Сынып: 3 «В» «Д» -04.05 3 «Г»-03.05.2017
Пән:қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы: Менің күнделігім
Сабақтың мақсаты:
1.Өтілген материалмен байланыстыра отырып, сабақтағы жаңа сөздерді күнделікті өмірде қолдануды үйрену..
2.Өз заттарын ұқыпты,таза жауапкершілікпен ұстауға тәрбиелеу.
3.Қазақ тілінде сауатты жазу, дұрыс оқу
дағдыларын қалыптастыру.
Сабақтың
түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап,кәртішкемен жұмыс,диалог жұысы,сұхбаттасу
1.
Ұйымдастыру кезеңі:
1. Амандасу, түгендеу.
Қызығушылықты ояту.
2.Үйге берілген тапсырманы
тексеру.
Дұрыс аудармасын тап.
Қалам учебник
Дәптер дневник
Күнделік стирашка
Өшіргіш ручка
Сызғыш тетрадь
Оқулық линейка
3.Жаңа сабақ.
1.Ой қозғау
-Бағаны қайда қойғызамыз?
-Сабақта неге жазамыз?
-Немен жазамыз?
Сонда тақырыпты атауы қандай бүгін?Суреттерді көрсету.
-Балалар бүгінгі тақырыбымыз менің дәптерім,
-Сендер қалай ойласыңдар осы заттар бізге не үшін керек?
-Дәптер не үшін керек?Дәптердің қандай түрлері бар?
-Қалам не үшін керек?Қаламның түсін атаңдаршы.
-Күнделік не үшін керек?
2.Жаңа сөздермен
жұмыс
Жазу – писать
Қалың дәптер – общая тетрадь
Түрлі – разные
Қалам-ручка
Күнделік-дневник
Баға-оценка
Пән-предмет
Ескі-старый(-ая,-ое)
Ұқыпты-аккуратно
Жаңа сөздермен сөз тіркесі немесе сөйлем құрастыру.септеу тәуелдеу
3.Кәртішкемен жұмыс.
Бос
нүктенің орнына тиісті сөз қойып, көшіріп жаз:
Асан ..... жазды. Алина қызық ..... оқыды. Наташада әдемі түрлі
түсті .... бар. Игорь ....... баға қойғызды.
Керек сөздер: қарындаштар, дәптерге,
кітап,күнделігіне
4.Сергіту сәті
Қолды белге қоямыз
Басты оңға бұрамыз...
5.Диалогпен жұмысы
2-тапсырма диолог
Тілші (мұғалім) оқушылардан интервью
алады.
Сұрақтары:
1.Қандай оқу құралдарын білесің?
2.Дәптер қандай болады?
3.Қарындаштар қандай түсті болады?
4.Сөмкеңде не бар?
5.Күнделік не үшін керек?
6.Дәптер не үшін керек?
2-тапсырма. Досыңа орындат
3-тапсырма.Өлеңді тыңда,оқы.
6.Кітап бойынша жұмыс.
1- тапсырма Мәтінді түсініп оқы
3-тапсырма Өлеңді мәнерлеп оқы
7.Сөйлем құрастыру. Тақтамен жұмыс.
Тақтаға 3 оқушы шығады.
1.Дәптер. 2.қалам. 3.күнделік.
Бекіту .4-тапсырма
Суреттегі сөздерді көрсету арқылы.
Қорытындылау. Микрофон арқылы
Сабақтың тақырыбы қандай еді?
Сабақта не білдік?
Сабақта не үйрендік?
Сабақ ұнады ма?Несімен?
Үй тапсырмасын беру.
Тақырыпқа байланысты үш сөйлем құрастыру.211 бет 5-6 тапсырма
Бағалау.Бағалау
Рефлекция
Бос нүктенің орнына тиісті сөз қойып,
көшіріп жаз:
Асан ..... жазды. Алина қызық ..... оқыды.
Наташада әдемі түрлі түсті .... бар. Игорь ....... баға
қойғызды.
Керек сөздер: қарындаштар, дәптерге,
кітап,күнделігіне
Бос нүктенің орнына тиісті сөз қойып,
көшіріп жаз:
Асан ..... жазды. Алина қызық ..... оқыды.
Наташада әдемі түрлі түсті .... бар. Игорь ....... баға
қойғызды.
Керек сөздер: қарындаштар, дәптерге,
кітап,күнделігіне
Бос нүктенің орнына тиісті сөз қойып,
көшіріп жаз:
Асан ..... жазды. Алина қызық ..... оқыды.
Наташада әдемі түрлі түсті .... бар. Игорь ....... баға
қойғызды.
Керек сөздер: қарындаштар, дәптерге,
кітап,күнделігіне
Бос нүктенің орнына тиісті сөз қойып,
көшіріп жаз:
Асан ..... жазды. Алина қызық ..... оқыды.
Наташада әдемі түрлі түсті .... бар. Игорь ....... баға
қойғызды.
Керек сөздер: қарындаштар, дәптерге,
кітап,күнделігіне
Бос
нүктенің
орнына
тиісті
сөз
қойып, көшіріп
жаз:
Асан ..... жазды.
Алина қызық ..... оқыды.
Наташада әдемі түрлі түсті .... бар.
Игорь ....... баға қойғызды.
Керек сөздер: қарындаштар, дәптерге,
кітап,күнделігіне
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Күнделік
Күнделік
Сынып: 3 «В» «Д» -04.05 3 «Г»-03.05.2017
Пән:қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы: Менің күнделігім
Сабақтың мақсаты:
1.Өтілген материалмен байланыстыра отырып, сабақтағы жаңа сөздерді күнделікті өмірде қолдануды үйрену..
2.Өз заттарын ұқыпты,таза жауапкершілікпен ұстауға тәрбиелеу.
3.Қазақ тілінде сауатты жазу, дұрыс оқу
дағдыларын қалыптастыру.
Сабақтың
түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап,кәртішкемен жұмыс,диалог жұысы,сұхбаттасу
1.
Ұйымдастыру кезеңі:
1. Амандасу, түгендеу.
Қызығушылықты ояту.
2.Үйге берілген тапсырманы
тексеру.
Дұрыс аудармасын тап.
Қалам учебник
Дәптер дневник
Күнделік стирашка
Өшіргіш ручка
Сызғыш тетрадь
Оқулық линейка
3.Жаңа сабақ.
1.Ой қозғау
-Бағаны қайда қойғызамыз?
-Сабақта неге жазамыз?
-Немен жазамыз?
Сонда тақырыпты атауы қандай бүгін?Суреттерді көрсету.
-Балалар бүгінгі тақырыбымыз менің дәптерім,
-Сендер қалай ойласыңдар осы заттар бізге не үшін керек?
-Дәптер не үшін керек?Дәптердің қандай түрлері бар?
-Қалам не үшін керек?Қаламның түсін атаңдаршы.
-Күнделік не үшін керек?
2.Жаңа сөздермен
жұмыс
Жазу – писать
Қалың дәптер – общая тетрадь
Түрлі – разные
Қалам-ручка
Күнделік-дневник
Баға-оценка
Пән-предмет
Ескі-старый(-ая,-ое)
Ұқыпты-аккуратно
Жаңа сөздермен сөз тіркесі немесе сөйлем құрастыру.септеу тәуелдеу
3.Кәртішкемен жұмыс.
Бос
нүктенің орнына тиісті сөз қойып, көшіріп жаз:
Асан ..... жазды. Алина қызық ..... оқыды. Наташада әдемі түрлі
түсті .... бар. Игорь ....... баға қойғызды.
Керек сөздер: қарындаштар, дәптерге,
кітап,күнделігіне
4.Сергіту сәті
Қолды белге қоямыз
Басты оңға бұрамыз...
5.Диалогпен жұмысы
2-тапсырма диолог
Тілші (мұғалім) оқушылардан интервью
алады.
Сұрақтары:
1.Қандай оқу құралдарын білесің?
2.Дәптер қандай болады?
3.Қарындаштар қандай түсті болады?
4.Сөмкеңде не бар?
5.Күнделік не үшін керек?
6.Дәптер не үшін керек?
2-тапсырма. Досыңа орындат
3-тапсырма.Өлеңді тыңда,оқы.
6.Кітап бойынша жұмыс.
1- тапсырма Мәтінді түсініп оқы
3-тапсырма Өлеңді мәнерлеп оқы
7.Сөйлем құрастыру. Тақтамен жұмыс.
Тақтаға 3 оқушы шығады.
1.Дәптер. 2.қалам. 3.күнделік.
Бекіту .4-тапсырма
Суреттегі сөздерді көрсету арқылы.
Қорытындылау. Микрофон арқылы
Сабақтың тақырыбы қандай еді?
Сабақта не білдік?
Сабақта не үйрендік?
Сабақ ұнады ма?Несімен?
Үй тапсырмасын беру.
Тақырыпқа байланысты үш сөйлем құрастыру.211 бет 5-6 тапсырма
Бағалау.Бағалау
Рефлекция
Бос нүктенің орнына тиісті сөз қойып,
көшіріп жаз:
Асан ..... жазды. Алина қызық ..... оқыды.
Наташада әдемі түрлі түсті .... бар. Игорь ....... баға
қойғызды.
Керек сөздер: қарындаштар, дәптерге,
кітап,күнделігіне
Бос нүктенің орнына тиісті сөз қойып,
көшіріп жаз:
Асан ..... жазды. Алина қызық ..... оқыды.
Наташада әдемі түрлі түсті .... бар. Игорь ....... баға
қойғызды.
Керек сөздер: қарындаштар, дәптерге,
кітап,күнделігіне
Бос нүктенің орнына тиісті сөз қойып,
көшіріп жаз:
Асан ..... жазды. Алина қызық ..... оқыды.
Наташада әдемі түрлі түсті .... бар. Игорь ....... баға
қойғызды.
Керек сөздер: қарындаштар, дәптерге,
кітап,күнделігіне
Бос нүктенің орнына тиісті сөз қойып,
көшіріп жаз:
Асан ..... жазды. Алина қызық ..... оқыды.
Наташада әдемі түрлі түсті .... бар. Игорь ....... баға
қойғызды.
Керек сөздер: қарындаштар, дәптерге,
кітап,күнделігіне
Бос
нүктенің
орнына
тиісті
сөз
қойып, көшіріп
жаз:
Асан ..... жазды.
Алина қызық ..... оқыды.
Наташада әдемі түрлі түсті .... бар.
Игорь ....... баға қойғызды.
Керек сөздер: қарындаштар, дәптерге,
кітап,күнделігіне
шағым қалдыра аласыз













