Л л дыбысы мен әрпі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Л л дыбысы мен әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолданады; дыбыстың мағына ажыратушы қызметін түсінеді; сөйлеу барысында жалғауларды дұрыс қолдануды үйренеді; сызба-модель, сурет, белгілер арқылы сөз, сөйлем, шағын мәтін құрастырады; жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптерді, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазады; айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп және есту, есте сақтау арқылы жазады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім: Әліппе кезеңі



Педагогтің аты-жөні:

Күні:

Сынып: 1

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Л дыбысы және әрпі

Оқу бағдарла- масына сәйкес күтілетін нәтижелер

Білімділік: оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолданады; дыбыстың мағына ажыратушы қызметін түсінеді; сөйлеу барысында жалғауларды дұрыс қолдануды үйренеді; сызба-модель, сурет, белгілер арқылы сөз, сөйлем, шағын мәтін құрастырады; жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптерді, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазады; айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп және есту, есте сақтау арқылы жазады.

Дамытушылық: сөздік қоры байиды; байланыстырып сөйлеуге үйренеді.

Тәрбиелік: ана тілін, Отанын, халқын, мәдениеті мен салт-дәстүрін құрметтей біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

(1–7 мин)

(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі:

  1. Сәлемдесу.

  2. Оқушыларды түгендеу. Психологиялық ахуал орнату. Қай сандыққа саламын?

Оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеті мен қызығушылықтары дамиды.

Берілген суреттегі заттардың атауында л дыбысы бар болса, 1-сандыққа, атауында л дыбысы жоқ суреттерді

2-сандыққа салады.

Shape1

* Л қандай дыбыс?





74




* Л әрпі сөздің қай бөлігінде тұра алады?



Сабақтың ортасы (26 мин)

Сабақтың күтілетін нәтижесімен таныстыру:

Балалар, сендер бүгін сызба-модель бойынша cөйлем құрайсыңдар. Сөйлеу барысында жалғауларды дұрыс қолданасыңдар. «Л» әрпі кездесетін сөздерді, сөйлемдерді көркем жазып үйренесіңдер.


Күтілетін нәтижені мұқият тыңдайды.




Қолдау



(МК, Ұ) Дыбыстық жинақтау дағдыларын дамыту жұмысы.

Оқылым

1. Оқулықтың 20-бетінде берілген «ара»,

«аралар» сөздерін оқу. Бұл сөздердің жекелік және көптік мағына беретінін іс жүзінде меңгеру.






1. Ара және аралар сөзінің айырмашылығын табады. Көптік мағына беріп тұрған қосымшаға оқушылардың назары аудартылады. Оқушылар ара және аралар сөздерін қолданып, сөйлем құрайды.






Қолдауды қажет ететін оқушыларға көмек беру.








Суреттер, оқулық Сызба


А Р А А Р А Л А Р

  1. Сын атына зат атын табу. Бос ұяшыққа тиісті сөзді қойып оқу.

  2. Жаңылтпашты буындап, тұтас оқу. Ара, ара, аралар.

Ара арал аралар.


  1. Ала сөзіне қатысты зат атауын табады: ала бұзау, ала мысық, ала қарбыз. Қарбыз ала.

  2. Жаңылтпашты буындап, тұтас оқиды. Жаттап алады.



Қолдауды қажет ететін оқушыларға көмек беру.






Оқулық


Жазылым

  1. Жазу дәптерімен жұмысты ұйымдастыру.

  2. Жаңылтпашты «Жазу дәптеріне» көшіріп жазу.


Оқушылар жазу дәптеріндегі тапсырмаларды орындайды:

1. Үзік сызықтарды бастырып жүргізеді

және көп нүктенің орнына тиісті әріпті жазады.



Мақтау


Жазу дәптері

75




2. Сабақ соңында өз іс-әрекетіне (каллиграфиялық талапқа сай дұрыс және сауатты жазу) кері байланыс жасап, өзін-өзі бағалауы үшін әр беттің соңында берілген дөңгелек-шартты белгілерді бояйды: «жасыл» түс –

«Бәрекелді!», «көк» түс – «Жарайсың!»,

«қызыл» түс – «Ойлан!».

Оқушыларға қолдау көрсету.



Мақтау, қолдау


Сабақтың соңы

(7 мин)

Бекіту және саралау

Саралау тапсырмасымен жұмыс ұйымдастыру:

  1. деңгей:

«Арала» сөзінен жаңа сөз құра.

  1. деңгей:

«Арал» сөзінің түсіндірмесін мұғалімнің көмегімен сөздіктен тауып айт.

  1. деңгей:

«Арал» сөзімен сөйлем құра.

Оқушылар өздеріне берілген саралау тапсырмаларын орындайды.

  1. деңгейдегі оқушылар «арала» сөзінен жаңа сөз құрайды: ар, ара, арал.

  2. деңгейдегі оқушылар «арал» сөзінің түсіндірмесін мұғалімнің көмегімен

«Менің алғашқы сөздігім» көмекші құралынан тауып айтады.

  1. деңгейдегі оқушылар «арал» сөзімен сөйлем құрайды.



Оқулық




«Менің алғашқы сөздігім» көмекші құралы

Рефлексия

Сабақта алған көңіл күйлерін смайликпен көрсетеді.


Рефлексия тақтайшасы



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.10.2021
868
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі