Коучинг - сабақ жоспары
|
Коучтің аты жөні: Сатыбалдиева Гулзада Буркитовна Қатысқандар: Уақыты: Қатыспағандар: |
||
|
Сабақ тақырыбы |
Топтық жұмысты қолдана отырып оқушының ынтасын қалай арттыруға болады? |
|
|
Жалпы мақсаты |
Сабақ барысында мұғалімнің топтық жұмысты жақсартуы, топпен жұмыс жасаудағы тиімді әдістерді ұсыну, оқушы мен мұғалім арасында байланысты жақсарту. |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Мұғалімнің топпен жұмыс жасаудағы белсенділігі артып,сыныпты топқа бөле алады. Мұғалім мен оқушы арасындағы байланыс нығайып,топпен жүйелі жұмыс жасап жаттығады. |
|
|
Негізгі идеялар |
Топтық жұмыстар арқылы тапсырмалар орындау.Сын тұрғысынан оқыту әдістерін түсінуге берілген тапсырмаларды орындау. |
|
|
Жүргізілетін жұмыс |
||
|
Уақыты |
Коучтің іс-әрекеті |
Әріптестердің іс-әрекеті |
|
5 минут |
Қатысушы мұғалімдер арасындағы бірлікті нығайту үшін «Сәлемдесу» тренингін өткізу |
Мұғалімдер ортаға шеңбер болып орналасады. Оң жағындағы адаммен тапсырмаға сәйкес амандасады (баспен, иықпен,қолмен,шашпен т.б.) |
|
2 минут |
Мұғалімдерді стикер арқылы топқа бөлу Стикерде жазылған сөздермен таныстырады |
Стикерде жазылған сөздердің ішінен «Бас», «Қол», «Жүрек» сөздеріне қатыстыларын тауып үш топқа бөлінеді |
|
8 минут |
Ашық сұрақтар қою: 1. Сыныпты топқа бөліп оқытудың қаншалықты маңызы бар деп ойлайсыз? 2. Топқа бөлуді өзіңіздің сабағыңызда қолданасыз ба? 3. Топқа бөліп оқыту қаншалықты тиімді деп есептейсіз? 4. Сыныпты топқа бөліп оқытудың ұтымды әдістерін білесіз бе? 5. Топтық жұмыс арқылы іс-тәжірибеңізді жақсы нәтижеге жеткізе аласыз ба ? |
Мұғалімдер өз ойларын ашық айтады, өз тәжірибелерін ортаға салып, бөліседі. |
|
5 минут |
Топтық жұмыс туралы бейнематериал көрсету. Бүгінгі сабақтың тақырыбымен байланыстылығын анықтау |
Бейнематериалды көріп, талдау жүргізеді. |
|
12 минут |
«Ротация» әдісі арқылы талқылауға тақырып бөліп беру,талдау жасату |
Берілген тақырып бойынша жұмыс жасайды,талдайды |
|
10 минут |
Постер қорғау |
Таныстырылым жасайды |
|
3 минут |
Сергіту сәті «» |
|
|
1 минут |
«Бас», «Қол», «Жүрек» кері байланысы парақшасындағы төмендегіше сұрақтарға жауап беру арқылы сабақтан алған әсерін білдіру. Бас - Бүгінгі сабақта басыңыз арқылы нені меңгердіңіз? Қол - Бүгінгі сабақта қолыңыз арқылы нені жасай алдыңыз? Жүрек – Бүгінгі сабақта жүрегіңіз арқылы нені сезіндіңіз? |
Мұғалімдер кері байланыс парақшасына өз ойларын, пікірін жазады. |
|
3 минут |
Топтар арасында бағалау |
Топтар бір-бірін табыс критерийлері арқылы бағалайды |
|
3 минут |
Қорытындылау |
Қорытындылау |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Коучинг "Топтық жұмысты қолдана отырып оқушының ынтасын қалай арттыруға болады?"
Коучинг "Топтық жұмысты қолдана отырып оқушының ынтасын қалай арттыруға болады?"
Коучинг - сабақ жоспары
|
Коучтің аты жөні: Сатыбалдиева Гулзада Буркитовна Қатысқандар: Уақыты: Қатыспағандар: |
||
|
Сабақ тақырыбы |
Топтық жұмысты қолдана отырып оқушының ынтасын қалай арттыруға болады? |
|
|
Жалпы мақсаты |
Сабақ барысында мұғалімнің топтық жұмысты жақсартуы, топпен жұмыс жасаудағы тиімді әдістерді ұсыну, оқушы мен мұғалім арасында байланысты жақсарту. |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Мұғалімнің топпен жұмыс жасаудағы белсенділігі артып,сыныпты топқа бөле алады. Мұғалім мен оқушы арасындағы байланыс нығайып,топпен жүйелі жұмыс жасап жаттығады. |
|
|
Негізгі идеялар |
Топтық жұмыстар арқылы тапсырмалар орындау.Сын тұрғысынан оқыту әдістерін түсінуге берілген тапсырмаларды орындау. |
|
|
Жүргізілетін жұмыс |
||
|
Уақыты |
Коучтің іс-әрекеті |
Әріптестердің іс-әрекеті |
|
5 минут |
Қатысушы мұғалімдер арасындағы бірлікті нығайту үшін «Сәлемдесу» тренингін өткізу |
Мұғалімдер ортаға шеңбер болып орналасады. Оң жағындағы адаммен тапсырмаға сәйкес амандасады (баспен, иықпен,қолмен,шашпен т.б.) |
|
2 минут |
Мұғалімдерді стикер арқылы топқа бөлу Стикерде жазылған сөздермен таныстырады |
Стикерде жазылған сөздердің ішінен «Бас», «Қол», «Жүрек» сөздеріне қатыстыларын тауып үш топқа бөлінеді |
|
8 минут |
Ашық сұрақтар қою: 1. Сыныпты топқа бөліп оқытудың қаншалықты маңызы бар деп ойлайсыз? 2. Топқа бөлуді өзіңіздің сабағыңызда қолданасыз ба? 3. Топқа бөліп оқыту қаншалықты тиімді деп есептейсіз? 4. Сыныпты топқа бөліп оқытудың ұтымды әдістерін білесіз бе? 5. Топтық жұмыс арқылы іс-тәжірибеңізді жақсы нәтижеге жеткізе аласыз ба ? |
Мұғалімдер өз ойларын ашық айтады, өз тәжірибелерін ортаға салып, бөліседі. |
|
5 минут |
Топтық жұмыс туралы бейнематериал көрсету. Бүгінгі сабақтың тақырыбымен байланыстылығын анықтау |
Бейнематериалды көріп, талдау жүргізеді. |
|
12 минут |
«Ротация» әдісі арқылы талқылауға тақырып бөліп беру,талдау жасату |
Берілген тақырып бойынша жұмыс жасайды,талдайды |
|
10 минут |
Постер қорғау |
Таныстырылым жасайды |
|
3 минут |
Сергіту сәті «» |
|
|
1 минут |
«Бас», «Қол», «Жүрек» кері байланысы парақшасындағы төмендегіше сұрақтарға жауап беру арқылы сабақтан алған әсерін білдіру. Бас - Бүгінгі сабақта басыңыз арқылы нені меңгердіңіз? Қол - Бүгінгі сабақта қолыңыз арқылы нені жасай алдыңыз? Жүрек – Бүгінгі сабақта жүрегіңіз арқылы нені сезіндіңіз? |
Мұғалімдер кері байланыс парақшасына өз ойларын, пікірін жазады. |
|
3 минут |
Топтар арасында бағалау |
Топтар бір-бірін табыс критерийлері арқылы бағалайды |
|
3 минут |
Қорытындылау |
Қорытындылау |
шағым қалдыра аласыз













