Т.
Әр топ өз мұқабаларын
флипчартқа жабыстырып, коллаж дайындайды, дайын коллаждың
сыртындағы суреттер мен тақырыптарға сәйкес журналдарға жарнама
жасайды.
Бағалау
критерийі:
1. Жарнама жасау үшін
журналдың сыртындағы оқылымға назар
аударады.
2.Эстетикалық талапқа сай
коллаж әзірлейді.
Ф.
«Дауыс беру» тәсілі бойынша
топтар бір-біріне баға береді. Яғни әр оқушы дауыс беру жәшігіне
өзіне ұнаған, жетістік критерийлеріне сай келетін бір топқа дауыс
беріп, жетонын тастайды, соңында жетондарды санап, жеңімпаз
анықталады.
Сыныпқа әр түрлі
газет-журналдар таратылады, танысып шығуға 5 минут
беріледі.
ЖЖ.
1-жұпқа:
Барлық газет-журналдан пайдалы
кеңестерді теріп алып, сыныпқа «Пайдалы ақыл-кеңестер» тақырыбында
ақпарат беріңіздер.
2-жұпқа:
Барлық газет-журналдардан шет,
алыс елдер туралы ақпарат жинап, шет елдер туралы таныстырылым
әзірлеңіз.
3-жұпқа:
Барлық газет-журналдардан
танымал тұлғалар туралы ақпарат жинап, бірнеше танымал тұлғаның
өнегелі өмірі туралы баяндама дайындаңыз.
4-жұпқа:
Барлық газет-журналдардан
еліміздің тарихы туралы ақпарат жинап, ел тарихынан сыр шертетіндей
таныстырылым дайындаңыз.
5-жұпқа:
Барлық газет-журналдардан жас
ақындардың поэзиялық шығармаларына сараптау жасаңыз. Жас ақындардың
не туралы ой толғайтындарына анализ жасап, ақпарат
беріңіз.
Бағалау
критерийі:
- Барлық ұсынылған
газет-жуналдардан өзіне қатысты айдары бойынша сұрыптау жұмысын
жасайды.
Ф.
«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі
бойынша жұптағы оқушылар бір-біріне баға
береді.
|