Материалдар / Мамытбек Қалдыбаев "Еліктің лағы"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мамытбек Қалдыбаев "Еліктің лағы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар сыныпта немесе топта дәйекті дәлелдер келтіре отырып, аңшы неліктен елікті атпағанын айтып қорытынды шығарады. Пәндік терминология: Шоқы, нысана, қарауыл. Диалог құруға сөздер топтамасы: Аңшы елікті атпады, себебі ... Аңшы ызаланды, себебі ... Аңшы көңілденді, себебі ...
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
2844
23 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ

Мектеп: Бозанбай орта мектебі

Күні

Мұғалімнің есімі : Саденова Ляйля Сагатбековна

Сынып:

Қатысқандар саны

Қатыспағандар саны

Сабақ тақырыбы

Мамытбек Қалдыбаев «Еліктің лағы»

Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары)

Мәтіндегі негізгі ойды, идеяны ұғындыра отырып табиғат туралы түсінік беру.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • Мәтінді түсініп оқиды және сұрақтарға жауап береді.



Оқушылардың басым бөлігі:

  • Мәтінді мазмұнын әңгімелейді және талдайды. Суреттегі бейнені сипаттайды

Кейбір оқушылар:

  • Сурет бойынша өлең құрастырады

Тілдік мақсат

Оқушылар сыныпта немесе топта дәйекті дәлелдер келтіре отырып, аңшы неліктен елікті атпағанын айтып қорытынды шығарады.

Пәндік терминология:

Шоқы, нысана, қарауыл.

Диалог құруға сөздер топтамасы:

Аңшы елікті атпады, себебі ...

Аңшы ызаланды, себебі ...

Аңшы көңілденді, себебі ...


Негізгі сөздер мен тіркестер

еліктің лағы, аңшы, жалғыз аяқ жол, мылтық, дүрбі, торсық, Түймебай, қара қарға

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Лағым, бұлағың, су іше ғой, қанеки.

Талқылауға арналған тармақтар:

Лағым, бұлағың, су іше ғой, қанеки.


Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?

  • Аңшы елікті неліктен атпағанын айта аласыз ба?

Аңшының орнында сендер қайтер едіңдер?

Өз ойларын білдіреді.


Жазылым бойынша ұсыныстар:


Алдыңғы оқу

  1. сыныпта оқу бағдарламасы бойынша дүниетану пәнінен «Құралай желі» атты тақырыптан елік және оның лағы құралай деп аталатыны жөнінде әңгімелеп , талқыған.



Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулар мен қатар ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы

Ынтымақтастық атмосферасын орнату

«Шаттық шеңбері» бір –біріне жақсы тілек айту;

арқылы топқа бөлу, топ басшыларын анықтауға бағалау парағын беру;

1-Т. «Ыстық орындық» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру.


Ортасы

Суретпен жұмыс. 1 - сурет.
Жаз мезгілінде алаңсыз су ішіп жатқан елік суреті.


2 - сурет. Қашып бара жатқан елік суреті.
Сұрақ. - Суреттерден не көріп тұрмыз?
- Еліктердің тыныштық күйін бұзған не болды деп ойлайсыңдар? Еліктер аңшының атқан оғынан үркіп қашуы әбден мүмкін. Аңшылық - қазақ халқының ұлттық кәсібінің бірі. Қазір осы аңшылықтың бір қыры әңгімеленетін «Еліктің лағы» деген мәтінмен танысайық.

2. Жаңа сабақты хабарлау, мақсатын ашу.

Шығарманың авторы – Мамытбек Қалдыбеков. Ол балаларға арнап көптеген әңгімелер жазған. Соның бірін оқып көрелік.
а) Мәтін оқылады.
ә) Сөздік жұмыс
Шоқы – тік, биік төбе.
Нысана – көздеп ататын жер.
Қарауыл – күзет.

б) Топтық жұмыс 1 - топ. 1 - бөлім.

2 - топ. 2 - бөлім.

3 - топ. 3 - бөлім.

(Үш топ оқушылары өз бөлімдерін түсініп оқып, әр бөлімге ат қояды.)

Әр топ өз бөлімдерін басқа топ оқушыларына түсіндіреді. Қайтадан өз топтарына келеді.

ә) Суретпен жұмыс жасата отырып, өлең құрату.(Еліктің лағы)
Бойы қандай? - Көзі қандай? - Өзі ше?

4. Өлең құрастыру
.... лағым... бұлағың.
Су іше ғой, қанеки,

. .... тұрамын.


Аяқталуы

Топтық жұмыс

«Жарық жұлдыз»

Стикерге әрбір сызықтың астына тақырып бойынша не түсінгенін жазады, жарық жұлдызға жетуге тырысады.

Топ басшылары қойған бағаларын айтады.

Үйге тапсырма: «Мейірімді аңшы» тақырыбына шығарма жазу. Аңшының суретін салу. Мәтінді мазмұндау.



5-конечная звезда 1

Полилиния 1



Қосымша ақпарат

Саралау – сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренген тексеруді қалай жоспарлайсыз?


Пән аралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері.

АКТ мен байланыс

Құндылықтармен байланыс.

Сыни дағдыларын дамыту мақсатында құрылған топтар қабілеті төмен оқушыларды қабілеті жоғары оқушыларға қолдау көрсете алады. Тақырыпты талдау кезінде сынып оқушыларының барлығының қатысуын қадағалаймын.

Дәйекті сөйлеу дағдыларын қалыптастыра отырып, оқушыларға деңгейлік тапсырмаларды орындауға мүмкіндік болады..

Бір –бірімен жұмыс жасау кезінде оқушылар бірін-бірі бағалай отырып, өз жұмысына да салыстыра отырып баға бере алады.



Тақырыпты қайталау барысында оқушы аңшы туралы біліп қана қоймай талдай алады.

  • Табыс сатысы арқылы өз білімін бағалайды. (ол оқушының нені түсініп, нені түсінбегендігінен хабар беріп, келесі сабақты жоспарлауда неге назар аудару керек екеніне мүмкіндік береді)

  • Дүниетану пәнімен пәнаралық байланыс бар. АКТ –ны пайдаланамын.

Рефлексия

Сабақ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болады? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен.





Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!