Материалдар / Критериалды бағалау - оқу сапасын арттырудың негізі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Критериалды бағалау - оқу сапасын арттырудың негізі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға арналған. Шеберлік сыныпта ұстаздарға оқу мен оқытуда қалыптастырушы бағалау мен табыс критерийлерінің маңыздылығы, және оны оқу үдерісін жетілдіру үшін қалай қолдануға болатынын зерделеуге көмектеседі. Қалыптастырушы бағалау, критерий, дескриптор ұғымдарын түсінеді. қалыптастырушы бағалаудың қолдану аясын түсінеді. Сабақ жоспарлауда тапсырмаларды талдап, критерий қойып, дескриптор жаза алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
556
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

27.11.2017 ж.Тоқанова Самал Тоқанқызы М.В.Ломоносов атындағы орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі
Шебер – сыныптың тақырыбы:Критериалды бағалау оқу сапасын арттырудың тиімді жолы
Жалпы мақсаты:Оқу мен оқытуда қалыптастырушы бағалау мен табыс критерийлерінің маңыздылығы, және оны оқу үдерісін жетілдіру үшін қалай қолдануға болатынын зерделеу.
Түйінді идеялар:Формативті бағалау, критерий, дескриптор


Күтілетін нәтиже



Формативті бағалаудың қолдану аясын түсінеді. Сабақ жоспарлауда тапсырмаларды талдап, критерий қойып, дескриптор жаза алады.
Сабақта қолданылатын материалдар:А4 форматты түрлі-түсті қағаздар , стикерлер, смарт- бейджик, көпжақтар, үлестірме парақшалар.
Оқыту әдістері:АКТ, топтық жұмыс, жеке жұмыс, кері байланыс, өзін-өзі бағалау, өзара бағалау.
Сабақ бойынша шеберлік сыныбын өткізуші және қатысушылардың іс-әрекеті
Уақыт мөлшеріШеберлік сынып мұғаліміШеберлік сыныбына қатысушы мұғалім іс-әрекеті
2 минСалемдесу.Ұйымдастыру кезеңі. «Құпия адам»  Қатысушылар сандықшадағы бейнеге 1 сипаттама береді.
2 мин Танысу кезеңі. Сипаттама «Құпия адам»иесінің есімін атау. Смарт – бейджик тағады. Топқа бөлінеді.
4 минТоптық жұмыс.атематикалық мозайка құрау)Мозайка құрайды. Есептер шешімін табады.

4 минМозайканы тексеру.

Есепті шығарған қатысушы смайлик алады (формативті бағалау).

2 мин«Мақтау бутерброды»СтратегиясыТоптар бірі – бірінің тапсырмасын тексереді. Формативті бағалау, топ жұмыстарына баға беру «3», «4», «5».
4 минКритерий арқылы бағалау(Критериалды бағалауға теориялық мағлұмат беру).Неге сіздің қойған бағаңыз сәйкес келмеді немесе келді?

Қайта бағалау. Қойылған баға сәйкестігін тексеру.
3 мин





2 мин
Кері байланыс«Чемодан, ет  тартқыш, себет» рефлексиясы

«Пентатайм» ойыны1 – прогрессивті мұғалім;2 – вальс;3 – бәйтерек,4 –квадрат,5 –жұлдыз«Бірлік»


1-2 адам ауызша айтады, қалғандары стикергеөз ойларын жазып, әр суретке жапсырады.

Айтылған сын есім сөздеріне рефлексия жасау немесе топтасу.


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!