Шеберлік сынып
|
Сагиндикова Халбика
Адилбековна
Алматы облысы Талғар
ауданы
«Т.Рысқұлов атындағы №9 жалпы
білім беретін орта мектебі» КММ-і
Математика пәні
мұғалімі
Санаты
жоғары
ІІІ (базалық) деңгей
бағдарламасы бойынша сертификатталушы
мұғалім
|
Тақырыбы
|
«Логикалық тапсырмалар арқылы
балалардың шығармашылық қабілеттерін
дамыту»
|
Мақсаты
|
Әріптестерге логикалық тапсырмалар арқылы
балалардың шығармашылық қабілетін дамыту үш негізгі
бағыты бойынша теориялық мағлұмат
беру, кеңесу, әріптестердің
жаңа әдіс-тәсілдерге
көзқарастарын көру, мастер-кластар
жүргізу.
|
|
Мұғалім
іс-әрекеті
|
Әріптестердің
іс-әрекеті
|
|
І.Кіріспе немесе жұмысқа бейімдеу, танысу
бөлімі:
|
|
1
|
Кіріспе сөз. Тақырыппен
таныстыру
|
|
2
|
«Логикалық тапсырмалар арқылы
балалардың шығармашылық қабілетін дамытудың негізгі
бағыттары...»––ой салу, әріптестердің
жауабын күту.
|
|
3
|
ІІ. Теориялық
бөлім:
"Логикалық тапсырмалар арқылы
балалардың шығармашылық қабілетін
қалай дамыту керек?»
бағдарлама идеяларын ашып көрсету,
түсіндіру.
|
Бағдарламаның идеяларын талдау, білімге деген
көзқарасты өзгерту керектігін, заман талаптарының күшеюі туралы ой
қозғау, талдау.
|
4
|
ІІІ. Практикалық
бөлім:
Топқа бөлу стратегиясын
түсіндіру.
«Арман»,
«Мұрат, «Мақсат»,
«Тілек» болып топқа
бөлемін.
|
«Менде бір ой бар...»
әдісі
|
5
|
Топ ережесін айқындау
|
Бірлесе отырып топ ережелерін анықтау,
белгілеу.
|
6
|
Оқушылардың логикалық
қабілеттерін дамытуда PISA, TIMSS,
PIRLS халықаралық
салыстырмалы зерттеулерінің әдісімен
есептерді құрастырудағы
ерекшеліктер
|
Оқушылардың логикалық
қабілеттерін дамытуда PISA (15 жасар оқушылар-дың
математикалық және ғылыми-жаратылыстану сауаттылығын, соны-мен
бірге әртүрлі типтегі мәтіндерді түсінуін салыстырмалы
бағалау), TIMSS (4-ші және 8-сынып оқушылардың
математикалық және ғылыми-жара-тылыстану сауаттылығын салыстырма-лы
бағалау) және PIRLS (мәтінді оқу және түсіну
сапасын зерделеу) халық-аралық салыстырмалы зерттеулеріндегі
нәтижесін жақсарту қажеттілігін түсіне
отырып, ой қозғау,
талдау, есептер
құрастыру.
|
7
|
Қорытынды кезең Сабақ соңындағы кері - байланыс.
«Тазалық» ойыны түрінде алу.
Қорытындылау: Сухомлинский
сөзі: “Мұғалімдік мамандық – бұл адамтану,
адамның күрделі және қызықты, шым-шытырығы мол рухани жан дүниесіне
үңіле білу. Педагогикалық шеберлік пен педагогикалық өнер – ол
даналықты жүрекпен ұға білу болып
табылады”
|
Қатысушыларға бір парақ беріледі. Онда мыналар
салынған:
-
Чемодан
-
Қоқыс
жәшігі
-
Еттартқыш
-Құрметті әріптестер, бүгінгі
тақырып бойынша алған керекті ақпараттарыңызды чемоданға салыңыздар
(жазыңыздар), бүгінгі сабақтағы керек емес болған, артық дүниені
қоқыс жәшігіне салыңыздар (жазыңыздар). Ал бүгіні ақпараттың ішінде
әлі оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқышқа
салыңыздар (жазыңыздар)
Осылайша қатысушы мұғалімдер шеберлік-сыныптан не
білім алғандарын көрсетеді.
Кері байланыс әрекетін
ұйымдасты-руда көзделетін басты мақсат: баланың саналы ішкі
рефлексиясы даярланады, сол арқылы қазіргі кездегі маңызды болып
саналатын өз бетімен еңбектену, бәсекеге қабілетті болу, алғырлық
сияқты қабілеттері дамиды.
|
8
|
ІҮ. Рефлексия:
№
Аралдар
саны
1 Қуаныш аралы
2 Бақыт аралы
3 Жаңалық аралы
4 Жалығу аралы
5 Реніш аралы
6 Мұңаю аралы
7
Күтпеген жағдай аралы
|
Стикерлерді толтырып, тақтада тұрған тілектер мен
ұсыныстар кітабына жабыстырады.
|
Шеберлік сынып
тақырыбы: «Логикалық тапсырмалар
арқылы балалардың шығармашылық қабілеттерін
дамыту»
І. Кіріспе немесе жұмысқа бейімдеу, танысу
бөлімі:
-
сәлемдесу
Құрметті әріптестер! Сіздерді
келіп жаткан жаңа жылдарыңызбен құттықтаймын! Мен сіздермен
кездесіп, бірлесе жұмыс жасайтыныма
қуаныштымын.
Барлықтарыңызды ортаға
шақырамын, дөңгеленіп тұрамыз. Әр мұғалім өз атын айтады, атының
бас әріпіне байланысты сөз тіркесін айтады, қалғандары өз алдындағы
адам туралы ақпаратты қайталап, өзі туралы ақпарат
береді.
Мысалы: Менің атым –Махаббат.
Мен кереметтің кереметін ұнатамын.
ІІ. Теориялық
бөлім:
«Логикалық тапсырмалар арқылы
балалардың шығармашылық қабілетін дамытудың негізгі
бағыттары...»––ой салу, әріптестердің
жауабын күту.
"Логикалық тапсырмалар арқылы
балалардың шығармашылық қабілетін
қалай дамыту керек?»
бағдарлама идеяларын ашып көрсету,
түсіндіру.
ІІІ. Практикалық
бөлім:
Топқа
бөлу стратегиясын түсіндіру./ Елбасамыздың «Жан шуағы» атты жыр жинағындағы халқына
арнаған өлеңінің шумақтары жазылған түрлі-түсті парақшалар арқылы
топқа бөлінеді.түсті таңдату, бірақ түсіне қарап емес Сол шумақтағы ерекше
сөздер арқылы топқа бөлу /
Оқушылардың логикалық
қабілеттерін дамытуда PISA (15 жасар оқушылардың
математикалық және ғылыми-жаратылыстану сауаттылығын, сонымен бірге
әртүрлі типтегі мәтіндерді түсінуін салыстырмалы
бағалау), TIMSS (4-ші және 8-сынып оқушылардың
математикалық және ғылыми-жаратылыстану сауаттылығын салыстырмалы
бағалау) және PIRLS (мәтінді оқу және түсіну
сапасын зерделеу) халықаралық салыстырмалы зерттеулеріндегі
нәтижесін жақсарту қажеттілігін түсіне
отырып, ой қозғау,
талдау, есептер
құрастыру.
Қорытынды:
Сухомлинский сөзі:
“Мұғалімдік мамандық – бұл адамтану, адамның күрделі және қызықты,
шым–шытырығы мол рухани жан дүниесіне үңіле білу. Педагогикалық
шеберлік пен педагогикалық өнер – ол даналықты жүрекпен ұға білу
болып табылады”/7 слайд/
ІҮ.
Рефлексия: Екі жұлдыз, бір тілек әдісі
бойынша семинарға баға беру
Стикерлерді толтырып, тақтада тұрған тілектер мен
ұсыныстар кітабына
жабыстырады.
Ертеңгі күннің еншісі – бүгінгі ұрпақтың білімі
мен тәрбиесіне төгілген тердің өлшемімен таразыланатынын ескерсек,
барлық үміт өздеріңізде, құрметті
ұстаздар!
«Педагогтік шеберлік – дарынды
талант емес, үйрену, ізденудің
нәтижесі»