27.11.2017 ж. | Тоқанова Самал Тоқанқызы М.В.Ломоносов атындағы орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі |
Шебер – сыныптың тақырыбы: | Критериалды бағалау – оқу сапасын арттырудың тиімді жолы |
Жалпы мақсаты: | Оқу мен оқытуда қалыптастырушы бағалау мен табыс критерийлерінің маңыздылығы, және оны оқу үдерісін жетілдіру үшін қалай қолдануға болатынын зерделеу. |
Түйінді идеялар: | Формативті бағалау, критерий, дескриптор |
Күтілетін нәтиже
| Формативті бағалаудың қолдану аясын түсінеді. Сабақ жоспарлауда тапсырмаларды талдап, критерий қойып, дескриптор жаза алады. |
Сабақта қолданылатын материалдар: | А4 форматты түрлі-түсті қағаздар , стикерлер, смарт- бейджик, көпжақтар, үлестірме парақшалар. |
Оқыту әдістері: | АКТ, топтық жұмыс, жеке жұмыс, кері байланыс, өзін-өзі бағалау, өзара бағалау. |
Сабақ бойынша шеберлік сыныбын өткізуші және қатысушылардың іс-әрекеті |
Уақыт мөлшері | Шеберлік сынып мұғалімі | Шеберлік сыныбына қатысушы мұғалім іс-әрекеті |
2 мин | Салемдесу.Ұйымдастыру кезеңі. «Құпия адам» | Қатысушылар сандықшадағы бейнеге 1 сипаттама береді. |
2 мин | Танысу кезеңі. | Сипаттама «Құпия адам»иесінің есімін атау. Смарт – бейджик тағады. Топқа бөлінеді. |
4 мин | Топтық жұмыс.(математикалық мозайка құрау) | Мозайка құрайды. Есептер шешімін табады.
|
4 мин | Мозайканы тексеру.
| Есепті шығарған қатысушы смайлик алады (формативті бағалау).
|
2 мин | «Мақтау бутерброды»Стратегиясы | Топтар бірі – бірінің тапсырмасын тексереді. Формативті бағалау, топ жұмыстарына баға беру «3», «4», «5». |
4 мин | Критерий арқылы бағалау(Критериалды бағалауға теориялық мағлұмат беру).Неге сіздің қойған бағаңыз сәйкес келмеді немесе келді?
| Қайта бағалау. Қойылған баға сәйкестігін тексеру. |
3 мин
2 мин | Кері байланыс«Чемодан, ет тартқыш, себет» рефлексиясы
«Пентатайм» ойыны1 – прогрессивті мұғалім;2 – вальс;3 – бәйтерек,4 –квадрат,5 –жұлдыз«Бірлік» |
1-2 адам ауызша айтады, қалғандары стикергеөз ойларын жазып, әр суретке жапсырады.
Айтылған сын есім сөздеріне рефлексия жасау немесе топтасу. |