Магниттік мектеп мұғалімдеріне
арналған сабақ
Алгебра және анализ
бастамалары 11`а` сыныбы 30 қаңтар 2017
жыл
Пән мұғалімі: Зейнолдина
А.К.
|
Тақырыбы
|
Логарифмдік
теңсіздіктер
|
Сабақ
мақсаттары
|
Логаримнің қасиеттерін,
теңсіздіктер шешу алгоритмдері мен әдіс-тәсілдерін есеп шығаруда
пайдалану.
Логикалық ойлау қабілеті мен
есеп шығару дағдыларын жетілдіру.
|
Сабақ
түрі
|
Практикалық, есеп
шығару
|
Күтілетін
нәтиже
|
-
Логарифмнің қасиеттерін есеп
шығаруда қолданады
-
Берілген теңсіздіктің анықталу
облысын табады
-
Логарифмдерді бірдей негізге
келтіреді
-
Логарифмнің негізіне
байланысты өспелі (кемімелі) екенін
анықтайды
-
Алынған теңсіздікті шешіп
шешімін сан өсіне сызып көрсетеді
-
Шешімін анықталу облысымен
қиылыстырып жауабын алады
|
Білім беру
технологиясы
|
Сын тұрғысынан ойлау
технологиясы
|
Сабақтың білім беру
формасы
|
Топпен бірлесе, жұптық және
жекелей атқаратын жұмысқа арналған
|
Сабақта қолданылатын әдіс
тәсілдер
|
Кумулятивтік әңгіме,
зертеушілік әңгіме, өздік жұмыс.
|
Көрнекіліктер
|
презентация, таратпа
материалдар, бағалау парағы.
|
Сабақ
барысы
|
Мұғалім
іс-әрекеті
|
Оқушы
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ұйымдастыру
(3
мин)
|
Оқушыларды
түгендеу
Топқа
бөлу
Топ басшысын
сайлау
Үй тапсырмасын
тексеру
|
Топпен жинақталып
отыру.
|
Мұғалімнің формативті
бағалауы
|
«Қызығушылықты
ояту»
( 6
мин)
|
Шатастырылған
баулар
Қиынды анықтамаларды таратып
беру, қасиеттерін және теңсіздіктерді шешу алгоритмін
қайталату.
Слайд
1.
|
Қиынды анықтамаларды
құрастырып, анықтаманы және қасиеттерді
айтады.
|
Топ басшысының
бағалауы,
мұғалімнің формативті
бағалауы
|
«Мағынаны
ажырату»
(25мин)
|
Топқа есептер беріледі. Әр
есепке 10 ұпай беріледі.
І және ІІІ Қорғаушы
топ
Есепті топпен талдау,
шығару.
Есеп дұрыс шығарылған болса
топтың ұйғарымымен тақтаға шығып қорғаулары
қажет.
ІІ-ІҮ Бағалаушы
топ тақтаға шығарылған есептің
шығарылу алгоритмін, қысқаша жазылуын, шығарылу жолы
тиімді,
тиімсіз екенін бағалап, ұпай
санын шегере алады.
|
Есепті топпен талдайды,
шығарады.
Қорғаушылар:
Есеп дұрыс шығарылған болса
топтың ұйғарымымен тақтаға шығып
қорғайды.
Бағалаушылар:
Бағалаушы топ тақтаға
шығарылған есепті бағалайды.
|
Бағалаушы топ
оқушылары
Өзін-өзі
бағалауы
Топ басшысының
бағалауы.
Мұғалімнің
бағалауы.
|
Топ оқушыларына жеке тапсырма
беріледі.
Модулмен берілген теңсіздікті
шешу.Әр оқушы өз бейжиктегі түсіне сәйкес есепті
шығарады.
–сары
-қызыл
– жасыл
түс
-көк
|
Әр оқушы түстер бойынша жаңа
топқа бірлесе отырып есептерін талдап ең тиімді тәсілді тақтада
көрсетеді.
Топ оқушылары топтарға қайта
топтасады, әр оқушы есептерінің тиімді деген тәсілдерімен өз
топтарында бөліседі.
|
Өзін-өзі
бағалау
Топ басшысының
бағалауы.
|
Слайд 4. Үй тапсырмасы:
9.В.61,62
§18
оқуға
|
Үй тапсырмасын
жазады.
|
|
Семантикалық
карта толтыру
(6мин)
|
|
Кестені
толтыру
|
1
|
|
;
2,5)
|
2
|
|
|
3
|
|
(-)
|
4
|
|
(2;3,5)
|
Бағалануы
|
4 дұрыс
–«5»
3 дұрыс
–«4»
1-2
дұрыс-«3»
|
|
Жеке
жұмыс
Семантикалық
карта толтырады
|
Бірін-бірі
бағалауы
Топ басшысының
бағалауы
|
Бағалау
(3мин)
|
Топ басшысының формативті
бағалауымен, мұғалімнің жиынтық
бағалауы
Оқушының
аты-жөні
|
Үй тапсырмасының
орындалуы
|
Шатастырылған бауларға қатысу
белсенділігі
|
Қорғаушы, бағалаушы
тапсырмалары
|
Модулмен берілген
есептер
|
Кесте толтыру (бірін-бірі
бағалау)
|
Дескриптор арқылы
бағалануы
|
Қортынды
баға
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Табыс
критериі
р/с
|
дескриптор
|
балл
|
Бағалануы
|
1
|
Логарифмнің қасиеттерін есеп
шығаруда қолдану
|
2
|
11-12
-«5»
8-10
-«4»
5-7
-«3»
1-4
-«2»
|
2
|
Берілген теңсіздіктің анықталу
облысын табу
|
2
|
3
|
Логарифмдерді бірдей негізге
келтіру
|
2
|
4
|
Логарифмнің негізіне
байланысты өспелі (кемімелі) екенін
анықтау
|
2
|
5
|
Алынған теңсіздікті шешіп,
шешімін сан өсіне сызып көрсету
|
2
|
6
|
Шешімін анықталу
облысымен қиылыстырып жауабын алу
|
2
|
|
Кері
байланыс
Рефлексия
(2
мин)
|
Сабақ бойынша кері
байланыс.
|
Тақырып бойынша ұққанын және
ұқпағанын стикерге жазу.
|
|