Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 10.3А Туынды.

    Мектеп: «Ш.Тоқжігітов атындағы орта мектебі» КММ

    Күні. Мұғалімнің аты-жөні:Үркімбай Сәуле Мұратжанқызы

    Сынып:10 Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы:

    Күрделі функцияның туындысы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    10.3.1.14 Күрделі функцияның анықтамасын білу және оның туындысын табу.

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар:күрделі функцияның анықтамасын қолдана отырып, функцияның туындысын табады.

    Оқушылардың басым бөлігі: формулаларын қолдана отырып күрделі функцияның туындысын табады.

    Кейбір оқушылар: күрделі функцияны құрастырып,оның туындысын табады.

    Бағалау критерийі:

    Күрделі функцияны құрастырып,оның туындысын табу.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар:Күрделі функцияның анықтамасы айтады және туындысын табады.

    Есептердің шығару жолын талқылайды.

    Пәнге қатысты лексика мен терминология:

    Күрделі функция анықтамасы және туындысы

    Диалогқа,жазылымға қажетті тіркестер:

    Күрделі функцияның анықтамасын тұжырымда. Күрделі функцияның жалпы түрі...

    күрделі функциясының х0 нүктесінде туындысы бар болады және ол туынды ... формуласымен анықталады.


    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының «Тарихтың,мәдениет пен тілдің біртұтастығы» 6- құндылығы негізінде оқушыларды үштілділікке тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыс

    Орыс тілі,ағылшын тілі

    Алдыңғы білім

    Туындыны табу ережелері

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    (10 миIн).

    I.Ұйымдастыру кезеңі.

    • Оқушылармен сәлемдесу

    • Психологиялық ахуал туғызу (Оқушылар сабаққа бір-біріне үш тілде тілек айтады )

    II.Үй тапсырмасын тексеру

    «Формулаға қалайсың?» «Жалғасын тап» әдісі. Өткен сабақты еске түсіру мақсатында функциялардың туындыларын табу ережелері. Оқушы жауабын экраннан өзін-өзі бағалайды.

    Қосындының туындысы

    Айырымының туындысы

    Көбейтіндінің туындысы

    Бөліндінің туындысы

    Дәреженің туындысы

    Күрделі функцияның туындысы

    Күрделі функцияның жалпы түрі



    III.Топқа бөлу.Түрлі-түсті тастармен түсіне қарай үш топқа бөлінеді.

    1-топ 2-топ 3-топ

    Shape2 Shape3 Shape1



    Мақсат пен бағалау критерийлерін оқушылармен талқылау.




























    Сабақтың ортасы

    (20 мин.)

    IY.Топтық жұмыс. «Аялдама әдісі»

    1) күрделі функциясын құрайтын f және g функцияларын анықтықтап,туындысын табыңдар:

    Дескриптор:

    1.Күрделі функцияның анықтамасын қолданады;

    2. f, g функцияларын анықтайды;

    3. Күрделі функцияның туындысын табады.

    2)Функцияның туындысын есептеңдер:

    Дескриптор:

    1.Күрделі функцияның туындысын табу формуласын қолданады;

    2. Дәрежелік функцияның туындысының формуласына ажыратады;

    3.Қосындының,айырманың туындысын табу ережелерін қолданадып,туындыны есептейді.

    3) , g(х)=5х, функцияларынан күрделі функция құрастырып,туындысын табыңдар

    Дескриптор:


    1.Күрделі функцияны құрастырады;

    2.Күрделі функцияның туындысының формуласын қолданадып, туындысын табады.

    ҚБ: «ПОПС» әдісі.Берілген жауаптары бойынша оқушылар топты бағалайды.


    Қарқыны жоғары оқушыларға арналған тапсырма:

    а-ның қандай мәнінде f(х) функциясы туындысының мағынасы болады:

    Дескриптор:

    1. Функцияның туындысын табады;

    2. Анықталу облысын табады;

    3.Теңсіздікті шешеді;

    4.Функцияның а-ның қандай мәнінде мағынасы болатынын дәлелдейді.


    Y.Сергіту сәті. «Ауадағы сандар»



    http://expert.mektep.kz/ru/shop/120670-10_klass_og/122784-algebra_10/1

















    Сабақтың соңы

    (10 мин.)

    YI.Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар:

    Бағалау критерийі:

    -Берілген функциялардан күрделі функцияны құрастырады және туындысының формуласын қолданады.

    Тапсырма:

    Қарапайым берілген. а) және функцияларынан тұратын күрделі функцияларын жазыңдар;

    ә)Күрделі функцияның туындысын табыңдар.

    Дескриптор:

    1.Күрделі функцияның анықтамасын қолданады;

    2.Күрделі функцияның туындысының формуласын қолданады;

    3. Дәрежелік функцияның туындысының формуласын қолданады;

    4. Туындысын табу ережесін қолданады.

    Рефлекция:« Нысана»

    Үйге тапсырма беру: №222 (в),118 бет







    Алгебра,

    10 сынып,Алматы «Мектеп» 2010,

    А.Әбілқасымова, З.Жұмағұлова






    Саралау -Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

    Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз?


    Бағалау -Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

    Саралау тәсілдері: тапсырма,диалогқа түсу және қолдау,қарқын.

    Оқушыны мақсатқа жеткізу барысында диалог және жеке тапсырмалар тәсілін қолданамын


    «Жалғасын тап» әдісі. Оқушылар өзін-өзін бағалайды.

    «Аялдама» әдісі. Оқушылар топты бағалаймын.

    «ПОПС» әдісі.

    Дескрипторы бар тапсырмалар құрастырдым.

    Оқушыларды топтастыру кезінде денсаулықтарын ескеремін.

    Сергіту сәтін өткізу кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтаймын.

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

    Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?



    Жалпы бағалау



    Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

    1:



    2:



    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді ?Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Үркімбай Сәуле Мұратжанқызы
    11 Қырқүйек 2021
    916
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Күрделі функцияның туындысы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Күрделі функцияның туындысы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Сынып:10 Күрделі функцияның анықтамасын білу және оның туындысын табу. Барлық оқушылар:күрделі функцияның анықтамасын қолдана отырып, функцияның туындысын табады. Оқушылардың басым бөлігі: формулаларын қолдана отырып күрделі функцияның туындысын табады. Кейбір оқушылар: күрделі функцияны құрастырып,оның туындысын табады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 10.3А Туынды.

    Мектеп: «Ш.Тоқжігітов атындағы орта мектебі» КММ

    Күні. Мұғалімнің аты-жөні:Үркімбай Сәуле Мұратжанқызы

    Сынып:10 Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы:

    Күрделі функцияның туындысы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    10.3.1.14 Күрделі функцияның анықтамасын білу және оның туындысын табу.

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар:күрделі функцияның анықтамасын қолдана отырып, функцияның туындысын табады.

    Оқушылардың басым бөлігі: формулаларын қолдана отырып күрделі функцияның туындысын табады.

    Кейбір оқушылар: күрделі функцияны құрастырып,оның туындысын табады.

    Бағалау критерийі:

    Күрделі функцияны құрастырып,оның туындысын табу.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар:Күрделі функцияның анықтамасы айтады және туындысын табады.

    Есептердің шығару жолын талқылайды.

    Пәнге қатысты лексика мен терминология:

    Күрделі функция анықтамасы және туындысы

    Диалогқа,жазылымға қажетті тіркестер:

    Күрделі функцияның анықтамасын тұжырымда. Күрделі функцияның жалпы түрі...

    күрделі функциясының х0 нүктесінде туындысы бар болады және ол туынды ... формуласымен анықталады.


    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының «Тарихтың,мәдениет пен тілдің біртұтастығы» 6- құндылығы негізінде оқушыларды үштілділікке тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыс

    Орыс тілі,ағылшын тілі

    Алдыңғы білім

    Туындыны табу ережелері

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    (10 миIн).

    I.Ұйымдастыру кезеңі.

    • Оқушылармен сәлемдесу

    • Психологиялық ахуал туғызу (Оқушылар сабаққа бір-біріне үш тілде тілек айтады )

    II.Үй тапсырмасын тексеру

    «Формулаға қалайсың?» «Жалғасын тап» әдісі. Өткен сабақты еске түсіру мақсатында функциялардың туындыларын табу ережелері. Оқушы жауабын экраннан өзін-өзі бағалайды.

    Қосындының туындысы

    Айырымының туындысы

    Көбейтіндінің туындысы

    Бөліндінің туындысы

    Дәреженің туындысы

    Күрделі функцияның туындысы

    Күрделі функцияның жалпы түрі



    III.Топқа бөлу.Түрлі-түсті тастармен түсіне қарай үш топқа бөлінеді.

    1-топ 2-топ 3-топ

    Shape2 Shape3 Shape1



    Мақсат пен бағалау критерийлерін оқушылармен талқылау.




























    Сабақтың ортасы

    (20 мин.)

    IY.Топтық жұмыс. «Аялдама әдісі»

    1) күрделі функциясын құрайтын f және g функцияларын анықтықтап,туындысын табыңдар:

    Дескриптор:

    1.Күрделі функцияның анықтамасын қолданады;

    2. f, g функцияларын анықтайды;

    3. Күрделі функцияның туындысын табады.

    2)Функцияның туындысын есептеңдер:

    Дескриптор:

    1.Күрделі функцияның туындысын табу формуласын қолданады;

    2. Дәрежелік функцияның туындысының формуласына ажыратады;

    3.Қосындының,айырманың туындысын табу ережелерін қолданадып,туындыны есептейді.

    3) , g(х)=5х, функцияларынан күрделі функция құрастырып,туындысын табыңдар

    Дескриптор:


    1.Күрделі функцияны құрастырады;

    2.Күрделі функцияның туындысының формуласын қолданадып, туындысын табады.

    ҚБ: «ПОПС» әдісі.Берілген жауаптары бойынша оқушылар топты бағалайды.


    Қарқыны жоғары оқушыларға арналған тапсырма:

    а-ның қандай мәнінде f(х) функциясы туындысының мағынасы болады:

    Дескриптор:

    1. Функцияның туындысын табады;

    2. Анықталу облысын табады;

    3.Теңсіздікті шешеді;

    4.Функцияның а-ның қандай мәнінде мағынасы болатынын дәлелдейді.


    Y.Сергіту сәті. «Ауадағы сандар»



    http://expert.mektep.kz/ru/shop/120670-10_klass_og/122784-algebra_10/1

















    Сабақтың соңы

    (10 мин.)

    YI.Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар:

    Бағалау критерийі:

    -Берілген функциялардан күрделі функцияны құрастырады және туындысының формуласын қолданады.

    Тапсырма:

    Қарапайым берілген. а) және функцияларынан тұратын күрделі функцияларын жазыңдар;

    ә)Күрделі функцияның туындысын табыңдар.

    Дескриптор:

    1.Күрделі функцияның анықтамасын қолданады;

    2.Күрделі функцияның туындысының формуласын қолданады;

    3. Дәрежелік функцияның туындысының формуласын қолданады;

    4. Туындысын табу ережесін қолданады.

    Рефлекция:« Нысана»

    Үйге тапсырма беру: №222 (в),118 бет







    Алгебра,

    10 сынып,Алматы «Мектеп» 2010,

    А.Әбілқасымова, З.Жұмағұлова






    Саралау -Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

    Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз?


    Бағалау -Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

    Саралау тәсілдері: тапсырма,диалогқа түсу және қолдау,қарқын.

    Оқушыны мақсатқа жеткізу барысында диалог және жеке тапсырмалар тәсілін қолданамын


    «Жалғасын тап» әдісі. Оқушылар өзін-өзін бағалайды.

    «Аялдама» әдісі. Оқушылар топты бағалаймын.

    «ПОПС» әдісі.

    Дескрипторы бар тапсырмалар құрастырдым.

    Оқушыларды топтастыру кезінде денсаулықтарын ескеремін.

    Сергіту сәтін өткізу кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтаймын.

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

    Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?



    Жалпы бағалау



    Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

    1:



    2:



    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді ?Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Алгебра Ашық сабақ 10 сынып
    11.00.2021
    916
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Үркімбай Сәуле Мұратжанқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации