Материалдар / Коучинг.АКТ."Телефонды сабақта тиімді пайдалану"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Коучинг.АКТ."Телефонды сабақта тиімді пайдалану"

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазіргі кезде технологияның дамыған кезеңі.Сондықтан телефонды сабақта қалай тиімді пайдалануға болады деген ой туындады.Сол себептен де мен осы тақырыпта тәлімалушыларыммен коучинг өткіздім.Бұл коучинг жоспары басқа да әріптестеріме пайдасы тиер деген ойдамын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
639
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Коучинг

Сабақтың тақырыбы

Акт.Ұялы телефонды сабақта тиімді пайдалану.

Жалпы мақсаты

Телефонды сабақта тиімді пайдалануды үйрету, пән бойынша телефонды тиімді пайдалану маңызды екендігін меңгерту.

Оқу

нәтижесі

Сабақта телефонның тиімділігін біледі,әдіс-тәсілді меңгереді,сабақта тиімді пайдаланады.


Уақыт

Коучтың іс-әрекеті

Әріптестердің іс-әрекеті

Ресурстар


5 минут

Топқа бөлу.Телефонның маркалары арқылы топқа бөлу. Топ ережесін құру,топбасшы сайлау.Бағалау парақшасын беремін.

Топқа бөлінеді.

А-4 парақшалары

10 минут

Сергіту сәті. «Әріптер билейді» жаттығуы.Мақсатым: Әріптерді иықпен жазу арқылы,мұғалімдердің көңіл-күйлерін көтеру.Мысалы:телефон сөзін иықпен жазғызу.

Қимылдайды,сергиді, көңіл-күйлері көтеріледі.


10 минут

Ой қозғау. «Телефон пайда болғанға дейін» 1.Әріптестер өз білгендерін жазады.

2.Презентация көрсету.

2.Сұрақтар қою.

а)Бізге телефон қажет пе,тиімді ме?Қаншалықты қажет,тиімді деп ойлайсыз?

ә)Телефоныңыз үйде қалып қойса,қандай күйде болар едіңіз?Неліктен?Мақсатым:Мұғалімдерді сыни ойлата отырып,телефонның қажеттілігін,тиімділігін меңгерту.

Өз ойларын ортада айтады,талдайды.

Акт құралдары.

20 минут

Постер қорғату.

1-топ.Сабақты оқытуда телефонды пайдаланып,мәтінмен жұмыс жасағанда қалай пайдалануға болады?

2-топ.Әдебиет сабағында телефонды қалай тиімді пайдалануға болады?

3-топ.Дене шынықтыру сабағында телефонды қалай тиімді пайдалануға болады?


Түрлі-түсті қағаз,парақшалар.

30 минут

Постер қорғату.Жағдаят туғызу арқылы.Топтарға тапсырма беремінМақсатым:Мұғалімдердің жағдаяттан қалай шығатынын білу.

Өз ойларын, пікірлерін дәлелдейді,топпен жұмыс жүргізеді.

Флип-чарт қағаз, маркерлер.

5 минут

Сергіту сәті. «Біле жүріңіз»бағдарламасынан үзінді көрсету.Мақсаты:Телефон туралы біле отырып,тынығу.

Әріптестердің шаршағандығы басылады,телефон туралы қосымша мәлімет алады.


10 минут

Кері байланыс: «Алақан»тәсілі арқылы жүргізу.

Бас бармақ – не ұнады?

Балан үйрек – жаңа не білдік?

Ортан терек – не жөнінде ойландыңыз?

Шылдыр шүмек – өз қоржыныма не аламын?

Кішкентай бөбек – не білгім келеді?


Мұғалімдер өзін реттейді,бүгінгі алған біліміне сындарлы баға береді.

Интербелсенді тақтадан бас бармақтардың суретін көрсету.












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!