындайды, орындау барысында тақырып тұжырымды ой қалыптастырады.
    Визуалды көрсеткіштерді талдау. (11-күн папка)7 минут

    «Как можно сохранить криятивность?» фильмін көрсете отырып, сұрақтар ой түрткі жасайды.Біз қалай оқушылардың, одан қалса өзіміздің ой сындарлылығымызды сақтай аламыз? Тыңдаушыар фильмдегі ой мен өз ойын ұштастыра отырып жауап береді.

    10 минут. Эссе жазады«Сындарлы ойдың жемісі» тақырыбындағы эссенің жазуды тапсырады. Өз тәжірибесінен болу керектігін ескертеді.Тыңдаушылар өз тәжірибесіне шолу жасайды.






































    Тақырыбы: Оқытуда сын тұрғысынан ойлауды пайдалану.Мақсаты: Мұғалімдер ХХ1 ғасырда сын тұрғысынан ойлаудың маңызы мен өзектілігі туралы тұжырым жасайды.Оқу нәтижесі: Мұғалімдер өз сабақтарында сын тұрғысынан ойлауды дамытудың тәсілдерін әзірлейді Түйінді идеялар: Сын тұрғысынан ойлау бақылау, тәжірибе, толғану және пайымдау нәтижесінде алынған ақпаратты ұғыну, бағалау, талдау және синтездеуде қолданылатын әдіс болып табылады, сонымен қатар ол әрекет жасауға негіз, түрткі болуы да мүмкін
    Визуалды көрсеткіштерді талдау ( 11күн папка)10 минутБұл визуалды көрсеткіштерді зейінді шоғырландыру мақсатында қолданады. Тыңдаушылар ойланады, ой тұжырым жасайды.

    Д.Айрэль «Ойлау карталары» Əмбебап ойлау үдерісін оқытуға арналған сегіз көрнекі құралдан тұратын кешен: 1 МƏНМƏТІНДЕ АЙҚЫНДАУ2 СИПАТТАУ3САЛЫСТЫРУ ЖƏНЕ ҚАРАМА-ҚАРСЫ ҚОЮ4 ЖІКТЕУ 5/ТҰТАС6 САБАҚТАСТЫҚТЫ АНЫҚТАУ7 СЕБЕП ПЕН САЛДАР 8ҰҚСАСТЫҚТАРДЫ ПАЙДАЛАНУ ( 232-бет.№5) 10 минут «Сөз шебері болу- сын тұрғысынан ойлана алудың жемісі.» деген ой тұжырымдарын Д.Айрэль «Ойлау крталары» арқылы интерпритация лауды тапсырады.. Карталар сатысымен жұмыс жасайды.
    Сегіту сәті: Санды бейнеле 3 минутДене қимыл әрекеттеріне бағытталған сергіту жасатады.

    Ақылдың алты қалпағы (ҮМ 203-бет) және «Идеялар жәрмеңкесі»Жәрмеңке критерийлері : 1.идеяның тың болуы.2.сын тұрғысынан ойландыруға арналған болуы. 20 минутИдеялар конкурсын өткізеді. Анықталған критерийлер арқылы сараптау жұмыстарын жүргізуді сын тұрғысынан ойлау технолгиясының стратегиясы ақылдың алты қалпағына сүйенеді. Идея ұсынушылардың тәжірибесі мен шеберлігін , алты қалпақтың өз міндеттерінің дұрыс атқарылуын бақылайды.Жәрмеңке критерийлерімен таныстырып ,сапалы өтуін, критерийлерден ауытқымауын қадағалайды. Сын тұрғысынан ойландыру үшін стратегияларды дұрыс таңдай алады.
    Үшінші сессияға байланысты кері байланыс. «Тренер сын тұрғысынан ойландыра алды ма?»5 минутТренер тыңдаушылардың кері байланыс барысында сын тұрғысынан ойландыру мақсатында ұйымдастырылған іс-әрекеттерді байқағандарына бақылау жүргізеді және өзі де ұсыныстарды абылдайды. Тренерге ауызша кері байланыс ұсынады
    Топқа бөлу2 минутПәндер бойынша немесе өзара жақын пәндер бойынша топтастырады. Топқа бөлінеді.
    Тәжірибедегі өзгеріс. 25 минутДайындық 10 минут.Таныстырылым 15 минутӨз пәндері бойынша сын тұрғысынан белгілі бір тақырып аясында сын тұрғысынан ойландыру модулін қалай пайдаланатындығын көрсетуді сұрайды және уақыт береді. .Өз пәндері бойынша жұмыс жүргізеді.
    Рефлексия «Менің жетістіктерім» 15 минут.Бүгінгі берілнен ақпарат пен ақпаратты дағдыландыруға байланысты ұйымдастырылған іс-әрекеттер көмегінде қалыптастырған дағдылар бойынша рефлексия жасауды тапсырады. Кестеге сай жұмыс жүргізеді.

    Қорытынды 3 минутТренер интерпретациясы Тыңдалым


























    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!