Материалдар / Маркетингтік зерттеу және ақпараттар жүйесі

Маркетингтік зерттеу және ақпараттар жүйесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Маркетингтік зерттеу және ақпараттар жүйесі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Мамыр 2021
458
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Маркетингтік зерттеу және ақпараттар

жүйесі.

Маркетингтік зерттеу жүргізу әр фирманың, кәсіпорынның нәтижелі

жұмыс істеуі үшін қажет. Өйткені, зерттеудің түпкі мақсаты ақпараттық

талдауды пайдалана отырып, алда тұрған нақты проблеманы анықтау болып

табылады. XIX ғасырда көптеген фирмалар болды, оның жұмыскерлері өз

клиенттерін жеке танып білуші еді. Бұл жағдайда меңгеруші маркетингтік

ақпаратты әр адамнан өзі алатын, оған тікелей бақылау жүргізе алатын еді.

Ал, ХХ ғасырда жағдай мүлдем өзгерді, оған 3 тенденция әсер етті: а)

маркетинг жергілікті деңгейден бүкіл ұлттық деңгейге ауысты. Әр фирма өз

қарамағындағы нарық аумағын кеңейте түсті. Енді меңгеруші өз

клиенттерінің бәрін біле алмайтын болды. Сондықтан маркетингтік ақпарат

жинаудың басқа жолын табу қажет болды.

б) Сатып алушылар табысы молая түсті, тауар таңдау талғамы артты.

Сатушылардың тауар қасиетін талдауы, тұтынушылардың талабын өтеуі

қиындай түсті. Сондықтан оларға маркетингтік зерттеу өте қажет болды. в)

Тауар сатушылар маркетингтің бағадан басқа құралдарын неғұрлым көп

қолдана бастады, мәселен, тауар маркісі қойылды, жарнама және өнім

өткізуді ұйымдастыру. Оларға бұл құралдарға нарықтың қалай ықпал ететіні

жайлы ақпарат қажет болды.

Осы себептерге байланысты маркетингтік ақпарат жүйесі қалыптасты.

Маркетингтік зерттеу дегеніміз – бұл тауарлар мен қызмет көрсетуге

байланысты проблемалар туралы жүйелі мәліметтер жинау және оларды

анықтау, талдау. Мұндай зерттеулерді және маркетингтік проблемаларды

шешу үшін бейтарап ұйымдар, іскерлік фирмалар немесе олардың агенттері

Маркетингтік зерттеу түрлері – қысқа мерзімді болжау, ұзақ мерзімді

болжау, нарық мүмкіндігін анықтау, өнімділікті талдау, жаңа өнімді және

оның тұтыну қабілеттілігін анықтау, өнімділікті талдау және физикалық

сипаттамасын зерттеу, сату каналдарын зерттеу, жарнама құралдарының

тиімділігін талдау. Маркетингтік зерттеудің 5 кезеңі бар: зерттеу

нысанасының проблемаларын анықтау, ақпарат көздерін іріктеу, ақпарат

жинау, жиналған ақпаратты талдау, қорытындылапрды көрсету. Зерттеуші

алғашқы және екінші рет пайдаланатын ақпараттарды жинауы мүмкін.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ