27.11.2017
ж.
|
Тоқанова Самал
Тоқанқызы
М.В.Ломоносов атындағы орта
мектебінің математика пәнінің
мұғалімі
|
Шебер – сыныптың
тақырыбы:
|
Критериалды бағалау – оқу
сапасын арттырудың тиімді жолы
|
Жалпы мақсаты:
|
Оқу мен оқытуда қалыптастырушы
бағалау мен табыс критерийлерінің маңыздылығы, және оны оқу
үдерісін жетілдіру үшін қалай қолдануға болатынын
зерделеу.
|
Түйінді
идеялар:
|
Формативті бағалау, критерий,
дескриптор
|
Күтілетін
нәтиже
|
Формативті бағалаудың қолдану
аясын түсінеді. Сабақ жоспарлауда тапсырмаларды талдап, критерий
қойып, дескриптор жаза алады.
|
Сабақта қолданылатын
материалдар:
|
А4 форматты түрлі-түсті
қағаздар , стикерлер, смарт- бейджик, көпжақтар, үлестірме
парақшалар.
|
Оқыту
әдістері:
|
АКТ, топтық жұмыс, жеке жұмыс,
кері байланыс, өзін-өзі бағалау, өзара
бағалау.
|
Сабақ бойынша шеберлік
сыныбын өткізуші және қатысушылардың
іс-әрекеті
|
Уақыт
мөлшері
|
Шеберлік сынып
мұғалімі
|
Шеберлік сыныбына қатысушы
мұғалім іс-әрекеті
|
2
мин
|
Салемдесу.
Ұйымдастыру кезеңі.
«Құпия адам»
|
Қатысушылар сандықшадағы
бейнеге 1 сипаттама береді.
|
2
мин
|
Танысу
кезеңі.
|
Сипаттама «Құпия адам»иесінің
есімін атау.
Смарт – бейджик тағады. Топқа
бөлінеді.
|
4
мин
|
Топтық
жұмыс.
(математикалық мозайка
құрау)
|
Мозайка
құрайды.
Есептер шешімін
табады.
|
4
мин
|
Мозайканы
тексеру.
|
Есепті шығарған қатысушы
смайлик алады (формативті бағалау).
|
2
мин
|
«Мақтау
бутерброды»
Стратегиясы
|
Топтар бірі – бірінің
тапсырмасын тексереді.
Формативті бағалау, топ
жұмыстарына баға беру «3», «4»,
«5».
|
4
мин
|
Критерий арқылы
бағалау
(Критериалды бағалауға
теориялық мағлұмат беру).
Неге сіздің қойған бағаңыз
сәйкес келмеді немесе келді?
|
Қайта
бағалау.
Қойылған баға сәйкестігін
тексеру.
|
3
мин
2
мин
|
Кері
байланыс
«Чемодан, ет тартқыш,
себет» рефлексиясы
«Пентатайм»
ойыны
1 – прогрессивті
мұғалім;
2 –
вальс;
3 –
бәйтерек,
4
–квадрат,
5
–жұлдыз
«Бірлік»
|
1-2 адам ауызша айтады,
қалғандары стикерге
өз ойларын жазып, әр суретке
жапсырады.
Айтылған сын есім сөздеріне
рефлексия жасау немесе топтасу.
|