Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Бөлім:

    Орфография. Көне түркі жазбалары және қазақ жазуы.

    Педагогтің Т.А.Ә.

    Абирова Салтанат Кабылхановна

    Күні:

    22.09.2022

    Сынып:

    8 «Д»

    Сабақтың тақырыбы

    Күрделі - құрама атаулардың тақырып топтары.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    8.4.1.1. Тақырып бойынша бас әріппен жазылатын күрделі - құрама атауларды орфографиялық нормаға сай жазу.


    Сабақтың мақсаты

    Күрделі - құрама атаулардың тақырып топтарымен танысады, орфографиялық нормаға сай жазады,

    айтылуы мен жазылу емлесін қолданады

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Қолдану

    ЕББҚ

    Ойлау дағдысы жоғары бала ма?

    «Болашаққа бағдар: Рухани жаңғыру». «Ұлттық сана-этнопедагогиканың қайнар бастауы».

    1. С.Кенжеахметұлы «Жеті қазына»; 31 бет. Әз Тәукенің заңдары. «Жеті жарғы» мұқият оқиды.

    2. Күрделі - құрама атауларды атап, көрсетеді.

    3. «Ата Заң» мен «Жеті жарғының» ұқсастығы мен айырмашылығын ажыратады

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезені/ уақыты

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар




    Алдыңғы оқу

    5 мин

























    Сабақтың ортасы

    35 мин

    Сәлемдесу, сабаққа зейін қойдыру.

    Психологиялық ахуал:

    «Менің белгім-менің көңіл-күйімнің белгісі»

    Сөз де іс – сөзің үшін атыласы,

    Сөз де күш – жауды сөзбен жапырасың.

    Сөз – алтын, жақсы сөзге бас ұрасың,

    Сөз – асыл, сөйлей білмей шарқ ұрасың.



    Топқа бөлу (жүрекше тастармен)

    Күлгін- «РУНАШЫЛДАР»

    Қызыл – «ЛАТЫНШЫЛДАР»

    Ақ – «АРАБШЫЛДАР»

    Көк – «КИРИЛЛИЦАШЫЛДАР»

    Оқушыларға оқу мақсаты мен бағалау критерийлері, дескрипторлар таныстырылады.

    «Ой шақыру»

    ЖЖ: «Таңбалар сөйлейді» әдісі.

    Күлгін- «РУНАШЫЛДАР»

    Қызыл – «ЛАТЫНШЫЛДАР»

    Ақ – «АРАБШЫЛДАР»

    Көк – «КИРИЛЛИЦАШЫЛДАР»



    Үй жұмысын тексеру: жұмыс дәптерлерін мұғалімнің шолуы арқылы жүзеге асады.



    Топтық жұмыс №1. Саралау тапсырмалары.

    Мәтіндік тапсырма. «Керегін ал!» әдісі.


    Бағалау дескрипторлары

    Балл

    Мәтінді мұқият оқып, негізгі ойды анықтайды.

    1

    Мәтін тақырыбын анықтайды

    1

    Күрделі-құрама атауларларды табады

    1



    СЕРГІТУ СӘТІ: «ШАТАСҚАН СӨЗДЕР»





    ЕББҚ оқушыға тапсырма

    1. Викторина /жауап жазбаша/

    2. «Венн диаграммасы»

    DrawObject2 DrawObject1



    Оқушылар сабақ алдындағы көңіл-күйлерін қимыл-қозғалыс арқылы білдіреді.







    Жүрекше түстерін таңдау арқылы әр топ сол түспен белгіленген орындарға отырады.

    Экраннан тамашалау.



    Сабаққа қатысып отырған ұстаздар есімдерін әр әліпбиде жазып береді: руникалық жазуда, латынша, араб тілінде, кириллица тілімен.



    Жұмыс дәптерлерін ұсынады.



    МӘТІНМЕН ЖҰМЫС:

    РУНАШЫЛДАР:

    Шығыс Қазақстан.

    ЛАТЫНШЫЛДАР:

    Өскемен қаласы.

    АРАБШЫЛДАР:

    Алтай тауы.

    КИРИЛЛИЦАШЫЛДАР: Ахмер ауылы.





    «Жыл он екі ай» өлеңімен танысады.





    С.Кенжеахметұлы «Жеті қазына»; 31 бет. Әз Тәукенің заңдары. «Жеті жарғы» мұқият оқиды. Күрделі - құрама атауларды атап, көрсетеді. «Ата Заң» мен «Жеті жарғының» ұқсастығы мен айырмашылығын ажыратып береді.




















    Санағыш таяқшасынан 1 дана дұрыс жұмысқа 1 балл ретінде ұсыну.




    Топтар бірін-бірі бағалайды: Жасыл, Сары, Қызыл түсті смайлик арқылы;









    Әр дұрыс тапсырмасын

    жүрекшемен бағалау.



    Оқулық 8-сынып қазақ тілі.

    Б.Қапалбек, А.Омарова, Г.Закиряева, Г.Абнасырова. Алматы «Мектеп» 2018.







    Түсті жүрекшелер, топ белгілері.







    Интербелсенді тақта.




    Әліпбилер, парақтар, санағыш.













    «Бағдаршам» смайликтер.



























    Сабақтың соңы

    5 мин

    Топтық жұмыс №2. «Дұрыс жазамын!»

    Аудиомәтін тыңдау.

    Бағалау дескрипторлары

    Балл

    Жалқы есімдерді теріп жазады.

    1

    1 жалқы есімге морфологиялық талдау жасайды.

    1

    Бос орындарға тиісті сөздерді жазады.

    1



    ЕББҚ:

    «Салыстыру» кестесі.

    Салыстыру аймағы

    Пайдаланған кезеңі

    Ерекшелігі


    Руна жазуы





    Араб жазуы




    Төте жазу




    Латын жазуы




    Кириллица




    Дескриптор

    Балл

    Кестені тиісті мәліметпен толтырады

    5 балл /әр баған 1 балла/


    ДИАКРИТИКАЛЫҚ ТАҢБА.

    СӨЗДІК ЖҰМЫС.

    ТЕРМИНМЕН ҚАЗАҚ ТІЛІ МҰҒАЛІМІ А.ҚАЙДАРОВАҒА ҚОҢЫРАУ ШАЛУ АРҚЫЛЫ ТАНЫСТЫРЫЛЫМ ЖҮРГІЗІЛЕДІ.


    Рефлексия: «Пікірлер қоржыны».

    JAMBORD арқылы жүзеге асырылады.



    1. Мәтіннен жалқы есімдер теріп жазады.

    2. Бір жалқы есімге морфологиялық талдау жасайды;

    3. Оқулық: Ә тапсырма, 24 бет.








    Кестемен жұмыс орындайды.





















    Сабақ соңында оқушылар сабақтан алған әсері тақырыпты меңгеруі бойынша өз ойларын жазып жібереді

    Топтар бірін-бірі бағалайды: Жасыл, Сары, Қызыл түсті смайлик арқылы;






    Санағыш таяқшасы әр дұрыс жауабына беріледі.











    Ақ парақ, дәптер, оқулық.












    Кесте















    Ұялы телефон

    Қосымша ақпарат

    Сабақ бойынша рефлексия

    -Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?

    -Бүгін оқушылар не білді?

    -Сыныптағы ахуал қандай болды?

    -Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?

    -Мен барлық уақытты тиімді пайдаландым ба?

    -Мен өз жоспарыма сабақ барысында түзетулер енгіздім бе, неліктен?


    Қорытынды бағалау

    Қандай екі нәрсе табысты болды?


    Сабақ барысында сынып немесе жекеленген оқушылардың жетіс

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Абирова Салтанат Кабылхановна
    14 Қараша 2022
    733
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Күрделі-құрама атаулар

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Күрделі-құрама атаулар

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Күрделі-құрама атаулардың ерекшелігін таныту, 4 К компетенциясы негізінде ББД дамыту, топтық жұмыстар арқылы дағдыларды жетілдіріп, шығармашылыққа баулу.
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Бөлім:

    Орфография. Көне түркі жазбалары және қазақ жазуы.

    Педагогтің Т.А.Ә.

    Абирова Салтанат Кабылхановна

    Күні:

    22.09.2022

    Сынып:

    8 «Д»

    Сабақтың тақырыбы

    Күрделі - құрама атаулардың тақырып топтары.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    8.4.1.1. Тақырып бойынша бас әріппен жазылатын күрделі - құрама атауларды орфографиялық нормаға сай жазу.


    Сабақтың мақсаты

    Күрделі - құрама атаулардың тақырып топтарымен танысады, орфографиялық нормаға сай жазады,

    айтылуы мен жазылу емлесін қолданады

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Қолдану

    ЕББҚ

    Ойлау дағдысы жоғары бала ма?

    «Болашаққа бағдар: Рухани жаңғыру». «Ұлттық сана-этнопедагогиканың қайнар бастауы».

    1. С.Кенжеахметұлы «Жеті қазына»; 31 бет. Әз Тәукенің заңдары. «Жеті жарғы» мұқият оқиды.

    2. Күрделі - құрама атауларды атап, көрсетеді.

    3. «Ата Заң» мен «Жеті жарғының» ұқсастығы мен айырмашылығын ажыратады

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезені/ уақыты

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар




    Алдыңғы оқу

    5 мин

























    Сабақтың ортасы

    35 мин

    Сәлемдесу, сабаққа зейін қойдыру.

    Психологиялық ахуал:

    «Менің белгім-менің көңіл-күйімнің белгісі»

    Сөз де іс – сөзің үшін атыласы,

    Сөз де күш – жауды сөзбен жапырасың.

    Сөз – алтын, жақсы сөзге бас ұрасың,

    Сөз – асыл, сөйлей білмей шарқ ұрасың.



    Топқа бөлу (жүрекше тастармен)

    Күлгін- «РУНАШЫЛДАР»

    Қызыл – «ЛАТЫНШЫЛДАР»

    Ақ – «АРАБШЫЛДАР»

    Көк – «КИРИЛЛИЦАШЫЛДАР»

    Оқушыларға оқу мақсаты мен бағалау критерийлері, дескрипторлар таныстырылады.

    «Ой шақыру»

    ЖЖ: «Таңбалар сөйлейді» әдісі.

    Күлгін- «РУНАШЫЛДАР»

    Қызыл – «ЛАТЫНШЫЛДАР»

    Ақ – «АРАБШЫЛДАР»

    Көк – «КИРИЛЛИЦАШЫЛДАР»



    Үй жұмысын тексеру: жұмыс дәптерлерін мұғалімнің шолуы арқылы жүзеге асады.



    Топтық жұмыс №1. Саралау тапсырмалары.

    Мәтіндік тапсырма. «Керегін ал!» әдісі.


    Бағалау дескрипторлары

    Балл

    Мәтінді мұқият оқып, негізгі ойды анықтайды.

    1

    Мәтін тақырыбын анықтайды

    1

    Күрделі-құрама атауларларды табады

    1



    СЕРГІТУ СӘТІ: «ШАТАСҚАН СӨЗДЕР»





    ЕББҚ оқушыға тапсырма

    1. Викторина /жауап жазбаша/

    2. «Венн диаграммасы»

    DrawObject2 DrawObject1



    Оқушылар сабақ алдындағы көңіл-күйлерін қимыл-қозғалыс арқылы білдіреді.







    Жүрекше түстерін таңдау арқылы әр топ сол түспен белгіленген орындарға отырады.

    Экраннан тамашалау.



    Сабаққа қатысып отырған ұстаздар есімдерін әр әліпбиде жазып береді: руникалық жазуда, латынша, араб тілінде, кириллица тілімен.



    Жұмыс дәптерлерін ұсынады.



    МӘТІНМЕН ЖҰМЫС:

    РУНАШЫЛДАР:

    Шығыс Қазақстан.

    ЛАТЫНШЫЛДАР:

    Өскемен қаласы.

    АРАБШЫЛДАР:

    Алтай тауы.

    КИРИЛЛИЦАШЫЛДАР: Ахмер ауылы.





    «Жыл он екі ай» өлеңімен танысады.





    С.Кенжеахметұлы «Жеті қазына»; 31 бет. Әз Тәукенің заңдары. «Жеті жарғы» мұқият оқиды. Күрделі - құрама атауларды атап, көрсетеді. «Ата Заң» мен «Жеті жарғының» ұқсастығы мен айырмашылығын ажыратып береді.




















    Санағыш таяқшасынан 1 дана дұрыс жұмысқа 1 балл ретінде ұсыну.




    Топтар бірін-бірі бағалайды: Жасыл, Сары, Қызыл түсті смайлик арқылы;









    Әр дұрыс тапсырмасын

    жүрекшемен бағалау.



    Оқулық 8-сынып қазақ тілі.

    Б.Қапалбек, А.Омарова, Г.Закиряева, Г.Абнасырова. Алматы «Мектеп» 2018.







    Түсті жүрекшелер, топ белгілері.







    Интербелсенді тақта.




    Әліпбилер, парақтар, санағыш.













    «Бағдаршам» смайликтер.



























    Сабақтың соңы

    5 мин

    Топтық жұмыс №2. «Дұрыс жазамын!»

    Аудиомәтін тыңдау.

    Бағалау дескрипторлары

    Балл

    Жалқы есімдерді теріп жазады.

    1

    1 жалқы есімге морфологиялық талдау жасайды.

    1

    Бос орындарға тиісті сөздерді жазады.

    1



    ЕББҚ:

    «Салыстыру» кестесі.

    Салыстыру аймағы

    Пайдаланған кезеңі

    Ерекшелігі


    Руна жазуы





    Араб жазуы




    Төте жазу




    Латын жазуы




    Кириллица




    Дескриптор

    Балл

    Кестені тиісті мәліметпен толтырады

    5 балл /әр баған 1 балла/


    ДИАКРИТИКАЛЫҚ ТАҢБА.

    СӨЗДІК ЖҰМЫС.

    ТЕРМИНМЕН ҚАЗАҚ ТІЛІ МҰҒАЛІМІ А.ҚАЙДАРОВАҒА ҚОҢЫРАУ ШАЛУ АРҚЫЛЫ ТАНЫСТЫРЫЛЫМ ЖҮРГІЗІЛЕДІ.


    Рефлексия: «Пікірлер қоржыны».

    JAMBORD арқылы жүзеге асырылады.



    1. Мәтіннен жалқы есімдер теріп жазады.

    2. Бір жалқы есімге морфологиялық талдау жасайды;

    3. Оқулық: Ә тапсырма, 24 бет.








    Кестемен жұмыс орындайды.





















    Сабақ соңында оқушылар сабақтан алған әсері тақырыпты меңгеруі бойынша өз ойларын жазып жібереді

    Топтар бірін-бірі бағалайды: Жасыл, Сары, Қызыл түсті смайлик арқылы;






    Санағыш таяқшасы әр дұрыс жауабына беріледі.











    Ақ парақ, дәптер, оқулық.












    Кесте















    Ұялы телефон

    Қосымша ақпарат

    Сабақ бойынша рефлексия

    -Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?

    -Бүгін оқушылар не білді?

    -Сыныптағы ахуал қандай болды?

    -Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?

    -Мен барлық уақытты тиімді пайдаландым ба?

    -Мен өз жоспарыма сабақ барысында түзетулер енгіздім бе, неліктен?


    Қорытынды бағалау

    Қандай екі нәрсе табысты болды?


    Сабақ барысында сынып немесе жекеленген оқушылардың жетіс

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Қазақ тілі Ашық сабақ 8 сынып
    14.11.2022
    733
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Абирова Салтанат Кабылхановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации