Материалдар / күннің бірінші жартысы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

күннің бірінші жартысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты: Баланың денсаулығын нығайту,шынықтыру, жұмыс қабілетін арттыру. Міндеттері: Білімділік:Кеңістіктегі орнын бағдарлай біледі, қимылды айқын, дәл, ырғақта, бағытта орындай біледі. Сауықтыру:Баланың қимыл-қозғалыс аппаратын қалыптастыру, жүрек қызметін және басқада физикалық функцияларын күшейтеді. Тәрбиелік:Бір мезгілде әуенмен немесе жаттығуларды уақытында бастап, аяқтай білуге тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Мамыр 2022
1020
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

М.О. Әуезов атындағы педагогикалық колледжі

ҚАТЫСУШЫНЫҢ АТЫ-ЖӨНІ: ТЫНЫСБЕКОВА АРУЖАН




  1. Таңғы қабылдау

Ата-аналармен тілдесу. Баланың денсаулығын, жағдайын, көңіл-күйін анықтау

Көңіл күй қалдары, жыл мезгілі


Монтессори технологиясы бойынша ойын. Моншақпен, кубтармен.

Шаттық шеңбері:

Кел достарым ,келіңдер,

Қолдарыңды беріңдер.

Шаттық толы шеңберге,

Қуанышпен еніңдер.

Шақырамын сендерді,

Жолдастарым кел бері

Толтырайық шаттыққа

Дөңгеленген шеңберді.


  1. Мектеп жасына дейінгі балалармен таңертеңгі гимнастиканы дамыту және жүргізу

Мақсаты: Баланың денсаулығын нығайту,шынықтыру, жұмыс қабілетін арттыру.

Міндеттері:

Білімділік:Кеңістіктегі орнын бағдарлай біледі, қимылды айқын, дәл, ырғақта, бағытта орындай біледі.

Сауықтыру:Баланың қимыл-қозғалыс аппаратын қалыптастыру, жүрек қызметін және басқада физикалық функцияларын күшейтеді.

Тәрбиелік:Бір мезгілде әуенмен немесе жаттығуларды уақытында бастап, аяқтай білуге ​​тәрбиелеу.

Құрал - жабдықтары: АКТ (музыка), доп, кеглилер (кедергілер)


Жаттығу кешенінің бөлімдері:

Қимыл- қозғалыс барысы:

Ұзақтық

Балалардың іс- әрекеті

Кіріспе бөлім



 Сапқа тұру

- Сапта екі қатармен жүру бір қатарға ауысу бір қолдан екінші қолға затты алға,арқаға басынан асыру.

-Аяқтың сыртымен, ішімен жүру.

- Қолды белге қойып, өкшемен жүру.

- Қол белде аяқтың сыртқы қырмен жүру.

- Аяқты жоғары көтеріп жүру.

-«Қонжықтар».Бір-бірден сап-тізбек-ке ,зал бойымен бытырап жүру. Аю –дың, қонжықтың жүрісін бейнелей жүру. Жеңіл жүгіріс. Бір-бірден сап-тізбекке тұру.

-бір сызыққа қойылған заттар арасымен жыланша ирелеңдеп кеглилерден өту.

-Түрлі қарқында тәрбиешінің белгісімен тоқтау, қозғалыс бағытын өзгерту.

Тыныс алу жаттығуы:

(Верталет үрлеу, иентерактивный стол)

Бастапқы қалып – отырып, тұрып, денені түзу, бос ұстау.

  1. Оң қолдың сұқ саусағымен он мұрын куысын жауып, сол мұрын қуысымен ақырын ұзақ тыныс алу (төмен, орташа, жоғары тыныспен)

  2. Тыныс алып болған соң, мұрынның оң қуысын ашып, сол қолдың сұқ саусағымен сол мұрын қуысын жауып, оң мұрын қуысымен ұзақ тынысты сыртқа шығару керек, қарында «шұқыр» болғанша. 3-4 рет. (осылайша келесі мұрын куысымен де)

Ескерту: бұл жаттығуларды орындағаннан кейін, бір мұрын қуысымен бірнеше рет тыныс алып, тынысты шығару керек (ең алдымен қай мұрын қуысы мен жеңіл сонымен, сонан соң басқасымен 6-10 ретке дейін әр мұрын қуысымен. Тыныс алуды баяу бастап, тереңдете түсу керек.









(5-6 рет)














Бір сызықтың бойымен тұрады.

Ара қашықтық ұстау.

















Тыныс алу жаттығуын орындайды

Негізгі бөлім


Жалпы дамытушы жаттығулар:

Шеңбер бойы тұрғызып,жалпы да -мыту жаттығуларын орындатады.

Жаттығудың жасалу ретін түсіндіріп тұрып көрсетеді. Балаларға орында- тады.Балалардың дұрыс орындаула- рын қадағалайды.

Тыныс алу жаттығулары:

Тыныстайық тереңнен!

Жүгірдің де қарғыдың,

Жарадың да барлығың.

Шаршадыңдар дегенмен

Тыныстаңдар тереңнен.

Қане, «У-ф»-деп айталық

Демді ішке тартайық.

Енді «У-һ»- деп айтайық, Демді шығар қайтарып.

Босаңсытып денеңді,

Бей-жай күйге ен енді.

Басты көтер, тік ұста

Емін-емін тыныста

Қане, «У-ф»-деп айталық

Демді ішке тартайық

Енді «У-һ»- деп айтайық,

Демді шығар қайтарып.

Спорттық жаттығу:

«Городки» Бастапқы қалыпты дұрыс ұстап тұрып, допты бір қырынан тұрып лақтыру. 3-4 пішінді білу. Кеглилерді (2-3м) және (5-6м) аралықтан доп лақтырып құлату





(5-6 рет)







(2-3 рет)


Балалар жаттығуларды орындайды.







Тыныс алу жаттығуын орындайды.


















Кеглмен орындалатын жаттығулар

Қорытынды бөлім
















«Үшеуден екеу» ойыны.

Балалар жұпқа бөлінеді. Әр жұптың алдына еденге үш кегли қойылады. Музыкаға (немесе бубен дыбысына) ойыншылардың міндеті – кеглилерді айналып жүгіру. Музыка тоқтаған бойда 2 кеглиді тез алады. Кім тез алса, сол жеңеді. Кегельдер қайтадан еденге қойылып, ойын қайталанады.

Балаларды сапқа тұрғызу.

«Жаттығуға рақмет! Деніміз сау болсын! Денсаулық зор байлық, Спорт шынықтырады, ұйқы тынықтырады!»

Осымен балалар бүгінгі жаттығулар кешеніміз аяқталды белсенділіктерін үшін көп рахмет! Сауболыңдар!





(5-6 рет)


Ойынды ойнайды









Жаттығуға рақмет! Деніміз сау болсын! Денсаулық зор байлық, Спорт шынықтырады, ұйқы тынықтырады!



Паравоз ойыны арқылы, гигиеналық шарамызды жасап алайық, ол үшін сиқырлы сөздерімізді айта отырып, менің соңымнан еріңдер:

Қатар-қатар тұрайық,

Тізбектеліп бәріміз

Паравозды құрайық

Ал, паравоз баста алға,

Бәрімізді басқар да!

Чух-чух,чух-чух!-біз кеттік

Жүрісті біз гулетіп

Жүрісті біз гулетіп

Гу-гу, гу-гу, гуілдеп

Қалып қойма біріңде

Чух-чух,чух-чух!-біз кеттік жүрісті тез үдеттік.


Қане барлығымыз қайталайық:

Жылы-жылы суменен

Маңдайымды жуайын

Исі аңқыған сабынмен

Шаң- тозаңды жояйын (Қол жуу әдістерімен таныстыру)

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!