Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Квадрат теңдеулер тақырыбына есептер шығару
Материал туралы қысқаша түсінік
8.1.2.3 көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығару және көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына алу;
8.1.2.4 бөлшек бөлімін иррационалдықтан арылту;
8.1.2.5 құрамында түбір таңбасы бар өрнектерді түрлендіруді орындау;
8.1.2.6 нақты сандарды салыстыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
16 Қазан 2018
844
2 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: | 8.1А Квадрат түбір және иррационал өрнек | |
Күні:15.10.2018ж | Мұғалімнің аты-жөні:Елеуова А. | |
Сынып:8 « а,ә,б» | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы | Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 8.1.2.3 көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығару және көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына алу;8.1.2.4 бөлшек бөлімін иррационалдықтан арылту;8.1.2.5 құрамында түбір таңбасы бар өрнектерді түрлендіруді орындау;8.1.2.6 нақты сандарды салыстыру; | |
Сабақ мақсаттары | Барлығы: Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіруді қолданып, есептер шығара біледі Басым көпшілігі: | |
Бағалау критерийлері | - санның квадрат түбірі анықтамасын жатқа біледі- квадрат түбір анықтамасы мен қасиеттерін толық айта алады. - арифметикалық квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіре ықшамдай отырып, оларға амалдар орындай біледі | |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар: | |
Құндылықтарды дарыту | «Мәңгілік Ел» Жалпы ұлттық идеясының құндылықтырына сай,ынтымақтаса жұмыс істеуге, бірін-бірі құрметтеуге,өмір бойы білім алуға тәрбиелеу | |
Пәнаралық байланыстар | Қазақ тілі ,бейнелеу өнері, еңбекке баулу | |
АКТ қолдану дағдылары | Paint,Power point презентациямен жұмыс жасау | |
Бастапқы білім | Оқушылар арифметикалық квадраттық түбірлердің қасиеттерін біледі, түбірдің мәнін таба алады, көбейткішті түбір астынан шығаруды және түбір астына кіргізуді біледі | |
Сабақ барысы | ||
С\б кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы 5 мин Сабақтың ортасы30 мин | Ұйымдастырушылық кезеңі 1) егер бөлшектің бөлімі __________________________ түрде болса,онда _____________________________________________________ 2) егер бөлшектің бөлімі __________________________ түрде болса,онда ______________________________________________________3)___________________________________________________________________________________ мұқият бол.Бағалау критерийлері: 3-топ : ҚБ: Екі жұлдыз бір тілек (топтар бір-бірін бағалайды). Сыныптастарды бағалау үдерісінде оқушылардан екі жұлдыз қоюды және бір тілек айтуды сұраңыз. Екі жұлдыз = жұмыс істеген кезде оларға ерекше ұнаған 2 зат Бір тілек = бұл жақсартуға болатын нәрсе.3-тапсырма «Білгенге маржан»Оқулықпен жұмыс 1.123Бағалау критерийлері: | Интерактивті тақта, слайд.Бағалау парағы «Тыңда-жаз-алмастыр-тексер» "Ізденіс тапсырмалары" |
Сабақтың соңы 5мин | Пысықтау «Кубизм» әдісі1) дәрежеге шығару амалына кері амал бар ма?2) арифметикалық квадрат түбір дегеніміз не?3)Квадрат түбір және арифметикалық квадрат түбір ұғымдарының қандай айырмашылықтары бар ?4)Арифметикалық квадрат түбірдің қандай қасиеттері бар?5)Нақты сандар жиыны дегеніміз не?6) нені білдіреді?Бағалау. Бағалау парақшалары арқылы бағалау Үй тапсырмасына бағыт-бағдар беру «Өмір бақи оқу» білім алу құндылығына тоқталу. № 1,118Кері байланыс «Блоб ағашы» | |
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)