Мәпелейсің мені, анам! Ақ шаш. Василий Сухомлинский

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мәпелейсің мені, анам! Ақ шаш. Василий Сухомлинский

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың тақырыбы Мәпелейсің мені, анам! Ақ шаш. Василий Сухомлинский. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау. Сабақтың нәтижесі Барлық оқушылар: Мәтін мазмұнын түсінеді,бағалауға қатысады. Басым көпшілігі: Тақырыпты болжайды,идея ұсынады. Кейбір оқушылыр: Нақылдың мәтінге қатысын түсіндіре алады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сынып: 2

Күні: 20.10.2020

Пәні : Әдебиеттік оқу Машықкер: Бекейқызы Бұлан

Мектеп: Ы.Алтынсарин атындағы №37 мектеп гимназиясы

Сабақтың тақырыбы

Мәпелейсің мені, анам! Ақ шаш. Василий Сухомлинский.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау.

Сабақтың нәтижесі

Барлық оқушылар: Мәтін мазмұнын түсінеді,бағалауға қатысады.

Басым көпшілігі: Тақырыпты болжайды,идея ұсынады.

Кейбір оқушылыр: Нақылдың мәтінге қатысын түсіндіре алады.

Бағалау критерийлері

Мәтінді дауыстап оқиды, негізгі ойды түсінеді.

Мәтіндегі негізгі ой қандай мәселеге құрылғанын белгілейдә.

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды ата-анасына, бір-біріне құрмет көрсетуіе тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тіл

АКТ қолдану дағдылары

Слайд, ән, видеоматериал, аудтоматериал

Тілдік құзыреттілік

кейіпкердің мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау, негізгі ойды ашу

Алдыңы білім Отбасы мүшелері туралы түсініктері бар.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

5минут


Ұйымдастыру кезеңі

Сәлеметсіздер ме, оқушылар! Бүгінгі әдебиетті оқу сабағымызды бастайық.

Үй тапсырмасын пысықтау:

Өткен сабақта М. Қабанбайдың «Айгүлдің әңгімесі» атты мәтінді оқыған болатынбыз. Сол тақырып бойынша сұрақтар қояйын:

- Әжесі кішкентай кезінде қандай болған?

- Әжесі дүкеннен Айгүлге не сатып алады?

- Оқиға кімнің атынан баяндалады?

- Айгүдің әжесі қандай екен?

- Айгүл әжесіне қандай зат алғызды?

Дескриптор: Өткен сабақты еске түсірді. Кері байланыс: Қолмен белгі беру техникасы


Тақырыпты болжау

- Балалар, қазір ән тыңдайық (Еркін Нұржанов « Ана туралы жыр»).

-Ән кім туралы екен? Ән ұнады ма? Осы әнге қарап, бүгінгі тақырып кім туралы болады деп ойлайсыңдар?

Дескриптор: Ой қозғау арқылы жаңа тақырыпты болжайды. Кері байланыс: Керемет!

- Иә, балалар, бүгінгі тақырып - «Мәпелейсің мені, анам!». Василий Сухомлинскийдің «Ақ шаш» әңгімесі. Олай болса сол әңгімені бірге тыңдайық


Слайд, оқулық (54-55 бет)


https://cloud.mail.ru/public/LFVV/2RJicUKXb


















https://www.youtube.com/watch?v=OkrUwic044s



Сабақтың ортасы

30минут



(МК; Ө; ҚБ) Оқылым

1. «Алпамыс батыр» жырынан үзіндіні мәнерлеп оқу, жаттау.


2. «Ақ шаш» мәтіні оқылады. (аудиомәтін тыңдау)

Қабылдауы бойынша сұрақтар:

  • Балалар, мәтін не туралы айтылған?

  • Мәтін ұнады ма?

Дескриптор: Мәтінді түсініп оқиды.

Мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді. Кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттайды, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалайды.

  • Миша қандай бала деп ойлайсыңдар?

  • Сендер мишаның орнында болаңдар не істер едіңдер?

Кері байланыс: бірін-бірі бағалау


3.Мәтіндегі негізгі ой қандай мәселеге құалғанын белгіле.

1.Ананың шашының ағаруы. 2.Ананың баласын жақсы көруі. 3.Баланың ағашқа өрмелеуі.

Жауабы: Ананың баласын жақсы көруі.


Дескриптор: Мәтін мазмұнын талданады

Кері байланыс: мұғалімнің кері байланысы


Сергіту сәті "Ата-ананы тыңдаймыз"


4. (МК; Ұ; ҚБ) «Ананың көңілі балада, Баланың көңілі далада» деген нақылдың мәтінге қатысы бар ма? Әңгімелеп көр.

Мысалы: Бұл нақылдың мәтінге қатысы бар деп ойлаймын. Миша ағашқа шығуды ойлады. Ал анасы Мишаны ойлап, терезеден карап, уаымдағаннан шашы ағарды.


(МК; Ө; ҚБ) Жазылым.

5. Дәптеріңе анаңды қуантатындай 5 сөз ойлап жаз.

Мысалы: Анашым мен сізді жақсы көремін

Дескриптор: Өздерінің жүрек жарды сөздерін жазады. Мәтіннің мағынасын түсінеді. Кері байланыс: өзін-өзі тексеру

презентация, оқулықпен










Оқулық 56 бет


https://cloud.mail.ru/public/LFVV/2RJicUKXb
















https://www.youtube.com/watch?v=qosEw-pFxFc







Оқулық







Оқулық

Сабақтың соңы

2 минут


Рефлексиялық шеңбер. Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен? Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық балды? Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз? Сабақта қандай қиындықтар туындады? Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?


Үй тапсырмасы: 56 бет өлеңді жаттау



https://cloud.mail.ru/public/LFVV/2RJicUKXb















Қосымша ақпарат


Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Денсаулық және

қауіпсіздік техникасын сақтау



Мәтіндегі негізгі мәселені анықтайды

Мұғалімнің кері байланысы, бірін-бірі бағалау


Сабақта ара қашықтық сақтау, оқу құралдарын пайдалану ережесі

Рефлексия

Сабақ \оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін

сұрақтарға жауап беріңіз.






Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Тақырыпты болжау әдісі

2: Мәтінді аудио арқылы тыңдау

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Тыңдалым, оқылым және жазылым тапсырмалары

2: Рефлексиялық шеңбер


Әдіскер: Сахариева З.Д.

Мұғалім: Түсіпханова С.К.

Машықкер: Бекейқызы Бұлан

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.01.2021
431
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі