Шығыс Қазақстан облысы
Өскемен қаласы әкімдігінің
«№6 орта мектебі» КММ
Шеберлік сыныптың жоспары
Тақырыбы: М. Дулатовтың «Байлық» әңгімесі
Дайындаған:
қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі –
Оразбаева Арайлым Мауткалиевна
|
Мерзімі: |
Мұғалімдер (әр түрлі жаста) |
Мұғалімдер саны: Қатысқаны: |
|||||
|
Тақырыбы |
|||||||
|
Сілтеме |
М.Дулатов «Байлық» әңгімесі. Интербелсенді әдістер |
||||||
|
Мақсаты |
Қолданылған интербелсенді әдістер арқылы пән мұғалімдерінің өз сабақтарында қолдануға болатынына жағдай жасау. |
||||||
|
Негізі идеясы |
Мұғалімдер жоғары сапалы педагогикалық тәжірибенің көмегімен осы салаға барынша мол үлес қоса алады. |
||||||
|
Оқыту нәтижелері |
● Интербелсенді әдістерді пайдалану керектігін түсінеді; ● Әр тапсырманың соңынан жүргізілетін бағалау тәсілдерін біледі; ● Оқыту үдерісінде интербелсенді әдістерді қолдану арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылығы оянатындығын түсінеді. |
||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Тәсілдер: жекелей, жұптық, топтық. Әдістер: «Топтастыру», «Ойлан, жұптас, пікірлес», «Пирамида», «Фишбоун», түйінді ой, рефлексия «Көңіл-күй аралы»Начало формы |
||||||
|
Сабақтың көрнекілігі |
интерактивті тақта, слайдтар, а3 қағазы, қылқаламдар, видеоролик «Қанағат қыл басыңдағы бағыңа!». |
||||||
|
Дереккөздері |
Ақпарат көздері. |
||||||
|
|
Барысы |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Тыңдаушылардың іс-әрекеті |
Бағалау |
|
||
|
|
I. Қызығушылық ояту |
Амандасу Топқа бөлу. |
Жылулық шеңберіне қатысады. Топқа бөлінеді. Топқа 1, 2, 3 саны арқылы бөлінеді. |
|
|
||
|
|
II Мағынаны тану |
«Топтастыру» әдісі Байлық дегеніміз не? |
Тыңдаушылардың жауабы тыңдалып, әр түрлі аталған байлықтың ішінен денсаулықты таңдап алады. |
Мұғалімнің ынталандыру сөздері |
|
||
|
|
|
«Ойлан, жұптас, пікірлес» әдісі «Пирамида» әдісі «Фишбоун» әдісі «Жарық жұлдыз» әдісі |
Таратылған мәтінді жекелей оқып, жұппен талқылап, топқа берілген тапсырмаларды бірлесіп жасайды.
М
|
Табыс критерийімен бағалау |
|
||
|
|
III.Ой толғаныс |
Түйінді ой «Қанағат қыл басыңдағы бағыңа!» видеоролигі |
1.Видеороликті көріп, мәтінмен салыстырады, оны талдап, топта пікір алмасады, әр топ өз түйінді ойларын шығарады. |
Бас бармақ |
|
||
|
|
“Көңіл-күй аралы” |
Берілген көңіл-күй аралынан мұғалімдер өздерінің алған әсерлерін таңдап, кері байланыстарын жазады. |
|
|
|||
Табыс критерийлерімен оқушы білімін бағалау
|
Сабақ кезеңдері, жұмыс барысы |
Бағалау дискрипторлары |
Ұпай Шәкі лі |
Ескертулер, Оқушының аты жөні |
||||
|
|
|
|
|
|
|||
|
1-аспект: Қол жеткізу және шығару |
|
0 - 3 0 - 3 0 – 4 |
|
|
|
|
|
|
|
Барлық ұпай саны: |
10 |
|
|
|
|
|
|
2-аспект: Байланысу және талдау. |
|
0 - 3
0 - 4
0 - 3 |
|
|
|
|
|
|
|
Барлық ұпай саны: |
10 |
|
|
|
|
|
|
3-аспект: Рефлексия және баға. |
|
0 – 3 0 – 4 0 - 3 |
|
|
|
|
|
|
|
Барлық ұпай саны: |
10 |
|
|
|
|
|
Баллдық жүйені бағаға айналдыру:
30 – 27 балл = «5»
26 – 23 балл = «4»
22 – 12 балл = «3»
11 балл одан төмен – «2»
М. Дулатов.
«Байлық»
Бір жарлы жігіт жас күнінде өзін оқытқан ұстазына жолығып, өзінің бұл күнде кедей екенін айтып, мұңын шақты. Онымен бірге оқыған серіктерінің көбі бай болып, кейбіреуі жұртқа қадірлі кісі болып кеткенде, өзінің әрқашан көрген күні жоқшылық екенін айтады.
-
Қалайша сен өзің айтқандай кедейсің? – деді ұстазы. – Сенің денің сау, қол-аяғың аман, жұмысқа жарарлықсың, - және шәкіртінің оң қолын көрсетіп сұрады: - сен мына қолыңды мың сомға кестіруге рұқсат етер ме едің?
-
Құдай сақтасын! Он мың сомға да кестірмеспін! – деді жігіт.
-
Қаншаға берер едің жарық дүниені көретұғын қырағы көздеріңді, сақ құлақтарыңды, мықты аяқтарыңды? – деді ұстаз.
-
Мен бұларды дүниенің малына айырбастамас едім, - деді шәкірт. Сонда ұстаз шәкіртке:
-
Қалайша енді осынша байлыққа ие бола тұрып, жарлымын дейсің? – деді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
М. Дулатов "Байлық" әңгімесі
М. Дулатов "Байлық" әңгімесі
Шығыс Қазақстан облысы
Өскемен қаласы әкімдігінің
«№6 орта мектебі» КММ
Шеберлік сыныптың жоспары
Тақырыбы: М. Дулатовтың «Байлық» әңгімесі
Дайындаған:
қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі –
Оразбаева Арайлым Мауткалиевна
|
Мерзімі: |
Мұғалімдер (әр түрлі жаста) |
Мұғалімдер саны: Қатысқаны: |
|||||
|
Тақырыбы |
|||||||
|
Сілтеме |
М.Дулатов «Байлық» әңгімесі. Интербелсенді әдістер |
||||||
|
Мақсаты |
Қолданылған интербелсенді әдістер арқылы пән мұғалімдерінің өз сабақтарында қолдануға болатынына жағдай жасау. |
||||||
|
Негізі идеясы |
Мұғалімдер жоғары сапалы педагогикалық тәжірибенің көмегімен осы салаға барынша мол үлес қоса алады. |
||||||
|
Оқыту нәтижелері |
● Интербелсенді әдістерді пайдалану керектігін түсінеді; ● Әр тапсырманың соңынан жүргізілетін бағалау тәсілдерін біледі; ● Оқыту үдерісінде интербелсенді әдістерді қолдану арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылығы оянатындығын түсінеді. |
||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Тәсілдер: жекелей, жұптық, топтық. Әдістер: «Топтастыру», «Ойлан, жұптас, пікірлес», «Пирамида», «Фишбоун», түйінді ой, рефлексия «Көңіл-күй аралы»Начало формы |
||||||
|
Сабақтың көрнекілігі |
интерактивті тақта, слайдтар, а3 қағазы, қылқаламдар, видеоролик «Қанағат қыл басыңдағы бағыңа!». |
||||||
|
Дереккөздері |
Ақпарат көздері. |
||||||
|
|
Барысы |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Тыңдаушылардың іс-әрекеті |
Бағалау |
|
||
|
|
I. Қызығушылық ояту |
Амандасу Топқа бөлу. |
Жылулық шеңберіне қатысады. Топқа бөлінеді. Топқа 1, 2, 3 саны арқылы бөлінеді. |
|
|
||
|
|
II Мағынаны тану |
«Топтастыру» әдісі Байлық дегеніміз не? |
Тыңдаушылардың жауабы тыңдалып, әр түрлі аталған байлықтың ішінен денсаулықты таңдап алады. |
Мұғалімнің ынталандыру сөздері |
|
||
|
|
|
«Ойлан, жұптас, пікірлес» әдісі «Пирамида» әдісі «Фишбоун» әдісі «Жарық жұлдыз» әдісі |
Таратылған мәтінді жекелей оқып, жұппен талқылап, топқа берілген тапсырмаларды бірлесіп жасайды.
М
|
Табыс критерийімен бағалау |
|
||
|
|
III.Ой толғаныс |
Түйінді ой «Қанағат қыл басыңдағы бағыңа!» видеоролигі |
1.Видеороликті көріп, мәтінмен салыстырады, оны талдап, топта пікір алмасады, әр топ өз түйінді ойларын шығарады. |
Бас бармақ |
|
||
|
|
“Көңіл-күй аралы” |
Берілген көңіл-күй аралынан мұғалімдер өздерінің алған әсерлерін таңдап, кері байланыстарын жазады. |
|
|
|||
Табыс критерийлерімен оқушы білімін бағалау
|
Сабақ кезеңдері, жұмыс барысы |
Бағалау дискрипторлары |
Ұпай Шәкі лі |
Ескертулер, Оқушының аты жөні |
||||
|
|
|
|
|
|
|||
|
1-аспект: Қол жеткізу және шығару |
|
0 - 3 0 - 3 0 – 4 |
|
|
|
|
|
|
|
Барлық ұпай саны: |
10 |
|
|
|
|
|
|
2-аспект: Байланысу және талдау. |
|
0 - 3
0 - 4
0 - 3 |
|
|
|
|
|
|
|
Барлық ұпай саны: |
10 |
|
|
|
|
|
|
3-аспект: Рефлексия және баға. |
|
0 – 3 0 – 4 0 - 3 |
|
|
|
|
|
|
|
Барлық ұпай саны: |
10 |
|
|
|
|
|
Баллдық жүйені бағаға айналдыру:
30 – 27 балл = «5»
26 – 23 балл = «4»
22 – 12 балл = «3»
11 балл одан төмен – «2»
М. Дулатов.
«Байлық»
Бір жарлы жігіт жас күнінде өзін оқытқан ұстазына жолығып, өзінің бұл күнде кедей екенін айтып, мұңын шақты. Онымен бірге оқыған серіктерінің көбі бай болып, кейбіреуі жұртқа қадірлі кісі болып кеткенде, өзінің әрқашан көрген күні жоқшылық екенін айтады.
-
Қалайша сен өзің айтқандай кедейсің? – деді ұстазы. – Сенің денің сау, қол-аяғың аман, жұмысқа жарарлықсың, - және шәкіртінің оң қолын көрсетіп сұрады: - сен мына қолыңды мың сомға кестіруге рұқсат етер ме едің?
-
Құдай сақтасын! Он мың сомға да кестірмеспін! – деді жігіт.
-
Қаншаға берер едің жарық дүниені көретұғын қырағы көздеріңді, сақ құлақтарыңды, мықты аяқтарыңды? – деді ұстаз.
-
Мен бұларды дүниенің малына айырбастамас едім, - деді шәкірт. Сонда ұстаз шәкіртке:
-
Қалайша енді осынша байлыққа ие бола тұрып, жарлымын дейсің? – деді.
шағым қалдыра аласыз
әтіннің 3 аспектісі бойынша сұрақтар
таратылады.














