Алдыңғы
оқу
5
мин
Сабақтың
ортасы
35
мин
|
Сәлемдесу, сабаққа зейін
қойдыру.
Психологиялық
ахуал:
«Менің белгім-менің көңіл-күйімнің
белгісі»
Сөз де іс – сөзің үшін атыласы,
Сөз де күш – жауды сөзбен
жапырасың.
Сөз – алтын, жақсы сөзге бас
ұрасың,
Сөз – асыл, сөйлей білмей шарқ
ұрасың.
Топқа
бөлу (жүрекше
тастармен)
Күлгін- «РУНАШЫЛДАР»
Қызыл – «ЛАТЫНШЫЛДАР»
Ақ – «АРАБШЫЛДАР»
Көк – «КИРИЛЛИЦАШЫЛДАР»
Оқушыларға оқу мақсаты мен
бағалау критерийлері, дескрипторлар
таныстырылады.
«Ой
шақыру»
ЖЖ: «Таңбалар сөйлейді»
әдісі.
Күлгін- «РУНАШЫЛДАР»
Қызыл – «ЛАТЫНШЫЛДАР»
Ақ – «АРАБШЫЛДАР»
Көк – «КИРИЛЛИЦАШЫЛДАР»
Үй жұмысын
тексеру: жұмыс дәптерлерін мұғалімнің
шолуы арқылы жүзеге асады.
Топтық жұмыс №1. Саралау
тапсырмалары.
Мәтіндік тапсырма. «Керегін
ал!» әдісі.
Бағалау дескрипторлары
|
Балл
|
Мәтінді мұқият оқып, негізгі
ойды анықтайды.
|
1
|
Мәтін
тақырыбын анықтайды
|
1
|
Күрделі-құрама
атауларларды табады
|
1
|
СЕРГІТУ СӘТІ: «ШАТАСҚАН
СӨЗДЕР»
ЕББҚ оқушыға
тапсырма
1. Викторина /жауап
жазбаша/
2. «Венн диаграммасы»
|
Оқушылар сабақ алдындағы
көңіл-күйлерін қимыл-қозғалыс арқылы
білдіреді.
Жүрекше түстерін таңдау арқылы әр топ сол түспен
белгіленген орындарға отырады.
Экраннан тамашалау.
Сабаққа қатысып отырған ұстаздар есімдерін әр
әліпбиде жазып береді: руникалық жазуда, латынша, араб тілінде,
кириллица тілімен.
Жұмыс дәптерлерін ұсынады.
МӘТІНМЕН ЖҰМЫС:
РУНАШЫЛДАР:
Шығыс Қазақстан.
ЛАТЫНШЫЛДАР:
Өскемен қаласы.
АРАБШЫЛДАР:
Алтай тауы.
КИРИЛЛИЦАШЫЛДАР: Ахмер ауылы.
«Жыл он екі ай» өлеңімен
танысады.
С.Кенжеахметұлы «Жеті қазына»;
31 бет. Әз Тәукенің заңдары. «Жеті жарғы» мұқият оқиды. Күрделі -
құрама атауларды атап, көрсетеді. «Ата Заң» мен «Жеті жарғының»
ұқсастығы мен айырмашылығын ажыратып
береді.
|
Санағыш таяқшасынан 1 дана
дұрыс жұмысқа 1 балл ретінде ұсыну.
Топтар бірін-бірі бағалайды: Жасыл, Сары, Қызыл
түсті смайлик арқылы;
Әр
дұрыс тапсырмасын
жүрекшемен бағалау.
|
Оқулық 8-сынып қазақ тілі.
Б.Қапалбек, А.Омарова,
Г.Закиряева, Г.Абнасырова. Алматы «Мектеп» 2018.
Түсті жүрекшелер, топ
белгілері.
Интербелсенді тақта.
Әліпбилер, парақтар, санағыш.
«Бағдаршам» смайликтер.
|
Сабақтың соңы
5
мин
|
Топтық жұмыс №2. «Дұрыс
жазамын!»
Аудиомәтін тыңдау.
Бағалау дескрипторлары
|
Балл
|
Жалқы есімдерді теріп жазады.
|
1
|
1
жалқы есімге морфологиялық талдау жасайды.
|
1
|
Бос
орындарға тиісті сөздерді жазады.
|
1
|
ЕББҚ:
«Салыстыру» кестесі.
Салыстыру аймағы
|
Пайдаланған кезеңі
|
Ерекшелігі
|
|
Руна
жазуы
|
|
|
|
Араб
жазуы
|
|
|
|
Төте
жазу
|
|
|
|
Латын жазуы
|
|
|
|
Кириллица
|
|
|
|
Дескриптор
|
Балл
|
Кестені тиісті мәліметпен
толтырады
|
5 балл /әр баған 1
балла/
|
ДИАКРИТИКАЛЫҚ ТАҢБА.
СӨЗДІК ЖҰМЫС.
ТЕРМИНМЕН ҚАЗАҚ ТІЛІ МҰҒАЛІМІ
А.ҚАЙДАРОВАҒА ҚОҢЫРАУ ШАЛУ АРҚЫЛЫ ТАНЫСТЫРЫЛЫМ
ЖҮРГІЗІЛЕДІ.
Рефлексия: «Пікірлер
қоржыны».
JAMBORD арқылы жүзеге
асырылады.
|
1.
Мәтіннен жалқы есімдер теріп
жазады.
2.
Бір жалқы есімге морфологиялық
талдау жасайды;
3.
Оқулық: Ә тапсырма, 24
бет.
Кестемен жұмыс орындайды.
Сабақ
соңында оқушылар сабақтан алған әсері
тақырыпты меңгеруі бойынша өз ойларын жазып
жібереді
|
Топтар бірін-бірі бағалайды: Жасыл, Сары, Қызыл
түсті смайлик арқылы;
Санағыш таяқшасы әр дұрыс жауабына
беріледі.
|
Ақ
парақ, дәптер, оқулық.
Кесте
Ұялы телефон
|