Шеберлік
сынып тақырыбы:
|
Жаңартылған білім беру
бағдарламасындағы сабақты тиімді
жоспарлау
|
Мерзімі:
|
28.02.2018ж.
|
Жалпы мақсаты:
|
Ұстаздарға жаңартылған білім
мазмұны
бағдарламасымен таныстыру,
ҰМЖ, ОМЖ, ҚМЖ туралы түсінік алу және сабақты қалай жоспарлау
керектігін үйрену
|
Оқу
нәтижесі:
|
Жаңартылған білім беру
бағдарламасы бойынша сабақты қалай тиімді
жоспарлау керек екенін
біледі
|
жаттығулар
мен тапсырмалар
|
мұғалімнің
іс-
әрекеті
|
Нәтиже
|
-
Топқа бөлу: әр мұғалім
конфет алады.
|
Топтарға бөлінді.
|
2. Шеберлік сыныбы тиімді және
жақсы өту үшін психологиялық дайындық.
«Бумба-Юмба» психологиялық
тренинг ұйымдастыру
|
Аудиторияда жағымды псхологиялық ахуал орнады.
Мұғалімнің кәсіби құлшынысын арттыру, жігерлендіріп, көңіл – күйін
көтеру.
|
3. Шеберлік
сыныбының тақырыбы мен
мақсатымен таныстыру.
|
мұғалім қатысушылар
тақырыбымен, мақсатымен танысты.
|
Презентация бойынша тақырыптың
мазмұнын ашу, әңгімелеу.
|
Тақырып бойынша теориялық
мағлұмат алды, ой қорыта алуға жол
ашты.
|
Осы бағдарлама бойынша мұғалім
негізгі үш құжатпен жұмыс істейді.
Олар: ҰМЖ, ОМЖ,
ҚМЖ.
ҰМЖ-бір жылға ұсынған тақырыптық
жоспар ( оқу мақсаттары)
ОМЖ-белгілі бір уақыт аралығында
іске асырылатын жұмыстың жеке бөліктерін жоспарлау (әр тоқсанға
жазылған оқу жоспары, оқу мақсаттары,
іс-әрекеттер)
ҚМЖ-мұғалімнің күнделікті
оқытытын сабақтарының сызбасы (сабақ
жоспары)
ҚМЖ-жоспардың
құрылымы
1.
Тақырыбы
2.
Мақсаттары
Бағдарламада оқу мақсаттары
төрт саннан тұратын кодтық белгімен
белгіленді.
Кодтық белгідегі бірінші сан
сыныпты, екінші және үшінші сан сөйлеу әрекеттерінің ретін,
төртінші сан нөмірін көрсетеді. Мысалы, 1.2.1.1.кодында “1”- сынып;
“2.1” дағдылар; “1” –оқу мақсатының реттік нөмері. (оқу
бағдарламасы12 бет)
3.
Тапсырмалар
4.
Бағалау критериялар
5.
Дескрипторлар
6.
Кері байланыс
7.
Рефлексия
|
Топ мүшелері «ҚМЖ» туралы
ойларын ортаға салады.
Өзінің іс-тәжірибесі арқылы
түйіндейді.
|
1-қадам
Барлық топқа қағаз және түрлі түсті маркерлерді
таратылады.
2-қадам
Топтарға ҚМЖ жасауды
тапсырылады.
1-топ сабақтың мақсаты,
бағалау критерийі, тілдік мақсаттар, құндылықтарға баулу, пәнаралық
байланыс, алдыңғы білімді жоспарлау
2-топ сабақтың басы және ортасын
жоспарлау
3-топ сабақтың соңы және рефлексияны
жазу
3-қадам
Құрылған ҚМЖ бойынша әр топ
мүшелері өз жұмысын топта талданып, ортада
қорғайды
4-қадам
Сергіту сәтін
ұйымдастыру
5-қадам
Топтарды бағалау( стикер
арқылы)
|
Бірлесе отырып ҚМЖ-ның шаблоны
бойынша құрастырады.
Топтар бір-бірін
бағалайды.
|
Бірлескен жұмысқа негізделген
тәсіл:
|
Жалпы мәлімет беру, түсіндіру, психологиялық
ахуал, түрлі конфеттер арқылы топтастыру
|
Қорытынды:
|
Әр
топ келесі топтың жасаған жұмысын
бағалайды.
|
Рефлексия
|
«+» - «-» -
деген дайын парақ арқылы
шеберлік
сыныптың қаншалықты тиімді өткенін
айқындау
|
«+» - «-» деген дайын парақ арқылы
шеберлік
сыныптың қаншалықты тиімді өткенін
жазады
|
Коучингке қатысушыларбағалау парағын
толықтырады.
|
Қатысушылар бағалау парағын
толтырады
|