Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Күш 7 сынып 2 тоқсан
Оқу ісінің меңгерушісі:________________
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Күш
Білім беру ұйымының атауы: |
|
Бөлімі: |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
Күні: |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Күш |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.2.2.2 – күнделікті өмірден күштердің әрекет етуіне мысалдар келтіру |
Сабақтың мақсаты: |
|
Құндылықтарға баулу |
|
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 5 мин. 5 мин. «Жариялау» әдісі
|
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. «Біртұтас тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезеңінен бастап,сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін» «Бірлік және ынтымақ» құндылығы Топқа бөлу : «Қол күрес» топқа бөлінеді. 1-топ: «Теоретиктер» тобы 2-топ: «Практиктер тобы» Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. «Жариялау» әдісі арқылы үй тапсырмасы бойынша Инерция, пайдасы мен зиянын айту. Жаңа сабақ
|
Оқушыларды Қол күрес арқылы екі топқа бөлінеді. Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялайды.
|
Дескриптор Инерция, пайдасы мен зиянын айту. Ғарыштағы инерция құбылысы туралы айтып бере алады; -Жалпы балл-1 |
Кағаздан жасалған билеттер Оқулық мәтін Постер Маркер |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы. 15мин
|
Топтық тапсырма «Жаңа сабақ» І топтың тапсырмасы:
ІІ топтың тапсырмасы:
«Күнделікті өмірде кездесетін күштер»
Қорытынды жасау
Жұптық тапсырма
Жеке тапсырма Денеге әрекет ететін 3Н және 4Н екі күштің бағытын неше тәсілмен көрсетуге болады?
1см-ді 20Н-ға тең деп алып,солға қарай 100Н күшті масштабқа сал.
Пиза тапсырмасы
1*Еркін түсу
Сұрақ 1: Тәжірибе жасалған көлбеу Пизан мұнарасының биіктігі қаншаға тең? А) 60м В) 58м С)57м Д) 52м Сұрақ 2: Еркін түсу Галилей өз ұйғарымын денелерді ауасыз кеңістікте түсіріп тексере алмады. Өйткені Галилей өмір сүрген XVII ғасырда ауа соратын арнайы құралдар, сорғылар әлі жоқ еді. Ол жүргізген тәжірибе Галилей гипотезасының дұрыс екенін дәлелдеді.
Оны тек 80 жыл өткеннен соң жүзеге асырған ғалым. А) Ньютон В) Торричели С)Архимед Д) Кеплер
Сұрақ 3: Еркін түсу Алайда күнделікті бақылау денелердің калыпты жағдайда түрліше құлайтынын көрсетеді. Мәселен, ауыр шар тез кұлап түседі, ал жұқа қағаз парағы біртіндеп, күрделі траектория бойымен калықтап түседі.
Сұрақ 4: Еркін түсу Неғұрлым дәл есептеулер еркін түсу үдеуінің сандық мәні Жер шарының әртүрлі нүктесінде аздап өзгеше болатынын көрсетеді. Мысалы жергілікті жердегі ендікке байланысты ол қалай өзгереді? _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
Оқушылар жаңа сабақты топпен бірге қорғайды
Оқушылар кестені толтырады.
|
Дескриптор Топ оқушылары ақылдаса отырып, жауап береді Слайдтар арқылы қорғайды; Әр топтың жауабын қалған топтың оқушылары «Бас бармақ» әдісімен бағалап отырады Жалпы балл-3
Дескриптор
Оқушы 3-тен кем емес күнделікті затты дұрыс анықтай алады; Әр затқа сәйкес күштің түрін дұрыс анықтай алады; Әр затқа әрекет ететін күшті қысқаша және түсінікті түрде сипай алады; Қандай күш жиірек кездесетінін көрсетіп, логикалық қорытынды жасай алады;
2 балл
Дескриптор: Өлшембірліктерді Ньютонжәне килоНьютонға түрлендіре алады; 2 балл
Дескриптор:
Күштің векторлық түрде бағытын көрсете алады; Күшті масштабқа салып есептеп сала алады;
1
балл |
Оқулық Дәптер Мензурка, су, көлемдері әр түрлі цилиндрлер
|
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы. 10 мин Жеке жұмыс. Практикалық тапсырма
10 мин Рефлекция
Бағалау
Үй тапсырмасы |
Жеке тапсырма Дәптерді Динанометмен өлшеп көріңіздер:__________________ Рефлексия «Күш білімде - Білім кітапта»
Көмек керек Жақсы түсіндім Бәрін білемін ![]() ![]() Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау
Үйге тапсырма:Тақырыпты оқу ,күш түрлеріне мысалдар келтіру |
Оқушылар кестені толтырады.
|
Дескриптор:
Динонометді қолдануды үйренеді; Дәптерді өлшеп ,дононометрдің бөлік құны бойынша күшті таба алады;
1 балл
Жалпы тапсырмалар бойынша 10 балл
|
Дк экран Дәптер
Стикерлер |
Физика |
Бүгінгі күннің аффирмациясы : «Күш білімде - Білім кітапта» |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
7.2.2.2 – күнделікті өмірден күштердің әрекет етуіне мысалдар келтіру |
Жаңа сабақ
Топтық тапсырма
«Күнделікті өмірде кездесетін күштер»
-
Күнделікті заттарды бақылау
Оқушыларға үйде немесе мектепте күнделікті кездесетін заттарды қарастырып, олардың әрқайсысында әрекет ететін күштерді сипаттау ұсынылады. -
Күштердің түрлерін анықтау
Әр затқа байланысты анықтаған күшті қандай түрге жататынын анықтаңыздар: ауырлық күші, серпімділік күші, үйкеліс күші немесе тіректің реакция күші. -
Кесте толтыру
Заттар мен олардың күштері туралы төмендегі кестені толтырыңыз. -
Қорытынды жасау
-
Әр түрлі заттарға әрекет ететін күштердің айырмашылықтарын салыстырып, қорытынды жазыңыз.
-
Қандай күш күнделікті өмірде жиірек кездесетінін анықтаңыз
-
Заттың атау |
Әрекет ететін күштің түрі |
Қысқаша сипаттама |
Қарындаш |
|
|
Үстел үстіндегі Кітап |
|
|
Сөмкеңді көтергенде |
|
|
Жұптық тапсырма
-
Күшті килоНьютонмен өрнекте:
-
12500Н,500Н,10Н,0,5Н
-
2,5МН,12мН,340мН.
-
-
Ньютонмен өрнекте:0,5мН,50кН,10МН-ды өрнектеп, стандарт түрде жазыңдар.
Жеке тапсырма
Денеге әрекет ететін 3Н және 4Н екі күштің бағытын неше тәсілмен көрсетуге болады?
1см-ді 20Н-ға тең деп алып,солға қарай 100Н күшті масштабқа сал.
F |
|
|
|
|
|
|
Жеке тапсырма
Дәптерді Динанометмен өлшеп көріңіздер:__________________
Пиза тапсырмасы
1*Еркін түсу
Пиза қаласындағы
биік көлбеу мұнараның құрылысы 1173 ж. басталған болатын. Осы
ғимарат сол қисайыңқыраған кезде, 1360 ж. салынып
бітті.
Әрине, бұл ғимарат өзінің осы
ерекшелігімен қоса, Галилей ашкан заңның арқасында Пиза каласының даңқын бүкіл өлемге ғасырдан-ғасырға паш етіп
келеді. Сөйтіп, ол мұнара төңірегіне жиналған пизандықтарды
таңғалдырды. Мұндай тәжірибелерді Галилей пішіндері мен өлшемдері әртүрлі денелермен,
олардың түрлі орталардағы түсуін бақылай отырып, сан мәрте
қайталады. Міне, осылайша өз тұжырымдарының дұрыстығына
тәжірибе аркылы кез жеткізе отырып, Галилей
ауасыз кеңістікте барлық
денелер бірдей уақытта түседі деп үйғарды. Галилей ашқан бұл
заңның маңызы өте зор болды.
Сұрақ 1: Тәжірибе жасалған көлбеу Пизан мұнарасының биіктігі қаншаға тең?
А) 60м В) 58м С)57м Д) 52м
Сұрақ 2: Еркін түсу
Галилей өз ұйғарымын денелерді ауасыз кеңістікте түсіріп тексере алмады. Өйткені Галилей өмір сүрген XVII ғасырда ауа соратын арнайы құралдар, сорғылар әлі жоқ еді. Ол жүргізген тәжірибе Галилей гипотезасының дұрыс екенін дәлелдеді.
Оны тек 80 жыл өткеннен соң жүзеге асырған ғалым.
А) Ньютон В) Торричели С)Архимед Д) Кеплер
Сұрақ 3: Еркін түсу
Алайда күнделікті бақылау денелердің калыпты жағдайда түрліше құлайтынын көрсетеді. Мәселен, ауыр шар тез кұлап түседі, ал жұқа қағаз парағы біртіндеп, күрделі траектория бойымен калықтап түседі.
Құлайтын денелердің жылдамдығы мен үдеуі, қалыпты жағдайда қандай шамаларға тәуелді? |
Иә немесе жоқ |
Дененің ауырлығына |
Иә/жоқ |
Өлшемдер мен пішініне |
Иә/жоқ |
Тығыздығына |
Иә/жоқ |
Сұрақ 4: Еркін түсу
Неғұрлым дәл есептеулер еркін түсу үдеуінің сандық мәні Жер шарының әртүрлі нүктесінде аздап өзгеше болатынын көрсетеді. Мысалы жергілікті жердегі ендікке байланысты ол қалай өзгереді?
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Рефлексия «Күш білімде - Білім кітапта» Бағалау
«Күш білімде - Білім кітапта»
Көмек керек
Жақсы түсіндім
Бәрін білемін



Менің өзіме қойған балым:
Мұғалімнің маған қойған баллы:

