Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар. еңбекке баулу. 1 сынып. КТЖ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
1 «А» сынып
«Еңбекке баулу» пәнінен күнтізбелік-тақырыптық жоспар
2024-2025 оқу жылы
Барлығы – 33 сағат, аптасына – 1 сағат
Ортақ тақырыптар |
№ |
№ |
Тақырыптар мазмұны |
Оқу мақсаттары
|
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
1-тоқсан |
|||||||
1 Өзім туралы |
1 |
1 |
Өзін-өзіне қызмет ету деген не? |
1.1.1.1 материалдың атауын білу; |
1 |
05.09 |
|
2 |
2 |
«Мен кішкентай көмекшімін» |
11.1.2.1 материалдарды пайдалану, қолдану мүмкіндіктерін қарастыру; |
1 |
12.09 |
|
|
3 |
3 |
«Мен кішкентай көмекшімін» |
1.1.3.1 шығармашылық идеяларды жоспарлау және әзірлеу кезінде әртүрлі материалдармен және құралдармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру; |
1 |
19.09 |
|
|
4 |
4 |
Алуан түрлі қағаздар |
1.1.4.1 шығармашылық жұмысқа қажет материалдардың түрлерін анықтау; |
1 |
26.09 |
|
|
5 |
5 |
Кеме жасаймыз |
1.2.1.1 түрлі материалдардың ерекшелігін түсіну (көркемдік, табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану техникасын меңгеру; |
1 |
03.10 |
|
|
2. Менің мектебім |
6 |
6 |
Табиғи материалдардың түрлері мен оны сақтау жағдайы |
1.2.2.1 қарапайым тәсілдермен материалдардың
құрамын зерттеу және дайындау; |
1 |
10.10 |
|
7 |
7 |
Табиғатқа серуен |
1.2.2.3 айқындалған материалдармен қарапайым бұйымдар жасау; |
1 |
17.10 |
|
|
8 |
8 |
Табиғи материалдардан панно жасау |
1.2.3.1 материалдар және құралдармен жұмыс істеу
кезінде қауіпсіздік техникасымен танысу; |
1 |
24.10 |
|
|
2-тоқсан |
|||||||
3. Менің отбасым және достарым
4. Бізді қоршаған әлем |
9 |
1 |
Қағаздың құпиялары. Қағаздың қандай қасиеттері бар. |
1.3.2.1 мүмкіндігіне қарай орындалған жұмысты талқылау және бағалау; |
1 |
07.11 |
|
10 |
2 |
Қағазды қалай қауіпсіз кесуге болады? |
1.1.2.1 материалдарды пайдалану, қолдану мүмкіндіктерін қарастыру; 1.3.1.1 өзінің жұмысын таныстыру (көрме); |
1 |
14.11 |
|
|
11 |
3 |
Қазақ дастарханы |
1.1.3.1 шығармашылық идеяларды жоспарлау және әзірлеу кезінде әртүрлі материалдармен және құралдармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру; |
1 |
21.11 |
|
|
12 |
4 |
Салфеткаға қағаздан сақина жасаймыз. |
1.1.4.1 шығармашылық жұмысқа қажет материалдардың түрлерін анықтау; |
1 |
28. 11 |
|
|
13 |
5 |
«Менің отбасым» коллаж |
1.2.1.1 түрлі материалдардың ерекшелігін түсіну (көркемдік, табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану техникасын меңгеру; |
1 |
05.12 |
|
|
14 |
6 |
Мозаика өнерімен танысамыз |
1.2.2.1 қарапайым тәсілдермен материалдардың құрамын зерттеу және дайындау; 1.2.2.2 шығармашылық жұмыстарды жасау кезінде ұлттық мәдениеттің элементтерін атау; |
1 |
12.12 |
|
|
15 |
7 |
«Алма» мозайкасын жасаймыз. |
1.2.2.3 айқындалған материалдармен қарапайым бұйымдар жасау; |
1 |
19.12 |
|
|
16 |
8 |
Жануарлар әлеміне саяхат |
1.2.3.1 материалдар және құралдармен жұмыс істеу
кезінде қауіпсіздік техникасымен танысу; |
1 |
26.12 |
|
|
3-тоқсан |
|||||||
5.Саяхат
6. Салт-дәс-түр және ауыз әдебиеті
|
17 |
1 |
Жануарлардың көлемді бейнесін жасаймыз. (мысық пішінін мүсіндейміз) |
1.1.2.1 материалдарды пайдалану, қолдану мүмкіндіктерін қарастыру; |
1 |
09.01 |
|
18 |
2 |
Жануарлар әлеміне саяхат |
1.2.3.1 материалдар және құралдармен жұмыс істеу
кезінде қауіпсіздік техникасымен танысу; |
|
16.01 |
|
|
19 |
3 |
Симметриялы фигуралар дегеніміз не? |
1.1.3.1 шығармашылық идеяларды жоспарлау және әзірлеу кезінде әртүрлі материалдармен және құралдармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру; |
1 |
23.01 |
|
|
20 |
4 |
«Көбелек» мүсінін жасау |
1.1.4.1 шығармашылық жұмысқа қажет материалдардың түрлерін анықтау; |
1 |
30.01 |
|
|
21 |
5 |
Сәндік-қолданбалы өнер дегеніміз не? |
1.2.1.1 түрлі материалдардың ерекшелігін түсіну (көркемдік, табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану техникасын меңгеру; |
1 |
06.02 |
|
|
22 |
6 |
Қазақстанның сәндік қолданбалы өнері |
1.2.2.1 қарапайым тәсілдермен материалдардың
құрамын зерттеу және дайындау; |
1 |
20.02 |
|
|
23 |
7 |
Қазақтың ою-өрнегін жасаймыз. |
1.2.2.3 айқындалған материалдармен қарапайым бұйымдар жасау; |
1 |
27.02 |
|
|
24 |
8 |
Қағаздан ою-өрнектер қию |
1.2.3.1 материалдар және құралдармен жұмыс істеу
кезінде қауіпсіздік техникасымен танысу; |
1 |
06.03 |
|
|
25 |
9 |
«Жұлдыз» ою-өрнегі. |
1.3.1.1 өзінің жұмысын таныстыру (көрме); 1.3.2.1 мүмкіндігіне қарай орындалған жұмысты талқылау және бағалау; |
1 |
13.03 |
|
|
|
25 |
10 |
Ермексаздан «Тегене» мүсінін жасау. |
1.1.4.1 шығармашылық жұмысқа қажет материалдардың түрлерін анықтау; |
1 |
20.03 |
|
4-тоқсан |
|||||||
7. Тағам және сусын |
26 |
1 |
Дән тұқымдарынан мозайка құрастыру |
1.1.2.1 материалдарды пайдалану, қолдану мүмкіндіктерін қарастыру; |
1 |
03.04 |
|
27 |
2 |
Сюжетті аппликация құрастыру
|
1.1.3.1 шығармашылық идеяларды жоспарлау және әзірлеу кезінде әртүрлі материалдармен және құралдармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру; 1.1.4.1 шығармашылық жұмысқа қажет материалдардың түрлерін анықтау; |
1 |
10.04 |
|
|
28 |
3 |
Қағаздан ұлттық элементтерді пайдаланып ыдыс-аяқ жасау |
1.2.1.1 түрлі материалдардың ерекшелігін түсіну (көркемдік, табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану техникасын меңгеру; |
1 |
17.04 |
|
|
29 |
4 |
Ермексаздан жеміс-жидектер мүсіндеу. |
1.2.2.1 қарапайым тәсілдермен материалдардың
құрамын зерттеу және дайындау; |
1 |
24.04 |
|
|
8. Дені саудың-жану сау |
30 |
5 |
«Пайдасыз тағамдар» тақырыбында постер. |
1.2.2.3 айқындалған материалдармен қарапайым бұйымдар жасау; |
1 |
01.05 |
|
31 |
6 |
«Пайдасыз тағамдар» тақырыбында постер. |
1.2.2.3 айқындалған материалдармен қарапайым бұйымдар жасау; |
1 |
08.05 |
|
|
32 |
7 |
Саңырауқұлақ» жапсырмалау |
1.2.3.1 материалдар және құралдармен жұмыс істеу
кезінде қауіпсіздік техникасымен танысу; |
1 |
15.05 |
|
|
33 |
8 |
«Бақыла. Үйрен. Құрастыр» техникалық үлгілеу және құрастыру туралы мәлімет беру |
1.3.1.1 өзінің жұмысын таныстыру (көрме); 1.3.2.1 мүмкіндігіне қарай орындалған жұмысты талқылау және бағалау; |
1 |
22.05 |
|