Коучинг.АКТ."Телефонды сабақта тиімді пайдалану"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Коучинг.АКТ."Телефонды сабақта тиімді пайдалану"

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазіргі кезде технологияның дамыған кезеңі.Сондықтан телефонды сабақта қалай тиімді пайдалануға болады деген ой туындады.Сол себептен де мен осы тақырыпта тәлімалушыларыммен коучинг өткіздім.Бұл коучинг жоспары басқа да әріптестеріме пайдасы тиер деген ойдамын.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Коучинг

Сабақтың тақырыбы

Акт.Ұялы телефонды сабақта тиімді пайдалану.

Жалпы мақсаты

Телефонды сабақта тиімді пайдалануды үйрету, пән бойынша телефонды тиімді пайдалану маңызды екендігін меңгерту.

Оқу

нәтижесі

Сабақта телефонның тиімділігін біледі,әдіс-тәсілді меңгереді,сабақта тиімді пайдаланады.


Уақыт

Коучтың іс-әрекеті

Әріптестердің іс-әрекеті

Ресурстар


5 минут

Топқа бөлу.Телефонның маркалары арқылы топқа бөлу. Топ ережесін құру,топбасшы сайлау.Бағалау парақшасын беремін.

Топқа бөлінеді.

А-4 парақшалары

10 минут

Сергіту сәті. «Әріптер билейді» жаттығуы.Мақсатым: Әріптерді иықпен жазу арқылы,мұғалімдердің көңіл-күйлерін көтеру.Мысалы:телефон сөзін иықпен жазғызу.

Қимылдайды,сергиді, көңіл-күйлері көтеріледі.


10 минут

Ой қозғау. «Телефон пайда болғанға дейін» 1.Әріптестер өз білгендерін жазады.

2.Презентация көрсету.

2.Сұрақтар қою.

а)Бізге телефон қажет пе,тиімді ме?Қаншалықты қажет,тиімді деп ойлайсыз?

ә)Телефоныңыз үйде қалып қойса,қандай күйде болар едіңіз?Неліктен?Мақсатым:Мұғалімдерді сыни ойлата отырып,телефонның қажеттілігін,тиімділігін меңгерту.

Өз ойларын ортада айтады,талдайды.

Акт құралдары.

20 минут

Постер қорғату.

1-топ.Сабақты оқытуда телефонды пайдаланып,мәтінмен жұмыс жасағанда қалай пайдалануға болады?

2-топ.Әдебиет сабағында телефонды қалай тиімді пайдалануға болады?

3-топ.Дене шынықтыру сабағында телефонды қалай тиімді пайдалануға болады?


Түрлі-түсті қағаз,парақшалар.

30 минут

Постер қорғату.Жағдаят туғызу арқылы.Топтарға тапсырма беремінМақсатым:Мұғалімдердің жағдаяттан қалай шығатынын білу.

Өз ойларын, пікірлерін дәлелдейді,топпен жұмыс жүргізеді.

Флип-чарт қағаз, маркерлер.

5 минут

Сергіту сәті. «Біле жүріңіз»бағдарламасынан үзінді көрсету.Мақсаты:Телефон туралы біле отырып,тынығу.

Әріптестердің шаршағандығы басылады,телефон туралы қосымша мәлімет алады.


10 минут

Кері байланыс: «Алақан»тәсілі арқылы жүргізу.

Бас бармақ – не ұнады?

Балан үйрек – жаңа не білдік?

Ортан терек – не жөнінде ойландыңыз?

Шылдыр шүмек – өз қоржыныма не аламын?

Кішкентай бөбек – не білгім келеді?


Мұғалімдер өзін реттейді,бүгінгі алған біліміне сындарлы баға береді.

Интербелсенді тақтадан бас бармақтардың суретін көрсету.












Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
21.12.2017
716
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі