Материалдар / Мәдениет: тіл және қарым-қатынас
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мәдениет: тіл және қарым-қатынас

Материал туралы қысқаша түсінік
Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
461
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ:

Мектеп: Атырау қаласы ХББ НЗМ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:


Сынып:

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім тақырыбы

Мәдениет: тіл және қарым-қатынас

Сабақтың түрі

Жалпылау және меңгерілген ақпаратты жүйелеу сабағы

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

О7 Әртүрлі ресурс көздерінен қажетті ақпарат алу.

Энциклопедиялар, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпаратты ала білу.

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар

  • Газет-журналдардағы ақпараттар негізінде жарнама жасайды.

Көптеген оқушылар

  • Ақпараттың көп бөлігін саралап, қажеттісін таба алады.

Кейбір оқушылар

  • Ұсынылған газет-журналдардың барлығындағы ақпаратқа анализ жасап, қорытынды шығарады.

Бағалау критерийлері

  • Барлық ұсынылған газет-жуналдардан өзіне қатысты айдары бойынша сұрыптау жұмысын жасайды.

Тілдік мақсаттар

Пән лексикасы және терминология: : айдар, мерзімдік басылым, баспасөз, ақпарат көздері, мақала, мәлімет

Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: назарларыңызға ұсынамыз, қабыл алыңыздар, оқырмандардың тілегемен, кезекті жарияланымда, мәліметтерге сүйенсек

Ұлттық құндылықтар

Тіл, ана тілге деген құрмет

Мектеп құндылықтары

Өмір бойына оқу

Осыған дейін меңгерілген білім

Тіл және қарым-қатынас

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөздер


Сабақтың басы


3 мин










5 минут

Ұйымдастыру

-оқушылардың сабаққа қатысын тексеру;

- сабақ мақсатымен таныстыру;

- жетістік критерийін ұсыну


Қызығушылықты ояту


Сыныпқа әр түрлі журналдардың мұқабалары таратылады


Сұрақтар:

  • Сіздер қандай ана тіліндегі газет-журналдарды оқисыздар?

  • Сүйіп оқитын баспасөз беттерін аташы.

  • Неліктен?

  • Мерзімдік басылымдардың қандай айдарларын жақсы көресіздер?

  • Не үшін?








«Айгөлек», «Балдырған», «Ұлан» газет-журналдарының бірнеше сандары

Сабақтың ортасы



10 минут













4 минут


















10 минут



















3 минут






Т.

Әр топ өз мұқабаларын флипчартқа жабыстырып, коллаж дайындайды, дайын коллаждың сыртындағы суреттер мен тақырыптарға сәйкес журналдарға жарнама жасайды.

Бағалау критерийі:

1. Жарнама жасау үшін журналдың сыртындағы оқылымға назар аударады.

2.Эстетикалық талапқа сай коллаж әзірлейді.



Ф. «Дауыс беру» тәсілі бойынша топтар бір-біріне баға береді. Яғни әр оқушы дауыс беру жәшігіне өзіне ұнаған, жетістік критерийлеріне сай келетін бір топқа дауыс беріп, жетонын тастайды, соңында жетондарды санап, жеңімпаз анықталады.

Сыныпқа әр түрлі газет-журналдар таратылады, танысып шығуға 5 минут беріледі.

ЖЖ.

1-жұпқа:

Барлық газет-журналдан пайдалы кеңестерді теріп алып, сыныпқа «Пайдалы ақыл-кеңестер» тақырыбында ақпарат беріңіздер.

2-жұпқа:

Барлық газет-журналдардан шет, алыс елдер туралы ақпарат жинап, шет елдер туралы таныстырылым әзірлеңіз.

3-жұпқа:

Барлық газет-журналдардан танымал тұлғалар туралы ақпарат жинап, бірнеше танымал тұлғаның өнегелі өмірі туралы баяндама дайындаңыз.

4-жұпқа:

Барлық газет-журналдардан еліміздің тарихы туралы ақпарат жинап, ел тарихынан сыр шертетіндей таныстырылым дайындаңыз.

5-жұпқа:

Барлық газет-журналдардан жас ақындардың поэзиялық шығармаларына сараптау жасаңыз. Жас ақындардың не туралы ой толғайтындарына анализ жасап, ақпарат беріңіз.

Бағалау критерийі:

- Барлық ұсынылған газет-жуналдардан өзіне қатысты айдары бойынша сұрыптау жұмысын жасайды.

Ф. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша жұптағы оқушылар бір-біріне баға береді.












Сабақтың соңы Рефлексия



Кері байланыс.


Газет-журналдардың беттерінен ақпарат сұрыптағанда:

Қызыл түске – қиын тұстары;

Жасыл түске – жеңіл тиген тұстарын;

Көк түске – қызықты тұстарын;

Сары түске – сіз байқамаған, бейтарап тұстарын;

Күлгін түске – газет-жунал сұрыптаудағы ұнапсыз тұстарын

Ж А З Ы Ң Ы З.






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!