|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
8.1А Квадрат түбір және иррационал өрнек
|
|||||||||||||||||
|
Күні:15.10.2018ж |
Мұғалімнің аты-жөні:Елеуова А. |
|||||||||||||||||
|
Сынып:8 « а,ә,б» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру |
|||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
8.1.2.3 көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығару және көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына алу; 8.1.2.4 бөлшек бөлімін иррационалдықтан арылту; 8.1.2.5 құрамында түбір таңбасы бар өрнектерді түрлендіруді орындау; 8.1.2.6 нақты сандарды салыстыру; |
|||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлығы: Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіруді қолданып, есептер шығара біледі Басым көпшілігі:
Кейбірі: Оқушылар бөлшек бөлімін иррационалдықтан босату үшін квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіреді, талдайды |
|||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
- санның квадрат түбірі анықтамасын жатқа біледі - квадрат түбір анықтамасы мен қасиеттерін толық айта алады. - арифметикалық квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіре ықшамдай отырып, оларға амалдар орындай біледі |
|||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар:
Квадрат түбір, көбейткіш, квадрат түбірлердің қосындысы/ айырмасы, квадраттардың қосындысы/ айырмасы, түйіндес өрнек Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығарады.... Бөлшектің негізгі қасиеттерін қолданайық... Бөлшектің алымы мен бөлімін ..... көбейтейік |
|||||||||||||||||
|
Құндылықтар ды дарыту |
«Мәңгілік Ел» Жалпы ұлттық идеясының құндылықтырына сай,ынтымақтаса жұмыс істеуге, бірін-бірі құрметтеуге,өмір бойы білім алуға тәрбиелеу |
|||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Қазақ тілі ,бейнелеу өнері, еңбекке баулу |
|||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Paint,Power point презентациямен жұмыс жасау |
|||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Оқушылар арифметикалық квадраттық түбірлердің қасиеттерін біледі, түбірдің мәнін таба алады, көбейткішті түбір астынан шығаруды және түбір астына кіргізуді біледі |
|||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||
|
С\б кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 мин
Сабақтың ортасы 30 мин
|
Ұйымдастырушылық кезеңі
Қызығушылықты ояту « Өз жартыңды тап » жаттығуын орындату Мұғалім жұп карточкаларды дайындайды: Біреуінде формуланың басы, екіншісінде формуланың жауаптары жазылған парақша. Бірақ сұрақ пен оның жауабына арналған карточкалардың түсі бірдей болады. Содан кейін оның түсі бойынша өзіне серігін іздеп, жалғасын табады. Үй тапсырмасын сұрау кезеңі «Көршімен жұмыс» ҚБ: «Үлгі бойынша бағалау» (интербелсенді тақтамен көршілері тексереді). «Қайталау – оқу анасы». Бөлшек бөлімін иррацианалдықтан босату Оқушыға хат Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату дегеніміз-________________________________________________________ 1) егер бөлшектің бөлімі __________________________ түрде болса, онда _____________________________________________________ 2) егер бөлшектің бөлімі __________________________ түрде болса, онда _____________________________________________________ _ 3)___________________________________________________________________________________ мұқият бол. Бағалау критерийлері:
2. Құнды ой жинақтап, ойын ашық жазады ҚБ: Бағдаршам Карточкалар тақырыпты түсінгенін көрсету үшін пайдалануға болады 1-тапсырма «Бірге ойлаймыз» әдісі Бұл әдістің тиімділігі сыныптағы елеусіз оқушыны сабаққа тартуда. -мұғаліміңіз 1-4 дейін санды таңдайды; - осы санға сәйкес келетін оқушы жауап береді; Өтілген тақырып бойынша мысалдар беріледі. Келтірілген мысалдарды әр топтан осы санға сәйкес келетін оқушы тақтаға есеп шығарады. 1.Көбейткішті түбір белгісінің алдына шығар. А) 2. Көбейткішті түбір белгісінің ішіне енгіз. А)2 3.Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан құтыл.
А)
ҚБ: «+», «–» қызықты; «+» - жеткіліті,«–» - жетілдіруді қажет етеді, интербелсенді тақтадағы жауабы арқылы бағалайды. 2-тапсырма «Фишбоун» әдісі (Жауабын тақта арқылы әркім өзін тексереді. Әр дұрыс жауап 1 ұпай) 1-топ.
А) 2-топ
А) 3-топ
А) Жауаптары: 1-топ. :
2-топ :
3-топ : Бағалау критерийлері:
ҚБ: Екі жұлдыз бір тілек (топтар бір-бірін бағалайды). Сыныптастарды бағалау үдерісінде оқушылардан екі жұлдыз қоюды және бір тілек айтуды сұраңыз. Екі жұлдыз = жұмыс істеген кезде оларға ерекше ұнаған 2 зат Бір тілек = бұл жақсартуға болатын нәрсе. 3-тапсырма «Білгенге маржан» Оқулықпен жұмыс 1.123 Бағалау критерийлері:
Оқушылар бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату дағдыларын бекітуге арналған тапсырмаларды алады. Тапсырмалардың күрделілігі жоғарылай береді. Мұғалім сыныпты шолып өтіп, оқушыларға ауызша пікірлер береді. Кейбір тапсырмаларды іс-әрекетке түсінік бере отырып тақтаның алдында орындалуы мүмкін. ҚБ: «Мұғалімнің мадақтауы» (Өте жақсы! Жақсы!). |
Интерактив ті тақта, слайд. Бағалау парағы
«Тыңда-жаз-алмастыр-тексер»
"Ізденіс тапсырмалары" |
||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5мин |
Пысықтау «Кубизм» әдісі 1) дәрежеге шығару амалына кері амал бар ма? 2) арифметикалық квадрат түбір дегеніміз не? 3)Квадрат түбір және арифметикалық квадрат түбір ұғымдарының қандай айырмашылықтары бар ? 4)Арифметикалық квадрат түбірдің қандай қасиеттері бар? 5)Нақты сандар жиыны дегеніміз не?
6) Бағалау. Бағалау парақшалары арқылы бағалау
Үй тапсырмасына бағыт-бағдар беру «Өмір бақи оқу» білім алу құндылығына тоқталу. № 1,118 Кері байланыс «Блоб ағашы» |
|
||||||||||||||||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
|
||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Квадрат теңдеулер тақырыбына есептер шығару
Квадрат теңдеулер тақырыбына есептер шығару
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
8.1А Квадрат түбір және иррационал өрнек
|
|||||||||||||||||
|
Күні:15.10.2018ж |
Мұғалімнің аты-жөні:Елеуова А. |
|||||||||||||||||
|
Сынып:8 « а,ә,б» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру |
|||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
8.1.2.3 көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығару және көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына алу; 8.1.2.4 бөлшек бөлімін иррационалдықтан арылту; 8.1.2.5 құрамында түбір таңбасы бар өрнектерді түрлендіруді орындау; 8.1.2.6 нақты сандарды салыстыру; |
|||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлығы: Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіруді қолданып, есептер шығара біледі Басым көпшілігі:
Кейбірі: Оқушылар бөлшек бөлімін иррационалдықтан босату үшін квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіреді, талдайды |
|||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
- санның квадрат түбірі анықтамасын жатқа біледі - квадрат түбір анықтамасы мен қасиеттерін толық айта алады. - арифметикалық квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіре ықшамдай отырып, оларға амалдар орындай біледі |
|||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар:
Квадрат түбір, көбейткіш, квадрат түбірлердің қосындысы/ айырмасы, квадраттардың қосындысы/ айырмасы, түйіндес өрнек Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығарады.... Бөлшектің негізгі қасиеттерін қолданайық... Бөлшектің алымы мен бөлімін ..... көбейтейік |
|||||||||||||||||
|
Құндылықтар ды дарыту |
«Мәңгілік Ел» Жалпы ұлттық идеясының құндылықтырына сай,ынтымақтаса жұмыс істеуге, бірін-бірі құрметтеуге,өмір бойы білім алуға тәрбиелеу |
|||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Қазақ тілі ,бейнелеу өнері, еңбекке баулу |
|||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Paint,Power point презентациямен жұмыс жасау |
|||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Оқушылар арифметикалық квадраттық түбірлердің қасиеттерін біледі, түбірдің мәнін таба алады, көбейткішті түбір астынан шығаруды және түбір астына кіргізуді біледі |
|||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||
|
С\б кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 мин
Сабақтың ортасы 30 мин
|
Ұйымдастырушылық кезеңі
Қызығушылықты ояту « Өз жартыңды тап » жаттығуын орындату Мұғалім жұп карточкаларды дайындайды: Біреуінде формуланың басы, екіншісінде формуланың жауаптары жазылған парақша. Бірақ сұрақ пен оның жауабына арналған карточкалардың түсі бірдей болады. Содан кейін оның түсі бойынша өзіне серігін іздеп, жалғасын табады. Үй тапсырмасын сұрау кезеңі «Көршімен жұмыс» ҚБ: «Үлгі бойынша бағалау» (интербелсенді тақтамен көршілері тексереді). «Қайталау – оқу анасы». Бөлшек бөлімін иррацианалдықтан босату Оқушыға хат Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату дегеніміз-________________________________________________________ 1) егер бөлшектің бөлімі __________________________ түрде болса, онда _____________________________________________________ 2) егер бөлшектің бөлімі __________________________ түрде болса, онда _____________________________________________________ _ 3)___________________________________________________________________________________ мұқият бол. Бағалау критерийлері:
2. Құнды ой жинақтап, ойын ашық жазады ҚБ: Бағдаршам Карточкалар тақырыпты түсінгенін көрсету үшін пайдалануға болады 1-тапсырма «Бірге ойлаймыз» әдісі Бұл әдістің тиімділігі сыныптағы елеусіз оқушыны сабаққа тартуда. -мұғаліміңіз 1-4 дейін санды таңдайды; - осы санға сәйкес келетін оқушы жауап береді; Өтілген тақырып бойынша мысалдар беріледі. Келтірілген мысалдарды әр топтан осы санға сәйкес келетін оқушы тақтаға есеп шығарады. 1.Көбейткішті түбір белгісінің алдына шығар. А) 2. Көбейткішті түбір белгісінің ішіне енгіз. А)2 3.Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан құтыл.
А)
ҚБ: «+», «–» қызықты; «+» - жеткіліті,«–» - жетілдіруді қажет етеді, интербелсенді тақтадағы жауабы арқылы бағалайды. 2-тапсырма «Фишбоун» әдісі (Жауабын тақта арқылы әркім өзін тексереді. Әр дұрыс жауап 1 ұпай) 1-топ.
А) 2-топ
А) 3-топ
А) Жауаптары: 1-топ. :
2-топ :
3-топ : Бағалау критерийлері:
ҚБ: Екі жұлдыз бір тілек (топтар бір-бірін бағалайды). Сыныптастарды бағалау үдерісінде оқушылардан екі жұлдыз қоюды және бір тілек айтуды сұраңыз. Екі жұлдыз = жұмыс істеген кезде оларға ерекше ұнаған 2 зат Бір тілек = бұл жақсартуға болатын нәрсе. 3-тапсырма «Білгенге маржан» Оқулықпен жұмыс 1.123 Бағалау критерийлері:
Оқушылар бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату дағдыларын бекітуге арналған тапсырмаларды алады. Тапсырмалардың күрделілігі жоғарылай береді. Мұғалім сыныпты шолып өтіп, оқушыларға ауызша пікірлер береді. Кейбір тапсырмаларды іс-әрекетке түсінік бере отырып тақтаның алдында орындалуы мүмкін. ҚБ: «Мұғалімнің мадақтауы» (Өте жақсы! Жақсы!). |
Интерактив ті тақта, слайд. Бағалау парағы
«Тыңда-жаз-алмастыр-тексер»
"Ізденіс тапсырмалары" |
||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5мин |
Пысықтау «Кубизм» әдісі 1) дәрежеге шығару амалына кері амал бар ма? 2) арифметикалық квадрат түбір дегеніміз не? 3)Квадрат түбір және арифметикалық квадрат түбір ұғымдарының қандай айырмашылықтары бар ? 4)Арифметикалық квадрат түбірдің қандай қасиеттері бар? 5)Нақты сандар жиыны дегеніміз не?
6) Бағалау. Бағалау парақшалары арқылы бағалау
Үй тапсырмасына бағыт-бағдар беру «Өмір бақи оқу» білім алу құндылығына тоқталу. № 1,118 Кері байланыс «Блоб ағашы» |
|
||||||||||||||||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
|
||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз



б)
в)

ә)
б)
ә)
б)
ә)
б)
ә)
б)
ә)
б)
ә) 
нені
білдіреді?












