Қолданылған
әдіс-тәсілдер
|
«Теңге ілу»,
«талдау-табыс кілті» , «Қос құты»,»Балық қаңқасы», «Таңда да
таста»,
«Эйлер-Венн» диаграммасы,
тест.
«Өзін-өзі және өзара бағалау:
« Бағдаршам» әдісі, «Смайлик», «Бас
бармақ»»Шапалақтау»
Кері байланыс: «Блоб
ағашы».
|
Кіріспе
Қызығу шылықта рын
ояту
|
7
мин
|
Психологиялық
дайындық
Әрбір досым-туысым, досым,
жұрағат,
Әрбір сабақ-үйрену, ұғу,
ұлағат.
Әрбір ісің-тірлік, тірек,
адамдық
Әрбір сөзің-шындық, бірлік,
адалдық.
Тура және жанама толықтауыш
етіп, сыныпты екі топқа бөледі.
Топтың ережесін
қайталаттырады.
Үй жұмысын
тексеру:
«Кофе таяқшасы» арқылы
44-жаттығуды тексереді.
«Теңге ілу» әдісі арқылы өткен
тақырыпты пысықтатады. Ақша суретінің артында жазылған сұрақтарға
жауап береді.
Оқушыларға «Бағдаршам» әдісі
арқылы өзін-өзі бағалатады.
|
Шаттық шеңберінде өлең жолын
бірге айтады.
Қораптан топшама суыру арқылы
екі топқа бөлінеді.
Топтың ережесін еске түсіреді
(жеке-жеке айту)
Үй тапсырмасын оқушылар «Кофе
таяқшасы» арқылы құраған сөйлемдерін айтады. Таяқшада кімнің есімі
жазылса, сол оқушы үй жұмысын оқиды.
Өткен материалды еске
түсіреді, ережелерді айтып береді. Оқушылар жеңілден күрделіге
қарай сұрақтарды таңдайды.
Үй тапсырмасы мен өткен
тақырып бойынша ережелерді айтуда өзін-өзі «Бағдаршам» әдісі арқылы
бағалайды.
|
Негізгі
бөлім
|
28
мин
|
Топтарға тапсырмалар беріліп,
уақыты хабарланады.
1.«Талдау-табыс
кілті»оқулықпен жұмыс. Оқулықтағы 45-жаттығудағы екі сөйлемге
синтаксистік талдау жасатады.
А) Әке-шешеңді қуантсаң, мен
де қуанамын.
Ә)Соларға адал қызмет
ет.
2. Топтық
жұмыстар.
1-топ. «Қос құты» әдісі арқылы
дара және күрделі толықтауыштарды ажырату.
2-топ. «Балық қаңқасы» әдісі
арқылы тура және жанама толықтауыштарды
ажыраттыру.
Топтық жұмыс орындауда
«Шапалақтау» әдісі арқылы екі топқа өзара бір-бірін
бағалаттырады.
Сергіту сәті: «Таңда да таста»
әдісі арқылы өткізіледі. Оқушыларға сұрақтар жазылған түрлі түсті
қағаздар беріледі.
Тест жұмысы. Жұмысты тексерген
топ мүшесіне өзара «Смайлик» арқылы
бағалаттырады.
Топтық жұмыс. «Эйлер-Венн
«диаграммасын орындатады.
1-топ. Тұрлаулы мүшелер мен
тұрлаусыз мүшелер.
2-топ. Бастауыш пен
толықтауыш
«Бас бармақ» әдісі арқылы
өзін-өзі бағалайды.
|
Оқушылар топтық жұмыстар
орындайды.
Синтаксистік талдау жасап,
бастауыш, баяндауыш, толықтауышты
анықтайды.
Оқушылар дара және күрделі,
тура және жанама толықтауыштарды ажыратады. Топшамадағы қағаздармен
жұмыс жасайды.
«Шапалақтау» әдісі арқылы екі
топ өзара бағалайды.
Оқушылар тақта алдына шығып,
қағаздарды умаждап, бір-біріне лақтырады. 2-3рет қайталайды. Болды
деген кезде жақын жерде жатқан қағаздағы сұраққа жауап беріп,
орнына отырады.
Оқушылар тест сұрақтарына
жауап береді. «Смайлик» арқылы өзара
бағалайды.
Оқушылар топта жұмыс жасайды.
«Эйлер-Венн» диаграммасын толтырады. Тұралаулы мүшелер мен
тұрлаусыз мүшелердің, бастауыш пен толықтауыштың өзіне тән
ерекшелігі мен айырмашылығын ажыратады.
Оқушылар бүгінгі сабаққа
қатысуын «Бас бармақ « арқылы өзін-өзі
бағалайды.
|
Қорытын
ды
|
5
мин
|
Үй тапсырмасы :47-жаттығу.
Мәтіндегі толықтауыштарды тауып, түрлерін
ажырату.
Мұғалім «Блоб ағашы» әдісі
арқылы оқушыларға кері байланыс жасатады.Үлкен ағаштың суреті
салынған флипчарт дайындайды.
Сабақты
қорытындылайды.
|
Үй тапсырмасын тыңғылықты
жазып алады.
Оқушылар ең алдымен стикерге
сабақтағы жетістігі мен ұсынысын жазып, тақырыпты қалай
меңгергендігін көрсету мақсатында ағашқа стикерлерді
жапсырады.
|