Мұғалімнің аты-жөні
|
Математика пәні мұғалімі :
Неткалиева Гульмира Бисеновна
8
сынып
|
Сабақтың атауы
|
Квадрат теңдеулерді шешу
тақырыбына есептер шығару.
|
Сілтеме
|
Математика 8 сынып.
А.Әбілқасымова, И.Бекбоев т.б.
слайдтар, сабақ жоспары
|
Жалпы мақсаты
|
Квадрат теңдеулерді шешу
формулаларын есептер шығаруда қолдана білуге үйренеді.Оқушылардың
тарау бойынша алған білімдерін жинақтау, квадрат теңдеудің
түбірлерінің формуласын есептер шығаруда қолдана білу дағдыларын
жетілдіру.Өздігінен қорытынды шығаруға машықтандыру, пәнге деген
қызығушылығын және белсенділігін арттыру. Сенімділікке,
ұқыптылыққа, шапшаңдыққа, ұжымдыққа
тәрбиелеу.
|
Міндеттер
|
Есеп шығаруда тиімді пайдалану
бейімділігін қалыптастыру.
Қиындығы әр түрлі есептерді шығару барысында, түрлендіруді
орындауда білім - білік дағдыларын дамыту.
Сапалы білім алуға баулу. Сыйластыққа, өзін - өзі ұйымдастыруға
тәрбиелеу.Тақырып бойынша ой-қорытындылар жасау.Күнделікті өмірде
қолдана білу, мәндерін ажырата білу.
|
Мұғалім үшін оқу нәтижелері
|
Квадрат теңдеуді шешу
формулаларын тиімді пайдалана отырып есептер шығара біледі. Оқуға
бағыт-бағдар беру.
Топта жұмыс істеу арқылы
тарауды бекітіп шығады. Оқушылардың өздерін және достарын бағалау
мүмкіндіктерін жасау.
|
Сабақтың түрі, әдіс тәсілдері
|
Топтық жұмыс, жұптық
жұмыс,диалогтық оқыту, АКТ –ны меңгеру, сұрақ-жауап, талдау,
қорыту, деңгейлеп оқыту
|
Сабақтың көрнекілігі
|
Видеопроектор, тақырыпқа сай
слайдтар, фотоаппарат, үлестірме парақтар, топтық таспсырмалар
жазылған плакаттар, бағалау парағы, "Көңіл күй" дидары / рефлексия
парағы/
|
Күтілетін нәтиже
|
Оқушылар квадрат теңдеуді шншу
түрлерін меңгереді, күнделікті қоршаған ортадан мысалдар келтіре
алады. Есептерді шығара алады.Өздерін және сыныптастарын бағалай
алады.
|
Ұйымдастыру кезеңдері
|
Сәлемдесу.Оқушыларды сабаққа психологиялық
дайындау.
Көңіл-күйлерін ауызша
сұрау.
Оқушылар 3 топқа бөлініп
отырады.
Бағалау критерийі:
1.Білімділігі
2.Ойлау жылдамдығы
3.Математикалық тілі
4.Топпен жұмыс жасауы
5.Жеке жұмыс жасауы
№
|
Оқушының аты-жөні
|
Үй тапсырма
сына
жауап беруі /Жұптық
жұмыс/
|
Топпен жұмыс
|
Деңгейлік тапсырма
|
Жұмбақ шешу
|
Бекіту тапсырмасы
|
Жинаған балл саны
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сабақтың
барысы
|
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Оқушылармен үйге берген тапсырманы
талдау.
|
Үй тапсырмасын тексеру. Жұптық
жұмыс.
Бір-бірінің дәптерлерінен үй
жұмысын тексеру.
Үйге берілген тапсырма:
|
Ой
–қозғау
3
мин
|
Тест
1. 1. a = - 3, b = 8, c = 5
болса, онда ax2+bx+c=0 теңдеуін жаз
a) 3x2+8x+5 b) -
3x2+8x - 5c) -
3x2+8x+5=0d) -
3x2
- 8x - 5=0
2. Қай сан x2
- 3x - 10=0 теңдеуінің түбірі
болады?
a) 5 b) - 5 c) 3 d) - 2
3. a = - 5, b = 9, c = 4 болса, онда
ax2+bx+c=0 теңдеуін жаз
a) 3x2+8x+5=0b)
5x2+8x – 5=0 c) -
5x2+9x+4=0 d) -
3x2
- 8x -
5=0
4.
2x2+3x+1=0 Дискриминанты нешеге
тең?
a) 4 b) 5 c) 1 d)
25
|
Білімді жүйелеу:
Топпен деңгейлік тапсырмалар
орындау
10
мин
|
Әртоп деңгейлік тапсырмалар
орындап, есеп шығарады
Оқулықпен және тақтамен жұмыс
қатар жүріп отырады.
Есептер:
А-деңгейі
В-деңгейі
С-деңгейі
|
Сергіту сәті -
3
мин
Математикалық
Квадрат теңдеулер шешу , ауызша
есептеу
|
|
Сабақты бекіту 5 мин
|
Сабақты бекіту сұрақтарын
беремін слайдта
|
Әр топ бір - біріне әзірлеген
есептерін шығарады
|
Бағалау 3 мин
|
Топ жетекшілерінің қойған
балдарын талдап оқушыларды бағалау, балл қорытынды баға
шығару
|
Топтағы оқушылар бірін-бірі
келесі критерийлер және дискрипторлар бойынша
бағалайды:
1.Білімділігі
2.Ойлау жылдамдығы
3.Математикалық тілі
4.Топпен жұмыс жасауы
5.Жеке жұмыс жасауы
|
Үйге тапсырма 1 мин
|
Үйге:
А-
№232
В-№238
С-№
243
Үйге тапсырма беремін, бағаларын күнделіктеріне
қоямын.
|
«Квадрат теңдеу және олардың түбірлерінің
формуласы» тақырыптары бойынша өтілген материалдарды
қайталау.
Оқушылар күнделіктерін ашып бағалау парағындағы
бағаларын қояды, үйге тапсырманы жазып алады.
|
Рефлексия 1 мин
|
Оқушыларға түрлі-түсті
стикерлер таратылады.
|
О
қушылар өз ойларын жазып , көңіл-күй дидарына
іледі.
Кері
байланыс. (Сабақта өзіне не ұнады,қандай
әсер алды ,нені үйренді ,нені меңгерді
т.б.)
Рефлексия.
( Сабақтағы өзіне ұнаған
белсенді қатысқан сыныптасына тілекті стикерге жазады) Стикерлерін
"Күн дидарына" апарып жабыстырады. Содан сабақтың балаға ұнағанын
көреміз.
|