|
Бөлім: Әліппе кезеңі |
|
|
|||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Күні: |
||||
|
Сынып: 1 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Л дыбысы және әрпі |
||||
|
Оқу бағдарла- масына сәйкес күтілетін нәтижелер |
Білімділік: оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолданады; дыбыстың мағына ажыратушы қызметін түсінеді; сөйлеу барысында жалғауларды дұрыс қолдануды үйренеді; сызба-модель, сурет, белгілер арқылы сөз, сөйлем, шағын мәтін құрастырады; жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптерді, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазады; айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп және есту, есте сақтау арқылы жазады. Дамытушылық: сөздік қоры байиды; байланыстырып сөйлеуге үйренеді. Тәрбиелік: ана тілін, Отанын, халқын, мәдениеті мен салт-дәстүрін құрметтей біледі. |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы (1–7 мин) |
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеті мен қызығушылықтары дамиды. |
Берілген суреттегі заттардың атауында л дыбысы бар болса, 1-сандыққа, атауында л дыбысы жоқ суреттерді 2-сандыққа салады.
* Л қандай дыбыс? |
|
|
|
74
|
|
|
* Л әрпі сөздің қай бөлігінде тұра алады? |
|
|
|
Сабақтың ортасы (26 мин) |
Сабақтың күтілетін нәтижесімен таныстыру: – Балалар, сендер бүгін сызба-модель бойынша cөйлем құрайсыңдар. Сөйлеу барысында жалғауларды дұрыс қолданасыңдар. «Л» әрпі кездесетін сөздерді, сөйлемдерді көркем жазып үйренесіңдер. |
Күтілетін нәтижені мұқият тыңдайды. |
Қолдау |
|
|
|
(МК, Ұ) Дыбыстық жинақтау дағдыларын дамыту жұмысы. Оқылым 1. Оқулықтың 20-бетінде берілген «ара», «аралар» сөздерін оқу. Бұл сөздердің жекелік және көптік мағына беретінін іс жүзінде меңгеру.
|
1. Ара және аралар сөзінің айырмашылығын табады. Көптік мағына беріп тұрған қосымшаға оқушылардың назары аудартылады. Оқушылар ара және аралар сөздерін қолданып, сөйлем құрайды. |
Қолдауды қажет ететін оқушыларға көмек беру. |
Суреттер, оқулық Сызба |
|
|
А Р А А Р А Л А Р
Ара арал аралар. |
|
Қолдауды қажет ететін оқушыларға көмек беру. |
|
|
|
|
|
|
Оқулық |
|
|
Жазылым
|
Оқушылар жазу дәптеріндегі тапсырмаларды орындайды: 1. Үзік сызықтарды бастырып жүргізеді және көп нүктенің орнына тиісті әріпті жазады. |
Мақтау |
Жазу дәптері |
75
|
|
|
2. Сабақ соңында өз іс-әрекетіне (каллиграфиялық талапқа сай дұрыс және сауатты жазу) кері байланыс жасап, өзін-өзі бағалауы үшін әр беттің соңында берілген дөңгелек-шартты белгілерді бояйды: «жасыл» түс – «Бәрекелді!», «көк» түс – «Жарайсың!», «қызыл» түс – «Ойлан!». |
Оқушыларға қолдау көрсету. Мақтау, қолдау |
|
|
Сабақтың соңы (7 мин) |
Бекіту және саралау Саралау тапсырмасымен жұмыс ұйымдастыру:
«Арала» сөзінен жаңа сөз құра.
«Арал» сөзінің түсіндірмесін мұғалімнің көмегімен сөздіктен тауып айт.
«Арал» сөзімен сөйлем құра. |
Оқушылар өздеріне берілген саралау тапсырмаларын орындайды.
«Менің алғашқы сөздігім» көмекші құралынан тауып айтады.
|
|
Оқулық «Менің алғашқы сөздігім» көмекші құралы |
|
Рефлексия
|
Сабақта алған көңіл күйлерін смайликпен көрсетеді. |
|
Рефлексия тақтайшасы |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Л л дыбысы мен әрпі
Л л дыбысы мен әрпі
|
Бөлім: Әліппе кезеңі |
|
|
|||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Күні: |
||||
|
Сынып: 1 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Л дыбысы және әрпі |
||||
|
Оқу бағдарла- масына сәйкес күтілетін нәтижелер |
Білімділік: оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолданады; дыбыстың мағына ажыратушы қызметін түсінеді; сөйлеу барысында жалғауларды дұрыс қолдануды үйренеді; сызба-модель, сурет, белгілер арқылы сөз, сөйлем, шағын мәтін құрастырады; жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптерді, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазады; айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп және есту, есте сақтау арқылы жазады. Дамытушылық: сөздік қоры байиды; байланыстырып сөйлеуге үйренеді. Тәрбиелік: ана тілін, Отанын, халқын, мәдениеті мен салт-дәстүрін құрметтей біледі. |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы (1–7 мин) |
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеті мен қызығушылықтары дамиды. |
Берілген суреттегі заттардың атауында л дыбысы бар болса, 1-сандыққа, атауында л дыбысы жоқ суреттерді 2-сандыққа салады.
* Л қандай дыбыс? |
|
|
|
74
|
|
|
* Л әрпі сөздің қай бөлігінде тұра алады? |
|
|
|
Сабақтың ортасы (26 мин) |
Сабақтың күтілетін нәтижесімен таныстыру: – Балалар, сендер бүгін сызба-модель бойынша cөйлем құрайсыңдар. Сөйлеу барысында жалғауларды дұрыс қолданасыңдар. «Л» әрпі кездесетін сөздерді, сөйлемдерді көркем жазып үйренесіңдер. |
Күтілетін нәтижені мұқият тыңдайды. |
Қолдау |
|
|
|
(МК, Ұ) Дыбыстық жинақтау дағдыларын дамыту жұмысы. Оқылым 1. Оқулықтың 20-бетінде берілген «ара», «аралар» сөздерін оқу. Бұл сөздердің жекелік және көптік мағына беретінін іс жүзінде меңгеру.
|
1. Ара және аралар сөзінің айырмашылығын табады. Көптік мағына беріп тұрған қосымшаға оқушылардың назары аудартылады. Оқушылар ара және аралар сөздерін қолданып, сөйлем құрайды. |
Қолдауды қажет ететін оқушыларға көмек беру. |
Суреттер, оқулық Сызба |
|
|
А Р А А Р А Л А Р
Ара арал аралар. |
|
Қолдауды қажет ететін оқушыларға көмек беру. |
|
|
|
|
|
|
Оқулық |
|
|
Жазылым
|
Оқушылар жазу дәптеріндегі тапсырмаларды орындайды: 1. Үзік сызықтарды бастырып жүргізеді және көп нүктенің орнына тиісті әріпті жазады. |
Мақтау |
Жазу дәптері |
75
|
|
|
2. Сабақ соңында өз іс-әрекетіне (каллиграфиялық талапқа сай дұрыс және сауатты жазу) кері байланыс жасап, өзін-өзі бағалауы үшін әр беттің соңында берілген дөңгелек-шартты белгілерді бояйды: «жасыл» түс – «Бәрекелді!», «көк» түс – «Жарайсың!», «қызыл» түс – «Ойлан!». |
Оқушыларға қолдау көрсету. Мақтау, қолдау |
|
|
Сабақтың соңы (7 мин) |
Бекіту және саралау Саралау тапсырмасымен жұмыс ұйымдастыру:
«Арала» сөзінен жаңа сөз құра.
«Арал» сөзінің түсіндірмесін мұғалімнің көмегімен сөздіктен тауып айт.
«Арал» сөзімен сөйлем құра. |
Оқушылар өздеріне берілген саралау тапсырмаларын орындайды.
«Менің алғашқы сөздігім» көмекші құралынан тауып айтады.
|
|
Оқулық «Менің алғашқы сөздігім» көмекші құралы |
|
Рефлексия
|
Сабақта алған көңіл күйлерін смайликпен көрсетеді. |
|
Рефлексия тақтайшасы |
шағым қалдыра аласыз
















