Сабақтың тақырыбы: М. Шаханов. Төрт ана. | Мектеп: |
Күні: | Мұғалім: |
Сынып: | Қатысқан: | Қатыпағандар: |
Сабақта меңгерілетіндағдылық мақсаттар | Мұхтар Шахановтың өмірі, шығармашылығы туралы айта отырып, өлеңнің негізгі идеясын ашу. |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар білуге тиісті:Автордың өмірі мен шығармашылығы туралы біледі. |
| Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:Тақырып мазмұнын түінуі тиіс |
| Кейбір оқушылар білуге тиіс:Автордың өзге де шығармаларын. |
Бұрыннан бар білімдері | Тапсырмаларды сатылай кешенді талдауды біледі. |
Жоспар |
Жоспарланғануақыттар | Жоспарланған уақыт (жаттығулар) | Ресурстар |
Басталуы | Ұйымдастыру кезеңі«Менің көңіл-күйім» жаттығуыМақсаты: оқушылардың көңіл-күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге тәрбиелеуАлдарыңдағы бланкіге өз көңіл-күйлеріңді суреттеп салыңдар .Қызығушылықты оятуТақырып бойынша таныстырылым тамашалау. |
Таныстырылым. |
Ортасы
| Жаңа сабақОқулықпен жұмыс— Мұхтар Шаханов өміріне тоқталу.загрузка...«Төрт ана» өлеңін мәнерлеп оқу.1.Өлеңнің мазмұнын ашу. 4.Сөздік жұмыс-Ғұмыр-өмір бойыЖебеп жүрер— қорғау, қамқор болуТуған жері- отан,туып өскен мекені, кіндік қаны тамған жерТуған тілі- қазақ тіліСалт-дәстүрі- жеті атасын білу.Құдіретті- ержүрек, батырТарихы – қазақ елінің басынан кешкен оқиғаларыКүрес – азаттық, егемендік үшін жанын пида ету5.Кітаппен жұмыс.Оқушыларға оқыту.(мәнерлеп оқыту)-Ақын атаған төрт ана.— Оқушылар айтады. (туған жер, туған тілі, салт-дәстүр, тарих) . Өз ойларын жүйелеп айтқызу. | Автор портреті, дәптерлер. Электронды оқулықты тыңдап,тақырып қою.
|
Сергіту сәті | Қолдарыңды көтеріңдер – бір дейік.Көп отырып, қатты шаршап жүрмейік.Қолды создық, басты бұрдық – екі деп,Қозғалыспен әрбір адам жетіледі.Алға, артқа қарадық та – үш дедік.Тағы жаңа жаттығулар істедік.Түсірейік қолды төрт пен бесті айтып,Отырайық көңілді енді марқайтып. | Сергіту жаттығуы жазылған парақша |
Аяқталуы | Тапсырманы орында
| Сөздік жұмысын жүргізу. |
Үйге тапсырма: «Төрт ана » өлеңін жаттау.. |
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдаукөрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманықалайша түрлендіресіз? | Бағалау – оқушы білімінтексеруді қалайшажоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс –Денсаулық пен қауіпсіздіктітексеру, АКТ |
РефлексияСабақтың мақсатымен оқу міндеттеріанық па?Бүгін оқушылар неүйренді?Сабақ қалай өтті,қандай деңгейдеөтті?
|
Бүгінгі сабақ кызықты болды ма?
|
Дифференциялаужоспарым жүзегеасты ма?Тапсырмаларысәйкес болды ма?Уақыт дәлдігі қалайболды? Жоспарымақандай өзгерістеренгіздім? | «Менің көңіл-күйім баспалдағы» Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады. |
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау.2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу.2: Рефлексия.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ? |