Материалдар / Критериалды бағалау - оқу сапасын арттырудың негізі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Критериалды бағалау - оқу сапасын арттырудың негізі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға арналған. Шеберлік сыныпта ұстаздарға оқу мен оқытуда қалыптастырушы бағалау мен табыс критерийлерінің маңыздылығы, және оны оқу үдерісін жетілдіру үшін қалай қолдануға болатынын зерделеуге көмектеседі. Қалыптастырушы бағалау, критерий, дескриптор ұғымдарын түсінеді. қалыптастырушы бағалаудың қолдану аясын түсінеді. Сабақ жоспарлауда тапсырмаларды талдап, критерий қойып, дескриптор жаза алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
627
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

27.11.2017 ж.

Тоқанова Самал Тоқанқызы

М.В.Ломоносов атындағы орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі

Шебер – сыныптың тақырыбы:

Критериалды бағалау – оқу сапасын арттырудың тиімді жолы

Жалпы мақсаты:

Оқу мен оқытуда қалыптастырушы бағалау мен табыс критерийлерінің маңыздылығы, және оны оқу үдерісін жетілдіру үшін қалай қолдануға болатынын зерделеу.

Түйінді идеялар:

Формативті бағалау, критерий, дескриптор


Күтілетін нәтиже



Формативті бағалаудың қолдану аясын түсінеді. Сабақ жоспарлауда тапсырмаларды талдап, критерий қойып, дескриптор жаза алады.

Сабақта қолданылатын материалдар:

А4 форматты түрлі-түсті қағаздар , стикерлер, смарт- бейджик, көпжақтар, үлестірме парақшалар.

Оқыту әдістері:

АКТ, топтық жұмыс, жеке жұмыс, кері байланыс, өзін-өзі бағалау, өзара бағалау.

Сабақ бойынша шеберлік сыныбын өткізуші және қатысушылардың іс-әрекеті

Уақыт мөлшері

Шеберлік сынып мұғалімі

Шеберлік сыныбына қатысушы мұғалім іс-әрекеті

2 мин

Салемдесу.

Ұйымдастыру кезеңі. «Құпия адам»

 

Қатысушылар сандықшадағы бейнеге 1 сипаттама береді.

2 мин

 Танысу кезеңі.

Сипаттама «Құпия адам»иесінің есімін атау.

Смарт – бейджик тағады. Топқа бөлінеді.

4 мин

Топтық жұмыс.

(математикалық мозайка құрау)

Мозайка құрайды.

Есептер шешімін табады.


4 мин

Мозайканы тексеру.


Есепті шығарған қатысушы смайлик алады (формативті бағалау).


2 мин

«Мақтау бутерброды»

Стратегиясы

Топтар бірі – бірінің тапсырмасын тексереді.

Формативті бағалау, топ жұмыстарына баға беру «3», «4», «5».

4 мин

Критерий арқылы бағалау

(Критериалды бағалауға теориялық мағлұмат беру).

Неге сіздің қойған бағаңыз сәйкес келмеді немесе келді?


Қайта бағалау.

Қойылған баға сәйкестігін тексеру.

3 мин




2 мин

Кері байланыс

«Чемодан, ет  тартқыш, себет» рефлексиясы


«Пентатайм» ойыны

1 – прогрессивті мұғалім;

2 – вальс;

3 – бәйтерек,

4 –квадрат,

5 –жұлдыз

«Бірлік»


1-2 адам ауызша айтады, қалғандары стикерге

өз ойларын жазып, әр суретке жапсырады.


Айтылған сын есім сөздеріне рефлексия жасау немесе топтасу.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!