Сабақтың
басы
7
минут
|
Оқушыларды сабаққа
ұйымдастыру сәті. Оқушыларды 1,2,3 деп санату арқылы 3топқа
бөлу
Қызығушылықты
ояту
«Оймоншақ»әдісі
арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыру мақсатында өткен тақырып
бойынша бір сөйлем айтып шығады.Мыс:Махамбет-өжет
ақын,т.с.с
Сабақтың мақсаты
мен бағалау критерийлерін
таныстыру.
Үй тапсырмасы
«Фортуна»әдісі арқылы сұрақтарға жауап
береді.
1.Махамбет өмір
сүрген жылдарды
атаңыз.(1803-1846)
2.Исатай-Махамбет
көтерілісі Қазақстанның қай аймағында болған?(Бөкей
ордасында)
3.Махамбеттің
хан-сұлтандарға жау болу себебі неде?(шындықты
айтады).
4.Махамбет қай
ханның тұсында өмір сүрген?(Жәңгір
хан)
5.Махамбет зілді
сөздерін арнаған сұлтан?»(Баймағанбет
сұлтан)
|
Оқушыларды сабаққа
ұйымдастыру сәті. Оқушыларды 1,2,3 санату
арқылы
3топқа
бөлу
|
ҚБ. Топтар бір-бірінің жұмысын
бағалайды.

|
Оқулық
|
Сабақтың
ортасы
5
минут
15
минут
5
минут
3
минут
|
ТЖ .Бейнеролик
« Мен - мен едім, мен
едім!»өлеңді
тыңдайды. Оқушылар өлеңді тыңдап
алады.
Топқа
өлеңнен үзінді
таратылады.
Мен - мен едім, мен
едім!
Мен Нарында
жүргенде
Еңіреген ер
едім.
Исатайдың
барында
Екі тарлан бөрі
едім.
Қай қазақтан кем
едім?
Бір қазақпен тең
едім.
Өздеріңдей
хандардың,
Қарны жуан
билердің
Атандай даусын
ақыртып,
Лауазымын көкке
шақыртып,
Сұлтанын суға
сұлатып,
Ханшасын қақпа алдында
жылатып,
Ернін еттей
тесісіп,
Кеңірдегін
кесісіп,
Жыраға басын
түсіріп,
Жылғадан қанын
ағызып,
Басын кессем деп
едім!
Мен - мен едім, мен
едім!
Мен Нарында жүргенде Еңіреген
ер едім. Исатайдың барында Екі
тарлан бөрі едім. Ерегіскен дұшпанға Қызыл
сырлы жебе едім. Жақсыларға еп едім, Жамандарға көп едім. Ерегіскен дұшпанның Екіталай
болғанда Азыққа
етін жеп едім. Хан
баласы ақсүйек - Ежелден
табан аңдысқан Ата
дұшпан сен едің, Ата
жауың мен едім. Ежелгі
дұшпан ел болмас, Етектен
кесіп жең болмас! Хан
баласы ақсүйек - Байеке
сұлтан сен болып, Сендей
нарқоспақтың баласы, Маған
оңаша жерде жолықсаң, Қайраңнан алған
шабақтай Қия бір
соғып ас етсем, Тамағыма
қылқаның кетер демес ем
1-тапсырма:
«FILA»әдісі арқылы кестені
толтырады.Жұптық жұмыс.
Факт
|
Идея
|
Зерттеуді қажет
ететін сұрақтар
|
Жоспар
шешімде
мен болашаққа
жоспар
|
2-тапсырма:
«Домино»әдісі арқылы шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасайды.Топтық
жұмыс.
Оқиғаның басталуы
–
Байланысы
–
Дамуы
–
Шиеленісуі-
Шарықтау шегі
–
Оқиғаның (аяқталуы)
шешімі –
3-тапсырма:
«Сәйкестендіру»әдісі арқылы өлеңнің құрылысына қарай талдау
жасайды. Жеке жұмыс.
Шығарманың
тақырыбы:
|
Махамбет Өтемісұлы «Мен,
мен, мен едім» өлеңіндегі ақынның өз тұлғасы мен Исатай бейнесі
туралы айтылады.
|
Шығарманың
идеясы:
|
|
Шығарманың
жанры:
|
Поэзия
|
Шумақ
|
|
Тармақ
|
|
Бунақ
саны:
|
3
бунақ
|
Буын
саны:
|
7
буынды
|
Ұйқас
түрі:
|
Шалыс
ұйқас
|
Сабақты бекіту .«6
НЕЛІКТЕН?» стратегиясы шығарма сюжеті бойынша
сұрақ қояды. «Мина алқабы»
1. Неліктен Махамбет өлеңін «Мен,мен,мен едім» деп атады?
2. Неліктен Махамбет «онымыз атқа мінгенде, жер қайысқан қол едік»
деді ?
3. Неліктен Махамбет Исатайды жоқтап сөйлейді?
4. Неліктен Махамбет ханның Ақ ордасын бұзуды ойлады ?
5. Неліктен Махамбет өзін «шамдансам жығар асаумын» деп
сипаттайды?
6. Неліктен Махамбет Баймағамбетті ата дұшпан деп
атайды?
Үлгі боларлық
қорытынды.
Ақын өлеңі арқылы
қазіргі өмірге қажетті қандай ой айтуға
болады?
ҚБ. Топтар бір-бірінің жұмысын
бағалайды.

Кері
байланыс.
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
көркем шығармалардан
алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда
қолданады
|
-шығарма үзінділерімен
жұмыс жасайды;
-оны шағармашылық
жұмыс
та қолданады.
|
|
Топтағы оқушылар
тапсырмаларды өздері бөліп
алады.
Оқушылар өлең
үзінділеріменжұмыс
жүргізеді.
|
ҚБ.

|