Ойлау деңгейі | Мұғалім тапсырмалары | Оқушы іс-әрекеті |
Білу /7 мин/ | Математика ғалымдарының аттарымен топқа бөлу (Пифагор, Фалес, Виет, Декарт)
2) Квадрат теңдеу бойынша берілген тақырыптарды қайталау |
Әр оқушы бір-бірден алып, сол ғалымдардың аттарына сәйкес келетін столға орналасып, топ құрады. Топ басшысын сайлайды
Топ мүшелері тапсырманы қорғайды |
Түсіну/5 мин/ | Әр тақырыптың мазмұнын ашу үшін топтарға толықтыру тесті беріледі
1) ах2+вх+с=0 квадрат теңдеу2) ах2=0, ax2+c=0, ax2+bx=0 толымсыз квадрат теңду3) ах2+вх+с=0 a=1 келтірілген квадрат теңдеу4) D>0 2 түбірі бар5) D=0 1 түбірі бар6) D<0 түбірі жоқ7)x1+x2=-p x1x2=q Виет теоремасы8) 3x-2=2(x+1)+5, рационал теңдеулер
| Әр топ мүшелері орындайды, жауаптарын сыныпқа хабарлайды. Қалған топ жауаптың дұрыстығын өздерінікімен салыстыра отырып, тексереді. |
Қолдану/5 мин/ | Интерактивті тақтада тапсырма беріледі.№386 1) 9х2-4x-2=0 2) 7х2+18x+5=0 3) Х2-13х+4=0 | Ауызша есептерді жұптасып орындап, топ сыныпқа түсіндіреді |
Сергіту сәті/3 мин/ | Мақал- мәтелдегі сандарды дұрыс табу керек.1....(Екі) жақсы қас болмас, ...(екі) жаман дос болмас.2.Досыңды ...(үш) күн сынама, ... (үш) жыл сына.3.Білгенің бір ...(тоғыз), білмегенің ...(99)4....(Он) рет айтқаннан, ...(бір) рет көрсеткен артық | Барлық топ мүшелері бірігіп орындайды
|
Талдау/5 мин/ | №1. Біреуінің екіншісінен 6-ауы артық екі натурал санның көбейтіндісі 187-ге тең. Осы сандарды табыңдар.№2. 120 санының біреуі екіншісінен 2-ге кем екі санның көбейтіндісі түрінде жазыңдар. Берілген түбірлері бойынша квадрат теңдеу құрыңдар:2;7 2) 6;-4
| Әр топтан бір оқушы шығып, тапсырманы орындайды. Есеп шартына сәйкес талдап түсіндіреді. |
Жинақтау/7 мин/ | х2-11x+10=0 х2-14x+49=0 х2-10x+24=0х2-8x+7=0 | Әр топ өз тапсырмаларын орындап, сыныпқа көрсетеді, бірігіп талдайды, түсіндіреді.Шыққан түбірлерге мақал-мәтел құрастырады
|
Бағалау /5 мин/ | Жиынтық бағалау /жеке жұмыс, топтық жұмыс, сыныппен жүргізілген жұмыстар бойынша /Өте тамаша! Жарайсын!12-10 ұпай Тарауды толық меңгеріп, сабаққа сараптама жасай отырып, логикалық ойлау қабілеті дамыған, өзіндік ойы бар оқушы.Тамаша! Алға!9-6 ұпай Тарауды толық меңгерген. Есеп шығара алатын оқушы.Ойлану керек! Қалма!5-3 ұпай Әлі де дайындалуды қажет ететін оқушы.
| Жиынтық бағалау. Топ басшылары өз топтарын тарау бойынша алған білімдерін ( үй тапсырмасы, топтық, зерттеушілік жұмыстары) ескере отырып бағалайды
|
Кері байланыс | Оқушылар өтілген сабақтан жағымды әсер алғандығын, сабақтың қызықты өткендігін жеткізді. Рефлексия алынды. | Сабақтан алған әсерлері бойынша тақтаға стикерлерді жабыстырды |
Үйге тапсырма/1 мин/ | Квадрат теңдеу құру арқылы шешілетін есептерге алгоритм құру
| Өздік жұмыс |