Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Мақал – мәтелдер, жұмбақтар, жаңылтпаштар
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Мақал – мәтелдер, жұмбақтар, жаңылтпаштар
Материал туралы қысқаша түсінік
Мақал – мәтелдер, жұмбақтар, жаңылтпаштар түсіндіру ажырата білу
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Тақырыбы6
Мақал – мәтелдер, жұмбақтар, жаңылтпаштар
Мақсаты
Оқушылар Мақал – мәтелдер, жұмбақтар, жаңылтпаштартолық мәліметтер алады, тарихымыз жайлы түсініктер қалыптасады, ойын тиянақтап жеткізе білуге үйренеді
Жалпы мақсат
Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Күтілетін нәтиже
Білімдерін тереңдете отырып топпен жұмыс жасау арқылы білімдері тереңдейді.
7 модульдің қолданылуы
“Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер
«Егер мен» ойыны,Жигсо әдісі, Кім жылдам?
Қолданылатын ресурстар
Флипчарт, тақта, стикерлер, смайликтер
Ұйымдастыру кезеңі
Тренинг
Журектен жүрекке тренингі і арқылы бір-бірімен амандасады;Топқа бөлу санату арқылы, топ ережелерін басшылыққа алып, топтық жұмыс жасайтындарын айтады
Оқушылар бір-біріне амандасуды жалғастырады;топ ережесін сақтайды,Топтарға бөлінеді
Сабақ кезеңдері
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Білім
Қызығушылықтарын ояту
«Егер мен» ойыны арқылы үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға жауап береді
Үйге берілген тапсырма сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру. Сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау, соңына егер мен ойыны арқылы топптар өзера талқыласады
Оқушылар берген тапсырманы орындау. «егер мен» ойыны бойынша оқушылар өткен тапсырма жайында өзқортындыларын жасайды
Түсіну
Топтық жұмысЖигсо әдісі бойынша жанұя тобы құрылады
Тақырыпшалар бөлініп беріледі
Қолдану
Жигсо әдісі бойынша Жұмыс тобы құрылыды
Әр тоатан келген топ мүшелері оқығандарын бір-біріне айтады
Оқушылардың мұндағы мақсаты білгендерін түсінгендерін басқа топқа түсіндіру
Талдау
Салыстырмалы картаны пайдалануарқылы тақырыпты талдау
Топ ішінен топ басшы шығып естігендерін өз оқығандарымен т салыстырады
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап, өз ой-пікірлерін тиянақты жеткізе білуі, топпен жұмыс жасау арқылы тақырыпты талдау, салыстыру
Жинақтау
Кім жылдам? арқылы сабақты жинақтайды
Әр топтан 2 оқушы ортаға шығып сұрақтарға жауап береді
Топтар өзара жарысады, ойларын ортаға салады, тақырыпты жинақтайды
Бағалау
Өзін-өзі бағалау (2 мин)Бағдарша, бағалау парақшалары
Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату
Өзін өзі топпн бағалайды
Рефлексия
Стикерлерді толтыруЕкі жұлдызбір тілек
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну
Ұсынылған стикерді толтыру
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз