Материалдар / Квадрат теңдеулер тақырыбына есептер шығару

Квадрат теңдеулер тақырыбына есептер шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
8.1.2.3 көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығару және көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына алу; 8.1.2.4 бөлшек бөлімін иррационалдықтан арылту; 8.1.2.5 құрамында түбір таңбасы бар өрнектерді түрлендіруді орындау; 8.1.2.6 нақты сандарды салыстыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қазан 2018
844
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8.1А Квадрат түбір және иррационал өрнек

Күні:15.10.2018жМұғалімнің аты-жөні:Елеуова А.
Сынып:8 « а,ә,б»Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыКвадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 8.1.2.3 көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығару және көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына алу;8.1.2.4 бөлшек бөлімін иррационалдықтан арылту;8.1.2.5 құрамында түбір таңбасы бар өрнектерді түрлендіруді орындау;8.1.2.6 нақты сандарды салыстыру;
Сабақ мақсаттарыБарлығы: Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіруді қолданып, есептер шығара біледі Басым көпшілігі:
  • формуланы қолданып есеп шығарады.- жай бөлшектің алымын, бөлімін дұрыс ажырата алады.;
  • Кейбірі:Оқушылар бөлшек бөлімін иррационалдықтан босату үшін квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіреді, талдайды
    Бағалау критерийлері - санның квадрат түбірі анықтамасын жатқа біледі- квадрат түбір анықтамасы мен қасиеттерін толық айта алады. - арифметикалық квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіре ықшамдай отырып, оларға амалдар орындай біледі
    Тілдік мақсаттар Оқушылар:
  • бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босатудың негізгі ережелерін тұжырымдайды, өз ойын жеткізу барысында математикалық терминдерді қолдана отырып, тапсырманы орындаудың кезеңдерін түсіндіреді
  • Пәнге тән лексика мен терминология:
  • Квадрат түбір, көбейткіш, квадрат түбірлердің қосындысы/ айырмасы, квадраттардың қосындысы/ айырмасы, түйіндес өрнек Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығарады....Бөлшектің негізгі қасиеттерін қолданайық...Бөлшектің алымы мен бөлімін ..... көбейтейік
    Құндылықтарды дарыту

    «Мәңгілік Ел» Жалпы ұлттық идеясының құндылықтырына сай,ынтымақтаса жұмыс істеуге, бірін-бірі құрметтеуге,өмір бойы білім алуға тәрбиелеу
    Пәнаралық байланыстарҚазақ тілі ,бейнелеу өнері, еңбекке баулу
    АКТ қолдану дағдылары Paint,Power point презентациямен жұмыс жасау
    Бастапқы білім Оқушылар арифметикалық квадраттық түбірлердің қасиеттерін біледі, түбірдің мәнін таба алады, көбейткішті түбір астынан шығаруды және түбір астына кіргізуді біледі
    Сабақ барысы
    Скезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
    Сабақтың басы 5 мин





















    Сабақтың ортасы30 мин

































































    Ұйымдастырушылық кезеңі
  • Оқушылармен сәлемдесу
  • Сныпта жақсы көңіл – күй орнату үшін «Тілек» жаттығуын жасау.
  • Топқа біріктіру (топ ішінде ролдерді бөлісу)
  • Бағалау парағын тарату
  • Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
  • Қызығушылықты ояту« Өз жартыңды тап » жаттығуын орындатуМұғалім жұп карточкаларды дайындайды: Біреуінде формуланың басы, екіншісінде формуланың жауаптары жазылған парақша. Бірақ сұрақ пен оның жауабына арналған карточкалардың түсі бірдей болады. Содан кейін оның түсі бойынша өзіне серігін іздеп, жалғасын табады.Үй тапсырмасын сұрау кезеңі «Көршімен жұмыс»ҚБ: «Үлгі бойынша бағалау» (интербелсенді тақтамен көршілері тексереді).«Қайталау – оқу анасы».Бөлшек бөлімін иррацианалдықтан босатуОқушыға хатБөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату дегеніміз-________________________________________________________

    1) егер бөлшектің бөлімі __________________________ түрде болса,онда _____________________________________________________

    2) егер бөлшектің бөлімі __________________________ түрде болса,онда ______________________________________________________3)___________________________________________________________________________________ мұқият бол.Бағалау критерийлері:
  • Сұрақты дұрыс қоя алады.
  • 2. Құнды ой жинақтап, ойын ашық жазадыҚБ: БағдаршамКарточкалар тақырыпты түсінгенін көрсету үшін пайдалануға болады 1-тапсырма «Бірге ойлаймыз» әдісі Бұл әдістің тиімділігі сыныптағы елеусіз оқушыны сабаққа тартуда.-мұғаліміңіз 1-4 дейін санды таңдайды;- осы санға сәйкес келетін оқушы жауап береді;Өтілген тақырып бойынша мысалдар беріледі. Келтірілген мысалдарды әр топтан осы санға сәйкес келетін оқушы тақтаға есеп шығарады. 1.Көбейткішті түбір белгісінің алдына шығар.А)= 2 б) = 5; в) =62. Көбейткішті түбір белгісінің ішіне енгіз.А)2= б) 3 = в) 4=3.Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан құтыл.А) б) в) ҚБ: «+», «–» қызықты;«+» - жеткіліті,«–» - жетілдіруді қажет етеді, интербелсенді тақтадағы жауабы арқылы бағалайды.2-тапсырма «Фишбоун» әдісі (Жауабын тақта арқылы әркім өзін тексереді. Әр дұрыс жауап 1 ұпай)1-топ.А) ә) б)2-топА) ә) б) 3-топА) ә) б)Жауаптары: 1-топ. : ә) б) 2-топ : ә) б)

    3-топ : ә) б)3Бағалау критерийлері:
  • Есепті шығару үлгісінің дұрыс жүргізілуі;
  • Есептердің толық шығарылуы;


  • ҚБ: Екі жұлдыз бір тілек (топтар бір-бірін бағалайды). Сыныптастарды бағалау үдерісінде оқушылардан екі жұлдыз қоюды және бір тілек айтуды сұраңыз. Екі жұлдыз = жұмыс істеген кезде оларға ерекше ұнаған 2 зат Бір тілек = бұл жақсартуға болатын нәрсе.3-тапсырма «Білгенге маржан»Оқулықпен жұмыс 1.123Бағалау критерийлері:
  • Есепті шығару үлгісінің дұрыс жүргізілуі;
  • Есептердің толық шығарылуы;
  • Жауаптарының дұрыстығы;
  • Оқушылар бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату дағдыларын бекітуге арналған тапсырмаларды алады. Тапсырмалардың күрделілігі жоғарылай береді. Мұғалім сыныпты шолып өтіп, оқушыларға ауызша пікірлер береді. Кейбір тапсырмаларды іс-әрекетке түсінік бере отырып тақтаның алдында орындалуы мүмкін.ҚБ: «Мұғалімнің мадақтауы» (Өте жақсы! Жақсы!).
    Интерактивті тақта, слайд.Бағалау парағы



































    «Тыңда-жаз-алмастыр-тексер»





































































































































    "Ізденіс тапсырмалары"
    Сабақтың соңы 5минПысықтау «Кубизм» әдісі1) дәрежеге шығару амалына кері амал бар ма?2) арифметикалық квадрат түбір дегеніміз не?3)Квадрат түбір және арифметикалық квадрат түбір ұғымдарының қандай айырмашылықтары бар ?4)Арифметикалық квадрат түбірдің қандай қасиеттері бар?5)Нақты сандар жиыны дегеніміз не?6) нені білдіреді?Бағалау. Бағалау парақшалары арқылы бағалау

    Үй тапсырмасына бағыт-бағдар беру «Өмір бақи оқу» білім алу құндылығына тоқталу. № 1,118Кері байланыс «Блоб ағашы»


    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?








    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ