Материалдар / "Мақтым баба" аңызы

"Мақтым баба" аңызы

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға, балаларға арналған аңыз болып табылады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Тамыз 2018
344
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады























Мұғалім туралы мәлімет

Аты-жөніСагатова Гульшат Жасулановна

ОблысыБатыс Қазақстан облысы

АуданыТасқала ауданы

МектебіЖалпы орта білім беретін Совхоз мектеп-балабақшасы

ҚызметіҚазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

Ұялы телефоны87714332993

Эл.поштасы

Сабақ жоспары

8-сынып Қазақ тілі«Толықтауыш»























Сабақтың тақырыбыТолықтауышҚазақ тілі . 8-сынып
Мақсаты



Толықтауыш туралы білімдерін тереңдету, толықтауыштың түрлерін меңгерту,тұрлаулы мүшелерден айырмашылығын ажырату.
Күтілетін нәтижелер



Толықтауыштың жасалу жолын , байланысу түрін түсінеді, мағыналық және құрамдық түрлерін ажыратады, теориялық білімдерін практикада жүзеге асырады.
Қолданылған әдіс-тәсілдер«Теңге ілу», «талдау-табыс кілті» , «Қос құты»,»Балық қаңқасы», «Таңда да таста», «Эйлер-Венн» диаграммасы, тест.«Өзін-өзі және өзара бағалау: « Бағдаршам» әдісі, «Смайлик», «Бас бармақ»»Шапалақтау»Кері байланыс: «Блоб ағашы».
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдеріУа қы тыМұғалім әрекетіОқушы әрекеті



Кіріспе

Қызығу шылықта рын ояту
7минПсихологиялық дайындық

Әрбір досым-туысым, досым, жұрағат,Әрбір сабақ-үйрену, ұғу, ұлағат.Әрбір ісің-тірлік, тірек, адамдықӘрбір сөзің-шындық, бірлік, адалдық.Тура және жанама толықтауыш етіп, сыныпты екі топқа бөледі.

Топтың ережесін қайталаттырады.

Үй жұмысын тексеру:«Кофе таяқшасы» арқылы 44-жаттығуды тексереді.









«Теңге ілу» әдісі арқылы өткен тақырыпты пысықтатады. Ақша суретінің артында жазылған сұрақтарға жауап береді.

Оқушыларға «Бағдаршам» әдісі арқылы өзін-өзі бағалатады.


Шаттық шеңберінде өлең жолын бірге айтады.







Қораптан топшама суыру арқылы екі топқа бөлінеді.Топтың ережесін еске түсіреді (жеке-жеке айту)Үй тапсырмасын оқушылар «Кофе таяқшасы» арқылы құраған сөйлемдерін айтады. Таяқшада кімнің есімі жазылса, сол оқушы үй жұмысын оқиды.Өткен материалды еске түсіреді, ережелерді айтып береді. Оқушылар жеңілден күрделіге қарай сұрақтарды таңдайды.Үй тапсырмасы мен өткен тақырып бойынша ережелерді айтуда өзін-өзі «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалайды.
Негізгі бөлім28минТоптарға тапсырмалар беріліп, уақыты хабарланады.

1.«Талдау-табыс кілті»оқулықпен жұмыс. Оқулықтағы 45-жаттығудағы екі сөйлемге синтаксистік талдау жасатады.А) Әке-шешеңді қуантсаң, мен де қуанамын. Ә)Соларға адал қызмет ет.

2. Топтық жұмыстар.1-топ. «Қос құты» әдісі арқылы дара және күрделі толықтауыштарды ажырату.2-топ. «Балық қаңқасы» әдісі арқылы тура және жанама толықтауыштарды ажыраттыру.

Топтық жұмыс орындауда «Шапалақтау» әдісі арқылы екі топқа өзара бір-бірін бағалаттырады.



Сергіту сәті: «Таңда да таста» әдісі арқылы өткізіледі. Оқушыларға сұрақтар жазылған түрлі түсті қағаздар беріледі.









Тест жұмысы. Жұмысты тексерген топ мүшесіне өзара «Смайлик» арқылы бағалаттырады.



Топтық жұмыс. «Эйлер-Венн «диаграммасын орындатады.1-топ. Тұрлаулы мүшелер мен тұрлаусыз мүшелер.2-топ. Бастауыш пен толықтауыш







«Бас бармақ» әдісі арқылы өзін-өзі бағалайды.
Оқушылар топтық жұмыстар орындайды.



Синтаксистік талдау жасап, бастауыш, баяндауыш, толықтауышты анықтайды.





Оқушылар дара және күрделі, тура және жанама толықтауыштарды ажыратады. Топшамадағы қағаздармен жұмыс жасайды.

«Шапалақтау» әдісі арқылы екі топ өзара бағалайды.



Оқушылар тақта алдына шығып, қағаздарды умаждап, бір-біріне лақтырады. 2-3рет қайталайды. Болды деген кезде жақын жерде жатқан қағаздағы сұраққа жауап беріп, орнына отырады.Оқушылар тест сұрақтарына жауап береді. «Смайлик» арқылы өзара бағалайды.Оқушылар топта жұмыс жасайды. «Эйлер-Венн» диаграммасын толтырады. Тұралаулы мүшелер мен тұрлаусыз мүшелердің, бастауыш пен толықтауыштың өзіне тән ерекшелігі мен айырмашылығын ажыратады.Оқушылар бүгінгі сабаққа қатысуын «Бас бармақ « арқылы өзін-өзі бағалайды.
Қорытын ды5минҮй тапсырмасы :47-жаттығу. Мәтіндегі толықтауыштарды тауып, түрлерін ажырату.

Мұғалім «Блоб ағашы» әдісі арқылы оқушыларға кері байланыс жасатады.Үлкен ағаштың суреті салынған флипчарт дайындайды.

Сабақты қорытындылайды.
Үй тапсырмасын тыңғылықты жазып алады. Оқушылар ең алдымен стикерге сабақтағы жетістігі мен ұсынысын жазып, тақырыпты қалай меңгергендігін көрсету мақсатында ағашқа стикерлерді жапсырады.


Батыс Қазақстан облысыТасқала ауданыЖОББ Совхоз МБҚазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғаліміСагатова Гульшат Жасулановна

















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ