Материалдар / Мақал – мәтелдер, жұмбақтар, жаңылтпаштар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мақал – мәтелдер, жұмбақтар, жаңылтпаштар

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақал – мәтелдер, жұмбақтар, жаңылтпаштар түсіндіру ажырата білу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Желтоқсан 2018
705
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы 6Мақал – мәтелдер, жұмбақтар, жаңылтпаштар
МақсатыОқушылар Мақал – мәтелдер, жұмбақтар, жаңылтпаштар толық мәліметтер алады, тарихымыз жайлы түсініктер қалыптасады, ойын тиянақтап жеткізе білуге үйренеді
Жалпы мақсатТақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Күтілетін нәтижеБілімдерін тереңдете отырып топпен жұмыс жасау арқылы білімдері тереңдейді.
7 модульдің қолданылуы“Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

Қолданылатын әдіс-тәсілдер«Егер мен» ойыны,Жигсо әдісі, Кім жылдам?

Қолданылатын ресурстарФлипчарт, тақта, стикерлер, смайликтер
Ұйымдастыру кезеңі













Тренинг
Журектен жүрекке тренингі і арқылы бір-бірімен амандасады;Топқа бөлу санату арқылы, топ ережелерін басшылыққа алып, топтық жұмыс жасайтындарын айтадыОқушылар бір-біріне амандасуды жалғастырады;топ ережесін сақтайды,Топтарға бөлінеді
Сабақ кезеңдеріТапсырмаМұғалімнің іс-әрекеті

Білім

Қызығушылықтарын ояту
«Егер мен» ойыны арқылы үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға жауап береді Үйге берілген тапсырма сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру. Сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау, соңына егер мен ойыны арқылы топптар өзера талқыласадыОқушылар берген тапсырманы орындау. «егер мен» ойыны бойынша оқушылар өткен тапсырма жайында өзқортындыларын жасайды
ТүсінуТоптық жұмысЖигсо әдісі бойынша жанұя тобы құрыладыТақырыпшалар бөлініп беріледі

Қолдану

Жигсо әдісі бойынша Жұмыс тобы құрылыды
Әр тоатан келген топ мүшелері оқығандарын бір-біріне айтадыОқушылардың мұндағы мақсаты білгендерін түсінгендерін басқа топқа түсіндіру
ТалдауСалыстырмалы картаны пайдалануарқылы тақырыпты талдау Топ ішінен топ басшы шығып естігендерін өз оқығандарымен т салыстырадыОқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап, өз ой-пікірлерін тиянақты жеткізе білуі, топпен жұмыс жасау арқылы тақырыпты талдау, салыстыру
ЖинақтауКім жылдам? арқылы сабақты жинақтайдыӘр топтан 2 оқушы ортаға шығып сұрақтарға жауап береді Топтар өзара жарысады, ойларын ортаға салады, тақырыпты жинақтайды
БағалауӨзін-өзі бағалау (2 мин)Бағдарша, бағалау парақшаларыБағалау парақшасы мен бағалау шкаласын таратуӨзін өзі топпн бағалайды
Рефлексия Стикерлерді толтыруЕкі жұлдызбір тілекОқушыларға стикер толтыруды ұсынуҰсынылған стикерді толтыру
























Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!