МӘДЕНИЕТ: ТІЛ ЖӘНЕ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС

Тақырып бойынша 11 материал табылды

МӘДЕНИЕТ: ТІЛ ЖӘНЕ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС

Материал туралы қысқаша түсінік
Сөйлеу тілінің қажеттілігі
Материалдың қысқаша нұсқасы

САБАҚ:

Бейнеу ауданы

Төлеп селосы

Мектеп: «Ә.Махутов атындағы мектеп бала-бақша кешені» КММ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Жұмағазина Маржан


Сынып:

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім тақырыбы

1-БӨЛІМ: МӘДЕНИЕТ: ТІЛ ЖӘНЕ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС

Сөйлеу тілінің қажеттілігі

Сабақтың түрі

жаңа сабақ

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

Т/А3 Мәтіннен ақпаратты анықтау

Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау.

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар

мәтін мазмұнын түсінеді;

негізгі және қосымша ақпараттарды ажырата алады.

Көптеген оқушылар

мәтін мазмұнын толық түсінеді;

негізгі және қосымша ақпараттарды анықтайды.

Кейбір оқушылар

мәтін мазмұнын терең түсінеді;

негізгі және қосымша ақпарат екенін дәлелдей алады.

Бағалау критерийлері

Мәтін мазмұнын толық түсінеді, негізгі және қосымша ақпараттарды анықтайды.

Тілдік мақсаттар

Пән лексикасы және терминология: құндылық, аманат, қарым –қатынас, қажеттілік, теріскен

Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: сөйлеу арқылы, күнделікті өмір, кеңес беру, басты құрал

Пәнаралық байланыс

Қазақ әдебиеті

Мектеп құндылықтары

Ынтымақтастық: жақсы қарым-қатынас орнату, ынтымақтастық дағдысын қалыптастыру, сындарлы тіл табу, қарым-қатынас орнатуда сыни тұрғыдан ойлану сынды қасиеттерді қамтиды.

Осыған дейін меңгерілген білім

Алдыңғы біліммен байланыстыру:

«АКРОНОМ» әдісі арқылы байланыстырылады.

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөздер

Сабақтың басы

2 мин


5-6 минут


Ұйымдастыру:

-оқушылардың сабаққа қатысын тексеру;

- сабақ мақсатымен таныстыру;

«АКРОНОМ» әдісі

Оқушылар қасында отырған жұбымен бірге берілген сөзден сабақ тақырыбына қатысты сөйлем немесе мақал\өлең жазады (ауызша орындауға да болады)

Т-

І -

Л -

Мысалы:

Тілді

Ілгерілету үшін

Лауазымды тұлға болудың қажеті жоқ.

Оқушылар өз нұсқаларын сыныпқа таныстырады.

Кері байланыс:

Тапсырманы орындау қаншалықты жеңіл\күрделі? Неліктен?

Келесі қысқартуларды қолданыңыз:

МН =Мұғалімге арналған нұсқаулық

МЖ = Мұғалім жасаған

ӨД = өзге дерек көздері

Сабақтың ортасы




7-8 минут










1 минут











10 минут










10 минут











С.Тыңдалым алды тапсырма.


Оқушылар шарда берілген 3 тақырыптың бірін таңдап, тыңдалым мәтіні не туралы екенін болжайды. Дәлелдер келтіре отырып, өз ойларын жеткізеді.


Оқушыларға бағалау критерийі мен дескриптор таныстырылады.


Бағалау критерийі

Дескриптор

оқушы

Мәтін мазмұнын толық түсінеді, негізгі және қосымша ақпараттарды анықтайды.

Негізгі және қосымша ақпараттарды ажыратып жазады

Өз пікірін дәлелдейді


Тыңдалым кезіндегі тапсырма.

https://www.youtube.com/watch?v=Pi-POcnr0bE

Оқушылар дәптерлеріне орындайды:

Ж.Маңыздылық аймағы

Shape1 Ішкі шеңберге- негізгі ақпараттар

СShape2 ыртқы шеңберге- қосымша ақпараттар




ЖЖ.

Тыңдалымнан кейінгі тапсырма.

«6 Неліктен?» әдісі

Оқушылар өздерінің жазған ақпараттарының негізгі және қосымша ақпарат болатынын дәлелдер келтіре отырып, өзара талқылайды.

Мысалы:

1-оқушы: Сөйлеу тілі арқылы біз күнделікті хабарларды жеткізіп отырамыз – негізгі ақпарат.

2-оқушы: Неліктен бұл негізгі ақпарат бола алады?

1-оқушы: Себебі мәтіннің негізгі айтайын деп тұрған ойы осы сөйлеммен тікелей байланысты.

2-оқушы: Неліктен осы сөйлеммен тікелей байланысты?..

Ф.Мұғалім оқушыларды бақылайды, бағыт береді, журналына комментарий жазады.

С = барлық сынып

Т = топтық жұмыс

ЖЖ = жұптық жұмыс

Ж = жеке жұмыс

Тәж = оқушы тәжірибесі

К = мұғалімнің көрсетуі

Ф = формативті бағалау



https://tagul.com/cloud/20













https://www.youtube.com/watch?v=Pi-POcnr0bE





Сабақтың соңы

2-3 минут

Рефлексия:

Ризамын... (өзіңіз орындаған қай жұмысқа ризасыз?)

Ойланамын... (бүгінгі сабақ бойынша не туралы ойланасыз?)

Түзетемін... (бүгінгі орындаған тапсырмаңыз\ сабаққа қатысыңыз бойынша нені түзетесіз?)








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.12.2017
765
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі