Күлтегін жыры

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Күлтегін жыры

Материал туралы қысқаша түсінік
материал мұғалімге көмектеседі
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ:

Ескерткіштердің тарихи көркемдік құндылығы (6-9)

Мектеп: №19 ЖОББМ.

Күні: 02.10.18

Мұғалімнің аты – жөні:Иманәлиева Меңдігүл.

Сынып: 7 «г»

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

7Б/С Тарихи және көркемдік құндылығы.

Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру.



Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар орындай алады: Кейіпкердің іс-әрекетің анықтай алады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Автор берген портреттік мінездемені салыстыра алады.

Кейбір оқушылар орындай алады: Шығармадағы тарихи және көркемдік құндылыққа баға бере алады.

Бағалау критерийлері

Жетістік критерийлері

Алдыңғы оқу:

Жырдың негізгі-тәуелсіздігі (1-5)

Жоспар:




Жоспарланған уақыт:

Мұғалімнің қызметі:

Оқушының қызметі:

Бағалау түрлері.

Сабақтың басы

(7 минут)




























Сабақтың ортасы

23 минут


















































Сабақтың соңы

10 минут

Мұғалім оқушылармен амандасады.

Психологиялық сабаққа дайындық, яғни оқушылардың көңіл күйін сабаққа икемдеу мақсатында , «Күлтегін», «Тоныкөк», «Білге қаған» болып үш топқа бөлінеді.


Үй тапсырмасын тексеру. «Қос жазба күнделігі» әдісі бойынша оқушылардан үй тапсырмасы сұралады.



Орхон-Енисей ескерткіштері

Орхон-Енисей жазбалары XVIII ғасырда табылып, оны зертеп, оқу сол басталды . Көне түркілкердің руна жазуын ең алғаш рет 1893 жылы дат ғалымы Вильгелем Томсен оқыды. Кейін орыс ғалымы В.В.Радлов оның аудармасын жасады. Ал түпнұсқадан тура қазақшаға аударуда Ғұбайдолла Айдаров, Алтай Аманжолов, Құлмат Өмірәлиев, Әбжан Құрышжанов, Мархабат Томанов, Марзатай Жолдасбеков және т.б белгілі ғылымдарымыз еңбек етті.Тасқа қашалған бұл жазуларда түркілердің аса ірі әскербасылары мен билеушілері – Елтеріс қағанның кенже баласы Күлтегін мен оның ағасы Білге қағанның өмірі мен күрестері, қағанның кеңесшісі Тоныкөктің даналық ойлары баян етіледі. Күлтегін(684-731жж).-II Шығыс Түрік қағандығы әскерінің бас қолбасшысы, «Көк түрікнің семсері» атаған атақты батыры.


1-тасырма

Салыстыру.

Бірінші сурет пен екіншімен салыстырады.








«Суреттер сөйлейді»

Үш оқушыға үш түрлі сурет беріп, сол суретті сөйлету тапсырмасы беріледі.

Бірінші сурет бойынша мәлімет айту.

Көк түріктің Күлтегіні мен ұландарының бейнесі мұражайда. Ақ боз атқа мініп жол бастап тұрған Күлтегін.

Екінші сурет бойынша

2001 жылы Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ-не Моңғолиядағы Күлтегін ескерткішінің Жапонияда жасалған көшірмесі әкеліп қойылды.

Үшінші сурет бойынша

1958 жылы моңғол-чехослоник біріккен ғылыми экспедициясы Күлтегін ескерткішінің орына қазба жұмыстары жүргізген.Басшылық еткен чех археологы Л. Инель.Бұл В.В.Радловтан кейінгі жасалған қазба жұмыстары еді.Екінші жағында ескерткіштің орнатылған күні- бірінші тамыз , 732 жыл деп жазылған.

















3-тапсырма.

«Білім қоржыны» әдісі арқылы бүгінгі өткен тақырып бойынша оқушылар сұрақтарын жазып қоржынға салады.






Смайлик арқылы бағалау.





Үйге тапсырма: «Күлтегін жайлы не білдім?» жинақтаған білімдерін қортып, ойтолғау арқылы қорытындылайды.



Кері байланыс: «Ескірмейтің ескерткіш»









Рефлексия. «Тастағы таңба» суретіне сабақтан алған қызықты ақпаратын жазады.





«Күлтегін», «Тоныкөк», «Білге қаған» болып топқа бөлініп отырады.Әр топ өздерінің топ атаулары бойынша мәлімет қарастырып отырады.

«Қос жазба күнделігі» әдісі арқылы оқушылардан үй тапсырмасы сұралады.






Оқушылар жаңа тақырыппен танысып,түсінік қалыптастырады. Тапсырмаларды орындауға дағдыланады.











Оқушылар өз ойларын жинақтап, түсінік қалыптастырады.



1-тасырма


Берілген суреттерді оқушылар салыстырады.









Оқушылар суреттерді сөйлету арқылы мәлметтер айтып, ой ойларын ортаға салады.
































3- тапсырма

«Білім қоржыны» әдісі арқылы бүгінгі өткен тақырып бойынша оқушылар сұрақтарын жазып қоржынға салады.Тақтаға шығып әр бір оқушы таңдап алған сұрақтарына жауап береді.









«Күлтегін жайлы не білдім?» тақырыбында ойтолғау жазады.


Кері байланыста оқушылар ескерткіш салынған сурет қиындылардының артына бүгінгі сабақтан не білді және нені білгісі келеді? Туралы жазады сурет қиындыларын құрастырады.






Оқушылар тақтаға ілуді тұрған суретке стикер жапсырады. Сабақтан алған әсерлерімен бөліседі.

Оқушыларды «таңба» арқылы бағалап отырмын.












Оқушылар қол шапалақтау арқылы бағаланып отырады.




Shape1































Смайликтер арқылы бағаланып отырады.


















Стикерлер таратылады, оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерін жазады.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.12.2018
1334
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі