Мақала: Оқу мақсатына бағытталған тапсырмаларды әзірлеу жолдары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мақала: Оқу мақсатына бағытталған тапсырмаларды әзірлеу жолдары

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқу мақсатына бағытталған тапсырмаларды әзірлеу қадамдары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Жетісу облысы, Ақсу ауданы

Есболған Жайсаңбаев атындағы орта мектебі

Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

Орынбекова Жазира Орынбековна

Оқу мақсатына бағытталған тапсырмаларды әзірлеу қадамдары

Жаңа форматты сабақ қалай ұйымдастырылуы керек деген сұрақтың шешімін бүгінгі таңда барлық педагог біледі. Алайда барлық педагог сабақ соңында оқу мақсатына жетіп жүр ме? Білім алу процесінің және білім сапасының негізгі діңгегі – оқу мақсаты. Оқу мақсатына жеткізетін тапсырмаларды әзірлеудің жолдарын төмендегідей қарастырып көрсек.

Әр сабақтың оқу мақсатын педагог терең түсіну үшін құрамындағы тірек сөздерге басым назар аударуы қажет. Оқу мақсатын терең түсініп алғанда ғана осы мақсатқа оқушыны жетелейтін тапсырмаларды ойластыра алады. Тапсырмаларды белгілі бір әдіспен жүзеге асырмас бұрын, тапсырмалар қандай болуы керек деген сұрақтың шешімін іздеу қажет. Сабақтың өн бойында үш тапсырма алатын болсақ, ол оқу мақсатына біртіндеп баспалдақ тәрізді жеткізу үшін күрделене беруі қажет. Бірінші тапсырмаға қарағанда екінші тапсырма арқылы оқу мақсатына жақындай түссек, үшінші тапсырманы орындау барысында оқушы оқу мақсатына қол жеткізгендігіне көзі жетуі керек. Мінсіз тапсырманың белгісі – күрделене түскен тапсырмалар. Тапсырма оқу мақсатына жетуге бағытталмаса бас тарту қажет.

Тапсырма оқушылардың жас ерекшелігіне сай болғанда оқушы оқу процесі ағымынан түсіп қалмайды. Тапсырма оқушыға не оңай, не күрделі болған жағдайда ағынға ілесе алмай зерігіп кетеді. Тапсырма оқушыға қызықты болуы керек. Оқушы тапсырманы орындау процесінде жаңа білім мен жаңа дағдыға ие болуы керек.

Тапсырмалар үйлесімділігі де оқу мақсатына жетуде маңызды болып табылады. Сабақта жоспарланған үш тапсырманың біріншісі жаңа теориялық пәндік білім беретін тапсырма болса, екінші тапсырма оқушы бойында нақты бір дағдыны қалыптастыруға бағытталуы керек. Жаңартылған білім беру мазмұнының ерекшелігі - оқушы бойында нақты дағдыларды қалыптастыру міндетін жүктейді. Үшінші тапсырма қалыптастырушы бағалау тапсырмасы немесе бақылау тапсырмасы. Оқушының оқу мақсатына жете алғандығын нақты өлшеуге болатын тапсырма болуы қажет.

Қорыта келе тапсырмалар сапалы, ойластырылған болғанда ғана оқушы оқу мақсатына қол жеткізеді. Оқу мақсатына жету арқылы білім сапасының артуына жол ашамыз.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.01.2025
253
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі