Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Махамбет Өтемісұлы «Мен- мен едім, мен едім!» өлеңі. Өлеңнің идеясы.
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Махамбет Өтемісұлы «Мен- мен едім, мен едім!» өлеңі. Өлеңнің идеясы.
Материал туралы қысқаша түсінік
Махамбет Өтемісұлы-қазақ халқының азаттығы,теңдігі жолында ақ найзасымен,азаткер асқақ жырымен қасық қаны қалғанша күрескен,тіпті сол жолда құрбан болған әрі ақын,әрі батыр.Көркем шығармада адамның жан дүниесін,ішкі сезімін терең ашып көрсетуге айрықша мән береді.Махамбет өлеңдерінің идеясы-ерлікті ,өрлікті ,асқақ рухты дәріптеу болып табылады.Махамбет өлеңдерінде «Мен»сөзі жиі қолданылады.
«Мен»сөзінде мол сыр бар.Мағынасы терең.
Мен-мақсаты анық ,мұраты айқын ,ойы нық болмас.
Мен-ойшыл ,дана.Елі мен жері үшін мазаланған тұлға.
Мен-ғұмыры күйзеліспен,құсалықпен өткен жан.
Оқушыларды сабаққа
ұйымдастыру сәті. Оқушыларды 1,2,3 санату
арқылы
3топқа
бөлу
ҚБ.Топтар бір-бірінің жұмысын
бағалайды.
Оқулық
Сабақтың
ортасы
5
минут
15
минут
5
минут
3
минут
ТЖ .Бейнеролик
«Мен - мен едім, мен
едім!»өлеңді
тыңдайды.Оқушылар өлеңді тыңдап
алады.
Топқа
өлеңненүзінді
таратылады.
Мен - мен едім, мен
едім! Мен Нарында
жүргенде Еңіреген ер
едім. Исатайдың
барында Екі тарлан бөрі
едім. Қай қазақтан кем
едім? Бір қазақпен тең
едім. Өздеріңдей
хандардың, Қарны жуан
билердің Атандай даусын
ақыртып, Лауазымын көкке
шақыртып, Сұлтанын суға
сұлатып, Ханшасын қақпа алдында
жылатып, Ернін еттей
тесісіп, Кеңірдегін
кесісіп, Жыраға басын
түсіріп, Жылғадан қанын
ағызып, Басын кессем деп
едім!
Мен - мен едім, мен
едім! Мен Нарында жүргенде Еңіреген
ер едім. Исатайдың барында Екі
тарлан бөрі едім. Ерегіскен дұшпанға Қызыл
сырлы жебе едім. Жақсыларға еп едім, Жамандарға көп едім. Ерегіскен дұшпанның Екіталай
болғанда Азыққа
етін жеп едім. Хан
баласы ақсүйек - Ежелден
табан аңдысқан Ата
дұшпан сен едің, Ата
жауың мен едім. Ежелгі
дұшпан ел болмас, Етектен
кесіп жең болмас! Хан
баласы ақсүйек - Байеке
сұлтан сен болып, Сендей
нарқоспақтың баласы, Маған
оңаша жерде жолықсаң, Қайраңнан алған
шабақтай Қия бір
соғып ас етсем, Тамағыма
қылқаның кетер демес ем
1-тапсырма:
«FILA»әдісі арқылы кестені
толтырады.Жұптық жұмыс.
Факт
Идея
Зерттеуді қажет
ететін сұрақтар
Жоспар
шешімде
мен болашаққа
жоспар
2-тапсырма:
«Домино»әдісі арқылы шығармағасюжеттік-композициялық талдау жасайды.Топтық
жұмыс.
Оқиғаның басталуы
–
Байланысы
–
Дамуы
–
Шиеленісуі-
Шарықтау шегі
–
Оқиғаның (аяқталуы)
шешімі –
3-тапсырма:
«Сәйкестендіру»әдісі арқылы өлеңнің құрылысына қарай талдау
жасайды. Жеке жұмыс.
Шығарманың
тақырыбы:
Махамбет Өтемісұлы «Мен,
мен, мен едім» өлеңіндегі ақынның өз тұлғасы мен Исатай бейнесі
туралы айтылады.
Шығарманың
идеясы:
Шығарманың
жанры:
Поэзия
Шумақ
Тармақ
Бунақ
саны:
3
бунақ
Буын
саны:
7
буынды
Ұйқас
түрі:
Шалыс
ұйқас
Сабақты бекіту .«6
НЕЛІКТЕН?» стратегиясы шығарма сюжеті бойынша
сұрақ қояды. «Мина алқабы»
1. Неліктен Махамбет өлеңін «Мен,мен,мен едім» деп атады?
2. Неліктен Махамбет «онымыз атқа мінгенде, жер қайысқан қол едік»
деді ?
3. Неліктен Махамбет Исатайды жоқтап сөйлейді?
4. Неліктен Махамбет ханның Ақ ордасын бұзуды ойлады ?
5. Неліктен Махамбет өзін «шамдансам жығар асаумын» деп
сипаттайды?
6. Неліктен Махамбет Баймағамбетті ата дұшпан деп
атайды?
Үлгі боларлық
қорытынды.
Ақын өлеңі арқылы
қазіргі өмірге қажетті қандай ой айтуға
болады?
Топ оқушылары
жұмыстарын қорғайды.
ҚБ.Топтар бір-бірінің жұмысын
бағалайды.
Кері
байланыс.
Бағалау
критерийі
Дескриптор
көркем шығармалардан
алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда
қолданады
-шығарма үзінділерімен
жұмыс жасайды;
-оны шағармашылық
жұмыс
та қолданады.
Топтағы оқушылар
тапсырмаларды өздері бөліп
алады.
Оқушылар өлең
үзінділеріменжұмыс
жүргізеді.
ҚБ.
450 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады