Мәдениет: тіл және қарым-қатынас

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мәдениет: тіл және қарым-қатынас

Материал туралы қысқаша түсінік
Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау.
Материалдың қысқаша нұсқасы

САБАҚ:

Мектеп: Атырау қаласы ХББ НЗМ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:


Сынып:

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім тақырыбы

Мәдениет: тіл және қарым-қатынас

Сабақтың түрі

Жалпылау және меңгерілген ақпаратты жүйелеу сабағы

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

О7 Әртүрлі ресурс көздерінен қажетті ақпарат алу.

Энциклопедиялар, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпаратты ала білу.

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар

  • Газет-журналдардағы ақпараттар негізінде жарнама жасайды.

Көптеген оқушылар

  • Ақпараттың көп бөлігін саралап, қажеттісін таба алады.

Кейбір оқушылар

  • Ұсынылған газет-журналдардың барлығындағы ақпаратқа анализ жасап, қорытынды шығарады.

Бағалау критерийлері

  • Барлық ұсынылған газет-жуналдардан өзіне қатысты айдары бойынша сұрыптау жұмысын жасайды.

Тілдік мақсаттар

Пән лексикасы және терминология: : айдар, мерзімдік басылым, баспасөз, ақпарат көздері, мақала, мәлімет

Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: назарларыңызға ұсынамыз, қабыл алыңыздар, оқырмандардың тілегемен, кезекті жарияланымда, мәліметтерге сүйенсек

Ұлттық құндылықтар

Тіл, ана тілге деген құрмет

Мектеп құндылықтары

Өмір бойына оқу

Осыған дейін меңгерілген білім

Тіл және қарым-қатынас

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөздер


Сабақтың басы


3 мин










5 минут

Ұйымдастыру

-оқушылардың сабаққа қатысын тексеру;

- сабақ мақсатымен таныстыру;

- жетістік критерийін ұсыну


Қызығушылықты ояту


Сыныпқа әр түрлі журналдардың мұқабалары таратылады


Сұрақтар:

  • Сіздер қандай ана тіліндегі газет-журналдарды оқисыздар?

  • Сүйіп оқитын баспасөз беттерін аташы.

  • Неліктен?

  • Мерзімдік басылымдардың қандай айдарларын жақсы көресіздер?

  • Не үшін?








«Айгөлек», «Балдырған», «Ұлан» газет-журналдарының бірнеше сандары

Сабақтың ортасы



10 минут













4 минут


















10 минут



















3 минут






Т.

Әр топ өз мұқабаларын флипчартқа жабыстырып, коллаж дайындайды, дайын коллаждың сыртындағы суреттер мен тақырыптарға сәйкес журналдарға жарнама жасайды.

Бағалау критерийі:

1. Жарнама жасау үшін журналдың сыртындағы оқылымға назар аударады.

2.Эстетикалық талапқа сай коллаж әзірлейді.



Ф. «Дауыс беру» тәсілі бойынша топтар бір-біріне баға береді. Яғни әр оқушы дауыс беру жәшігіне өзіне ұнаған, жетістік критерийлеріне сай келетін бір топқа дауыс беріп, жетонын тастайды, соңында жетондарды санап, жеңімпаз анықталады.

Сыныпқа әр түрлі газет-журналдар таратылады, танысып шығуға 5 минут беріледі.

ЖЖ.

1-жұпқа:

Барлық газет-журналдан пайдалы кеңестерді теріп алып, сыныпқа «Пайдалы ақыл-кеңестер» тақырыбында ақпарат беріңіздер.

2-жұпқа:

Барлық газет-журналдардан шет, алыс елдер туралы ақпарат жинап, шет елдер туралы таныстырылым әзірлеңіз.

3-жұпқа:

Барлық газет-журналдардан танымал тұлғалар туралы ақпарат жинап, бірнеше танымал тұлғаның өнегелі өмірі туралы баяндама дайындаңыз.

4-жұпқа:

Барлық газет-журналдардан еліміздің тарихы туралы ақпарат жинап, ел тарихынан сыр шертетіндей таныстырылым дайындаңыз.

5-жұпқа:

Барлық газет-журналдардан жас ақындардың поэзиялық шығармаларына сараптау жасаңыз. Жас ақындардың не туралы ой толғайтындарына анализ жасап, ақпарат беріңіз.

Бағалау критерийі:

- Барлық ұсынылған газет-жуналдардан өзіне қатысты айдары бойынша сұрыптау жұмысын жасайды.

Ф. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша жұптағы оқушылар бір-біріне баға береді.












Сабақтың соңы Рефлексия



Кері байланыс.


Газет-журналдардың беттерінен ақпарат сұрыптағанда:

Қызыл түске – қиын тұстары;

Жасыл түске – жеңіл тиген тұстарын;

Көк түске – қызықты тұстарын;

Сары түске – сіз байқамаған, бейтарап тұстарын;

Күлгін түске – газет-жунал сұрыптаудағы ұнапсыз тұстарын

Ж А З Ы Ң Ы З.






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.12.2017
531
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі