Материалдар / Мақала "Математикадан ойын түрлерін қолдану арқылы оқушылардың ой-*өрісін дамыту"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мақала "Математикадан ойын түрлерін қолдану арқылы оқушылардың ой-*өрісін дамыту"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ойын материалдары оқушыны танымдық қабілетін қалыптастыруға және жан-жақты, жеке тұлға ретінде дамытуға бағыттайды. Тапқырлыққа берілетін тапсырмаларды және ой ұшқырлығына берілетін есептерді өзіндік жұмыс ретінде ұсынған жөн, тек тапсырма оқушылардың көпшілігіне қиындық келтірген жағдайда ғана мұғалім оны сабақтан тыс уақытта бүкіл сыныппен қосылып бірге талдайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қаңтар 2018
351
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

№2 жалпы білім беретін орта мектебі













Баяндама: Математикадан ойын түрлерін қолдану арқылы оқушылардың ой-өрісін дамыту





Маликова Ақтоты Дулатовна



























Теміртау қаласыМатематикадан ойын түрлерін қолдану арқылы оқушылардың ой-өрісін дамыту

Жалпы білім беретін мектеп реформасының негізгі бағыттарында оқу-тәрбие жұмыстарының түрлері мен әдістерін жандандыруға баса назар аударылған.Оқыту әдістерін жетілдіру мақсатында сабақ өткізудің түрлі формаларын кеңінен пайдалануға болады. Соның бірі сабақта түрлерін қолдану.Ойын-оқушылардың ақыл-ой белсенділігін тәрбиелеудің маңызды құралы болып табылады.1-2 сынып оқушыларына арналған математикалық ойын түріндегі және қызықты тапсырмалар бағдарлама материалының негізгі тақырыптары бойынша алған білімдерін тереңдете түсуді әрі пысықтауды көздейді.Бұлар балалардың сабақ үстіндегі жұмысын түрлендіре түседі, оларды математикаға ықылас қоюына баулиды және оқушылардың зейінін, ойлау, зерде процестерін дамытады, өмір тәжірибесін бір жүйеге келтіруге үйретіп, нерв жүйесін демалдырады.Біз өзіміз құрастырған және әр түрлі әдебиеттерден іріктеп алған барлық ойындарды олардың құрылымы бойынша екі топқа:- сюжеттік-рольдік ойындар- жаттығу ойындарға бөлуге болады.

Сюжеттік-рольдік ойындар

Сюжеттік-рольдік ойындардың құрамында рольдік ойынның брлық элементтері:- сюжет- роль- ойындық іс-әрекет ойын ережесі бар. Ондай ойындарға жататындар: «Космос корабльдері қайда түседі?», «Кеменің маршрутын анықта», «Доп кімге беріледі?», «Орнын тап», «Телефон», «Телеграф», т.б.Жаттығу-ойындар

Жаттығу-ойындар мынадай элементтері қамтылған:- жұмбақ- ойындық іс-әрекет немесе ереже. Бұл топқа жататындар:«Тізбек», «Тымпи», «Ойлап тап», «Математикалық эстфета», «Сандарды үйшіктерге орналастыру», «Тез санап шық», т.б.Жаттығу ойындарының ерекшелігі-оларды өткізуге аз уақыт жұмсалады.Алайда мынаны атап айтқан жөн, оқушылар жаттығу-ойындарға қарағанда сюжеттік-рольдік дидактикалық ойындарға көбірек қызығады.Қамтылған ойын материалдар мазмұны баланың өзіне жақын ортадан алынып, туған жер табиғатты, ата-кәсіп, халқымыздың тұтынатын бұйымдары, білімділік, тәрбиелік, дамытушылық мақсаттарда жинақталған.Бұл ойын материалдары оқушының өз ойын түйіндеуге, қорытындылауға негізделген.Ойын материалдары оқушыны танымдық қабілетін қалыптастыруға және жан-жақты, жеке тұлға ретінде дамытуға бағыттайды.Тапқырлыққа берілетін тапсырмаларды және ой ұшқырлығына берілетін есептерді өзіндік жұмыс ретінде ұсынған жөн, тек тапсырма оқушылардың көпшілігіне қиындық келтірген жағдайда ғана мұғалім оны сабақтан тыс уақытта бүкіл сыныппен қосылып бірге талдайды.Оқып - үйретілетін тақырыптық сипатына қарай, мұғалім сабақ үстінде, ең бастысы, оқу материалын пысықтау және қайталау кезінде 1-2 ойын түріндегі немесе қызықты тапсырмаларды пайдалана алады.Ойын түрлерін қолданып өтілген сабақ оқыту мен тәрбиелеу процесінің мына төмендегі міндеттерін шешіп алады. - Бір сабақ процесінде бүкіл тарау бойынша берілген білім түгелімен қайталанып қорытылады;- Сабақ процесіне бүкіл сынып оқушыларының белсенді жұмыс істеуі қамтамасыз етіледі;- Оқушылардың ізденісі артады, өз бетінше жұмыс істеу дағдысы қалыптасады;- Оқушылар тапсырмаға қысқа және нақты жауап беру дағдысын игереді.- Оқушылардың қызығушылығы мен ынтасын арттыру, ой-өрісін дамыту мүмкіндігі болады;- Сабақ процесінде оқушылардың ерекше және қалыпты деңгейде қабылдайтын қабілетін анықтай аласыз;- Ең бастысы, түрлі сала, кәсіптің «мамандары» қызметін атқару арқылы оқушыларға кәсіби бағдар беріледі; - Бір сабақта бүкіл сынып оқушыларын бағалау мүмкін болады;- Оқушылардың ынтымақтаса жұмыс істеу дағдысы қалыптастырылады.

Сабақ-мұғалім шеберлігі мен оқушы біліктілігін анықтау құралы. Олай болса мұндай ойын түрлерін қолданып өтілген сабақтан мұғалім мен оқушы еңбегінің баянды болары анық.Пайдаланылған әдебиеттер
  • Т.К. Жикалкина «Математикадан ойындар мен қызықты тапсырмалар» Алматы «Рауан» 1992


  • «Қазақстан мектебі» журналы №3. 1993
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!