Материалдар / Квадрат теңдеулер тарауын қайталау

Квадрат теңдеулер тарауын қайталау

Материал туралы қысқаша түсінік
Жалпы мақсаты Квадрат теңдеулер туралы алған білімдерін жинақтап, тиянақтау Сабақтың әдісі СТО, АКТ, бағалау Мұғалім үшін оқу нәтижелері Сабақтың ғылымилығы, нәтижеге жету үшін ұйымдастырылған жұмыстардың толық орындалуы. Оқушылардың тақырыпты жеткілікті меңгеруі. Сабақта туындаған негізгі идеялар Оқушылардың өз бетінше жұмыстарын ұйымдастыруда уақытты дұрыс бөлу, тексеруді ұйымдастыру формасын ойластыру. Тапсырмаларды жұптасып орындау дағдысын жетілдіру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Қаңтар 2019
496
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Алгебра8- сынып



Сабақтың тақырыбыКвадрат теңдеулер тарауын қайталау
СілтемеОқу бағдарламасы, оқу әдістемелік құралыА.Я.Симонов «Система тренировочных задач и упражнений по математике»
Жалпы мақсатыКвадрат теңдеулер туралы алған білімдерін жинақтап, тиянақтау
Сабақтың әдісіСТО, АКТ, бағалау
Мұғалім үшін оқу нәтижелеріСабақтың ғылымилығы, нәтижеге жету үшін ұйымдастырылған жұмыстардың толық орындалуы. Оқушылардың тақырыпты жеткілікті меңгеруі.
Сабақта туындаған негізгі идеяларОқушылардың өз бетінше жұмыстарын ұйымдастыруда уақытты дұрыс бөлу, тексеруді ұйымдастыру формасын ойластыру. Тапсырмаларды жұптасып орындау дағдысын жетілдіру.
ТапсырмаларПікірлесу,есептерді талдау,нәтижені салыстыру, сұрақ- жауап
Жұмыс түрлеріСыныппен жұмысЖұптық,топтық жұмысБірін-бірі бағалауӨздік жұмыс
































Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:Психологиялық ахуал /2 мин/ «Шаттық шеңбері» Блум таксономиясы бойынша:
Ойлау деңгейіМұғалім тапсырмаларыОқушы іс-әрекеті
Білу /7 мин/Математика ғалымдарының аттарымен топқа бөлу (Пифагор, Фалес, Виет, Декарт)





2) Квадрат теңдеу бойынша берілген тақырыптарды қайталау


Әр оқушы бір-бірден алып, сол ғалымдардың аттарына сәйкес келетін столға орналасып, топ құрады. Топ басшысын сайлайды

Топ мүшелері тапсырманы қорғайды
Түсіну/5 мин/Әр тақырыптың мазмұнын ашу үшін топтарға толықтыру тесті беріледі

1) ах2+вх+с=0 квадрат теңдеу2) ах2=0, ax2+c=0, ax2+bx=0 толымсыз квадрат теңду3) ах2+вх+с=0 a=1 келтірілген квадрат теңдеу4) D>0 2 түбірі бар5) D=0 1 түбірі бар6) D<0 түбірі жоқ7)x1+x2=-p x1x2=q Виет теоремасы8) 3x-2=2(x+1)+5, рационал теңдеулер



Әр топ мүшелері орындайды, жауаптарын сыныпқа хабарлайды. Қалған топ жауаптың дұрыстығын өздерінікімен салыстыра отырып, тексереді.
Қолдану/5 мин/Интерактивті тақтада тапсырма беріледі.№386 1) 9х2-4x-2=0 2) 7х2+18x+5=0 3)
  • Х2-13х+4=0
  • Ауызша есептерді жұптасып орындап, топ сыныпқа түсіндіреді
    Сергіту сәті/3 мин/Мақал- мәтелдегі сандарды дұрыс табу керек.1....(Екі) жақсы қас болмас, ...(екі) жаман дос болмас.2.Досыңды ...(үш) күн сынама, ... (үш) жыл сына.3.Білгенің бір ...(тоғыз), білмегенің ...(99)4....(Он) рет айтқаннан, ...(бір) рет көрсеткен артықБарлық топ мүшелері бірігіп орындайды

    Талдау/5 мин/№1. Біреуінің екіншісінен 6-ауы артық екі натурал санның көбейтіндісі 187-ге тең. Осы сандарды табыңдар.№2. 120 санының біреуі екіншісінен 2-ге кем екі санның көбейтіндісі түрінде жазыңдар. Берілген түбірлері бойынша квадрат теңдеу құрыңдар:
  • 2;7 2) 6;-4


  • Әр топтан бір оқушы шығып, тапсырманы орындайды. Есеп шартына сәйкес талдап түсіндіреді.
    Жинақтау/7 мин/
  • х2-11x+10=0
  • х2-14x+49=0
  • х2-10x+24=0
  • х2-8x+7=0
  • Әр топ өз тапсырмаларын орындап, сыныпқа көрсетеді, бірігіп талдайды, түсіндіреді.Шыққан түбірлерге мақал-мәтел құрастырады

    Бағалау /5 мин/Жиынтық бағалау /жеке жұмыс, топтық жұмыс, сыныппен жүргізілген жұмыстар бойынша /Өте тамаша! Жарайсын!12-10 ұпай Тарауды толық меңгеріп, сабаққа сараптама жасай отырып, логикалық ойлау қабілеті дамыған, өзіндік ойы бар оқушы.Тамаша! Алға!9-6 ұпай Тарауды толық меңгерген. Есеп шығара алатын оқушы.Ойлану керек! Қалма!5-3 ұпай Әлі де дайындалуды қажет ететін оқушы.

    Жиынтық бағалау. Топ басшылары өз топтарын тарау бойынша алған білімдерін ( үй тапсырмасы, топтық, зерттеушілік жұмыстары) ескере отырып бағалайды

    Кері байланысОқушылар өтілген сабақтан жағымды әсер алғандығын, сабақтың қызықты өткендігін жеткізді. Рефлексия алынды.Сабақтан алған әсерлері бойынша тақтаға стикерлерді жабыстырды
    Үйге тапсырма/1 мин/Квадрат теңдеу құру арқылы шешілетін есептерге алгоритм құру

    Өздік жұмыс






    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ