Коучинг
|
Сабақтың тақырыбы |
Акт.Ұялы телефонды сабақта тиімді пайдалану. |
|||
|
Жалпы мақсаты |
Телефонды сабақта тиімді пайдалануды үйрету, пән бойынша телефонды тиімді пайдалану маңызды екендігін меңгерту. |
|||
|
Оқу нәтижесі |
Сабақта телефонның тиімділігін біледі,әдіс-тәсілді меңгереді,сабақта тиімді пайдаланады. |
|||
|
Уақыт |
Коучтың іс-әрекеті |
Әріптестердің іс-әрекеті |
Ресурстар |
|
|
|
||||
|
5 минут |
Топқа бөлу.Телефонның маркалары арқылы топқа бөлу. Топ ережесін құру,топбасшы сайлау.Бағалау парақшасын беремін. |
Топқа бөлінеді. |
А-4 парақшалары |
|
|
10 минут |
Сергіту сәті. «Әріптер билейді» жаттығуы.Мақсатым: Әріптерді иықпен жазу арқылы,мұғалімдердің көңіл-күйлерін көтеру.Мысалы:телефон сөзін иықпен жазғызу. |
Қимылдайды,сергиді, көңіл-күйлері көтеріледі. |
|
|
|
10 минут |
Ой қозғау. «Телефон пайда
болғанға дейін» 2.Презентация көрсету. 2.Сұрақтар қою. а)Бізге телефон қажет пе,тиімді ме?Қаншалықты қажет,тиімді деп ойлайсыз? ә)Телефоныңыз үйде қалып қойса,қандай күйде болар едіңіз?Неліктен?Мақсатым:Мұғалімдерді сыни ойлата отырып,телефонның қажеттілігін,тиімділігін меңгерту. |
Өз ойларын ортада айтады,талдайды. |
Акт құралдары. |
|
|
20 минут |
Постер қорғату. 1-топ.Сабақты оқытуда телефонды пайдаланып,мәтінмен жұмыс жасағанда қалай пайдалануға болады? 2-топ.Әдебиет сабағында телефонды қалай тиімді пайдалануға болады? 3-топ.Дене шынықтыру сабағында телефонды қалай тиімді пайдалануға болады? |
|
Түрлі-түсті қағаз,парақшалар. |
|
|
30 минут |
Постер қорғату.Жағдаят туғызу арқылы.Топтарға тапсырма беремінМақсатым:Мұғалімдердің жағдаяттан қалай шығатынын білу. |
Өз ойларын, пікірлерін дәлелдейді,топпен жұмыс жүргізеді. |
Флип-чарт қағаз, маркерлер. |
|
|
5 минут |
Сергіту сәті. «Біле жүріңіз»бағдарламасынан үзінді көрсету.Мақсаты:Телефон туралы біле отырып,тынығу. |
Әріптестердің шаршағандығы басылады,телефон туралы қосымша мәлімет алады. |
|
|
|
10 минут |
Кері байланыс: «Алақан»тәсілі арқылы жүргізу. Бас бармақ – не ұнады? Балан үйрек – жаңа не білдік? Ортан терек – не жөнінде ойландыңыз? Шылдыр шүмек – өз қоржыныма не аламын? Кішкентай бөбек – не білгім келеді? |
Мұғалімдер өзін реттейді,бүгінгі алған біліміне сындарлы баға береді. |
Интербелсенді тақтадан бас бармақтардың суретін көрсету. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Коучинг.АКТ."Телефонды сабақта тиімді пайдалану"
Коучинг.АКТ."Телефонды сабақта тиімді пайдалану"
Коучинг
|
Сабақтың тақырыбы |
Акт.Ұялы телефонды сабақта тиімді пайдалану. |
|||
|
Жалпы мақсаты |
Телефонды сабақта тиімді пайдалануды үйрету, пән бойынша телефонды тиімді пайдалану маңызды екендігін меңгерту. |
|||
|
Оқу нәтижесі |
Сабақта телефонның тиімділігін біледі,әдіс-тәсілді меңгереді,сабақта тиімді пайдаланады. |
|||
|
Уақыт |
Коучтың іс-әрекеті |
Әріптестердің іс-әрекеті |
Ресурстар |
|
|
|
||||
|
5 минут |
Топқа бөлу.Телефонның маркалары арқылы топқа бөлу. Топ ережесін құру,топбасшы сайлау.Бағалау парақшасын беремін. |
Топқа бөлінеді. |
А-4 парақшалары |
|
|
10 минут |
Сергіту сәті. «Әріптер билейді» жаттығуы.Мақсатым: Әріптерді иықпен жазу арқылы,мұғалімдердің көңіл-күйлерін көтеру.Мысалы:телефон сөзін иықпен жазғызу. |
Қимылдайды,сергиді, көңіл-күйлері көтеріледі. |
|
|
|
10 минут |
Ой қозғау. «Телефон пайда
болғанға дейін» 2.Презентация көрсету. 2.Сұрақтар қою. а)Бізге телефон қажет пе,тиімді ме?Қаншалықты қажет,тиімді деп ойлайсыз? ә)Телефоныңыз үйде қалып қойса,қандай күйде болар едіңіз?Неліктен?Мақсатым:Мұғалімдерді сыни ойлата отырып,телефонның қажеттілігін,тиімділігін меңгерту. |
Өз ойларын ортада айтады,талдайды. |
Акт құралдары. |
|
|
20 минут |
Постер қорғату. 1-топ.Сабақты оқытуда телефонды пайдаланып,мәтінмен жұмыс жасағанда қалай пайдалануға болады? 2-топ.Әдебиет сабағында телефонды қалай тиімді пайдалануға болады? 3-топ.Дене шынықтыру сабағында телефонды қалай тиімді пайдалануға болады? |
|
Түрлі-түсті қағаз,парақшалар. |
|
|
30 минут |
Постер қорғату.Жағдаят туғызу арқылы.Топтарға тапсырма беремінМақсатым:Мұғалімдердің жағдаяттан қалай шығатынын білу. |
Өз ойларын, пікірлерін дәлелдейді,топпен жұмыс жүргізеді. |
Флип-чарт қағаз, маркерлер. |
|
|
5 минут |
Сергіту сәті. «Біле жүріңіз»бағдарламасынан үзінді көрсету.Мақсаты:Телефон туралы біле отырып,тынығу. |
Әріптестердің шаршағандығы басылады,телефон туралы қосымша мәлімет алады. |
|
|
|
10 минут |
Кері байланыс: «Алақан»тәсілі арқылы жүргізу. Бас бармақ – не ұнады? Балан үйрек – жаңа не білдік? Ортан терек – не жөнінде ойландыңыз? Шылдыр шүмек – өз қоржыныма не аламын? Кішкентай бөбек – не білгім келеді? |
Мұғалімдер өзін реттейді,бүгінгі алған біліміне сындарлы баға береді. |
Интербелсенді тақтадан бас бармақтардың суретін көрсету. |
|
шағым қалдыра аласыз
1.Әріптестер өз білгендерін жазады.












